Vanwaar gestopt dan?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:40 schreef Kluts het volgende:
Ik ben trouwens sinds de jaarwisseling zo goed als gestopt met blowen, en heb nu voor het eerst sinds de jaarwisseling zin in een joint.
Nee, maar wel droger.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik was met de auto echt niet sneller geweest hoor. In het dorp met de auto.
Nah, had een muts op dus weinig van gemerkt. En ben liever nat maar op tijd, dan droog en te laat.quote:
Oeh.... ik ben (tijdelijk) gestopt met alcohol, omdat ik er rond de feestdagen zoveel van op had (geen katers trouwens) dat mijn lijf nu vindt dat ik er geen zin meer in moet hebben.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:40 schreef Kluts het volgende:
Ik ben trouwens sinds de jaarwisseling zo goed als gestopt met blowen, en heb nu voor het eerst sinds de jaarwisseling zin in een joint.
Ik was er een beetje klaar mee, en kon op een gegeven moment zowat niet meer stoned worden vanuit gewenning. Dus ik was het zat, en rook nu heel af en toe nog eens een jointje, maar niet meer elke dag.quote:
Goed bezigquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was er een beetje klaar mee, en kon op een gegeven moment zowat niet meer stoned worden vanuit gewenning. Dus ik was het zat, en rook nu heel af en toe nog eens een jointje, maar niet meer elke dag.
Ja.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goed bezigJij blowde sowieso elke dag?
Dan is het goed dat je zo geminderd bent.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja.Het liep een beetje de spuigaten uit, om maar te zwijgen over het feit dat het klauwen vol geld kost.
Ga dan ook gewoon net zoals normale mensen in een stad wonen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:39 schreef RealZeus het volgende:
Het gaat vanavond voor de derde zaterdagavond op rij sneeuwen , als ik het KNMI mag geloven.![]()
Kan ik zeker weer met de auto naar de stad.
Dat zegt iemand die in Dordrecht woontquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:00 schreef tijnbrein het volgende:
Ga dan ook gewoon net zoals normale mensen in een stad wonen.
Hij beschouwd zichzelf blijkbaar niet als normaal mens.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat zegt iemand die in Dordrecht woont![]()
Dat is wel een stadquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat zegt iemand die in Dordrecht woont![]()
Dat kloptquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij beschouwd zichzelf blijkbaar niet als normaal mens.![]()
Dat doet er echt helemaal geen ene flikker toe.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:22 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is wel een stad![]()
In welk gehucht woonde jij ook al weer?
Nee.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga dan ook gewoon net zoals normale mensen in een stad wonen.
Zeur niet danquote:
Ja dat magquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:50 schreef vencodark het volgende:
Je mag toch wel zeuren zonder er iets echt aan willen/moeten doen?
Hij mag zeuren en daar mag ik dan ook over zeurenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeur dan niet dat ie niet mag zeuren!
Je mag toch best bitchen dat je geen fatsoenlijk bereikbaar OV hebt als je in een uithoek woont?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeur niet dandat er geen bussen/treinen/whatever rijden.
Ja dat mag.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je mag toch best bitchen dat je geen fatsoenlijk bereikbaar OV hebt als je in een uithoek woont?
Dat is geen bitchen, dat is janken en het slaat nergens op.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:13 schreef tijnbrein het volgende:
Ja dat mag.En ik mag bitchen dat je dan maar in een fatsoenlijke plaats moet gaan wonen met OV.
Voor jou geldt precies hetzelfdequote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is geen bitchen, dat is janken en het slaat nergens op.
Dus de oplossing voor jou:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:34 schreef GimmeGore het volgende:
Tijn, is het die tijd van de maand ofzo? Damn
Ik woon in een fatsoenlijke plaats met OV, we hebben zelfs nachtbussen. Maar het OV kan niet met sneeuw omgaan en dan hebben we dus geen OV.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat mag.En ik mag bitchen dat je dan maar in een fatsoenlijke plaats moet gaan wonen met OV.
Hij heeft wat last van zijn manstruatie.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:34 schreef GimmeGore het volgende:
Tijn, is het die tijd van de maand ofzo? Damn
Ik bitch niet, alleen op jou.quote:
Ja maar jij moet, aan je "reputatie" denkenquote:
Sneeuw? Waar?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik woon in een fatsoenlijke plaats met OV, we hebben zelfs nachtbussen. Maar het OV kan niet met sneeuw omgaan en dan hebben we dus geen OV.
Zo hebben ze dat daar.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik woon in een fatsoenlijke plaats met OV, we hebben zelfs nachtbussen. Maar het OV kan niet met sneeuw omgaan en dan hebben we dus geen OV.
Wat liefquote:
Reputatie?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:42 schreef Thrust het volgende:
Ja maar jij moet, aan je "reputatie" denken
Der zijn mensen die jou directheid, met bitch gedrag vergelijkenquote:
Fijn voor die mensenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:45 schreef Thrust het volgende:
Der zijn mensen die jou directheid, met bitch gedrag vergelijken
Echt wel. Liggen janken als een klein kind (hoewel, verleden tijd... ben nog aan het luisteren.. denk niet dat ik al helemaal klaar benquote:
Of heel vrolijk worden van een liedje.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echt wel. Liggen janken als een klein kind (hoewel, verleden tijd... ben nog aan het luisteren.. denk niet dat ik al helemaal klaar ben)
Dat is overigens wel vaker zo met 'bitchgedrag'. Is niet altijd terecht.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:45 schreef Thrust het volgende:
[..]
Der zijn mensen die jou directheid, met bitch gedrag vergelijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |