Jooooo, het is je jongen Remsjo en ik kom weer een keer met een bedtime story!
Iedereen heeft het wel eens meegemaakt, de toegang geweigerd! Of dit nou gebeurd tijdens het stappen, op je werk, op school of in de bioscoop(Jaaa werkelijk waar, ik ben 2 jaar geleden geweigerd in de bioscoop.

Later meer hierover) Het is erg vervelend, vooral wanneer je met meerdere op stap bent en jij komt er als enigste niet in. Sta je daar

De eerste keer dat ik geweigerd werd in een discotheek was toen ik verkeerde schoenen aan had volgens de uitsmijter

Het waren gewone sneakers. Niks mis mee na mijn inzicht maar meneer met z,n overdreven dikke bast '' ik wilde bijna vragen of z,n bijnaam Pluisje was '' vond dat ik niet de juiste schoenen aan had om mijn dans en hosselskills te vertonen. Gevolg: Ik moest het avondje stappen dus eerder staken dan de bedoeling was aangezien de rest waarmee ik mee was gewoon binnen kwam.
De 2de keer '' en zoals gezegd '' was in de fucking bioscoop. Ik ging met m,n zus en haar vriend naar Saw 4 op een koude vrijdagavond. Wij kaartje kopen bij de kassa en tot dusver nog niks aan de hand tot dat ik de zaal binnen wilde: Je gelooft het of niet maar de beste kerel die de kaartjes in ontvangst nam vroeg aan mij of ik wel 16 was(ik was 20 hea

) ik dacht aanvangkelijk dat hij een grapje maakte en ik reageerde er lacherig op. Ik gaf dus m,n kaartje en wilde doorlopen maar hij hield me tegen. IK zei wtf gast, ik ben 20

Hij wilde dit maar niet geloven. Bedrijfsleider erbij en 30 minuten later(10 minuten van de film gemist vanwege een discussie) mocht ik uiteindelijk toch naar binnen.
Uiteraard heb ik toen ik thuis kwam meteen een klacht in gediend bij Pathé en heb ter compensatie 4 vrijkaartjes gekregen voor Saw 5.,
Wanneer, waar en waarvoor ben jij de toegang wel eens geweigerd?