verzin iets leuksquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:03 schreef Joy_Division het volgende:
Hey Krengetje, heb je ook een andere aanspreeknaam die ik(we) mogen gebruiken?
je hebt 10 minuten.... de tijd gaat nu in..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:06 schreef Joy_Division het volgende:
LisaLotteLangsDeLangeLindeLaan mwah beetje lang hé? geef me nog wat bedenktijd.
Er moet heel wat gebeuren wil ik niet meer lachenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:34 schreef xFriendx het volgende:
Kijk, je lacht alweer, dat gaat de goede kant op![]()
mmmm dan hoor ik het als je het wel weetquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:14 schreef Joy_Division het volgende:
Arg nog 5 minuten.
Presteren onder tijdsdruk
Dan noem je me toch gewoon Krengetjequote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:19 schreef Joy_Division het volgende:
Een naam bedenken is bijna nog moeilijker dan de 2 keer de helft discussie.
Alleen als je je ernaar gaat gedragen, maar dat zou zonde zijn.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:19 schreef krengetje het volgende:
[..]
Dan noem je me toch gewoon Krengetje
Wrom heb jij geen fobo?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:21 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Alleen als je je ernaar gaat gedragen, maar dat zou zonde zijn.
snel maken danquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:31 schreef Joy_Division het volgende:
Heb geen fatsoenlijke en recente foto's.
Rotterdam was leuk. Ook zonder jou.quote:
Met mij zou het veel leuker zijn geweestquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rotterdam was leuk. Ook zonder jou.
Ja? Vertel. Wat zou jij toegevoegde waarde zijn geweest aan de gezelligheid? Heb heerlijk gegeten ja!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:38 schreef krengetje het volgende:
Met mij zou het veel leuker zijn geweestlekker gegeten?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:38 schreef Joy_Division het volgende:
Of een digitale fotocamera. Mijn zusje heeft wel nog een bult foto's gemaakt maar die stuurt ze me nooit toe.
je staat nu al met een * rode -2 in mijn boekje genoteerd.quote:
jammer , maar I am backquote:
Mag ik met een rode -84 in je boekje?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:58 schreef kitao het volgende:
ja , mag het ietsje minder terwijl ik buitenshuis druk bezig ben en jullie me af lopen te kraken ...
![]()
[..]
je staat nu al met een * rode -2 in mijn boekje genoteerd.
[..]
jammer , maar I am back
Niet met een 69?quote:
Met een 69?? Niet in zijn boekjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |