Ik heb een geweldige timing. Not.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:55 schreef Chanel5 het volgende:
En we hebben muziek, dus we mogen het niet volgen.
shit happens, wel balen want ik weet zeker dat veel mensen klaar zaten om die vergadering te volgen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb een geweldige timing. Not.
Je was nog ruim op tijd voor de vergadering geweest. Die is een uur na aanvangstijdstip nog steeds niet begonnen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb een geweldige timing. Not.
Ik begrijp ook niet dat we niks mogen horen. Johan is toch van de openheid en zulks?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:59 schreef Chanel5 het volgende:
shit happens, wel balen want ik weet zeker dat veel mensen klaar zaten om die vergadering te volgen.
De TBO vergadering toch, daar had Johan het gisteren over en dat het onstream zou zijn.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:59 schreef Chanel5 het volgende:
shit happens, wel balen want ik weet zeker dat veel mensen klaar zaten om die vergadering te volgen.
Dus niet. Bram is niet aanwezig.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:02 schreef tuinfluiter het volgende:
De TBO vergadering toch, daar had Johan het gisteren over en dat het onstream zou is.
Als het wel professionals geweest waren was Johan nu al duizend euro kwijt geweest aan koffie-drinkende en rokende medewerkers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |