Geleerd van jouquote:
Daarom. Het hele kasteel voor mezelf.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:23 schreef AMDB het volgende:
Alleen thuis is wel spannend als je nog niet op jezelf woont natuurlijk
Haha ja, dat wel.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:23 schreef AMDB het volgende:
Alleen thuis is wel spannend als je nog niet op jezelf woont natuurlijk
Dat iddquote:Op maandag 18 januari 2010 14:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha ja, dat wel.
Nu is het gewoon altijd relax.
Dat dus, maar dat is een heel ander verhaalquote:
Bewegen.quote:
Massage..quote:
Zoek een leuke hobby dan.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Massage..
Maar ik vind het best saai hoor, alleen thuiskomen..
Wakker worden; niemand beneden.
Douchen; nog steeds niemand
ontbijten, dan naar werk
Thuiskomen; niemand thuis, zelf je potje moeten koken
Achter de computer duiken
beetje pitten
en dat elke dag..
elke dag wordt saai inderdaad.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Massage..
ontbijten, dan naar werk
beetje pitten
en dat elke dag..
Heerlijkquote:Op maandag 18 januari 2010 14:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Massage..
ontbijten, dan naar werk
beetje pitten
en dat elke dag..
ja precies, net zoals jij met die vrienden. Ik zou het wel heerlijk vinden om gewoon ff geen gezeik om mijn kop te hebben. Daar moet dan wel de ruimte voor zijn.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:33 schreef AMDB het volgende:
[..]
Niks mis mee, zolang je elkaar de ruimte gunt
Lijkt me ook lekker idd.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heerlijk
Maar ik ben dan ook gruwelijk 'op mezelf'.
Daar kan je veel meer meequote:
Dat dusquote:Op maandag 18 januari 2010 14:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
elke dag wordt saai inderdaad.
Blijkbaar. Ik heb mensen om me heen nodig..quote:Op maandag 18 januari 2010 14:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heerlijk
Maar ik ben dan ook gruwelijk 'op mezelf'.
Een hobby kan ook leuk zijn. Of een combo daarvan.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Daar kan je veel meer mee
[..]
Dat dus
[..]
Blijkbaar. Ik heb mensen om me heen nodig..
Ben een gezelligheidsdier..
lekker hobbieën met een vriendinquote:Op maandag 18 januari 2010 14:38 schreef L.no het volgende:
[..]
Een hobby kan ook leuk zijn. Of een combo daarvan.
Wat zou Freud hiervan zeggenquote:
Paintballen zou ik leuk vinden maar is erg duur. Sowieso nu ook best frisjes. Kan op z'n vroegst na m'n afstuderen.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:38 schreef L.no het volgende:
[..]
Een hobby kan ook leuk zijn. Of een combo daarvan.
Nee ik bedoel, je kan toch een hobby hebben en gezellig tijd besteden met je vriendin? Hoeft neit tegelijk ofzo, maar een of de ander hoeft ook niet.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
lekker hobbieën met een vriendin
hetzelfde doen, waardoor de spierpijn kwamquote:
quote:
Ohaiquote:
Gaan wij toch binnenkort samen tennisquote:Op maandag 18 januari 2010 14:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Paintballen zou ik leuk vinden maar is erg duur. Sowieso nu ook best frisjes. Kan op z'n vroegst na m'n afstuderen.
honkballen zou ik gaaf vinden. Alleen de klasse waar ik dan in zou stappen speelt op zaterdag. Dan kan ik mijn bijbaantje niet meer doen. -> no go.
Voetbal is niet mijn ding
handbal is niet mijn ding
korfbal is niet mijn ding
tennis zou mogelijk nog kunnen.
volleybal is eventueel mogelijk
hardlopen --> fuck no
Waarom alleen sport?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Paintballen zou ik leuk vinden maar is erg duur. Sowieso nu ook best frisjes. Kan op z'n vroegst na m'n afstuderen.
honkballen zou ik gaaf vinden. Alleen de klasse waar ik dan in zou stappen speelt op zaterdag. Dan kan ik mijn bijbaantje niet meer doen. -> no go.
hardlopen --> fuck no
oh nee, tuurlijk niet. Je moet ook je eigen ding doen natuurlijk.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:41 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee ik bedoel, je kan toch een hobby hebben en gezellig tijd besteden met je vriendin? Hoeft neit tegelijk ofzo, maar een of de ander hoeft ook niet.
Sportschool?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
hardlopen --> fuck no
Maar dan achteruit?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
hetzelfde doen, waardoor de spierpijn kwam
Ja dat kan zeker. Moet eens beetje dat gaan uitdenken..quote:Op maandag 18 januari 2010 14:38 schreef Puala het volgende:
Dan ga je toch leuke dingen doen met vrienden bootje? Of je nodigt iemand uit om te komen eten oid. Dan heb je vrij snel gezelschap.
Succesquote:Op maandag 18 januari 2010 14:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Ohai
Maar ik ben weer druk dus weg
idd.. doe anders een meet ofzo met mensen van een forum.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja dat kan zeker. Moet eens beetje dat gaan uitdenken..
punniken is een beetje oubollig..quote:
Bahquote:
Lijkt me leuk pietquote:Op maandag 18 januari 2010 14:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gaan wij toch binnenkort samen tennis![]()
Je huilt al voordat je geslagen word?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja dat kan zeker. Moet eens beetje dat gaan uitdenken..
Wtf.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
punniken is een beetje oubollig..
nou ik vind het ook oudbollig hoor! Natuurlijk ieder zijn ding, maar tegenwoordig is punniken niet meer hip!quote:
Wat een vergelijking..quote:Op maandag 18 januari 2010 14:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Je huilt al voordat je geslagen word?
Ik zou geen leuke hobby kunnen bedenken wat geen sport is..quote:
Daar ging het niet om.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou ik vind het ook oudbollig hoor! Natuurlijk ieder zijn ding, maar tegenwoordig is punniken niet meer hip!
Sportvliegenquote:Op maandag 18 januari 2010 14:47 schreef Bootje84 het volgende:
Ik zou geen leuke hobby kunnen bedenken wat geen sport is..
Oke dan. Jammer als er zoveel keuze is.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat een vergelijking..
Heb al vaker home alone geweest, maar ja. Dan leef je elke keer nóg meer naar het weekend toe..
[..]
Ik zou geen leuke hobby kunnen bedenken wat geen sport is..
PVV zit niet in het Westlandquote:Op maandag 18 januari 2010 14:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
fuck yeah! Heeft PVV de Lier niet nog een lijsttrekker nodig ofzo?
[..]
nee echt?
Kan ie zelf mooi beginnen tochquote:Op maandag 18 januari 2010 14:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
PVV zit niet in het Westlandas far as i know
Ik weet dat je grappig probeerde te zijn. Kon er moeilijk om lachen though.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
fuck yeah! Heeft PVV de Lier niet nog een lijsttrekker nodig ofzo?
[..]
nee echt?
oh, ik zag de belediging ofzo er ook niet in?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik weet dat je grappig probeerde te zijn. Kon er moeilijk om lachen though.
Duh?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh, het was ook niet beledigd bedoelt ofzo?
Ik zit namelijk te denken om weer te gaan tennis.. Het hele atletiek.. (het verplicht) 3 keer in de week trainen trekt mij niet meer zo.quote:
Bij mijn scriptie welquote:Op maandag 18 januari 2010 14:56 schreef Bootje84 het volgende:
Ff wat anders..
Een probleemstelling en hoofdvraag.. Is dat nou exact hetzelfde? Het wordt in 1 adem bij mijn format genoemd..
Volgens mij is het niet hetzelfde, al hangen ze wel erg met elkaar samen.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:56 schreef Bootje84 het volgende:
Ff wat anders..
Een probleemstelling en hoofdvraag.. Is dat nou exact hetzelfde? Het wordt in 1 adem bij mijn format genoemd..
Hendig.. Want ik moet nu deelvragen gaan formuleren. Dus dan moeten de deelvragen de stelling bekrachtigen/ontkrachten...?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:57 schreef AMDB het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet hetzelfde, al hangen ze wel erg met elkaar samen.
Jaquote:Op maandag 18 januari 2010 14:59 schreef AMDB het volgende:
Deel/subvragen zijn toch tussenvragen om tot beantwoording van de hoofdvraag te komen?
En als je nu alleen een probleemstelling hebt..? Of moet je naast je probleemstelling ook een hoofdvraag hebben..? Ik snap er ff de ballen vanquote:Op maandag 18 januari 2010 14:59 schreef AMDB het volgende:
Deel/subvragen zijn toch tussenvragen om tot beantwoording van de hoofdvraag te komen?
lijkt me dat je het probleem moet oplossen dmv van een hoofdvraag.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En als je nu alleen een probleemstelling hebt..? Of moet je naast je probleemstelling ook een hoofdvraag hebben..? Ik snap er ff de ballen van
Heb nog wel een handig boekje voor je, "Snel afstuderen: Stap voor stap naar een geslaagde scriptie". Staan zulke vragen allemaal duidelijk in uitgelegdquote:Op maandag 18 januari 2010 15:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En als je nu alleen een probleemstelling hebt..? Of moet je naast je probleemstelling ook een hoofdvraag hebben..? Ik snap er ff de ballen van
Ziet er goed uit.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb nog wel een handig boekje voor je, "Snel afstuderen: Stap voor stap naar een geslaagde scriptie". Staan zulke vragen allemaal duidelijk in uitgelegd
Genoeg meiden die muzikanten leuk vinden, dus grijp je kans bootje.quote:
Dat moet ik onthouden voor de toekomst.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Echt een goed boek, heb er in het begin veel aan gehad. Goeie deelvragen opstellen e.d.
boekje wordt volgens mij overal aangeraden.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb nog wel een handig boekje voor je, "Snel afstuderen: Stap voor stap naar een geslaagde scriptie". Staan zulke vragen allemaal duidelijk in uitgelegd
Ik kreeg de tip ook hier, van Yessequote:Op maandag 18 januari 2010 15:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
boekje wordt volgens mij overal aangeraden.
Damn, hoe vaak heb jij projecten gedaan bij je opleiding? Nooit een PvA moeten schrijven?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde als mijn boekje, maar dan een stuk duurderquote:Op maandag 18 januari 2010 15:19 schreef AMDB het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/n(...)002728194/index.html
Die moet ik hebben voor stage/afstuderen. Bij afstuderen zelfs verplicht TSP volgenAlsof een goed nadenkend mens dat niet automatisch doet..
Ja, dat is toch doelloos man. Je weet wat je wil doen. Je onderzoekt dat even, dan begin je + verslaggeving, en als je bijna klaar bent plan je een eventuele presentatie, rond je alles af en klaar is Kees.quote:
Bij de meeste klopt dat ja, dat is gewoon schrijven 'omdat het hoort'quote:
Bij kleine projectjes misschienquote:Op maandag 18 januari 2010 15:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat is toch doelloos man. Je weet wat je wil doen. Onderzoekt dat even, dan begin je + verslaggeving, en als je bijna klaar bent plan je een eventuele presentatie, rond je alles af en klaar is Kees.
Vinden ze leuk, geld uit de zak kloppen. TSP staat ook gewoon op wikipediaquote:Op maandag 18 januari 2010 15:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde als mijn boekje, maar dan een stuk duurder
Het punt van een PvA is juist duidelijk krijgen wat je gaat schrijven, ook voor de opdrachtgever. Het komt vaak voor dat partijen denken iets te gaan ontvangen, en de onderzoeker iets anders aanlevert. Ook kun je heel goed het onderzoeksgebied afbakenen en een tijdsplanning maken.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat is toch doelloos man. Je weet wat je wil doen. Je onderzoekt dat even, dan begin je + verslaggeving, en als je bijna klaar bent plan je een eventuele presentatie, rond je alles af en klaar is Kees.
Krijgen we nu net zo'n discussie als die ik met Luctor had?quote:
Ja, sorry maar: MBOquote:Op maandag 18 januari 2010 15:27 schreef The_Dean het volgende:
Laat ik het er op houden dat ik het voor het MBO, althans, mijn opleiding toen wel nutteloos vond
Dat begrijp ik wel. Maar voor grotere adviesrapportages is het écht wel van belang om een goed PvA te schrijven. Dat betekent niet dat je je als een malle aan de gemaakte werkplanning enzo hoeft te houden verderquote:Op maandag 18 januari 2010 15:27 schreef The_Dean het volgende:
Laat ik het er op houden dat ik het voor het MBO, althans, mijn opleiding toen wel nutteloos vond
Nee HBO danquote:
quote:We willen het topic gezellig houden... Dus geen MBO / HBO / WO bashing... Iedereen is welkom!
Ik kan het alleen maar met jou eens zijnquote:
quote:
Wist dat die ging komenquote:
Je hebt gelijk hoor, maar ze wilden dat er maar wat graag doordrukkenquote:Op maandag 18 januari 2010 15:31 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Wist dat die ging komen
Niks tegen MBO, maar het opstellen van een projectplan/PvA lijkt me daar eigenlijk niet echt thuishorenMeer bedoelde ik er niet mee
Daar is idd flink in gesnedenquote:Op maandag 18 januari 2010 15:31 schreef The_Dean het volgende:
Zit er nu wel aan te denken trouwens, om iets op het HBO te doen, alleen kan ik dat niet betalen, want ik krijg geheid geen studiefinanciering meer.
PvAquote:Op maandag 18 januari 2010 15:31 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Wist dat die ging komen
Niks tegen MBO, maar het opstellen van een projectplan/PvA lijkt me daar eigenlijk niet echt thuishorenMeer bedoelde ik er niet mee
Daarom moet jij ook gewoon in je lab blijven, en je niet met zulke dingen bemoeienquote:Op maandag 18 januari 2010 15:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
PvADie schrijf ik altijd achteraf
Ik dacht dat MBO-ers na het MBO weer recht hadden op 4 jaar stufi...Ik zou eens informeren als ik jou was!quote:Op maandag 18 januari 2010 15:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik kan het alleen maar met jou eens zijn
Al word het soms wel ondergewaardeerd hoor. Mensen die van het MBO komen zijn niet altijd direct dom. Veel wel, dat geef ik toe, maar er wordt té gemakkelijk alles over een kam gescheerd.
Kijk, het feit dat ik MBO deed wil niet zeggen dat ik geen HBO niveau kan doen. Heb er zelfs een paar maanden gezeten, maar dat hele wereldje/mensen/opvattingen en ideeën daar moest ik van kotsen.
Toen driekwart jaar gewerkt en leuke MBO opleiding gedaan.
Zit er nu wel aan te denken trouwens, om iets op het HBO te doen, alleen kan ik dat niet betalen, want ik krijg geheid geen studiefinanciering meer.
Ja prima. Of werken/leren.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar is idd flink in gesnedenIs deeltijd niks voor je? Dus overdag werken en 's avonds studie?
Ik denk dat een goed PvA voor mij belangrijker is dan jullie allemaal bij elkaarquote:Op maandag 18 januari 2010 15:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom moet jij ook gewoon in je lab blijven, en je niet met zulke dingen bemoeien
Maar is dat genoeg? Uitwonend enzo zou dan tegen de 600 komen? Dat is te weinig.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:34 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik dacht dat MBO-ers na het MBO weer recht hadden op 4 jaar stufi...Ik zou eens informeren als ik jou was!
Jawel, maar ik raak nu in de war door die omschrijvingen..quote:Op maandag 18 januari 2010 15:17 schreef AMDB het volgende:
[..]
Damn, hoe vaak heb jij projecten gedaan bij je opleiding? Nooit een PvA moeten schrijven?
Ah joh, je gooit wat bacteriën bij elkaar en kijkt na een week (of maand, kan jou het schelen) wat er gebeurd isquote:Op maandag 18 januari 2010 15:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik denk dat een goed PvA voor mij belangrijker is dan jullie allemaal bij elkaar
Zelfs ik dus?quote:
Deeltijd heet datquote:Op maandag 18 januari 2010 15:38 schreef The_Dean het volgende:
Doen ze op het HBO ook aan werken/leren?
Uitwonende beurs is 250, misschien krijg je aanvullende beurs? Voor de rest een bijbaan dan...quote:Op maandag 18 januari 2010 15:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar is dat genoeg? Uitwonend enzo zou dan tegen de 600 komen? Dat is te weinig.
En oppassen dat je niet over de bijverdiengrens gaatquote:Op maandag 18 januari 2010 15:39 schreef AMDB het volgende:
[..]
Uitwonende beurs is 250, misschien krijg je aanvullende beurs? Voor de rest een bijbaan dan...
Of duaal, dan is het echt 2 dagen school en 3 dagen werken, en moet je ook een baan in de richting van je opleiding hebben.quote:
Oh ja, dat was hetquote:Op maandag 18 januari 2010 15:39 schreef AMDB het volgende:
[..]
Of duaal, dan is het echt 2 dagen school en 3 dagen werken, en moet je ook een baan in de richting van je opleiding hebben.
Was het maar zo'n feestquote:Op maandag 18 januari 2010 15:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah joh, je gooit wat bacteriën bij elkaar en kijkt na een week (of maand, kan jou het schelen) wat er gebeurd is
Of 1 dag school en 4 dagen werken.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:39 schreef AMDB het volgende:
[..]
Of duaal, dan is het echt 2 dagen school en 3 dagen werken, en moet je ook een baan in de richting van je opleiding hebben.
geschoren toch?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik kan het alleen maar met jou eens zijn
Al word het soms wel ondergewaardeerd hoor. Mensen die van het MBO komen zijn niet altijd direct dom. Veel wel, dat geef ik toe, maar er wordt té gemakkelijk alles over een kam gescheerd.
Kijk, het feit dat ik MBO deed wil niet zeggen dat ik geen HBO niveau kan doen. Heb er zelfs een paar maanden gezeten, maar dat hele wereldje/mensen/opvattingen en ideeën daar moest ik van kotsen.
Toen driekwart jaar gewerkt en leuke MBO opleiding gedaan.
Nou, ik heb hier opzich een goed boek liggen. Maar zit vooral nu ff met dit probleem. Moet woensdag het voorstel inleveren.. Kort dag dusquote:Op maandag 18 januari 2010 15:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je boek wil lenen/kopen pm je maar, stuur ik 'm wel op
Die is goed met topickillenquote:Op maandag 18 januari 2010 16:24 schreef Psychonikeo het volgende:
zo..
Doen!quote:Op maandag 18 januari 2010 16:25 schreef Piles het volgende:
Zie ik net het Lego-topic, krijg ik meteen zin om alles weer eens uit te pakken en in elkaar te zetten
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Zat al te denken, als ik nou straks een appartement met 2 slaapkamers heb...
quote:
KUTNEGERquote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:51 schreef Houniet het volgende:
Stagecontract ondertekend, 1 FEB beginnen we.
Wat een pannenkoek.quote:
Koning!quote:Op maandag 18 januari 2010 16:51 schreef Psychonikeo het volgende:
ik wil ook zo'n kastje met microfoon.. geluidjes heb ik al wel
http://www.primeserver.nl/meuk/NrgSoundBoard/
quote:
quote:
Teveel hoofdpijn om daarover te zeiken.quote:
Een ban? Nu ben ik wel benieuwd wat voor antwoord je zou gevenquote:Op maandag 18 januari 2010 17:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Teveel hoofdpijn om daarover te zeiken.
Ook geen trek in een ban.
Beterschapquote:Op maandag 18 januari 2010 17:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Teveel hoofdpijn om daarover te zeiken.
Ook geen trek in een ban.
Ik houd me mooi koest.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:30 schreef jna het volgende:
[..]
Een ban? Nu ben ik wel benieuwd wat voor antwoord je zou geven
Dankje schat.quote:
Ik had net zin in een relquote:Op maandag 18 januari 2010 17:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik houd me mooi koest.![]()
[..]
Dankje schat.
Noooo, niet doen.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:36 schreef jna het volgende:
[..]
Nu moet jij haar "je dinnetje " noemen.
Ja, dat moet wel wennenquote:Op maandag 18 januari 2010 17:36 schreef jna het volgende:
[..]
Nu moet jij haar "je dinnetje " noemen.
'sup?quote:
Dan moet ie het dus wel doen. Want vrouwen bedoelen precies het omgekeerde van wat te ze zeggen.quote:
Jaquote:
En andersom:quote:Op maandag 18 januari 2010 17:41 schreef jna het volgende:
[..]
Dan moet ie het dus wel doen. Want vrouwen bedoelen precies het omgekeerde van wat te ze zeggen.
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:57 schreef timbob het volgende:
Ik zal je even een regeltje uitleggen hoe om te gaan met mannen als vrouw zijnde.
Als een man iets doet of zegt wat je op 2 manieren kan opvatten, en 1 van die manieren maakt je boos, dan bedoelen we de andere
Het gesprek werd verbroken
A: hij hing in je oor op
B: z'n batterij was leeg.
A maakt je boos.
Dus het is B.
quote:
Laatst zaterdag wel ja.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:41 schreef jna het volgende:
[..]
Dan moet ie het dus wel doen. Want vrouwen bedoelen precies het omgekeerde van wat te ze zeggen.
Doe dat maar jaquote:
Welquote:Op maandag 18 januari 2010 17:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Doe dat maar ja
En zeggen wat je bedoeld. Wij mannen voelen geen moer.
Niks hoorquote:
Nja, wel voelen voelen, maar vaak niet in aanvoelen. Je snapt me toch welquote:
Ik en duidelijk zijn.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Doe dat maar ja
En zeggen wat je bedoeld. Wij mannen voelen geen moer.
jawel. Je voelt het aan maar nog steeds voelt het kut als het gebeurd.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, wel voelen voelen, maar vaak niet in aanvoelen. Je snapt me toch wel
Ook.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:52 schreef jna het volgende:
[..]
jawel. Je voelt het aan maar nog steeds voelt het kut als het gebeurd.
quote:
[Gerard Ekdom modus]quote:Op maandag 18 januari 2010 18:29 schreef PieterBas het volgende:
[Gaston Starreveld modus]
GOEDENAVOND!!!
[/Gaston Starreveld modus]
[Matrix]quote:Op maandag 18 januari 2010 18:31 schreef Piles het volgende:
[..]
[Gerard Ekdom modus]
GoedeMIDDAG!!!
[/Gerard Ekdom modus]
Maar ze zijn zo.. emotieloos.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:33 schreef PieterBas het volgende:
Ik vond The Agents veel toffer dan Neo...
quote:
wat jonguh!!!quote:
Halllllooooooooquote:
Dat hoort toch niet jonge!quote:Op maandag 18 januari 2010 18:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat jonguh!!!
[..]
Hallllloooooooo![]()
![]()
jij bent toch ook een boer jonguh!!!quote:
net even gegeten en ga zo weer!quote:
Nouquote:Op maandag 18 januari 2010 18:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jij bent toch ook een boer jonguh!!!
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
net even gegeten en ga zo weer!
Houd dat nou nooit op?quote:Op maandag 18 januari 2010 18:56 schreef PieterBas het volgende:
24 aan het kijken
Ik verwacht weer "DAMNIT" en "WHERE IS THE BOMB DAMNIT"
Mmmhquote:Op maandag 18 januari 2010 18:59 schreef Houniet het volgende:
Emptiness is only so much fun and then you die
We need a reason to exist, or proper sense or passes by
You are my constant in this craziness, the God to my religion
You're the halo to the sun
You are my only superstition, when the night falls
Oh when the night falls, and the city fades, I need you
I am addicted to the moment that I feel you
I need to feel you
Oh when the night falls
I need to feel you [x12]
Oh when the night falls...
Oh when the night falls
I need to feel you
There is no match to my excitement, or the clouds around my judgment
No device to store the traffic in my system, at the moment that I feel you
I need to feel you [x12]
Oh when the night falls
Oh when the night falls
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
quote:The Killers "To Take Break"
The Killers are to take a break from touring in 2010, according to guitarist Dave Keuning. The band are currently winding up their 'Day And Age' tour in the Far East and Australia, with their last show scheduled for Melbourne on February 21.
The plank-spanker told the Associated Press, "I'm not sure if people are aware of it but these are probably our last shows for a while. Unless some surprise thing comes up... We're having a break.
"We haven't had a break in quite a while. It's just been touring and making records and on and on and on. It's been like six years just kind of connected together. We just want a little bit of time off, just to be myself and do what I want to do for a little bit."
Ik las hetquote:
Wilde wel weer eens naar een concert, hoopte stiekem op Werchterquote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 18 januari 2010 19:16 schreef Core2 het volgende:
Geslaaaaaaaagd voor mijn afstuderen met een 9. Ik mag nu officieel de kneuzentitel 'Bachelor of ICT' dragen.
Dank je! Ik heb een 7 op mijn cijferlijst, helaas geen cum laude dusquote:Op maandag 18 januari 2010 19:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gefeliciteerden met een heel net cijfer
![]()
quote:Op maandag 18 januari 2010 19:20 schreef Core2 het volgende:
[..]
Dank je! Ik heb een 7 op mijn cijferlijst, helaas geen cum laude dus
quote:Op maandag 18 januari 2010 19:23 schreef PieterBas het volgende:
Ik weet nou niet wat ik van die nieuwe SvD moet vinden..
quote:
Ja. Ik word ook aan alle kanten meegesleept naar TE, maar nog geen idee of ik gaquote:
Kerel, ik moet juist mensen hebben.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja. Ik word ook aan alle kanten meegesleept naar TE, maar nog geen idee of ik ga
Ik heb geen leven.quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 17-01-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 167 Luctor.et.Emergo
02. 161 Kuno_van_Dijk
03. 159 Milou__
04. 088 Houniet
05. 087 jna
06. 057 Bravebart
07. 055 Piles
08. 052 The_Dean
09. 016 PieterBas
10. 016 L.no
11. 012 Dzjenn.
12. 011 Bootje84
13. 010 Puala
14. 009 Isdatzo
Reeks-statistieken!
Alleen je boek open hebben, helpt niet hoor.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:49 schreef Piles het volgende:
[..]
SorryZit met m'n boek open, maar leren wil niet
Dat zeg ikquote:Op maandag 18 januari 2010 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen je boek open hebben, helpt niet hoor.
Doet zou wel moeten inderdaad.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook HZ?Dan moet ik je ooit wel eens gezien hebben
Inderdaad. Morgen ben ik er van 11 tot 17. Ik heb natuurlijk geen idee hoe jij eruit ziet, dus kom jij maar even hoi zeggen wanneer je me ziet.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook HZ?Dan moet ik je ooit wel eens gezien hebben
Rex zou zeggen:quote:Op maandag 18 januari 2010 20:12 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Inderdaad. Morgen ben ik er van 11 tot 17. Ik heb natuurlijk geen idee hoe jij eruit ziet, dus kom jij maar even hoi zeggen wanneer je me ziet.
quote:ER BLOEIT WAT
Alsof ik je herkenquote:Op maandag 18 januari 2010 20:12 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Inderdaad. Morgen ben ik er van 11 tot 17. Ik heb natuurlijk geen idee hoe jij eruit ziet, dus kom jij maar even hoi zeggen wanneer je me ziet.
quote:Op maandag 18 januari 2010 20:15 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Nou nou, wat bloeit er toch veel tussen mij en anderen hier.
Oké, daar zit ik ook vaak. En ik heb een beugel.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Alsof ik je herken
Ik zit morgen van half 11 tot 1 op het balkon, en van 2 tot 3 ook waarschijnlijk
quote:Op maandag 18 januari 2010 20:16 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Oké, daar zit ik ook vaak. En ik heb een beugel.![]()
nog 4 weken yihaaa!
quote:
quote:om dan niks te zeggen, maar het 's avonds hier te melden![]()
Herkenbaar??quote:Op maandag 18 januari 2010 20:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
![]()
![]()
Ik zie het al helemaal voor me.![]()
Ik kom nooit mensen tegen die ik van internet ken.quote:
Als ik ga ga ik met een CTT groepje, dus sluit je maar aan als je zin hebtquote:Op maandag 18 januari 2010 19:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kerel, ik moet juist mensen hebben.
ff zoeken.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:53 schreef Houniet het volgende:
Kan jij die lyrics vinden Bart.
Ik kan alleen You and I en Come Closer verstaan ofzo.
Je kunt toch best even wat komen zeggen?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:17 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Ik zal oplettenom dan niks te zeggen, maar het 's avonds hier te melden
![]()
CTT? Klinkt eng.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als ik ga ga ik met een CTT groepje, dus sluit je maar aan als je zin hebt
[..]
ff zoeken.
Nee, maar je komt wel mensen tegen die je zou willen aanspreken, maar waar je het alleen hier over hebtquote:Op maandag 18 januari 2010 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kom nooit mensen tegen die ik van internet ken.
Moet ik wel zeker weten dat jij het bentquote:Op maandag 18 januari 2010 20:22 schreef Dzjenn. het volgende:
Je kunt toch best even wat komen zeggen?![]()
Bedrijfseconomie, 4,5e jaarsquote:Welke studie doe je eigenlijk en hoeveelste jaar?
Trance Topic kutquote:
Jij lust geen koffie!quote:Op maandag 18 januari 2010 20:22 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Je kunt toch best even wat komen zeggen?![]()
Welke studie doe je eigenlijk en hoeveelste jaar?
quote:
quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 20:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, maar je komt wel mensen tegen die je zou willen aanspreken, maar waar je het alleen hier over hebt
En hoelang heeft dat geduurd?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die buschick van me spreek ik bijna dagelijks.![]()
quote:
op hyves?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:Ik zie net dat ik een vriendje kwijt ben.
Ohquote:Op maandag 18 januari 2010 20:26 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Daar zit heul geen koffie in! Thee, ouwe!
quote:Op maandag 18 januari 2010 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die buschick van me spreek ik bijna dagelijks.![]()
ik ben er sindskort ook 3 keer ontvriend..quote:Op maandag 18 januari 2010 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jaMaar ik heb alleen geen idee wie.
![]()
?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik ben er sindskort ook 3 keer ontvriend..
quote:Op maandag 18 januari 2010 20:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik ben er sindskort ook 3 keer ontvriend..
quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik doe het gewoon rustig aan. Sommige dingen moet je niet overhaasten.
![]()
quote:
Ik laat jullie in ieder geval meegenieten.quote:
op hyves.. geen flauw idee wie.. maar ach ja.. het is maar Hyves.quote:
Ohhhhh !!!!!!!111 Dan komt ze de bus inwandelen met sexy klerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |