Als je toch zo lekker bezig ben, je kan hier gewoon verderquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja wel lekker... al een paar dagen in een opruimeritis bui. Dus dat is een teken dat het eigenlijk super met me gaat!
leef jij ook nog?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:29 schreef Thrust het volgende:
[..]
Als je toch zo lekker bezig ben, je kan hier gewoon verder
Nah, dit weekend moet bij mij wel alles klaar zijn zodat ik maandag kan gaan leren voor mijn tentamens!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:29 schreef Thrust het volgende:
[..]
Als je toch zo lekker bezig ben, je kan hier gewoon verder
nog net, hij is gister bijna vermoord door mijn kutkat (niet te verwarren met KitKat)quote:
*geeft kutkat een aai over het bolletje...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:30 schreef Jannuk het volgende:
[..]
nog net, hij is gister bijna vermoord door mijn kutkat (niet te verwarren met KitKat)
Dat is bij die kat niet nodigquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*geeft kutkat een aai over het bolletje...
heb je zn nagels wel aangescherpt van te voren?
Dat was niet eens nodig, hij houdt zijn gereedschap in topconditiequote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*geeft kutkat een aai over het bolletje...
heb je zn nagels wel aangescherpt van te voren?
hoeft ook niet gelijk, maak eerst maar je eigen stekje af. En dan kan je hier verder (na je tentamens) die zijn belangrijkerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nah, dit weekend moet bij mij wel alles klaar zijn zodat ik maandag kan gaan leren voor mijn tentamens!
Onverwoestbaarquote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:35 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Dat was niet eens nodig, hij houdt zijn gereedschap in topconditie
niks is onverwoestbaarquote:
Dat heeft hij wel verdiend inderdaadquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[..]
*geeft kutkat dan maar een snoepje![]()
[..]
niks is onverwoestbaar![]()
Nja, eigenlijk niet, de reden waarom hij maar de helft uitbetaald krijgtquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heeft hij wel verdiend inderdaad
Wou je het uitproberen?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[..]
[..]
niks is onverwoestbaar![]()
DENK JE AAN JE VINGERS!!!!!!!!!!!!!!!?????????????quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[..]
Jee, jij hebt lef..... jij moet niet stuk hoor!!quote:
En dat isquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:39 schreef Kluts het volgende:
Vriendje wil met me op wintersport.
quote:
ik zou niet durvenquote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:40 schreef Jannuk het volgende:
[..]
DENK JE AAN JE VINGERS!!!!!!!!!!!!!!!?????????????
Nooit van après-ski gehoord? Daar hebben ze ook gewoon amaretto hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:41 schreef Kluts het volgende:
[..]Dat hij met me op vakantie wil.
Maaromdat ik nog nooit op wintersport ben geweest.
Ik haat winter en sport, dus die combi lijkt me dan ook niet echt woohoot!
Dat zei ik dus ook.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nooit van après-ski gehoord? Daar hebben ze ook gewoon amaretto hoor
met alleen staan is niks mis..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook.
Maar het is dan ook wel echt de bedoeling dat ik op de latten ga staan.
Oja, en: het is met zijn ouders en zussen en aanhang.
*psycho-muziekje*quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
met alleen staan is niks mis..
het glijden daarintegen
ik blijf van die latten af![]()
Mja.. je gaat dan wel met "de schoonfamilie"
*thrillerachtig deuntje op achtergrond*
hij ligt ineens heel braafjes (voor zijn doen dan) te slapen in de gangquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Uiteraard
k heb m al gewaarschuwd, dat als ik een vinger mis, dat mijn ratten hem met een bezoekje komen vereren
En die zijn niet bang voor katten
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
*psycho-muziekje*
Heb ze al wel gemeet, maar toch, een week met die lui im schnee, ik ben niet zo familiair ingesteld.
Wij begrijpen elkaar heel goedquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:47 schreef Jannuk het volgende:
[..]
hij ligt ineens heel braafjes (voor zijn doen dan) te slapen in de gang
Hij wil van de zomer naar Thailand.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kan je m niet overhalen voor een rondreis afrika ipv sneeuw![]()
incl. jou?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij wil van de zomer naar Thailand.
Wil hij je al inruilen voor een Thai?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij wil van de zomer naar Thailand.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:58 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wil hij je al inruilen voor een Thai?
Al bijna klaar?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:14 schreef vencodark het volgende:
Zo, Speedy Gonzales is er ook weer.Net als een gek naar het dorp gemoeten, op de fiets, in de regen, omdat ik nog dvd -R moet hebben voor de schoolopdracht.
Anders had ik het mooi niet kunnen inleveren.
Nah, moet nog wel wat dingen schrijven. ff nalezen en dan klaar ja. Moet pa het morgen nog op dvd zetten enzo. Maar schrijfwerk is dan gebeurt.quote:
Reminder: je hebt een auto dus hoef je niet meer op de fiets door de regenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:14 schreef vencodark het volgende:
Net als een gek naar het dorp gemoeten, op de fiets, in de regen,
Dat zal toch wel nietquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah, moet nog wel wat dingen schrijven. ff nalezen en dan klaar ja. Moet pa het morgen nog op dvd zetten enzo. Maar schrijfwerk is dan gebeurt.
Oh wee als ik een onvoldoende krijg he.
Ik was met de auto echt niet sneller geweest hoor. In het dorp met de auto.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Reminder: je hebt een auto dus hoef je niet meer op de fiets door de regen
Vanwaar gestopt dan?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:40 schreef Kluts het volgende:
Ik ben trouwens sinds de jaarwisseling zo goed als gestopt met blowen, en heb nu voor het eerst sinds de jaarwisseling zin in een joint.
Nee, maar wel droger.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik was met de auto echt niet sneller geweest hoor. In het dorp met de auto.
Nah, had een muts op dus weinig van gemerkt. En ben liever nat maar op tijd, dan droog en te laat.quote:
Oeh.... ik ben (tijdelijk) gestopt met alcohol, omdat ik er rond de feestdagen zoveel van op had (geen katers trouwens) dat mijn lijf nu vindt dat ik er geen zin meer in moet hebben.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:40 schreef Kluts het volgende:
Ik ben trouwens sinds de jaarwisseling zo goed als gestopt met blowen, en heb nu voor het eerst sinds de jaarwisseling zin in een joint.
Ik was er een beetje klaar mee, en kon op een gegeven moment zowat niet meer stoned worden vanuit gewenning. Dus ik was het zat, en rook nu heel af en toe nog eens een jointje, maar niet meer elke dag.quote:
Goed bezigquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was er een beetje klaar mee, en kon op een gegeven moment zowat niet meer stoned worden vanuit gewenning. Dus ik was het zat, en rook nu heel af en toe nog eens een jointje, maar niet meer elke dag.
Ja.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goed bezigJij blowde sowieso elke dag?
Dan is het goed dat je zo geminderd bent.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja.Het liep een beetje de spuigaten uit, om maar te zwijgen over het feit dat het klauwen vol geld kost.
Ga dan ook gewoon net zoals normale mensen in een stad wonen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:39 schreef RealZeus het volgende:
Het gaat vanavond voor de derde zaterdagavond op rij sneeuwen , als ik het KNMI mag geloven.![]()
Kan ik zeker weer met de auto naar de stad.
Dat zegt iemand die in Dordrecht woontquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:00 schreef tijnbrein het volgende:
Ga dan ook gewoon net zoals normale mensen in een stad wonen.
Hij beschouwd zichzelf blijkbaar niet als normaal mens.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat zegt iemand die in Dordrecht woont![]()
Dat is wel een stadquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat zegt iemand die in Dordrecht woont![]()
Dat kloptquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij beschouwd zichzelf blijkbaar niet als normaal mens.![]()
Dat doet er echt helemaal geen ene flikker toe.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:22 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is wel een stad![]()
In welk gehucht woonde jij ook al weer?
Nee.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga dan ook gewoon net zoals normale mensen in een stad wonen.
Zeur niet danquote:
Ja dat magquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:50 schreef vencodark het volgende:
Je mag toch wel zeuren zonder er iets echt aan willen/moeten doen?
Hij mag zeuren en daar mag ik dan ook over zeurenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeur dan niet dat ie niet mag zeuren!
Je mag toch best bitchen dat je geen fatsoenlijk bereikbaar OV hebt als je in een uithoek woont?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeur niet dandat er geen bussen/treinen/whatever rijden.
Ja dat mag.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je mag toch best bitchen dat je geen fatsoenlijk bereikbaar OV hebt als je in een uithoek woont?
Dat is geen bitchen, dat is janken en het slaat nergens op.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:13 schreef tijnbrein het volgende:
Ja dat mag.En ik mag bitchen dat je dan maar in een fatsoenlijke plaats moet gaan wonen met OV.
Voor jou geldt precies hetzelfdequote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is geen bitchen, dat is janken en het slaat nergens op.
Dus de oplossing voor jou:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:34 schreef GimmeGore het volgende:
Tijn, is het die tijd van de maand ofzo? Damn
Ik woon in een fatsoenlijke plaats met OV, we hebben zelfs nachtbussen. Maar het OV kan niet met sneeuw omgaan en dan hebben we dus geen OV.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat mag.En ik mag bitchen dat je dan maar in een fatsoenlijke plaats moet gaan wonen met OV.
Hij heeft wat last van zijn manstruatie.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:34 schreef GimmeGore het volgende:
Tijn, is het die tijd van de maand ofzo? Damn
Ik bitch niet, alleen op jou.quote:
Ja maar jij moet, aan je "reputatie" denkenquote:
Sneeuw? Waar?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik woon in een fatsoenlijke plaats met OV, we hebben zelfs nachtbussen. Maar het OV kan niet met sneeuw omgaan en dan hebben we dus geen OV.
Zo hebben ze dat daar.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik woon in een fatsoenlijke plaats met OV, we hebben zelfs nachtbussen. Maar het OV kan niet met sneeuw omgaan en dan hebben we dus geen OV.
Wat liefquote:
Reputatie?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:42 schreef Thrust het volgende:
Ja maar jij moet, aan je "reputatie" denken
Der zijn mensen die jou directheid, met bitch gedrag vergelijkenquote:
Fijn voor die mensenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:45 schreef Thrust het volgende:
Der zijn mensen die jou directheid, met bitch gedrag vergelijken
Echt wel. Liggen janken als een klein kind (hoewel, verleden tijd... ben nog aan het luisteren.. denk niet dat ik al helemaal klaar benquote:
Of heel vrolijk worden van een liedje.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echt wel. Liggen janken als een klein kind (hoewel, verleden tijd... ben nog aan het luisteren.. denk niet dat ik al helemaal klaar ben)
Dat is overigens wel vaker zo met 'bitchgedrag'. Is niet altijd terecht.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:45 schreef Thrust het volgende:
[..]
Der zijn mensen die jou directheid, met bitch gedrag vergelijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |