Dat ook maar je hoeft er ook niet heen want we zijn maar publiek. Wij hoeven het niet te bedenken natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 08:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Hol van de Leeuw ?! Johan, Petertje ?
Ik ben te laat.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:31 schreef Copycat het volgende:
Tot zover het programma 'Praten met Johan'.
Wij allemaal. In de kiem gesmoord door Noek. En Balkenende.quote:
Dat is juist leuk. Kneuterig, alsof ie thuis staatquote:
Zit jij zo aan je salontafel?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat is juist leuk. Kneuterig, alsof ie thuis staat.
quote:
Helaas. Opperdeflop.quote:
Met een pak vlokken wat er al staat sinds april 2009.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:50 schreef Copycat het volgende:
Maar ook dit is wel weer heerlijk op zijn Johans:
Geen Wedgewood servies, geen croissants, verse vruchten en jus d'orange.
Een mok koffie, vleeswaren uit plastic en vlokken! Gewoon, Johan!
Vlokken zijn vlokken!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:52 schreef Dementor het volgende:
Met een pak vlokken wat er al staat sinds april 2009.
Dat bedoel ik!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:06 schreef Lavenderr het volgende:
En wit uitgeslagen vlokken zijn gewoon sneeuwvlokken
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:55 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Beeld is weg, geluid staat nog aan. Iedereen praat door elkaar, maar we horen nog effe dat liesbeth een uur gaat chatten, met de chatters.
Leo!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:23 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Er is weer drama in PS2. Leo zou komen maar die komt niet omdat het alleen over politiek zou gaan en daar had ie geen zin in!
Gewoon een monorail bouwen!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:34 schreef remlof het volgende:
Wat is Johan's standpunt over het rapport van de commissie Davids?
Nu niet meteen zo'n moeilijk onderwerp kiezen hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:34 schreef remlof het volgende:
Wat is Johan's standpunt over het rapport van de commissie Davids?
Klopt, maar het schijnt niet goed afgelopen te zijn met al die goede plannen. de site is sinds een paar dagen ook uit de lucht. Vind eerlijk gezegd dat het een beetje stinkt..............quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:20 schreef Maanvis het volgende:
Meer info over Nick (die kale dikke geleuf ik). Hij heeft een soort bunker gemaakt waar wij niets van wisten.
http://www.telegraaf.nl/s(...)kt_crisis_aan__.html
http://www.goorsnieuws.nl(...)uis-zwaar-onder-vuur
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:22 schreef spuitje het volgende:
[..]
Klopt, maar het schijnt niet goed afgelopen te zijn met al die goede plannen. de site is sinds een paar dagen ook uit de lucht. Vind eerlijk gezegd dat het een beetje stinkt..............
Ja. Zit je klaar?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze zouden toch om 2 uur gaan vergaderen?
Ik heb afgezegd en mijn input gemaild.quote:
Netjes!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb afgezegd en mijn input gemaild.
Eh nou heeft niets met netjes te maken, had er liever gewoon bij willen zijn om de discussie aan te gaan.quote:
videoconferencing?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Eh nou heeft niets met netjes te maken, had er liever gewoon bij willen zijn om de discussie aan te gaan.
Maargoed het is ff niet anders.
Nou ja, gister is de uitnodiging pas verstuurd. Je hebt dus op zeer korte termijn toch nog de moeite genomen om je input op papier te zetten en aan hun te mailen. Dat vind ik netjes.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Eh nou heeft niets met netjes te maken, had er liever gewoon bij willen zijn om de discussie aan te gaan.
Maargoed het is ff niet anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |