abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76926242
Lieve mensen, er is een marokkaanse jongen die ik nu al best lang ken ons contact is nogal oppervlakkig, de ene keer hoor ik niks van hem en hij niks van mij.
Een week geleden heb ik hem gesmst, en na die sms heeft hij mij meerdere malen proberen terug te bellen maar ik kon hem telkens niet te woord staan. Tot aan gisteravond belde ik hem op, we waren zo een 20 minuten aan het praten, todtat halfverwege de verbinding van zijn kant werd verbroken, ik belde hem terug en zijn telefooon stond uit!! Ik heb mijn telefoon nog 3 kwartier aangelaten, en hij heeft mij niet terug gebeld in die 3 kwartier daarna heb ik mijn telefoon uitgezet en ben ik gaan slapen. Ik voel me nu zo rot omdat ik denk dat hij express de verbinding heeft verbroken,misschien had hij geen behoefte meer aan ons gesprek.
Wat denken jullie dat het kan zijn?? zijn mannen echt zo gemeen?? alleen serieuze reacties aub.
pi_76926281
Batterij leeg?
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_76926282
Hij was zijn oplader kwijt.
  zondag 17 januari 2010 @ 15:48:21 #4
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_76926360
Betterij leeg?
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_76926407
Die moet ik onthouden!
pi_76926558
Nee mannen zijn tof, alleen vrouwen flikken kutstreken.
pi_76926652
Batterij leeg en oplader niet bij zich. Waarschijnlijk is-ie verbaasd als-ie hoort dat jij er wat anders van had gedacht. Mannen zijn niet gemeen, mannen zijn simpel.
...En het heet logica!
----------------------------
Ad Percipiendum Vivo
  zondag 17 januari 2010 @ 15:56:02 #8
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_76926689
Hoe oud ben je eigenlijk??? Mag je van je ouders al met (marokkaanse) jongens praten..
  zondag 17 januari 2010 @ 15:57:31 #9
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_76926748
Ik zal je even een regeltje uitleggen hoe om te gaan met mannen als vrouw zijnde.

Als een man iets doet of zegt wat je op 2 manieren kan opvatten, en 1 van die manieren maakt je boos, dan bedoelen we de andere

Het gesprek werd verbroken
A: hij hing in je oor op
B: z'n batterij was leeg.

A maakt je boos.
Dus het is B.

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_76926770
Marrokaanse jongens houden er altijd 100-en chicks op na die ze eens goed slaan en daarna verkrachten, wellicht was hij daar druk mee ?
pi_76926904
Ik ben 23 jaar,en hij was gewoon thuis toen ik met hem aan het praten was
Als het aan de oplader lag had hij de telefoon op kunnen laden.
Ik weet niet ik heb er geen goed gevoel bij,ik weet zeker dat het niet aan de batterij lag.
pi_76926929
quote:
Op zondag 17 januari 2010 15:57 schreef timbob het volgende:
Ik zal je even een regeltje uitleggen hoe om te gaan met mannen als vrouw zijnde.

Als een man iets doet of zegt wat je op 2 manieren kan opvatten, en 1 van die manieren maakt je boos, dan bedoelen we de andere

A maakt je boos.
Dus het is B.

QFT, absoluut, altijd waar, amen.
...En het heet logica!
Ad Percipiendum Vivo
  zondag 17 januari 2010 @ 16:05:14 #13
160693 Me.
"Normale" user
pi_76927046
20 minuten lang bellen, ik zou hem er ook op tyfen. Waarschijnlijk van dat oeverloze gezeik van jouw kant, geen wonder dat je niets meer van hem hoort.
Not guilty by reason of insanity
pi_76927070
quote:
Op zondag 17 januari 2010 16:01 schreef ikbeneenoen het volgende:
Ik weet niet ik heb er geen goed gevoel bij,ik weet zeker dat het niet aan de batterij lag.
Telefoon kapot, oplader kwijt, geloof me... dat alles is het eerder dan dat hij zomaar heeft opgehangen.
Tenzij zijn laatste zin vóór de verbinding werd verbroken was "hou je bek!", heeft hij niet opgehangen. Als hij boos was had hij gezegd "ik ben boos" of, als hij minder volwassen is "flikker op kut", als hij er geen zin meer in had had hij gezegd: "ik heb hier niet zo'n zin meer in" of, als hij minder volwassen is: "hee ik ga hangen hajeh".
...En het heet logica!
Ad Percipiendum Vivo
pi_76927320
Hoe kan het dat hij mij belt contact met mij opzoekt en tegelijkertijd zich afsatndelijk en een atitude tegen over mij heeft,machogedrag wil hij mij nou of niet want ik begrijp mannen niet meer??
pi_76927437
quote:

A maakt je boos.
Dus het is B.
Ik ben een superster want ik drink jupiler!
pi_76927438
quote:
Op zondag 17 januari 2010 16:11 schreef ikbeneenoen het volgende:
Hoe kan het dat hij mij belt contact met mij opzoekt en tegelijkertijd zich afsatndelijk en een atitude tegen over mij heeft,machogedrag wil hij mij nou of niet want ik begrijp mannen niet meer??
Hij is een man jij een vrouw natuurlijk wilt die je.
Alleen niet op de manier dat jij dat wilt
Profiel opgeheven.
pi_76927615
Beetje lastig oordelen. Ik weet niet waar het gesprek over ging en hoe het verliep. Als je hem beledigd hebt of weet ik veel wat kan ik me voorstellen dat hij niet meer gebeld wil worden. Als het een normaal gesprek was vindt ik het juist een vreemde actie van hem. Maar misschien was zijn baterij leeg en had hij geen mogelijkheid om op te laden en belt hij vandaag weer.

Kan ook zijn dat hij vindt dat je hem aan het lijntje hebt gehouden. als ik een meid de hele week probeer te bellen en ze heeft geen tijd dan heb ik zoiets van "laat maar, ze heeft geen interesse". Vind het een kutsmoes dat je zei dat je hem telkens niet te woord kunt staan. Je had vast wel eerder de tijd om hem te bellen dus beetje raar dat je daar een week mee wacht.

Ik kan me voorstellen dat hij twijfeld.
pi_76927746
Dat is inderdaad wat hij wil,want hij heeft mij een keer het bed in proberen te praten maar was hem niet gelukt,toen was hij zelfs boos geworden,hij was toen erg teleurgesteld.
Wat raden jullie mij aan om te doen om zijn liefde te krijgen want ik word gek.
pi_76927850
quote:
Nou als jij het weet wat doe je hier dan
pi_76927898
quote:
Op zondag 17 januari 2010 16:22 schreef ikbeneenoen het volgende:
Dat is inderdaad wat hij wil,want hij heeft mij een keer het bed in proberen te praten maar was hem niet gelukt,toen was hij zelfs boos geworden,hij was toen erg teleurgesteld.
Ik zou zeggen niet weer bellen. Kappen met hem. Als hij boos wordt omdat je niet met hem naar bed wilt snap ik niet dat je nog contact met hem wilt.

Zijn liefde krijg je niet. Hij wil je neuken en dan zie je hem nooit weer.
  zondag 17 januari 2010 @ 16:27:10 #22
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_76927925
quote:
Op zondag 17 januari 2010 16:25 schreef Doug_Heffernan het volgende:
Moet je ook met andere mannen naar bed omdat hij wat schulden heeft?
Ik geloof dat zijn andere vriendin Mandy Peijnenburg heette, dus je hebt een kern van waarheid.
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
pi_76928099
Nee het is geen loverboy,hij is politieagent.
  zondag 17 januari 2010 @ 16:34:49 #24
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_76928228
quote:
Op zondag 17 januari 2010 16:31 schreef ikbeneenoen het volgende:
Nee het is geen loverboy,hij is politieagent.
Oke, nu gaat het leuk worden, ten eerste; een agent moet altijd 100% bereikbaar zijn, zelfs op GSM.
Ten tweede, een agent die jou bedonderd is gewoon corrupt.
Tip: gun hem ongezien de tyfus en kijk gewoon naar een andere gozer.
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
pi_76928974
Kappen met die gozer.

Als je met 'm naar bed gaat weet je zeker dat 't nooit wat wordt, en als je niet met 'm naar bed gaat ook. Conclusie:
De vreemde eend in de bijt.
  zondag 17 januari 2010 @ 16:57:27 #26
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_76929005
Bel hem vandaag weer en vraag hem zelf wat er aan de hand is.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 17 januari 2010 @ 16:58:59 #27
203640 heavenstar
Fluctuat Nec Mergitur!
pi_76929058
dat je je nog zo druk blijft maken om zo'n kerel...
13 Juni: Bon Jovi
27 Juni: Muse
Liebe ist für alle - auch für mich
pi_76929403
quote:
Op zondag 17 januari 2010 16:58 schreef heavenstar het volgende:
dat je je nog zo druk blijft maken om zo'n kerel...
Ze doet haar naam gewoon eer aan
Profiel opgeheven.
pi_76929435
quote:
Dus hij probeert je het bed in te kletsen, en jij denkt dat je liefde van hem krijgen kunt?

Zijn 10cm korte genotsknotsje die hij duidelijk probeert te compenseren in zijn ego kun je krijgen ja, en daarna gaat ie verder naar de volgende.

Hou jezelf niet voor de gek en zorg dat je een vent vindt die het voor jou doet, en niet om het bed
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  zondag 17 januari 2010 @ 18:11:40 #31
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_76931690
quote:
Ben je Nederlands? Dat kan gevoelig liggen in zo'n familie, en als hij dus thuis met jou aan de lijn was en een van zijn ouders/broers/zussen/ komt net binnen dat pleurt 'ie allicht de hoorn op de haak om uit de problemen te blijven.

NB: als je Nederlands bent dan raad ik je sowieso aan om niet iets met zo'n gast te beginnen.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_76932040
quote:
Op zondag 17 januari 2010 15:53 schreef SuperFokker het volgende:
Nee mannen zijn tof, alleen vrouwen flikken kutstreken.
Stel je niet aan!
pi_76932774
quote:
Ik raad je aan een andere vent te zoeken.. Of vrouw..
Whatever turns you on
Never underestimate the predictability of stupidity
  zondag 17 januari 2010 @ 18:45:58 #34
273257 nadiaschoonheid
the dream..help me to remember
pi_76932850
Marokkaanse mannen zijn super lekker maar ook weer super onbegrijpelijk.
Ik vind dus dat je hem niet moet bellen,je hebt genoeg van jou kant laten horen,laat hem maar iets van zich horen..
pi_76933918
quote:
Op zondag 17 januari 2010 18:45 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Marokkaanse mannen zijn super lekker maar ook weer super onbegrijpelijk.
Ik vind dus dat je hem niet moet bellen,je hebt genoeg van jou kant laten horen,laat hem maar iets van zich horen..
Ze heeft gelijk hier de meeste mannen hebben liever niet dat ze achter hun kont lopen, maar dat zij zelf de moeite moeten doen, we zijn tenslotte jagers :p

Dus probeer je in te houden en wacht tot hij hopelijk de stap zet ...
pi_76934294
quote:
Wat deed hij dan?
pi_76934661
quote:Op zondag 17 januari 2010 16:22 schreef ikbeneenoen het volgende:

Als hij boos wordt om zoiets heeft hij dus geen respect voor je.
  zondag 17 januari 2010 @ 19:37:31 #38
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_76934943
-edit- troll

Of: bel hem nog een keer dan, telefoon is ondertussen wel opgeladen.

[ Bericht 38% gewijzigd door Re op 18-01-2010 11:08:22 ]
Haters everywhere but I don't really care.
pi_76935022
quote:

A maakt je boos.
Dus het is B.
Wehehehe
Noot noot.
pi_76935882
Nou TS weet je al wat er aan de hand was?
pi_76936589
quote:
Ik raad je aan niet zijn liefde te krijgen want hij wil je alleen maar palen.
  zondag 17 januari 2010 @ 22:50:59 #42
273257 nadiaschoonheid
pi_76944803
Ts heb je al wat van hem gehoord?
Anders wil ik hem wel van je overnemen..ik weet wel hoe ik zijn liefde kan krijgen.
pi_76946303
quote:
Op zondag 17 januari 2010 22:50 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Ts heb je al wat van hem gehoord?
Anders wil ik hem wel van je overnemen..ik weet wel hoe ik zijn liefde kan krijgen.
Hmz, hij was volgens haar uit op seks, reageerde kwaad toen hij het niet kreeg, en nu hoort ze hem niet. Ik denk dat hij voor Marokkaanse vrouwen nog meer geduld en zeker respect moet tonen, dus ik vrees ervoor of je bij deze persoon zijn 'liefde' kan krijgen
  maandag 18 januari 2010 @ 00:49:55 #44
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_76950178
quote:
Op zondag 17 januari 2010 15:45 schreef ikbeneenoen het volgende:
Lieve mensen, er is een marokkaanse jongen die ik nu al best lang ken ons contact is nogal oppervlakkig, de ene keer hoor ik niks van hem en hij niks van mij.
Een week geleden heb ik hem gesmst, en na die sms heeft hij mij meerdere malen proberen terug te bellen maar ik kon hem telkens niet te woord staan. Tot aan gisteravond belde ik hem op, we waren zo een 20 minuten aan het praten, todtat halfverwege de verbinding van zijn kant werd verbroken, ik belde hem terug en zijn telefooon stond uit!! Ik heb mijn telefoon nog 3 kwartier aangelaten, en hij heeft mij niet terug gebeld in die 3 kwartier daarna heb ik mijn telefoon uitgezet en ben ik gaan slapen. Ik voel me nu zo rot omdat ik denk dat hij express de verbinding heeft verbroken,misschien had hij geen behoefte meer aan ons gesprek.
Wat denken jullie dat het kan zijn?? zijn mannen echt zo gemeen?? alleen serieuze reacties aub.

1. JE wordt keihard gebruikt voor sex als een makkelijke NL'se hoertje.
2. Hij zal nooit met je trouwen, je voorstellen aan zijn familie omdat je kafir/haram bent.
3. Bekeren tot islam voor hem is enige mogelijkheid voor jou om deze relatie enigziens te laten werken.

4. Last but not least.....Je bent NL'se......zal nooit werken..sorry schat je kan je hooguit laten gebruiken voor sexy meer niet..
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_76950302
quote:
Op maandag 18 januari 2010 00:49 schreef Montelly het volgende:

[..]

1. JE wordt keihard gebruikt voor sex als een makkelijke NL'se hoertje.
2. Hij zal nooit met je trouwen, je voorstellen aan zijn familie omdat je kafir/haram bent.
3. Bekeren tot islam voor hem is enige mogelijkheid voor jou om deze relatie enigziens te laten werken.

4. Last but not least.....Je bent NL'se......zal nooit werken..sorry schat je kan je hooguit laten gebruiken voor sexy meer niet..
Nu, als je het puur op Islam bekijkt ben je wel mis, mannen mogen trouwen met vrouwen die Christelijk of Joods zijn. (het volk van het schrift zoals ze die noemen). De vrouwen bij de Islam mogen dat natuurlijk niet ... hoe typisch :p
  maandag 18 januari 2010 @ 00:55:34 #46
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_76950356
quote:
Op maandag 18 januari 2010 00:53 schreef Nathan111 het volgende:

[..]

Nu, als je het puur op Islam bekijkt ben je wel mis, mannen mogen trouwen met vrouwen die Christelijk of Joods zijn. (het volk van het schrift zoals ze die noemen). De vrouwen bij de Islam mogen dat natuurlijk niet ... hoe typisch :p
TS zou super naif zijn om te denken dat relatie met een mocro zal slagen arme TS...Of het is een zwakzinnige Anita uit achterhoek, dan is het begrijpelijk.
pi_76950476
quote:
Op maandag 18 januari 2010 00:55 schreef Montelly het volgende:

[..]

TS zou super naif zijn om te denken dat relatie met een mocro zal slagen arme TS...Of het is een zwakzinnige Anita uit achterhoek, dan is het begrijpelijk.
Ja, het is al moeilijk met iemand die Islamiet is, als ze dan ook nog Marokkaan zijn heb je de familie niet echt mee ... en als ze er toch op hoopt mag ze zeker geen seks hebben met hem voor ze getrouwd zijn ... anders mag ze het zeker al vergeten.
  maandag 18 januari 2010 @ 01:02:51 #48
273257 nadiaschoonheid
pi_76950566
quote:
Op maandag 18 januari 2010 00:53 schreef Nathan111 het volgende:

[..]

Dat klopt een moslimman mag ind met een ware christelijke vrouw of een Joodse vrouw trouwen,maar dan wel met de intentie dat ze tot het islam zal moeten bekeren.
  maandag 18 januari 2010 @ 01:03:16 #49
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_76950577
quote:
Op maandag 18 januari 2010 00:59 schreef Nathan111 het volgende:

[..]

Ja, het is al moeilijk met iemand die Islamiet is, als ze dan ook nog Marokkaan zijn heb je de familie niet echt mee ... en als ze er toch op hoopt mag ze zeker geen seks hebben met hem voor ze getrouwd zijn ... anders mag ze het zeker al vergeten.
Ze kan alvast "vrijwillig" gaan verdiepen in islam voor hem. Alhoewel geloofsovertuiging vanuit jezelf moet komen en niet willekeurige liefde voor een man in dit geval een islamiet.

Tenzij hij net zoveel van haar houdt en zegt dat ze kan blijven wie ze is..... Hoe kansloos.. like that will ever happen' not in 1000000000000 years...
  maandag 18 januari 2010 @ 01:04:12 #50
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_76950612
quote:
Op maandag 18 januari 2010 01:02 schreef nadiaschoonheid het volgende:

[..]

Dat klopt een moslimman mag ind met een ware christelijke vrouw of een Joodse vrouw trouwen,maar dan wel met de intentie dat ze tot het islam zal moeten bekeren.

Hier een marokkaanse die mijn standpunt bevestigd...Hoeveel bewijs heb je nodig.
pi_76950758
quote:
Op maandag 18 januari 2010 01:03 schreef Montelly het volgende:

[..]

Ze kan alvast "vrijwillig" gaan verdiepen in islam voor hem. Alhoewel geloofsovertuiging vanuit jezelf moet komen en niet willekeurige liefde voor een man in dit geval een islamiet.

Tenzij hij net zoveel van haar houdt en zegt dat ze kan blijven wie ze is..... Hoe kansloos.. like that will ever happen' not in 1000000000000 years...
Daar heb je een punt ... ah wel, Religies, brengt meer slecht teweeg dan iets anders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')