Dat is niet voor iedereen weggelegd, maar wel de verstandigste methodequote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yup, maar ach. Soms moet je dan ook net zo snel naast je neer kunnen leggen.
wat is die prijs?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wil je een prijs voor je fantastische opmerkingsvermogen?
Och, die 2e van links lijkt wel wat te hebben ja.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:00 schreef stbabylon het volgende:
Nog een groot voordeel aan Mumford & Sons:
[ afbeelding ]
Lekker, lekker, lekker, .... nou ja, 3 out of 4, niet slecht
Mja, dat moet wel een beetje in verhouding staan met de verhouding prestatie.. dus het zal niet een al te grote prijs wordenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat is die prijs?
dan denk ik er ff over na
Bekijk de clip van Little Lion Man, en ik denk dat je dan alles behalve de zanger welquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, die 2e van links lijkt wel wat te hebben ja.
oh, die prijs hoef ik niet...ik heb er zelf al 1quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, dat moet wel een beetje in verhouding staan met de verhouding.. dus het zal niet een al te grote prijs worden
quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh, die prijs hoef ik niet...ik heb er zelf al 1
Link me maar.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bekijk de clip van Little Lion Man, en ik denk dat je dan alles behalve de zanger welvindt
[FOK!keriaanse inkopopmerking] Zal ik je even warm maken, schatje? En voor die keelpijn heb ik ook nog wel een medicijn.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:03 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben helemaal niet blij met de geile stem hoor! Die gaat namelijk gepaard met keelpijn, verkouden zijn, het koud hebben enz enz.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Link me maar.Al kan ik me, vanuit de foto, niet voorstellen dat ik de rest wat vind.
![]()
Heb het gezien, vind er niets aan.quote:
Te makkelijkquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:08 schreef RealZeus het volgende:
[FOK!keriaanse inkopopmerking] Zal ik je even warm maken, schatje? En voor die keelpijn heb ik ook nog wel een medicijn.[/FOK!keriaanse inkopopmerking]
Ik beide! Zonder te kijkenquote:
How comequote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik verwachtte er ook niet veel van.
Nee, omdat het me gewoon niets lijkt. (Afgaande op het plaatje dat je postte. )quote:
Maar dat zegt bijzonder weinig over muziek... eig...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, omdat het me gewoon niets lijkt. (Afgaande op het plaatje dat je postte. )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |