Jij bent druk ergens anders, taakverdeling moet er zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:16 schreef mootie het volgende:
Ruud <3
(ik ben echt totaal vergeten hoe ik snel een COS in elkaar vogel)
Echt héééél snel? En ook hardop? Da's wel wat voor het Open Podium!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Euhm ik kan wel euhm... ik kan heel goed lezen, heel snel! Is dat wat?
Alleen als Cc mijn boek vasthoudtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt héééél snel? En ook hardop? Da's wel wat voor het Open Podium!
Met liefde!quote:
Hip!quote:
Echt nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Hip!
Ik neem aan dat jullie ook uit vrede dit weekeinde in jullie nest verblijven?
But of course!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Hip!
Ik neem aan dat jullie ook uit vrede dit weekeinde in jullie nest verblijven?
Met gestrekte armen hè! Een half uur lang! En dan doen we een heel zwaar boek en je moet ook preciés op tijd de bladzijdes omslaan! En je mag huilen als het zwaar wordt maar niét opgeven! O man wat gaaf wordt dat.quote:
Ja! En dat ik dan Cc de schuld kan geven als ze te laat omslaat! En en en dan krijgen we ruzie, en moeten we boxen in een ring, en de verliezer moet op date met Putey (of hoe hij ook heten mag). En Cc is dan de verliezer!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Met gestrekte armen hè! Een half uur lang! En dan doen we een heel zwaar boek en je moet ook preciés op tijd de bladzijdes omslaan! En je mag huilen als het zwaar wordt maar niét opgeven! O man wat gaaf wordt dat.
Ben jij in beeld?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:44 schreef Copycat het volgende:
Ik heb mijn fifteen minutes of fame.
In SV.
Somebody shoot me. Now.
En dat je dan zegt dat ze te laat omsloeg terwijl dat eigenlijk helemaal niet zo was!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja! En dat ik dan Cc de schuld kan geven als ze te laat omslaat! En en en dan krijgen we ruzie, en moeten we boxen in een ring, en de verliezer moet op date met Putey (of hoe hij ook heten mag). En Cc is dan de verliezer!
quote:
Nog niet,quote:
Ik luister lekker naar Slyquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iemand met rood haar achter de laptop met Johan, Hazes staat te hard om maar iets te horen.
Nee, dus.
Mijn goeie helft!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had gelezen op de chat dat Copycat pas 21 was.
IK SNAP JOU NIET!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:51 schreef Copycat het volgende:
In een COS is teruglezen niet voor homo's!
Deze uitspraak bewaar ikquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:51 schreef Copycat het volgende:
In een COS is teruglezen niet voor homo's!
DAT DUS!!quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb jou al eens gezien daar in dat hok en vond het......
En bedankt!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik dacht eerst dat jij in Tabula Rasa was. Verkleed als oud dametje met een rollator
Ik wel soms?quote:
Ik zeg niks meer Maanvis. Had willen zeggen SUPER, maar dan krijg ik van dat kreng naar mijn hoofd geslingert dat ik slijm, vandaar dat ik nu zwijgquote:
Ik heb wel eens aan een voetbaltoernooi meegedaan tegen een damesteam die zich allemaal verkleed hadden als oude dametjes. Dat was erg komisch.quote:
Dat is dan weer wel leuke agexploitation! Het is zo'n dunne lijnquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb wel eens aan een voetbaltoernooi meegedaan tegen een damesteam die zich allemaal verkleed hadden als oude dametjes. Dat was erg komisch.
We stonden al voor met 10-0 toen zij er achterkwamen dat wij met 13 man in het veld stondenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is dan weer wel leuke agexploitation! Het is zo'n dunne lijn.
Sociaal snelhulp-loket.quote:Oh, er is weer een politiek praatje gaande!
LOLquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
We stonden al voor met 10-0 toen zij er achterkwamen dat wij met 13 man in het veld stonden![]()
Effe tijd maken voor een gezellig praatje!quote:Sociaal snelhulp-loket.
Niet meer in tha housequote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:29 schreef Chanel5 het volgende:
Duhhh het licht der lichten in tha house
Geweldigquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Eenieder die problemen heeft met de streams wordt uitgenodigd daarover te komen praten op de bank. Aanmelden via: info@onlinetvkijken.nl
Alsof iemand dat durft
Iemand heeft net een Meet & Great gewonnen met Jaap woensdag en gaat overleggenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Geweldig![]()
![]()
Nu ben ik wel benieuwd wie de moed en het lef heeft
Ja ja, maar dat is iets anders. Het gaat hier over mensen die alleen maar kritiek leveren en dat nu gewoon daar mogen doen, in het hol van de leeuw. Ik denk dat niemand zich zal meldenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:28 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Iemand heeft net een Meet & Great gewonnen met Jaap, gaat overleggen en bij belangstelling mailen.
Nee, beetje jammer eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja ja, maar dat is iets anders. Het gaat hier over mensen die alleen maar kritiek leveren en dat nu gewoon daar mogen doen, in het hol van de leeuw. Ik denk dat niemand zich zal melden
Misschien vinden ze de toeter van Heintje nog.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth kan blokfluit spelen. "Maar ik heb geen fluit" waarbij ze schalks naar Alsido kijkt. "Dat heb ik al in geen 100 jaar gedaan"
Alsido, hoe duidelijk wil je het hebben?
Hol van de Leeuw ?! Johan, Petertje ?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja ja, maar dat is iets anders. Het gaat hier over mensen die alleen maar kritiek leveren en dat nu gewoon daar mogen doen, in het hol van de leeuw. Ik denk dat niemand zich zal melden
Dat ook maar je hoeft er ook niet heen want we zijn maar publiek. Wij hoeven het niet te bedenken natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 08:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Hol van de Leeuw ?! Johan, Petertje ?
Ik ben te laat.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:31 schreef Copycat het volgende:
Tot zover het programma 'Praten met Johan'.
Wij allemaal. In de kiem gesmoord door Noek. En Balkenende.quote:
Dat is juist leuk. Kneuterig, alsof ie thuis staatquote:
Zit jij zo aan je salontafel?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat is juist leuk. Kneuterig, alsof ie thuis staat.
quote:
Helaas. Opperdeflop.quote:
Met een pak vlokken wat er al staat sinds april 2009.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:50 schreef Copycat het volgende:
Maar ook dit is wel weer heerlijk op zijn Johans:
Geen Wedgewood servies, geen croissants, verse vruchten en jus d'orange.
Een mok koffie, vleeswaren uit plastic en vlokken! Gewoon, Johan!
Vlokken zijn vlokken!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:52 schreef Dementor het volgende:
Met een pak vlokken wat er al staat sinds april 2009.
Dat bedoel ik!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:06 schreef Lavenderr het volgende:
En wit uitgeslagen vlokken zijn gewoon sneeuwvlokken
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:55 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Beeld is weg, geluid staat nog aan. Iedereen praat door elkaar, maar we horen nog effe dat liesbeth een uur gaat chatten, met de chatters.
Leo!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:23 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Er is weer drama in PS2. Leo zou komen maar die komt niet omdat het alleen over politiek zou gaan en daar had ie geen zin in!
Gewoon een monorail bouwen!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:34 schreef remlof het volgende:
Wat is Johan's standpunt over het rapport van de commissie Davids?
Nu niet meteen zo'n moeilijk onderwerp kiezen hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:34 schreef remlof het volgende:
Wat is Johan's standpunt over het rapport van de commissie Davids?
Klopt, maar het schijnt niet goed afgelopen te zijn met al die goede plannen. de site is sinds een paar dagen ook uit de lucht. Vind eerlijk gezegd dat het een beetje stinkt..............quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:20 schreef Maanvis het volgende:
Meer info over Nick (die kale dikke geleuf ik). Hij heeft een soort bunker gemaakt waar wij niets van wisten.
http://www.telegraaf.nl/s(...)kt_crisis_aan__.html
http://www.goorsnieuws.nl(...)uis-zwaar-onder-vuur
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:22 schreef spuitje het volgende:
[..]
Klopt, maar het schijnt niet goed afgelopen te zijn met al die goede plannen. de site is sinds een paar dagen ook uit de lucht. Vind eerlijk gezegd dat het een beetje stinkt..............
Ja. Zit je klaar?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze zouden toch om 2 uur gaan vergaderen?
Ik heb afgezegd en mijn input gemaild.quote:
Netjes!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb afgezegd en mijn input gemaild.
Eh nou heeft niets met netjes te maken, had er liever gewoon bij willen zijn om de discussie aan te gaan.quote:
videoconferencing?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Eh nou heeft niets met netjes te maken, had er liever gewoon bij willen zijn om de discussie aan te gaan.
Maargoed het is ff niet anders.
Nou ja, gister is de uitnodiging pas verstuurd. Je hebt dus op zeer korte termijn toch nog de moeite genomen om je input op papier te zetten en aan hun te mailen. Dat vind ik netjes.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Eh nou heeft niets met netjes te maken, had er liever gewoon bij willen zijn om de discussie aan te gaan.
Maargoed het is ff niet anders.
Ik heb een geweldige timing. Not.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:55 schreef Chanel5 het volgende:
En we hebben muziek, dus we mogen het niet volgen.
shit happens, wel balen want ik weet zeker dat veel mensen klaar zaten om die vergadering te volgen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb een geweldige timing. Not.
Je was nog ruim op tijd voor de vergadering geweest. Die is een uur na aanvangstijdstip nog steeds niet begonnen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb een geweldige timing. Not.
Ik begrijp ook niet dat we niks mogen horen. Johan is toch van de openheid en zulks?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:59 schreef Chanel5 het volgende:
shit happens, wel balen want ik weet zeker dat veel mensen klaar zaten om die vergadering te volgen.
De TBO vergadering toch, daar had Johan het gisteren over en dat het onstream zou zijn.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:59 schreef Chanel5 het volgende:
shit happens, wel balen want ik weet zeker dat veel mensen klaar zaten om die vergadering te volgen.
Dus niet. Bram is niet aanwezig.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:02 schreef tuinfluiter het volgende:
De TBO vergadering toch, daar had Johan het gisteren over en dat het onstream zou is.
Als het wel professionals geweest waren was Johan nu al duizend euro kwijt geweest aan koffie-drinkende en rokende medewerkers.quote:
Dus jij gaat liplezen en alles voor ons vertalen? Top.quote:
Ik denk het niet.. Heb jij nog "hoop"?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:04 schreef tuinfluiter het volgende:
En Sly en Puty gaan ook mee vergaderen of komen die voor de techniek?
Nou misschien doen ze de muziek er nog vanaf.
Ik weet van niets.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:06 schreef Chanel5 het volgende:
Dus ik hoorde het goed dat jij er ook niet zou zijn Dot?
Ik snap werkelijk niet wat Slaaaajjjjj daar te zoeken heeft. Puty ook niet. Zal wel aan mij leggen. Preoriteiten en zulks.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:06 schreef Dottey het volgende:
Ik denk het niet.. Heb jij nog "hoop"?
Ik kom zo!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:53 schreef Scrutinizer het volgende:
De volgende hit van Peter wordt een nummertje a la Jeroen van der Boom. Ik neem aan dat hij bedoelt dat hij dit keer de melodie pikt van Jij Bent Zo.
Hmm hoorde alsido gister zeggen dat jij en mera gemaild moesten worden. Mera heeft afgezegd. Jij hebt dus geen mail gehad? Idd erg kort dag ja.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:07 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik weet van niets.
Geen e-mail of smsje.. ben wel een keertje door Bram gebeld. Maar geen idee wat er was.
Beetje kortdag heOm dingen te laten weten
Die chat daar is nu al negen van de tien keer niet te volgen door oud zeer en weet ik veel wat voor een klapjosti's meer.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:08 schreef SeSeSeS het volgende:
Wat moet Sly hier nou in hemelsnaam? Is Johan nou zó diep gezonken dat 'ie NL nodig heeft voor publiek??
[ link | afbeelding ]
Leo is te liev voor deze wereld.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Leo is onderweg. Alsido heeft hem overgehaald dat hij er ook bij hoort.
Mera, Dottey en Bram komen niet. Er moeten toch mensen op die stoelen zitten, hè?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet wat Slaaaajjjjj daar te zoeken heeft. Puty ook niet. Zal wel aan mij leggen. Preoriteiten en zulks.
Nee geen mailquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hmm hoorde alsido gister zeggen dat jij en mera gemaild moesten worden. Mera heeft afgezegd. Jij hebt dus geen mail gehad? Idd erg kort dag ja.
Alsido en Liesbeth hebben het over Dottey en Mera gehad, er zou een mail naar hen toegaan,quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:07 schreef Dottey het volgende:
Ik weet van niets.
Geen e-mail of smsje.. ben wel een keertje door Bram gebeld. Maar geen idee wat er was.
Beetje kortdag heOm dingen te laten weten
Dat kan ik me voorstellen. Ik ben echt zeer verbaasd en vind dit geen aanwinst.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:17 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee geen mail
Zal wel der doorheen geschoten zijnVing al minstens 30 keer op dat ze moeite met mijn naam hebben
![]()
Ik hoef ook niet zo nodig met Sly op de troon in een meeting
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Alsido en Liesbeth hebben het over Dottey en Mera gehad, er zou een mail naar hen toegaan,
want ze moeten ook bij de vergadering aanwezig zijn.
Ach ja.. we zullen het belevenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Ik ben echt zeer verbaasd en vind dit geen aanwinst.
Ik gok op het doorprikken van Nowlive Radio naar Studio Vlemmix.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:21 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ach ja.. we zullen het beleven![]()
*benieuwd naar uitkomsten*
Heeft Johan nou alleen die radiozender van Sly nodig voor zijn cariëre?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:21 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ach ja.. we zullen het beleven![]()
*benieuwd naar uitkomsten*
Ja je hebt niet echt het gevoel dat er hier historie geschreven gaat worden, op de een of andere manier.quote:
Ik schat zo in dat Johan weinig mensenkennis heeft. En sommige mensen kunnen zich goed inlikken.quote:
Weldegelijk. Sly heeft weer een poot tussen de deur voor eigenbelang..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja je hebt niet echt het gevoel dat er hier historie geschreven gaat worden, op de een of andere manier.
Duidelijk jaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik schat zo in dat Johan weinig mensenkennis heeft. En sommige mensen kunnen zich goed inlikken.
Kan me best voorstellen dat de eigenaar van een forum als NL, met veel RLS-liefhebbers, het leuk vindt om bij dit project betrokken te zijn. Ik ben benieuwd wat het concreet op gaat leveren. Ideëen op tafel gooien is nog het makkelijkste gedeelte.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:24 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Weldegelijk. Sly heeft weer een poot tussen de deur voor eigenbelang..
Ja!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:39 schreef Gert het volgende:
Kan me best voorstellen dat de eigenaar van een forum als NL, met veel RLS-liefhebbers, het leuk vindt om bij dit project betrokken te zijn. Ik ben benieuwd wat het concreet op gaat leveren. Ideëen op tafel gooien is nog het makkelijkste gedeelte.
De vervolgstappen, daarvoor is know how nodig, evenals organisatorisch vermogen en projectmatig kunnen werken. Iedereen kan roepen "we moeten iets met leuke artiésten gaan doen", of "we moeten een mónorail".
Het vervolg is: concretiseren. Haalbaarheid inschatten, business case schrijven, project opzetten met stappenplan en mijlpalen. Eigenlijk moet dat voor élk wat groter idee, voor elk programma dus ook.
Alleen: dat is nogal wat gedoe, nogal wat denkwerk, en kan ook confronterend zijn. Dus je kunt ook zeggen dat je "gewoon out of te box moet denken", dat je het "gewoon moet doén, gewoon gáán".
Johan ging gisteren ook naar bed met de melding dat hij zich ziekjes voelt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Overigens is Ansje Liek nogal ziekjes. We moeten dus niet vreemd opkijken als morgen de hele crew met Harry Loco in bed ligt.
Als NL genoeg draagvlak meeneemt... en Sly heeft al bewezen niet met zijn users om te kunnen gaan!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan me best voorstellen dat de eigenaar van een forum als NL, met veel RLS-liefhebbers, het leuk vindt om bij dit project betrokken te zijn. Ik ben benieuwd wat het concreet op gaat leveren. Ideëen op tafel gooien is nog het makkelijkste gedeelte.
De vervolgstappen, daarvoor is know how nodig, evenals organisatorisch vermogen en projectmatig kunnen werken. Iedereen kan roepen "we moeten iets met leuke artiésten gaan doen", of "we moeten een mónorail".
Het vervolg is: concretiseren. Haalbaarheid inschatten, business case schrijven, project opzetten met stappenplan en mijlpalen. Eigenlijk moet dat voor élk wat groter idee, voor elk programma dus ook.
Alleen: dat is nogal wat gedoe, nogal wat denkwerk, en kan ook confronterend zijn. Dus je kunt ook zeggen dat je "gewoon out of te box moet denken", dat je het "gewoon moet doén, gewoon gáán".
Maar Ansje heeft zonet achter de bar lekker staan hoesten boven de glazen en kopjes. Die weet hoe je zo'n besmetting het beste aanpakt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:45 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Johan ging gisteren ook naar bed met de melding dat hij zich ziekjes voelt.
Johan zei dat het hem niets uitmaakte waarover gepraat werdquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:47 schreef Gert het volgende:
Wie zit de vergadering voor?
En is er een agenda bekend? Of is die ook weinig concreet?
1. nadenken over samenweking met NL
2. ideëen utwisselen
3. rondvraag
4 wat verder ter tafel komt
Brainstormen. Ik zie alleen de brains niet zo.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Johan zei dat het hem niets uitmaakte waarover gepraat werd.
Johan zit voor.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:47 schreef Gert het volgende:
Wie zit de vergadering voor?
En is er een agenda bekend? Of is die ook weinig concreet?
1. nadenken over samenweking met NL
2. ideëen utwisselen
3. rondvraag
4 wat verder ter tafel komt
Ja snap je nu, mijn internet lag er voor 30 minuten uit, dus zat even niet in de vlemmix soap.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar Ansje heeft zonet achter de bar lekker staan hoesten boven de glazen en kopjes. Die weet hoe je zo'n besmetting het beste aanpakt.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat een commentaar op die mensen daar![]()
Alsof de intellectuelen van en bij TBO daar wél iets goeds konden neerzetten
Nou, geef jij de positief opbouwende noot dan over "die mensen", zoals we van je gewend zijn.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
Niks voorbereiden, jewoon jáán!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:53 schreef Copycat het volgende:
Alles -behalve Johan zelf- mocht wat hen betrof op de agenda.
Doe eens positief!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het is positief dat er daar keer op keer gezegd wordt dat er (nog) niet teveel van verwacht moet worden (we zien wel waar het schip gaat stranden). Vlemmix staat tot dusver redelijk met beide benen op de grond.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, geef jij de positief opbouwende noot dan over "die mensen", zoals we van je gewend zijn.
Je mag zelfs zeuren van Vlemmix, daar wees hij Peter op. Mensen die zeuren horen er gewoon bij. Sterker nog, hij nodigt ze uit om bij hem te komen zeuren en klagen, on streamquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:22 schreef Copycat het volgende:
Het is gratiesch, dus nie zeuren, maar lagge!
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:25 schreef SeSeSeS het volgende:
En dan grijpt 'ie die zeikers......
[ link | afbeelding ]
En ze een beetje gratis van content voorzien.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
Je mag zelfs zeuren van Vlemmix, daar wees hij Peter op. Mensen die zeuren horen er gewoon bij. Sterker nog, hij nodigt ze uit om bij hem te komen zeuren en klagen, on stream![]()
* Proest *quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ze een beetje gratis van content voorzien.
Zou daar net zo gek wezen!
En bovendien was alles ondergelopen, echt hoor!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is positief dat er daar keer op keer gezegd wordt dat er (nog) niet teveel van verwacht moet worden (we zien wel waar het schip gaat stranden). Vlemmix staat tot dusver redelijk met beide benen op de grond.
Het is positief dat er geen geld voor gevraagd wordt.
Het is positief dat iedereen daar z'n zegje mag doen
Het is positief dat Dottey hier als donderslag bij heldere hemel plots omarmd wordt![]()
Het is vooralsnog heel positief dat een handvol Fokkers hier er zich aardig mee weet te vermaken![]()
Wat mij betreft? Ik hak er net zo goed op in bij mensen die pretenties hebben, beloftes doen en deze niet waarmaken. Maar daar kun je hier onmogelijk van spreken!
Is dit de Dot fan? Hij komt me bekend voor. Misschien moet ie ook in het wie-is-wie topic.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:35 schreef Maanvis het volgende:
André voelt zich thuis.
[ afbeelding ]
Respect voor je timing, wat een capquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:35 schreef Maanvis het volgende:
André voelt zich thuis.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dit de Dot fan? Hij komt me bekend voor. Misschien moet ie ook in het wie-is-wie topic.
Ooohhhquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:40 schreef Dottey het volgende:
[..]
nee de enige echte dotfan komt echt never nie in SV
Die gaan we pakken!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:40 schreef Gert het volgende:
Wie is dat met die vuige gossip over Sonja Bakker? (de dronken sloerie)
Zie de post van peeet1 hierboven, dan weet je het weerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:41 schreef Gert het volgende:
En wie is Andre Pronk dan?
Ja ik ken het hoofd nu maar wat doet-ie / kan-ie?
Deed ooit eens mee bij Popstars ofzo. Enkel de voorrondes gehaald natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:41 schreef Gert het volgende:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:41 schreef Gert het volgende:
Met swarovskisteentjes in heur haar?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:40 schreef Noek het volgende:
Nieuwtje over Sonja Bakker. Ze was zat in Amsterdam. Stond op de bar de hoer te spelen.
Nou nou!
Waaromquote:
Sonja eet één eierkoek per dag. Dat waren 2 slokken, zegge 33 Kcal. Een glas is comazuipen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:43 schreef Dementor het volgende:
Dik gelul dat Sonja op een bar stond te hoereren met drank.
Weet je wel hoeveel calorieën er in zo'n drankje zitten?
Dat kan echt niet hooooooor!
Ik snap dat Johan geen Topic meer is na de introductie van de Sly-rat in de PS2...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:43 schreef Dementor het volgende:
Dik gelul dat Sonja op een bar stond te hoereren met drank.
Weet je wel hoeveel calorieën er in zo'n drankje zitten?
Dat kan echt niet hooooooor!
Ja! Één op één vergelijking!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
* Proest *
Dat doe je al jaren bij Fok! en we deden dat bij de Bunker zelfs betaald
En direct door naar Villa Felderhof, ja die Sonja lust er wel pap van!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Sonja eet één eierkoep per dag. Dat waren 2 slokken, zegge 33 Kcal. Een glas is comazuipen.
Daarna vinger in de strot, et walla. Opgelost!
Niks vinger, eiwitten erin!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:44 schreef Noek het volgende:
Daarna vinger in de strot, et walla. Opgelost!
Dit kan ie :quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:41 schreef Gert het volgende:
Niet zo, hè!quote:
Laat ze maar lachen komt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:48 schreef Gert het volgende:
Ik heb onverwacht een avond "vrij". Staat er nog wat leuks op het programma?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:48 schreef Maanvis het volgende:
Een monorail.. EEN MONORAIL!!!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |