Geleerd van jouquote:
Daarom. Het hele kasteel voor mezelf.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:23 schreef AMDB het volgende:
Alleen thuis is wel spannend als je nog niet op jezelf woont natuurlijk
Haha ja, dat wel.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:23 schreef AMDB het volgende:
Alleen thuis is wel spannend als je nog niet op jezelf woont natuurlijk
Dat iddquote:Op maandag 18 januari 2010 14:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha ja, dat wel.
Nu is het gewoon altijd relax.
Dat dus, maar dat is een heel ander verhaalquote:
Bewegen.quote:
Massage..quote:
Zoek een leuke hobby dan.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Massage..
Maar ik vind het best saai hoor, alleen thuiskomen..
Wakker worden; niemand beneden.
Douchen; nog steeds niemand
ontbijten, dan naar werk
Thuiskomen; niemand thuis, zelf je potje moeten koken
Achter de computer duiken
beetje pitten
en dat elke dag..
elke dag wordt saai inderdaad.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Massage..
ontbijten, dan naar werk
beetje pitten
en dat elke dag..
Heerlijkquote:Op maandag 18 januari 2010 14:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Massage..
ontbijten, dan naar werk
beetje pitten
en dat elke dag..
ja precies, net zoals jij met die vrienden. Ik zou het wel heerlijk vinden om gewoon ff geen gezeik om mijn kop te hebben. Daar moet dan wel de ruimte voor zijn.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:33 schreef AMDB het volgende:
[..]
Niks mis mee, zolang je elkaar de ruimte gunt
Lijkt me ook lekker idd.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heerlijk
Maar ik ben dan ook gruwelijk 'op mezelf'.
Daar kan je veel meer meequote:
Dat dusquote:Op maandag 18 januari 2010 14:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
elke dag wordt saai inderdaad.
Blijkbaar. Ik heb mensen om me heen nodig..quote:Op maandag 18 januari 2010 14:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heerlijk
Maar ik ben dan ook gruwelijk 'op mezelf'.
Een hobby kan ook leuk zijn. Of een combo daarvan.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Daar kan je veel meer mee
[..]
Dat dus
[..]
Blijkbaar. Ik heb mensen om me heen nodig..
Ben een gezelligheidsdier..
lekker hobbieën met een vriendinquote:Op maandag 18 januari 2010 14:38 schreef L.no het volgende:
[..]
Een hobby kan ook leuk zijn. Of een combo daarvan.
Wat zou Freud hiervan zeggenquote:
Paintballen zou ik leuk vinden maar is erg duur. Sowieso nu ook best frisjes. Kan op z'n vroegst na m'n afstuderen.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:38 schreef L.no het volgende:
[..]
Een hobby kan ook leuk zijn. Of een combo daarvan.
Nee ik bedoel, je kan toch een hobby hebben en gezellig tijd besteden met je vriendin? Hoeft neit tegelijk ofzo, maar een of de ander hoeft ook niet.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
lekker hobbieën met een vriendin
hetzelfde doen, waardoor de spierpijn kwamquote:
quote:
Ohaiquote:
Gaan wij toch binnenkort samen tennisquote:Op maandag 18 januari 2010 14:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Paintballen zou ik leuk vinden maar is erg duur. Sowieso nu ook best frisjes. Kan op z'n vroegst na m'n afstuderen.
honkballen zou ik gaaf vinden. Alleen de klasse waar ik dan in zou stappen speelt op zaterdag. Dan kan ik mijn bijbaantje niet meer doen. -> no go.
Voetbal is niet mijn ding
handbal is niet mijn ding
korfbal is niet mijn ding
tennis zou mogelijk nog kunnen.
volleybal is eventueel mogelijk
hardlopen --> fuck no
Waarom alleen sport?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Paintballen zou ik leuk vinden maar is erg duur. Sowieso nu ook best frisjes. Kan op z'n vroegst na m'n afstuderen.
honkballen zou ik gaaf vinden. Alleen de klasse waar ik dan in zou stappen speelt op zaterdag. Dan kan ik mijn bijbaantje niet meer doen. -> no go.
hardlopen --> fuck no
oh nee, tuurlijk niet. Je moet ook je eigen ding doen natuurlijk.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:41 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee ik bedoel, je kan toch een hobby hebben en gezellig tijd besteden met je vriendin? Hoeft neit tegelijk ofzo, maar een of de ander hoeft ook niet.
Sportschool?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
hardlopen --> fuck no
Maar dan achteruit?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
hetzelfde doen, waardoor de spierpijn kwam
Ja dat kan zeker. Moet eens beetje dat gaan uitdenken..quote:Op maandag 18 januari 2010 14:38 schreef Puala het volgende:
Dan ga je toch leuke dingen doen met vrienden bootje? Of je nodigt iemand uit om te komen eten oid. Dan heb je vrij snel gezelschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |