Jij bent druk ergens anders, taakverdeling moet er zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:16 schreef mootie het volgende:
Ruud <3
(ik ben echt totaal vergeten hoe ik snel een COS in elkaar vogel)
Echt héééél snel? En ook hardop? Da's wel wat voor het Open Podium!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Euhm ik kan wel euhm... ik kan heel goed lezen, heel snel! Is dat wat?
Alleen als Cc mijn boek vasthoudtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt héééél snel? En ook hardop? Da's wel wat voor het Open Podium!
Met liefde!quote:
Hip!quote:
Echt nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Hip!
Ik neem aan dat jullie ook uit vrede dit weekeinde in jullie nest verblijven?
But of course!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Hip!
Ik neem aan dat jullie ook uit vrede dit weekeinde in jullie nest verblijven?
Met gestrekte armen hè! Een half uur lang! En dan doen we een heel zwaar boek en je moet ook preciés op tijd de bladzijdes omslaan! En je mag huilen als het zwaar wordt maar niét opgeven! O man wat gaaf wordt dat.quote:
Ja! En dat ik dan Cc de schuld kan geven als ze te laat omslaat! En en en dan krijgen we ruzie, en moeten we boxen in een ring, en de verliezer moet op date met Putey (of hoe hij ook heten mag). En Cc is dan de verliezer!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Met gestrekte armen hè! Een half uur lang! En dan doen we een heel zwaar boek en je moet ook preciés op tijd de bladzijdes omslaan! En je mag huilen als het zwaar wordt maar niét opgeven! O man wat gaaf wordt dat.
Ben jij in beeld?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:44 schreef Copycat het volgende:
Ik heb mijn fifteen minutes of fame.
In SV.
Somebody shoot me. Now.
En dat je dan zegt dat ze te laat omsloeg terwijl dat eigenlijk helemaal niet zo was!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja! En dat ik dan Cc de schuld kan geven als ze te laat omslaat! En en en dan krijgen we ruzie, en moeten we boxen in een ring, en de verliezer moet op date met Putey (of hoe hij ook heten mag). En Cc is dan de verliezer!
quote:
Nog niet,quote:
Ik luister lekker naar Slyquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iemand met rood haar achter de laptop met Johan, Hazes staat te hard om maar iets te horen.
Nee, dus.
Mijn goeie helft!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had gelezen op de chat dat Copycat pas 21 was.
IK SNAP JOU NIET!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:51 schreef Copycat het volgende:
In een COS is teruglezen niet voor homo's!
Deze uitspraak bewaar ikquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:51 schreef Copycat het volgende:
In een COS is teruglezen niet voor homo's!
DAT DUS!!quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb jou al eens gezien daar in dat hok en vond het......
En bedankt!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik dacht eerst dat jij in Tabula Rasa was. Verkleed als oud dametje met een rollator
Ik wel soms?quote:
Ik zeg niks meer Maanvis. Had willen zeggen SUPER, maar dan krijg ik van dat kreng naar mijn hoofd geslingert dat ik slijm, vandaar dat ik nu zwijgquote:
Ik heb wel eens aan een voetbaltoernooi meegedaan tegen een damesteam die zich allemaal verkleed hadden als oude dametjes. Dat was erg komisch.quote:
Dat is dan weer wel leuke agexploitation! Het is zo'n dunne lijnquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb wel eens aan een voetbaltoernooi meegedaan tegen een damesteam die zich allemaal verkleed hadden als oude dametjes. Dat was erg komisch.
We stonden al voor met 10-0 toen zij er achterkwamen dat wij met 13 man in het veld stondenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is dan weer wel leuke agexploitation! Het is zo'n dunne lijn.
Sociaal snelhulp-loket.quote:Oh, er is weer een politiek praatje gaande!
LOLquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
We stonden al voor met 10-0 toen zij er achterkwamen dat wij met 13 man in het veld stonden![]()
Effe tijd maken voor een gezellig praatje!quote:Sociaal snelhulp-loket.
Niet meer in tha housequote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:29 schreef Chanel5 het volgende:
Duhhh het licht der lichten in tha house
Geweldigquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Eenieder die problemen heeft met de streams wordt uitgenodigd daarover te komen praten op de bank. Aanmelden via: info@onlinetvkijken.nl
Alsof iemand dat durft
Iemand heeft net een Meet & Great gewonnen met Jaap woensdag en gaat overleggenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Geweldig![]()
![]()
Nu ben ik wel benieuwd wie de moed en het lef heeft
Ja ja, maar dat is iets anders. Het gaat hier over mensen die alleen maar kritiek leveren en dat nu gewoon daar mogen doen, in het hol van de leeuw. Ik denk dat niemand zich zal meldenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:28 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Iemand heeft net een Meet & Great gewonnen met Jaap, gaat overleggen en bij belangstelling mailen.
Nee, beetje jammer eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja ja, maar dat is iets anders. Het gaat hier over mensen die alleen maar kritiek leveren en dat nu gewoon daar mogen doen, in het hol van de leeuw. Ik denk dat niemand zich zal melden
Misschien vinden ze de toeter van Heintje nog.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth kan blokfluit spelen. "Maar ik heb geen fluit" waarbij ze schalks naar Alsido kijkt. "Dat heb ik al in geen 100 jaar gedaan"
Alsido, hoe duidelijk wil je het hebben?
Hol van de Leeuw ?! Johan, Petertje ?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja ja, maar dat is iets anders. Het gaat hier over mensen die alleen maar kritiek leveren en dat nu gewoon daar mogen doen, in het hol van de leeuw. Ik denk dat niemand zich zal melden
Dat ook maar je hoeft er ook niet heen want we zijn maar publiek. Wij hoeven het niet te bedenken natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 08:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Hol van de Leeuw ?! Johan, Petertje ?
Ik ben te laat.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:31 schreef Copycat het volgende:
Tot zover het programma 'Praten met Johan'.
Wij allemaal. In de kiem gesmoord door Noek. En Balkenende.quote:
Dat is juist leuk. Kneuterig, alsof ie thuis staatquote:
Zit jij zo aan je salontafel?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat is juist leuk. Kneuterig, alsof ie thuis staat.
quote:
Helaas. Opperdeflop.quote:
Met een pak vlokken wat er al staat sinds april 2009.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:50 schreef Copycat het volgende:
Maar ook dit is wel weer heerlijk op zijn Johans:
Geen Wedgewood servies, geen croissants, verse vruchten en jus d'orange.
Een mok koffie, vleeswaren uit plastic en vlokken! Gewoon, Johan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |