Vind ik niet. Ik kon aan het plaatje (de kledingstijl van de heren) al vrij goed zien dat het niet mijn soort muziek is.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:26 schreef stbabylon het volgende:
Maar dat zegt bijzonder weinig over muziek... eig...
Dat zou niet mijn manier zijn om dat te bepalen, maar goed, niet iedereen hoeft het leuk te vindenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik kon aan het plaatje (de kledingstijl van de heren) al vrij goed zien dat het niet mijn soort muziek is.
Beterschapquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:37 schreef DjinN het volgende:
*[ afbeelding ]*
Volgens mij heb ik me qua ziek zijn nog nooit zo ellendig gevoeld.. [ afbeelding ]
quote:
Nietus, nou ja, wel thuis, maar het regent wat, kachel staan aan, lekker binnen wat genieten van muziek en drankjequote:
what he saidquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nietus, nou ja, wel thuis, maar het regent wat, kachel staan aan, lekker binnen wat genieten van muziek en drankje
Nu even nietquote:
May the health force be with you.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:07 schreef Nouk84 het volgende:
Ik zit ziek thuis, klink inmiddels als Darth Vader en heb nergens zin in. Ach, zo word je ook wel gedwongen tot een rustig weekend, maar het is niet helemaal wat ik in gedachten had.
* kruipt weer onder een dekentje op de bank
quote:
* DjinN joins the club..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:07 schreef Nouk84 het volgende:
Ik zit ziek thuis, klink inmiddels als Darth Vader en heb nergens zin in. Ach, zo word je ook wel gedwongen tot een rustig weekend, maar het is niet helemaal wat ik in gedachten had.
* kruipt weer onder een dekentje op de bank
Jepz...Glandula Parotis..google it yourself.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:42 schreef GimmeGore het volgende:
Oorspeekselklierontsteking?
Oorspeeksel?
heejj,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |