quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ze hebben voor noord Nederland weer 3 cm sneeuw voorspeld voor vanavond.
3 cm dat valt toch best mee.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ze hebben voor noord Nederland weer 3 cm sneeuw voorspeld voor vanavond.
Ga me nu wel afvragen over welk nummer je het hebt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echt wel. Liggen janken als een klein kind (hoewel, verleden tijd... ben nog aan het luisteren.. denk niet dat ik al helemaal klaar ben)
Ik ben ook heel vrolijk. Das deel van mijn gelukzaligheidquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Of heel vrolijk worden van een liedje.
Er ligt ook nog genoeg hier.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
3 cm dat valt toch best mee.Er is veel meer gevallen.
Tof, ik ben niet de enige emo hier.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben ook heel vrolijk. Das deel van mijn gelukzaligheid
En wat Zeeuws meisje zegt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ga me nu wel afvragen over welk nummer je het hebt.
Ontzettend!quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Er ligt ook nog genoeg hier.
Het mag van mij wel weer 25 graden dooien, met een strakblauwe lucht en een stralende zon.
Snelle conclusies trekken, gebeurt wel heel veel spijtig genoegquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is overigens wel vaker zo met 'bitchgedrag'. Is niet altijd terecht.
Fluitende vogels, bloeiende bloemen, een koud biertje en voorbij fietsende mooie meisjes in zomerjurkjes graagquote:
Ik zou kijken wat ik voor je kan betekenen. Ik beloof nietsquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Fluitende vogels, bloeiende bloemen, een koud biertje en voorbij fietsende mooie meisjes in zomerjurkjes graag
Yup, maar ach. Soms moet je dan ook net zo snel naast je neer kunnen leggen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:53 schreef Thrust het volgende:
[..]
Snelle conclusies trekken, gebeurt wel heel veel spijtig genoeg
Het zijn mannenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:00 schreef stbabylon het volgende:
Nog een groot voordeel aan Mumford & Sons:
[ afbeelding ]
Lekker, lekker, lekker, .... nou ja, 3 out of 4, niet slecht
*pakt zijn telefoon*quote:
Dat klopt en ik ook nietquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:01 schreef stbabylon het volgende:
Daar hebben wij toch helemaal niks aan!
quote:
Dat is niet voor iedereen weggelegd, maar wel de verstandigste methodequote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yup, maar ach. Soms moet je dan ook net zo snel naast je neer kunnen leggen.
wat is die prijs?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wil je een prijs voor je fantastische opmerkingsvermogen?
Och, die 2e van links lijkt wel wat te hebben ja.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:00 schreef stbabylon het volgende:
Nog een groot voordeel aan Mumford & Sons:
[ afbeelding ]
Lekker, lekker, lekker, .... nou ja, 3 out of 4, niet slecht
Mja, dat moet wel een beetje in verhouding staan met de verhouding prestatie.. dus het zal niet een al te grote prijs wordenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat is die prijs?
dan denk ik er ff over na
Bekijk de clip van Little Lion Man, en ik denk dat je dan alles behalve de zanger welquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, die 2e van links lijkt wel wat te hebben ja.
oh, die prijs hoef ik niet...ik heb er zelf al 1quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, dat moet wel een beetje in verhouding staan met de verhouding.. dus het zal niet een al te grote prijs worden
quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh, die prijs hoef ik niet...ik heb er zelf al 1
Link me maar.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bekijk de clip van Little Lion Man, en ik denk dat je dan alles behalve de zanger welvindt
[FOK!keriaanse inkopopmerking] Zal ik je even warm maken, schatje? En voor die keelpijn heb ik ook nog wel een medicijn.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:03 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben helemaal niet blij met de geile stem hoor! Die gaat namelijk gepaard met keelpijn, verkouden zijn, het koud hebben enz enz.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Link me maar.Al kan ik me, vanuit de foto, niet voorstellen dat ik de rest wat vind.
![]()
Heb het gezien, vind er niets aan.quote:
Te makkelijkquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:08 schreef RealZeus het volgende:
[FOK!keriaanse inkopopmerking] Zal ik je even warm maken, schatje? En voor die keelpijn heb ik ook nog wel een medicijn.[/FOK!keriaanse inkopopmerking]
Ik beide! Zonder te kijkenquote:
How comequote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik verwachtte er ook niet veel van.
Nee, omdat het me gewoon niets lijkt. (Afgaande op het plaatje dat je postte. )quote:
Maar dat zegt bijzonder weinig over muziek... eig...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, omdat het me gewoon niets lijkt. (Afgaande op het plaatje dat je postte. )
Vind ik niet. Ik kon aan het plaatje (de kledingstijl van de heren) al vrij goed zien dat het niet mijn soort muziek is.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:26 schreef stbabylon het volgende:
Maar dat zegt bijzonder weinig over muziek... eig...
Dat zou niet mijn manier zijn om dat te bepalen, maar goed, niet iedereen hoeft het leuk te vindenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik kon aan het plaatje (de kledingstijl van de heren) al vrij goed zien dat het niet mijn soort muziek is.
Beterschapquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:37 schreef DjinN het volgende:
*[ afbeelding ]*
Volgens mij heb ik me qua ziek zijn nog nooit zo ellendig gevoeld.. [ afbeelding ]
quote:
Nietus, nou ja, wel thuis, maar het regent wat, kachel staan aan, lekker binnen wat genieten van muziek en drankjequote:
what he saidquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nietus, nou ja, wel thuis, maar het regent wat, kachel staan aan, lekker binnen wat genieten van muziek en drankje
Nu even nietquote:
May the health force be with you.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:07 schreef Nouk84 het volgende:
Ik zit ziek thuis, klink inmiddels als Darth Vader en heb nergens zin in. Ach, zo word je ook wel gedwongen tot een rustig weekend, maar het is niet helemaal wat ik in gedachten had.
* kruipt weer onder een dekentje op de bank
quote:
* DjinN joins the club..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:07 schreef Nouk84 het volgende:
Ik zit ziek thuis, klink inmiddels als Darth Vader en heb nergens zin in. Ach, zo word je ook wel gedwongen tot een rustig weekend, maar het is niet helemaal wat ik in gedachten had.
* kruipt weer onder een dekentje op de bank
Jepz...Glandula Parotis..google it yourself.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:42 schreef GimmeGore het volgende:
Oorspeekselklierontsteking?
Oorspeeksel?
heejj,quote:
verzin iets leuksquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:03 schreef Joy_Division het volgende:
Hey Krengetje, heb je ook een andere aanspreeknaam die ik(we) mogen gebruiken?
je hebt 10 minuten.... de tijd gaat nu in..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:06 schreef Joy_Division het volgende:
LisaLotteLangsDeLangeLindeLaan mwah beetje lang hé? geef me nog wat bedenktijd.
Er moet heel wat gebeuren wil ik niet meer lachenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:34 schreef xFriendx het volgende:
Kijk, je lacht alweer, dat gaat de goede kant op![]()
mmmm dan hoor ik het als je het wel weetquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:14 schreef Joy_Division het volgende:
Arg nog 5 minuten.
Presteren onder tijdsdruk
Dan noem je me toch gewoon Krengetjequote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:19 schreef Joy_Division het volgende:
Een naam bedenken is bijna nog moeilijker dan de 2 keer de helft discussie.
Alleen als je je ernaar gaat gedragen, maar dat zou zonde zijn.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:19 schreef krengetje het volgende:
[..]
Dan noem je me toch gewoon Krengetje
Wrom heb jij geen fobo?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:21 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Alleen als je je ernaar gaat gedragen, maar dat zou zonde zijn.
snel maken danquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:31 schreef Joy_Division het volgende:
Heb geen fatsoenlijke en recente foto's.
Rotterdam was leuk. Ook zonder jou.quote:
Met mij zou het veel leuker zijn geweestquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rotterdam was leuk. Ook zonder jou.
Ja? Vertel. Wat zou jij toegevoegde waarde zijn geweest aan de gezelligheid? Heb heerlijk gegeten ja!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:38 schreef krengetje het volgende:
Met mij zou het veel leuker zijn geweestlekker gegeten?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:38 schreef Joy_Division het volgende:
Of een digitale fotocamera. Mijn zusje heeft wel nog een bult foto's gemaakt maar die stuurt ze me nooit toe.
je staat nu al met een * rode -2 in mijn boekje genoteerd.quote:
jammer , maar I am backquote:
Mag ik met een rode -84 in je boekje?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:58 schreef kitao het volgende:
ja , mag het ietsje minder terwijl ik buitenshuis druk bezig ben en jullie me af lopen te kraken ...
![]()
[..]
je staat nu al met een * rode -2 in mijn boekje genoteerd.
[..]
jammer , maar I am back
Niet met een 69?quote:
Met een 69?? Niet in zijn boekjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |