LOLquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
We stonden al voor met 10-0 toen zij er achterkwamen dat wij met 13 man in het veld stonden![]()
Effe tijd maken voor een gezellig praatje!quote:Sociaal snelhulp-loket.
Niet meer in tha housequote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:29 schreef Chanel5 het volgende:
Duhhh het licht der lichten in tha house
Geweldigquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Eenieder die problemen heeft met de streams wordt uitgenodigd daarover te komen praten op de bank. Aanmelden via: info@onlinetvkijken.nl
Alsof iemand dat durft
Iemand heeft net een Meet & Great gewonnen met Jaap woensdag en gaat overleggenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Geweldig![]()
![]()
Nu ben ik wel benieuwd wie de moed en het lef heeft
Ja ja, maar dat is iets anders. Het gaat hier over mensen die alleen maar kritiek leveren en dat nu gewoon daar mogen doen, in het hol van de leeuw. Ik denk dat niemand zich zal meldenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:28 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Iemand heeft net een Meet & Great gewonnen met Jaap, gaat overleggen en bij belangstelling mailen.
Nee, beetje jammer eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja ja, maar dat is iets anders. Het gaat hier over mensen die alleen maar kritiek leveren en dat nu gewoon daar mogen doen, in het hol van de leeuw. Ik denk dat niemand zich zal melden
Misschien vinden ze de toeter van Heintje nog.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth kan blokfluit spelen. "Maar ik heb geen fluit" waarbij ze schalks naar Alsido kijkt. "Dat heb ik al in geen 100 jaar gedaan"
Alsido, hoe duidelijk wil je het hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |