Daar heb je wel een heel goed puntquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou ja, misschien zien ze niet dat ie strakker is geworden maar vinden ze je kont wel heel lekker! Dat hoef je dan toch niet t vergelijken met hoe die was? En anders hadden ze het wel mogen zeggen maar hoe klinkt dat dan? "Je kont is nu echt veel strakker dan de laatste keer dat ik je nam". Dat klinkt ook niet.![]()
Ik wil wel wakker worden maar soms denk je: shit, had ik nog niet iets langer mogen slapen?
Precies! Bootylicious (ofzo).quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar heb je wel een heel goed punt
My ass
Daar hoop je dan inderdaad op , maar het leven is niet altijd zo mooi
En wat zijn jouw plannen voor vandaag? Huiswerk vooral of ook nog meer?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Precies! Bootylicious (ofzo).![]()
Nope, maar het echte leven is soms veel mooier.
iig huiswerk. Nog 1,5 verslag. En leren! En eigenlijk nog stukje rijden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En wat zijn jouw plannen voor vandaag? Huiswerk vooral of ook nog meer?
Druk dagje dusquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
iig huiswerk. Nog 1,5 verslag. En leren! En eigenlijk nog stukje rijden.
Weet niet, zie ik dan wel. Dorp waar ik stage gelopen heb ofzo. Gewoon omdat ik dat altijd moest fietsen en met de bus. Nu zelf rijden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Druk dagje dus
waar ga je heen rijden?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Weet niet, zie ik dan wel. Dorp waar ik stage gelopen heb ofzo. Gewoon omdat ik dat altijd moest fietsen en met de bus. Nu zelf rijden.
Jaa met de trein.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:52 schreef Cue_ het volgende:
En vrijdag heb je mooie lange rit voor de boeg
Minder gevaarlijk als je in slaap valt tijdens de reis.quote:
Dat overkomt Venco nietquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Minder gevaarlijk als je in slaap valt tijdens de reis.
Chaggo!quote:
Omdat ik vrijdag gratis reis! + ik heb momenteel eigenlijk nog teveel stress en het leren kennen van mijn auto'tje. Ik vind de trein gewoon veel meer ontspannen. Zeker zo'n lange reisquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom ga je dat met de trein doen dan?
Studentequote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Met de auto natuurlijk. Ervaring opdoen.
Dan heb je weekeinde kaart of?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:09 schreef Thrust het volgende:
[..]
Studentegratis reizen, en ontspannender
ervaring opdoen gebeurt evengoed wel
Magertjes.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben niet chaggo
stappen was saai
Om 2 uur waren we alweer terug
Da's wel beetje vroeg ja. Jullie zijn na dat cafe nog wat anders gaan doen?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:10 schreef Cue_ het volgende:
stappen was saai
Om 2 uur waren we alweer terug
Zijn nog naar twee andere cafés geweest. Maar bij de eerste waren veeeel rare luiquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's wel beetje vroeg ja. Jullie zijn na dat cafe nog wat anders gaan doen?
Volgens mij geeft ze aan, door de weeks gratis te reizen. Dan heb ze denk ik in het weekend reizen met korting?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:11 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Dan heb je weekeinde kaart of?
Helaasch. Vanaaf nog plannen?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:15 schreef Cue_ het volgende:
Zijn nog naar twee andere cafés geweest. Maar bij de eerste waren veeeel rare luiEn bij de tweede was de muziek matig. Dus toen was de keuze om weg te gaan al snel gemaakt
Daarom.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:09 schreef Thrust het volgende:
[..]
Studentegratis reizen, en ontspannender
ervaring opdoen gebeurt evengoed wel
Klopt. Ik ga vrijdag naar Cue, gratis dus. Zondag ga ik terug met korting. Echt veel goedkoper dan met de auto. Ervaring krijg ik toch wel, daarvoor hoef ik niet een takke eind te reizen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:16 schreef Thrust het volgende:
[..]
Volgens mij geeft ze aan, door de weeks gratis te reizen. Dan heb ze denk ik in het weekend reizen met korting?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:21 schreef Cue_ het volgende:
Nee nog niet, dus dat wordt even bekijken.
Ga jij nog wat leuks doen?
Lekkerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:22 schreef AirwiN het volgende:
[..](Uit) eten bij/met vrienden in Rotterdam.
ik wil meequote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:22 schreef AirwiN het volgende:
[..](Uit) eten bij/met vrienden in Rotterdam.
Mooi discreet je zelf uitnodigenquote:
Als ze het indiscreet had gedaan had ik er wel over willen nadenken.quote:
Waarom wil je mee dan?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:28 schreef krengetje het volgende:
[..]
Hahaha ja he.. ik wind er geen doekjes om
Een duidelijke, directe vrouw! die zijn zeldzaamquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:28 schreef krengetje het volgende:
[..]
Hahaha ja he.. ik wind er geen doekjes om
Nog steeds wakker, nog niet bepaald moe.quote:
Amen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:32 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Nog steeds wakker, nog niet bepaald moe.
Als je duidelijk bent dan ben je een bitch.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:31 schreef Thrust het volgende:
[..]
Een duidelijke, directe vrouw! die zijn zeldzaam
Heb je niet geslapen dan? Ik ben net wakker..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:32 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Nog steeds wakker, nog niet bepaald moe.
Een frikandel met mayo heeft ie wel gehad!quote:
En dan zeggen ze dat mannen niet kunnen communiceren.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als je duidelijk bent dan ben je een bitch.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:34 schreef krengetje het volgende:
[..]
Heb je niet geslapen dan? Ik ben net wakker..
Euh ok... pilletje gehad?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:38 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Joah ik ben nog wakker.Wanneer ik moe word slaap ik vanzelf wel even.
Weet niet waar je dat vandaan haalt?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als je duidelijk bent dan ben je een bitch.
Neh dat dan weer niet, wel wat anders maar okee doet er verder ook niet toe.quote:
Het was maar geintje hoor mensen!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:37 schreef De_Logica het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat mannen niet kunnen communiceren.
Toon! Het is een kwestie van de juist toon! Als dat goed is, is er niks aan het handje.
Psst...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het was maar geintje hoor mensen!Maar geef toe, mensen roepen wel dat je duidelijk moet zijn (ja ik ook) maar als iemand duidelijk is, dan kunnen ze het niet aan.
ahhh okquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:40 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Neh dat dan weer niet, wel wat anders maar okee doet er verder ook niet toe.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:48 schreef Cue_ het volgende:
Morgen komt m'n ma (eindelijk) naar m'n huisje kijken
Een stomme hetero waar ik steeds intrap. Nou ja, intrap.... ik weet van mezelf dat ik 't niet moet doen omdat ie een vriendin heeftquote:
Weet ik niet. Maar mijn hoofd werkt heel raar bij sex met mensen die ik leuk vindquote:Wil KnuffelTurkje nog niet?
Maar het is dus wel lekker, anders zou je niet voor de herhaling gaan. Neem aan dat je verder niks met hem wil? of is het ook een potentieeltje als ie geen vriendin had gehad?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:58 schreef Ang3l het volgende:
Een stomme hetero waar ik steeds intrap. Nou ja, intrap.... ik weet van mezelf dat ik 't niet moet doen omdat ie een vriendin heeftEn dat je dan na afloopt zo ligt en hij dan zegt "We hebben een huis gekocht samen". Ja. Fijn.
Dan stel je dat uit en durf je misschien niet?quote:Weet ik niet. Maar mijn hoofd werkt heel raar bij sex met mensen die ik leuk vind
Euhm...zo hetero lijkt hij me dan niet eigenlijk. Maar het was wel lekker, dat is dan ook wat waard.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een stomme hetero waar ik steeds intrap. Nou ja, intrap.... ik weet van mezelf dat ik 't niet moet doen omdat ie een vriendin heeftEn dat je dan na afloopt zo ligt en hij dan zegt "We hebben een huis gekocht samen". Ja. Fijn.
[..]
Weet ik niet. Maar mijn hoofd werkt heel raar bij sex met mensen die ik leuk vind
Dit was de 5e keer of zo. Maar was wel alweer een hele tijd geleden, bijna een jaar misschien wel.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar het is dus wel lekker, anders zou je niet voor de herhaling gaan.
Nee ik wil niks. Maar ik voel me na afloop altijd lullig t.o.v. zijn vriendin. De eerste 3 keer wist ik 't niet.... maar de laatste 2x dus wel. Hij heeft me zelfs een x aan haar voorgesteldquote:Neem aan dat je verder niks met hem wil? of is het ook een potentieeltje als ie geen vriendin had gehad?
quote:[..]
Dan stel je dat uit en durf je misschien niet?
Tis net hondenpoepquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een stomme hetero waar ik steeds intrap.
Even weer nieuwsgierig naar elkaar dusquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:05 schreef Ang3l het volgende:
Dit was de 5e keer of zo. Maar was wel alweer een hele tijd geleden, bijna een jaar misschien wel.
Het is maar net hoe je daarin staat. Zelf vind ik het de verantwoordelijkheid van die gozer, en als jij geniet, is het mooiquote:Nee ik wil niks. Maar ik voel me na afloop altijd lullig t.o.v. zijn vriendin. De eerste 3 keer wist ik 't niet.... maar de laatste 2x dus wel. Hij heeft me zelfs een x aan haar voorgesteldDat was een ongemakkelijk moment.
Dat is niet heel raarquote:Zoiets ja.
Mja. Zoiets dnek ik.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Even weer nieuwsgierig naar elkaar dusKen het wel
Ja is ook zijn verantwoordleijkheid. En na die 3x, toen ik er achter kwam, vond ik ook niet dat mij iets te verwijten was (dat was nog een leuke openbaring..... ik versprak me onwetend tegen vrienden van hem en z'n vriendin) maar nu ik 't eenmaal weet zou ik dan niet zoiets moeten hebben van "Hier werk ik niet aan mee?"quote:[..]
Het is maar net hoe je daarin staat. Zelf vind ik het de verantwoordelijkheid van die gozer, en als jij geniet, is het mooi
En het is nog niet eens een kutwijf ook nietquote:Dat het ongemakkelijk is snap ik ja, wel vreemd.
[..]
Maar het is toch wel vreemd dat ik geen moeite heb om zomaar op een vreemd ete kruipen, en wel moeite heb om dat bij iemand te doen die ik vertrouw en leuk vind?quote:Dat is niet heel raar
Misschien omdat er dan meer te verliezen valt ofzo? Het zegt meer en het maakt het misschien wat vaster in de relatie, of wat je dan precies met KnuffelTurk hebt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Maar het is toch wel vreemd dat ik geen moeite heb om zomaar op een vreemd ete kruipen, en wel moeite heb om dat bij iemand te doen die ik vertrouw en leuk vind?
Je bent dan ook geweldig knap enzo natuurlijkquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Ja is ook zijn verantwoordleijkheid. En na die 3x, toen ik er achter kwam, vond ik ook niet dat mij iets te verwijten was (dat was nog een leuke openbaring..... ik versprak me onwetend tegen vrienden van hem en z'n vriendin) maar nu ik 't eenmaal weet zou ik dan niet zoiets moeten hebben van "Hier werk ik niet aan mee?"
En... ik weet hoe enorm onweerstaanbaar ik ben voor hetero'sLeidt hem niet in bekoring engel! Het vleesch der hetero's is zwak!
Maar het is geen man, waar hij blijkbaar toch af en toe geintresseerd in isquote:En het is nog niet eens een kutwijf ook niet
Nee is niet vreemd. Want sex met vreemden kan makkelijker zijn omdat daar juist geen echt gevoel bij komt kijken. He tis minder eng. Het is vaak gewoon alleen lust.quote:Maar het is toch wel vreemd dat ik geen moeite heb om zomaar op een vreemd ete kruipen, en wel moeite heb om dat bij iemand te doen die ik vertrouw en leuk vind?
Dat wel natuurlijk!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je bent dan ook geweldig knap enzo natuurlijk
Owquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:28 schreef De_Logica het volgende:
Het is toch hartstikke normaal om ineens dicht te klappen bij iemand die je wat leuker vindt dan normaal? Dat is juist de charme, dat je er toch altijd moeite voor moet doen.
Ik heb dat ook wel hoor, 't is lastig, maar niet heel vreemdquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Maar het is toch wel vreemd dat ik geen moeite heb om zomaar op een vreemd ete kruipen, en wel moeite heb om dat bij iemand te doen die ik vertrouw en leuk vind?
quote:
Denk dat vooral de mensen die een instelling hebben als "Ik sex alleen in een relatie of als ik echt echt verliefd ben" Die mening dragen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OwDe mensen waar ik het tegen vertel hier die zeggen juist: Wat rara dat jij je wle open kan stellen en kan geven aan vreemden! at kan ik juist pas als ik iemand vertrouw!
Ik wer precies andersom, inderdaad zoals hierboven allemaal beschreven staat.
Sorry, die rol is al vergeven.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:40 schreef GimmeGore het volgende:
Ik moet me hier maar niet mee gaan bemoeien, mensen zouden een verkeerd beeld krijgen
Ik ben heel braaf en onschuldig
Aan mijquote:
ik wilde me aanvankelijk excuseren voor mijn gedrag vannacht maar jullie zijn nog veel erger zie ik nu , zelfs overdagquote:
Welkom terug, bevalt het jou net zo goed als mij??quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:58 schreef Lotusss het volgende:
Zo. Ook weer in het land der levenden.
Ja wel lekker... eerst eens bak koffie maken!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:13 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Welkom terug, bevalt het jou net zo goed als mij??![]()
Hola Sisquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja wel lekker... eerst eens bak koffie maken!![]()
En hoi verliefd Klutsje en Zusje!
Lotusje, how is life with joe?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja wel lekker... eerst eens bak koffie maken!![]()
En hoi verliefd Klutsje en Zusje!
Ja wel lekker... al een paar dagen in een opruimeritis bui. Dus dat is een teken dat het eigenlijk super met me gaat!quote:
Ja die Kitkat is wegquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
wat een doodse stilte hier trouwens
zou hoog tijd wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |