Vind ik niet. Ik kon aan het plaatje (de kledingstijl van de heren) al vrij goed zien dat het niet mijn soort muziek is.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:26 schreef stbabylon het volgende:
Maar dat zegt bijzonder weinig over muziek... eig...
Dat zou niet mijn manier zijn om dat te bepalen, maar goed, niet iedereen hoeft het leuk te vindenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik kon aan het plaatje (de kledingstijl van de heren) al vrij goed zien dat het niet mijn soort muziek is.
Beterschapquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:37 schreef DjinN het volgende:
*[ afbeelding ]*
Volgens mij heb ik me qua ziek zijn nog nooit zo ellendig gevoeld.. [ afbeelding ]
quote:
Nietus, nou ja, wel thuis, maar het regent wat, kachel staan aan, lekker binnen wat genieten van muziek en drankjequote:
what he saidquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nietus, nou ja, wel thuis, maar het regent wat, kachel staan aan, lekker binnen wat genieten van muziek en drankje
Nu even nietquote:
May the health force be with you.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:07 schreef Nouk84 het volgende:
Ik zit ziek thuis, klink inmiddels als Darth Vader en heb nergens zin in. Ach, zo word je ook wel gedwongen tot een rustig weekend, maar het is niet helemaal wat ik in gedachten had.
* kruipt weer onder een dekentje op de bank
quote:
* DjinN joins the club..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:07 schreef Nouk84 het volgende:
Ik zit ziek thuis, klink inmiddels als Darth Vader en heb nergens zin in. Ach, zo word je ook wel gedwongen tot een rustig weekend, maar het is niet helemaal wat ik in gedachten had.
* kruipt weer onder een dekentje op de bank
Jepz...Glandula Parotis..google it yourself.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:42 schreef GimmeGore het volgende:
Oorspeekselklierontsteking?
Oorspeeksel?
heejj,quote:
verzin iets leuksquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:03 schreef Joy_Division het volgende:
Hey Krengetje, heb je ook een andere aanspreeknaam die ik(we) mogen gebruiken?
je hebt 10 minuten.... de tijd gaat nu in..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:06 schreef Joy_Division het volgende:
LisaLotteLangsDeLangeLindeLaan mwah beetje lang hé? geef me nog wat bedenktijd.
Er moet heel wat gebeuren wil ik niet meer lachenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:34 schreef xFriendx het volgende:
Kijk, je lacht alweer, dat gaat de goede kant op![]()
mmmm dan hoor ik het als je het wel weetquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:14 schreef Joy_Division het volgende:
Arg nog 5 minuten.
Presteren onder tijdsdruk
Dan noem je me toch gewoon Krengetjequote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:19 schreef Joy_Division het volgende:
Een naam bedenken is bijna nog moeilijker dan de 2 keer de helft discussie.
Alleen als je je ernaar gaat gedragen, maar dat zou zonde zijn.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:19 schreef krengetje het volgende:
[..]
Dan noem je me toch gewoon Krengetje
Wrom heb jij geen fobo?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:21 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Alleen als je je ernaar gaat gedragen, maar dat zou zonde zijn.
snel maken danquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:31 schreef Joy_Division het volgende:
Heb geen fatsoenlijke en recente foto's.
Rotterdam was leuk. Ook zonder jou.quote:
Met mij zou het veel leuker zijn geweestquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rotterdam was leuk. Ook zonder jou.
Ja? Vertel. Wat zou jij toegevoegde waarde zijn geweest aan de gezelligheid? Heb heerlijk gegeten ja!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:38 schreef krengetje het volgende:
Met mij zou het veel leuker zijn geweestlekker gegeten?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:38 schreef Joy_Division het volgende:
Of een digitale fotocamera. Mijn zusje heeft wel nog een bult foto's gemaakt maar die stuurt ze me nooit toe.
je staat nu al met een * rode -2 in mijn boekje genoteerd.quote:
jammer , maar I am backquote:
Mag ik met een rode -84 in je boekje?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:58 schreef kitao het volgende:
ja , mag het ietsje minder terwijl ik buitenshuis druk bezig ben en jullie me af lopen te kraken ...
![]()
[..]
je staat nu al met een * rode -2 in mijn boekje genoteerd.
[..]
jammer , maar I am back
Niet met een 69?quote:
Met een 69?? Niet in zijn boekjequote:
heb mn neukertje al gehad...quote:Op zondag 17 januari 2010 00:04 schreef kitao het volgende:
iedereen in de kroeg zich lamlendig aan het zuipen op zoek naar een neukertje voor de nacht ?
regel 1 : ga nooit ver van een kroeg wonen.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:07 schreef Cyntiaa het volgende:
NeeIk zou de kroeg in maar de sneeuw gooit roet in het eten!
ik ken vrouwen die doen er soms 6 per dag , daar laat jij je toch niet door tegen houden zeker ?quote:
Heb mn vaste neukertje ...quote:Op zondag 17 januari 2010 00:14 schreef kitao het volgende:
ik ken vrouwen die doen er soms 6 per dag , daar laat jij je toch niet door tegen houden zeker ?
maar het was ook geen aanleiding om nu een paar flinke borrels te nemen of ben je al helemaal uitgeblust ?
Ik woon er 2 minuten vandaan, zij helaas iets verder.. Ze zou gezellig blijven slapen maar het is niet vertrouwd om te rijden. ( Al zou ik het wel doen trouwens.. )quote:Op zondag 17 januari 2010 00:14 schreef kitao het volgende:
[..]
regel 1 : ga nooit ver van een kroeg wonen.
![]()
[..]
ik ken vrouwen die doen er soms 6 per dag , daar laat jij je toch niet door tegen houden zeker ?
maar het was ook geen aanleiding om nu een paar flinke borrels te nemen of ben je al helemaal uitgeblust ?
geen sneeuw gezien in 010.....waar woon jij dan ?quote:Op zondag 17 januari 2010 00:16 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik woon er 2 minuten vandaan, zij helaas iets verder.. Ze zou gezellig blijven slapen maar het is niet vertrouwd om te rijden. ( Al zou ik het wel doen trouwens.. )
Jawel hoor... maar ben nu al aardig teut :pquote:Op zondag 17 januari 2010 00:18 schreef kitao het volgende:
[..]
dan neem je hem/haar toch gezellig mee of ben je geen cafétype ?
tijd voor een nieuwe beurt dan lijkt me , een dronken vrouw is een engel in bed.....quote:Op zondag 17 januari 2010 00:20 schreef krengetje het volgende:
Jawel hoor... maar ben nu al aardig teut :p
Hoezo? bied je je aan als vrijwiliiger?quote:Op zondag 17 januari 2010 00:25 schreef kitao het volgende:
[..]
tijd voor een nieuwe beurt dan lijkt me , een dronken vrouw is een engel in bed.....
heb je nog zin ?
038quote:Op zondag 17 januari 2010 00:19 schreef kitao het volgende:
[..]
geen sneeuw gezien in 010.....waar woon jij dan ?
ik neuk alles wat los en vast zit en waar een gat in zit ; behalve mannen , dieren , bejaarden en kinderen onder de 13....dus .......mag t ?quote:Op zondag 17 januari 2010 00:27 schreef krengetje het volgende:
Hoezo? bied je je aan als vrijwiliiger?
Is goed hoorquote:Op zondag 17 januari 2010 00:29 schreef kitao het volgende:
[..]
ik neuk alles wat los en vast zit en waar een gat in zit ; behalve mannen , dieren , bejaarden en kinderen onder de 13....dus .......mag t ?
hoe oud ben je ?quote:
23quote:Op zondag 17 januari 2010 00:33 schreef kitao het volgende:
[..]
hoe oud ben je ?
( eerst ff checken natuurlijk voordat ik meteen onder invloed van éen bier in de auto spring )
ja hoor!! net nog welquote:Op zondag 17 januari 2010 00:36 schreef kitao het volgende:
[..]
wow , pak m'n schoenen !
en alles zit erop en eraan ?
nou zeker , het is maar éen keer zaterdag per week , dus balen dat weer ; ik ben er ook een afspraak door misgelopen toen de treinen plat lagen vanuit Amsterdam.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:34 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik heb geen idee.. We hebben een eigen Zwolle topic![]()
Wel heerlijk uit eten geweest met de dames van mijn werk, lekker gekletst.. Best jammer dat het weer even tegenzit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doei , als jullie me zoeke ik zit effe op youtube ; ik heb net toch internationaal gebeld met Nigeria , dan krijg ik tenminste wel antwoord...
![]()
megalomaniac
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |