quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ze hebben voor noord Nederland weer 3 cm sneeuw voorspeld voor vanavond.
3 cm dat valt toch best mee.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ze hebben voor noord Nederland weer 3 cm sneeuw voorspeld voor vanavond.
Ga me nu wel afvragen over welk nummer je het hebt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echt wel. Liggen janken als een klein kind (hoewel, verleden tijd... ben nog aan het luisteren.. denk niet dat ik al helemaal klaar ben)
Ik ben ook heel vrolijk. Das deel van mijn gelukzaligheidquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Of heel vrolijk worden van een liedje.
Er ligt ook nog genoeg hier.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
3 cm dat valt toch best mee.Er is veel meer gevallen.
Tof, ik ben niet de enige emo hier.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben ook heel vrolijk. Das deel van mijn gelukzaligheid
En wat Zeeuws meisje zegt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ga me nu wel afvragen over welk nummer je het hebt.
Ontzettend!quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Er ligt ook nog genoeg hier.
Het mag van mij wel weer 25 graden dooien, met een strakblauwe lucht en een stralende zon.
Snelle conclusies trekken, gebeurt wel heel veel spijtig genoegquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is overigens wel vaker zo met 'bitchgedrag'. Is niet altijd terecht.
Fluitende vogels, bloeiende bloemen, een koud biertje en voorbij fietsende mooie meisjes in zomerjurkjes graagquote:
Ik zou kijken wat ik voor je kan betekenen. Ik beloof nietsquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Fluitende vogels, bloeiende bloemen, een koud biertje en voorbij fietsende mooie meisjes in zomerjurkjes graag
Yup, maar ach. Soms moet je dan ook net zo snel naast je neer kunnen leggen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:53 schreef Thrust het volgende:
[..]
Snelle conclusies trekken, gebeurt wel heel veel spijtig genoeg
Het zijn mannenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:00 schreef stbabylon het volgende:
Nog een groot voordeel aan Mumford & Sons:
[ afbeelding ]
Lekker, lekker, lekker, .... nou ja, 3 out of 4, niet slecht
*pakt zijn telefoon*quote:
Dat klopt en ik ook nietquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:01 schreef stbabylon het volgende:
Daar hebben wij toch helemaal niks aan!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |