quote:Op zondag 17 januari 2010 15:57 schreef timbob het volgende:
Ik zal je even een regeltje uitleggen hoe om te gaan met mannen als vrouw zijnde.
Als een man iets doet of zegt wat je op 2 manieren kan opvatten, en 1 van die manieren maakt je boos, dan bedoelen we de andere
Het gesprek werd verbroken
A: hij hing in je oor op
B: z'n batterij was leeg.
A maakt je boos.
Dus het is B.
Telefoon kapot, oplader kwijt, geloof me... dat alles is het eerder dan dat hij zomaar heeft opgehangen.quote:Op zondag 17 januari 2010 16:01 schreef ikbeneenoen het volgende:
Ik ben 23 jaar,en hij was gewoon thuis toen ik met hem aan het praten was
Als het aan de oplader lag had hij de telefoon op kunnen laden.
Ik weet niet ik heb er geen goed gevoel bij,ik weet zeker dat het niet aan de batterij lag.
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:57 schreef timbob het volgende:
Ik zal je even een regeltje uitleggen hoe om te gaan met mannen als vrouw zijnde.
Als een man iets doet of zegt wat je op 2 manieren kan opvatten, en 1 van die manieren maakt je boos, dan bedoelen we de andere
Het gesprek werd verbroken
A: hij hing in je oor op
B: z'n batterij was leeg.
A maakt je boos.
Dus het is B.
Hij is een man jij een vrouw natuurlijk wilt die je.quote:Op zondag 17 januari 2010 16:11 schreef ikbeneenoen het volgende:
Hoe kan het dat hij mij belt contact met mij opzoekt en tegelijkertijd zich afsatndelijk en een atitude tegen over mij heeft,machogedrag wil hij mij nou of niet want ik begrijp mannen niet meer??
Nou als jij het weet wat doe je hier danquote:Op zondag 17 januari 2010 16:01 schreef ikbeneenoen het volgende:
Ik ben 23 jaar,en hij was gewoon thuis toen ik met hem aan het praten was
Als het aan de oplader lag had hij de telefoon op kunnen laden.
Ik weet niet ik heb er geen goed gevoel bij,ik weet zeker dat het niet aan de batterij lag.
Ik zou zeggen niet weer bellen. Kappen met hem. Als hij boos wordt omdat je niet met hem naar bed wilt snap ik niet dat je nog contact met hem wilt.quote:Op zondag 17 januari 2010 16:22 schreef ikbeneenoen het volgende:
Dat is inderdaad wat hij wil,want hij heeft mij een keer het bed in proberen te praten maar was hem niet gelukt,toen was hij zelfs boos geworden,hij was toen erg teleurgesteld.
Wat raden jullie mij aan om te doen om zijn liefde te krijgen want ik word gek.
Ik geloof dat zijn andere vriendin Mandy Peijnenburg heette, dus je hebt een kern van waarheid.quote:Op zondag 17 januari 2010 16:25 schreef Doug_Heffernan het volgende:
Moet je ook met andere mannen naar bed omdat hij wat schulden heeft?
Oke, nu gaat het leuk worden, ten eerste; een agent moet altijd 100% bereikbaar zijn, zelfs op GSM.quote:Op zondag 17 januari 2010 16:31 schreef ikbeneenoen het volgende:
Nee het is geen loverboy,hij is politieagent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |