abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 januari 2010 @ 18:31:44 #1
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_76861253
Vorige deel: Zwangerschap en geboorte deel 614

26 januari 2010: flowerbox
05 februari 2010: Co_OL (papa)
11 februari 2010: sindell (meisje)
14 februari 2010: octopussy (meisje)
14 februari 2010: mama_papa (meisje)
15 februari 2010: Ymme (jongen)
15 februari 2010: DJRandall
17 februari 2010: Sc0rPi0n (papa)
18 februari 2010: Asyniur (jongetje)
*** 19 februari 2010: Happyme28 en Marky *** (jongen)
20 februari 2010: freecell
23 februari 2010: Leonieke (jongen)
07 maart 2010: Chantal20
09 maart 2010: Webkim (jongen)
10 maart 2010: Egg-Bird
07 april 2010: _NIKKI_ (meisje)
23 april 2010: Shandaly
26 april 2010: Becky27 (meisje)
26 april 2010: kwib (papa)
30 april 2010: Simmu
08 mei 2010: Keshet (meisje)
12 mei 2010: harley (papa)
18 mei 2010: draculettetje
20 mei 2010: Libell
22 mei 2010: Baldria
23 mei 2010: Morretje
31 mei 2010: CrazyPrincess
07 juni 2010: PinkPrincess
11 juni 2010: Becky1H983
16 juni 2010: Guess
27 juni 2010: Knuffelbeestje
04 juli 2010: Sonnetje85
*** 05 juli 2010: Mereltje en Forno ***
06 juli 2010: djenneke
07 juli 2010: Grunsfan
15 juli 2010: Webcrowler (papa)
*** 21 juli 2010: flugeltje en Martijn_AR ***
25 juli 2010: Lenaatje
27 juli 2010: Pessie
02 augustus 2010: ChilllayD
10 augustus 2010: Orea
22 augustus 2010: Cantare
23 augustus 2010: Ticootje
28 augustus 2010: Saffier
12 september 2010:Arinyo
18 september 2010: Mardis

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 16-01-2010 23:36:17 ]
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 15 januari 2010 @ 18:38:05 #2
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76861530
Majoor, van harte gefeliciteerd met de geboorte van eloise!

2700g is toch nog een prima geboortegewicht? Wel klein voor ruim overtijd, maar toch niet 5% percentiel? naja, hopelijk knappen jullie gauw op en mag ze uit de couveuze!

woei, flowerbox bovenaan, dat is ineens hard gegaan!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_76862519
Ik mag hier ook posten!!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 19:06:27 #4
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_76862742
DeMajoor ook van harte gefeliciteerd
Be happy with the little things in life
pi_76862837
Faja en DeMajoor, gefeliciteerd met jullie prachtige kindjes!
pi_76863132
ieks!

ik hoef niet meer te scrollen om mezelf te zien in de lijst....
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 15 januari 2010 @ 19:16:43 #7
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76863192
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 19:15 schreef simmu het volgende:
ieks!

ik hoef niet meer te scrollen om mezelf te zien in de lijst....

Ik sta niet in de top 8!
pi_76864881
Faja en DeMajoor van harte met jullie nieuwe aanwinst!
Niet alleen een datumtweeling, maar zelfs in hetzelfde uur geboren.
En DeMajoor, we houden van dezelfde soort namen

Ticootje ook gefeliciteerd!
pi_76864984
TicoVindPost

ik ben zo blij voor je
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76865406
Gefeliciteerd Faja en deMajoor! Heel veel geluk toegewenst!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_76865721
ik heb zojuist een kinderkamer gekocht!!
Zwaar solide materiaal, mega kast, lekker hoge commode en een ledikant... (en als ik de prijs vertel gaat iedereen lachen, dat doe ik zelf namelijk ook!) Lekker 2e hands, het is gewoon nog in nieuwstaat

Tis kersenhout maar ga het schilderen.. Denk ala DJRandal in het kinderkamer topic! Echt supercool dit!
Als ik zo doorga ben ik bang dat ik alles af heb voor de 20 weken
pi_76865761
Oh en ik heb de afspraak gemaakt voor de geslachtsecho, 3 maart dan ben ik 17 weken
  vrijdag 15 januari 2010 @ 20:33:15 #13
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_76866177
Woeiii Faja en deMajoor, gefeliciteerd!!!
  † In Memoriam † vrijdag 15 januari 2010 @ 20:39:49 #14
43556 miss_dynastie
pi_76866477
Faja en Majoor (en familie uiteraard), gefeliciteerd met jullie kindjes
pi_76867426
Ik heb vandaag de eerste afspraak met de verloskundige gemaakt. 11 februari, over precies vier weken dus. Dat duurt eigenlijk nog best lang...
Ze klonk gelukkig wel aardig en vond de paar druppels bloedverlies van vorige week geen reden om me eerder te laten komen, da's op zich dan weer positief Als ik nog meer bloed zou verliezen moet ik wel direct bellen.
pi_76867893
Spannend Mardis!! En zeker positief dat je niet hoeft te komen om die paar druppels. Als ze het niet vertrouwen mag je echt direct komen, dus dat is zeker positief!!
pi_76868116
We zitten trouwens wel een beetje te dubben wanneer we het onze ouders gaan vertellen.
Wachten op de echo duurt me echt te lang, maar ik weet dat mijn moeder het niet voor zich zou kunnen houden, dus zodra ik het m'n ouders vertel, weet de halve familie het
pi_76868661
Toen ik het mijn ouders en zus vertelde wist gelijk de hele familie van mijn zwager het enzo.
Eigenlijk iedereen dus.
Stond ook gelijk op dr hyves haha.
Wel heel leuk!
Ik had ook geen zin om het geheim te houden
Alleen op mn werk lukte het. Tot de 12 weken en toen was ik misselijk en toen maakte een collega de opmerking dat ik niet zwanger kon zijn (omdat iedere keer als dat ter sprake kwam ivm zus enzo) en toen heb ik maar gezegd dat het wel zo was

Mardis, die 4 weken vliegen voorbij! Vond ik tenminste toen!
Zat vandaag trouwens ook te bedenken dat het gewoon 6 weken geleden was dat ik mijn echo had... Time flies :p

Orea, is toch mooi meegenomen, mooie meubels en een mooie prijs! IS allemaal al duur zat!
En gaaf die echo 3 maart! Klinkt nog zo ver weg, maar volgens mij vliegt dat ook voorbij haha.
pi_76869053
Dat moet je inderdaad zelf weten Mardis! Hier wist vanaf moment 1 iedereen het, maar die wisten ook allemaal van het voortraject

En achteraf vliegen de weken ja!! Heb nu het gevoel dat het wat sneller gaat, die begin weken zijn gewoon tropenweken vooral tot de eerste echo!

Sonnetje, dat is het ook zo! 25 januari heb ik nog de 12 weken echo, en dan is het nog maar 5 weekjes.. Ook een mooie overbrugging tussen de 12 en 20 weken echo
pi_76869187
Over 2 weken heb ik weer een echo en over 4 weken nog 1.
pi_76869328
Orea, jij hebt lekker veel echo's haha.
Ik heb alleen met 9 weken een echo gehad. Mja jij hebt een veel vervelender en langer traject achter de rug dan ik
Maar met 17 weken heb ik er ook weer 1 Ook voor het geslacht. Vind het niet leuk om het pas met de 20 weken echo te horen. Dan is t niet prioriteit haha. En vind een extra echo ook wel leuk
pi_76869383
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 20:22 schreef Orea het volgende:
ik heb zojuist een kinderkamer gekocht!!
Zwaar solide materiaal, mega kast, lekker hoge commode en een ledikant... (en als ik de prijs vertel gaat iedereen lachen, dat doe ik zelf namelijk ook!) Lekker 2e hands, het is gewoon nog in nieuwstaat

Tis kersenhout maar ga het schilderen.. Denk ala DJRandal in het kinderkamer topic! Echt supercool dit!
Als ik zo doorga ben ik bang dat ik alles af heb voor de 20 weken
Gaaf! Foto's?
Bedenk met net dat ik volgens mij geen foto's meer heb geplaatst, dus zal dat eens snel doen....
  vrijdag 15 januari 2010 @ 21:43:15 #23
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76869396
Lekker he zoveel echo's? Ik vind dat ook heel erg fijn, mag over 2 weken ook weer gelukkig... Klopt wel trouwens Orea, het is nu na de 12 weken wel wat relaxter dan in het begin, toen kropen de weken echt voorbij...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_76869443
Gefeliciteerd de gene die net hun baby hebben

Ik zie net dat wij op nummer 2 staan wat gaat dat snel zeg

Vandaag alweer 37 weken en me vrouw begint het al erg zwaar te krijgen (het rommelt wat )

Maar goed ze moet nog ff wachten de kleine tot maandag want we gaan trouwen (partnerschap registratie) daarna mag ze komen
pi_76869686
Klopt Sonnetje, door de bloedingen heb ik mazzel gehad nu gelukkig al bijna 2 weken geen bloedingen meer! en deze van eergisteren heb ik zelf afgedwongen gewoon gebeld en gezegd dat ik met 10 en 12 weken een afspraak wilde op advies van de vlos (is ook wel waar, alleen ze zei ik kan het niet garanderen) en het werd zo ingepland

Foto's komen!! Zal ze even van MP af trekken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flugel, ook wel wat relaxter omdat je nu wat meer zekerheid hebt misschien? Dat heb ik wel, in elk geval iets minder onzeker dan het prille begin...
pi_76869788
commode
ledikant
kast

Ga het denk ik strak wit verven, met mooie greepjes erop
pi_76869852
Waren die bloedingen toch nog ergens goed voor
Maar wel fijn dat je die al bijna 2 weken niet gehad heb, is toch wel prettiger denk ik zo!
Nja lekker toch dat ze die afspraken toch konden maken haha. Niets is zo leuk als babykijken!

En de prijs voor die kamer
Das wel beter!
Leuk kamertje! En in t wit is t denk ik nog veeeeeeel mooier
pi_76870046
Dat van die prijs => dacht ik ook!! Had zoiets van ik wil DIRECT kijken!! Zal vast iets mee zijn... Maar nee!!
Heel erg mazzel hebben!!! Belangrijkste vond ik dat het massief was... Niet van dat wiebelspul en stevig is het!! Rest kan ik zelf wel verbouwen
pi_76870262
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 21:52 schreef Orea het volgende:
commode
ledikant
kast

Ga het denk ik strak wit verven, met mooie greepjes erop
Dat is echt helemaal mooi te maken....Goeie deal! Echt, sommige mensen weten niet wat ze verkopen:
Zo heb ik 115 euro betaald voor alle meubels, alleen had ik de grote kast al, dus die heb ik dubbel.....

Wilde alleen persé deze meubels hebben en moest dus wel hele land door rijden om ze te halen
pi_76870595
en het voordeel ook nog wel dat ik er zo vroeg bij ben nog alle tijd om te schilderen
Ik heb meer mazzel, heb deze in Amsterdam gehaald en woon zelf in Almere-Haven dus nog geen 20 minuten rijden, dat is prima te doen!

Leuk he! En erg eigenlijk als je gewoon ziet dat sommige kamers ¤ 2000,- kosten...Dan heb ik hier veel meer eer aan!
pi_76870725
Daar kan je zeker wat moois van maken Orea!
Ik geloof ook zo dat het stevig is, zo ziet het er iig uit op de foto
ben heel erg benieuwd hoe het gaat worden!
pi_76870852
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 22:11 schreef Orea het volgende:
en het voordeel ook nog wel dat ik er zo vroeg bij ben nog alle tijd om te schilderen
Ik heb meer mazzel, heb deze in Amsterdam gehaald en woon zelf in Almere-Haven dus nog geen 20 minuten rijden, dat is prima te doen!

Leuk he! En erg eigenlijk als je gewoon ziet dat sommige kamers ¤ 2000,- kosten...Dan heb ik hier veel meer eer aan!
Tip: begin op tijd met schuren, dat vond ik erg zwaar, terwijl dat normaal gesproken bijna dagelijkse kost voor me was....
Wij hebben ons kamertje gezien in de winkel, ook in het wit, zoals we hem nu hebben....voor ¤ 1500,-. En als je dit leuk vindt om te doen, dan geniet je er enorm van als het klaar is..... krijg de kriebels als ik je spulletjes zie, wel updates geven he?
pi_76870988
zal zeker updates geven! En ga inderdaad al op tijd beginnen. We hebben een kamer over waar nu nog vloerbedekking ligt wat er toch uitgaat, dus daar kan ik mijn hart voorlopig ophalen!! Zondag komt het kamertje in delen hierheen, dus denk dat ik vanaf maandag al aan de slag ga!

Ben normaal niet zo'n klusser (understatement) maar hier heb ik helemaal zin in!
  vrijdag 15 januari 2010 @ 22:28:09 #34
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_76871435
Gefeliciteerd Faja en DeMajoor

Orea,leuk kamertje,als je gaat verven word het nog mooier denk ik
Wij hebben de oude wieg van mijn man en de babykamer/meubeltjes worden gemaakt door m'n broer

Heb dinsdag 20 wkn echo,ow kan niet wachten M'n buik begint me nu toch ineens te groeien,moet er erg aan wennen,ben een dikkertje van mezelf en probeer m'n buik zoveel mogelijk te verbergen,dat ie er nu wel mag zijn vind ik erg raar voelen.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  vrijdag 15 januari 2010 @ 22:38:49 #35
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76871916
Wij hebben een commode en bijpassend ledikant van babyplanet. Heel stevig en zwaar met deuren van MDF. Echt oerdegelijk: ¤45, - (8km hiervandaan opgehaald )
Het zag er nog zo goed uit. Alleen het blad van de commode was 'kaal' (lak eraf geschuurd door vele gebruik). De rest heb ik niet eens geverfd, zo goed zag het er uit
pi_76872655
Dat klinkt echt tof allemaal! Zoveel leuks te krijgen als je een beetje rondkijkt En ja denk echt dat het heel leuk wordt als het geschilderd is! Qua hoe het eruit ziet hoeft dit ook niet geschilderd te worden, maar ik vind de kleur niet zo.. Dus dan moet je wel!

Guess, dat lijkt me ook wel lastig! Voel je de kleine al regelmatig? Willen jullie ook weten wat het is?
  vrijdag 15 januari 2010 @ 22:55:41 #37
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_76872721
Leuke kamer Orea! Vooral als die wit is. Het viel mij al op dat er bijna geen witte kamers op mp stonden. En ik denk altijd dat ik niet meer mag verven nu vanwege de dampen... Hoe zit dat dan?

Zo maar lekker slapen, ben benieuwd of dat gaat lukken zo zonder man. Die loopt nu als het goed is te blauwbekken ergens in een bos in Drenthe.
pi_76873991
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 22:55 schreef pessie het volgende:
Leuke kamer Orea! Vooral als die wit is. Het viel mij al op dat er bijna geen witte kamers op mp stonden. En ik denk altijd dat ik niet meer mag verven nu vanwege de dampen... Hoe zit dat dan?

Zo maar lekker slapen, ben benieuwd of dat gaat lukken zo zonder man. Die loopt nu als het goed is te blauwbekken ergens in een bos in Drenthe.
Ik heb verf gebruikt op waterbasis. Die mag je gewoon gebruiken en is bovendien erg geschikt voor kids....
pi_76877233
De Majoor, van harte gefeliciteerd met je kleine meid Ik hoop dat jullie lekker snel naar huis mogen.

Het wordt nu wel zeker spannend. Ik heb echt nog steeds het verhaal van Beessie-Jen in mijn hoofd die met 36 weken al bevallen is. Zondag ben ik al 36 weken
Statistisch gezien is de kans dat ik over een maand pas beval VEEL groter, maar ik ben er al zo mee bezig dat ik elk krampje, steekje en beetje afscheiding analyseer Ben zo ongeduldig
  zaterdag 16 januari 2010 @ 08:06:57 #40
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_76882376
DeMajoor gefeliciteerd!
Hoe is het nu? Mag je meisje al uit de couveuse?

Tico! Van harte gefeliciteerd!

Orea: Ik vind de meubeltjes tof!

Co_ol: Leuk om weer wat van je te horen! Veel plezier maandag bij het registreren en succes met de laatste loodjes!

Nog maar 1 januari beeb in het lijstje! Go Flowerbox! (Als je er aan toe bent )

Octo: Ik kan me dat helemaal voorstellen hoor! Maak jezelf niet gek en geniet nog van deze laatste weekjes!

Ik ga weer klussen, doei!
A grand adventure has begun.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 09:19:23 #41
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76882683
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 22:55 schreef pessie het volgende:

Ik heb alles zelf geverfd met verf op waterbasis...

octo, bij vrienden van ons is de baby met 35 weken geboren (dat ben ik dus nu), maar eerlijk gezegd moet ik er niet aan denken dat ik nu al een baby zou hebben! HIj moet nog maar even blijven zitten tot na de carnaval hoor!
pi_76882716
Ik sta gewoon bovenaan in het lijstje Bij deze trouwens *meldt*
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_76883197
Ik loop achter

Faja, van harte gefeliciteerd met je zoon
DeMajoor; jij met je dochter (wat een ukkie)

en Ticootje, wat lees ik nu
pi_76883220
mogge

Hele nacht wakker gelegen met darmkrampen (denk ik) en een hyperactief ukkie in de buik
pi_76883476
DeMajoor: van harte gefeliciteerd En een datumtweeling, toch wel wat speciaal 2,700 kg is toch niet zo licht? De kindjes van mijn zus wogen allebei maar 2,7kg en die moesten niet in de couveuse (waren wel allebei meer dan 3 weken te vroeg geboren).

Ticootje: hier ook gefeliciteerd en welkom
pi_76883874
Goeiemorgen!!
Ik ben in staat om zó weer mijn bed in te duiken! Maar heb vandaag van alles op de planning staan, dus dat gaan we zo eerst maar eens doen... Eens kijken of ik ergens nog enigszins leuke positiekleding kan vinden, want vind het maar knudde wat er verkrijgbaar is
pi_76883902
Mijn planning staat ook zo vol en ik zit het wassen en verkleden al een uur uit te stellen
Maar aangezien we nog bitter weinig eten in huis hebben, moet ik echt wel naar de supermarkt.
pi_76883963
En gisteren via mijn ma gehoord dat mijn vader peter is van één van de dochtertjes van de dochter van zijn nieuwe vriendin.
We zouden hem zelf niet gevraagd hebben als peter, dus dat maakt me niet zoveel uit... maar ik vind het nogal euh... frustrerend... dat hij van heel de zwangerschap nog nooit eens gevraagd heeft hoe het met me gaat Ik zou me er eigenlijk niets mogen van aantrekken, maar vind het eigenlijk gewoon maar k*t. Geen interesse hebben in de zwangerschap van je eigen dochter, maar wel peter én oppas spelen voor de kleinkinderen van zijn nieuwe madam.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 11:05:40 #49
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76883997
O tof, iedereen gaat knutselen hier... Kunnen we straks mooi foto's uitwisselen

Orea, kijk eens op Marktplaats voor je positiekleding, is ten eerste een stuk goedkoper, je kunt kiezen uit vele collecties en de meeste dingen zijn echt amper gedragen. Ik heb al diverse dingen via marktplaats laten komen en dat ziet er allemaal nog prima uit en is vaak nog haske hip ook

Ik lijk inmiddels echt op een zuinige 'ollander geloof ik

Leonieke kan me voorstellen dat het een klote-gevoel geeft zoiets...

edit: vergeet ik helemaal te vertellen dat we gisteren een naai-/borduurmachine gekocht hebben, kan ik alles zelf maken voor het kamertje en de baby... Vind ik vaak nog leuker ook dan wat standaard in de winkels verkrijgbaar is...
pi_76884117
Hier zal er toch niet geknutseld worden (als er nu één iets is wat ik echt echt haat...) Maar ik vind het altijd wel super om jullie creaties te zien. Ik ben er alleen echt niet geschikt voor (understatement )

Wat leuk van de naai-/borduurmachine. Kan je er helemaal in vliegen. Weet je al wat je eerst wil maken?

En dat klote-gevoel? Nu maar hopen dat het vlug verdwijnt. Heb geen zin om me tijdens de laatste weken van mijn zwangerschap met zo'n zaken bezig te houden (en mijn ma zou gewoon sommige zaken beter niet vertellen... als ik het niet zou weten, zou ik me er ook niets moeten van aantrekken)
pi_76884132
Ik zou willen dat ik ook handig was met naai-/borduurdingessen, maar het feit dat ik zelf het kamertje wil gaan schilderen is al héél wat

Een zuinige hollander ben ik dan weer wel!! Vind het gewoon leuk. Heb prima het geld om alles kant en klaar te kopen, maar dat vind ik niet leuk en we komen erachter dat onze badkamer toch écht op heel korte termijn gedaan moet worden (lees mijn vent wil het zelf gaan doen *help* hij kan het wel, maar dat gaat inhouden dat ik moet helpen...), dus gaan we daar mooi het geld insteken
  zaterdag 16 januari 2010 @ 11:15:48 #52
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76884202
Kant en klaar is idd niet veel aan, mijn karakter moet gewoon aan de dingen om me heen hangen... Ook vind ik ouderwets en doorleefd vaak veel mooier dan nieuw. Ieder zo z'n ding...

Leonieke, is idd niet zo slim van je moeder. Probeer het van je af te zetten (hoe moeilijk ook), het zal waarschijnlijk altijd wel naar blijven als hij meer voor het gezin van z'n vrouw gaat dan voor jullie... Als je straks je kind in armen houdt snap je helemaal niet meer hoe hij zo kan doen gok ik... Ga gewoon lekker veel van je eigen kindje houden, jij gaat niet dezelfde fouten maken
pi_76884484
Mja, mijn ma zegt het volgens mij ook gewoon omdat ze er zo gefrustreerd/verdrietig om is en dat ze het tegen *iemand* kwijt wil. Maar idd, ik kan me niet inbeelden dat ik ooit diezelfde fout zou maken en mijn kind(eren, in zijn geval) in de steek zou laten.

En mijn is trouwens te lief. Hij zit midden in zijn examens en moet dus echt wel studeren, maar gaat toch mee naar de supermarkt "omdat ik anders weer veel te veel zal heffen".
  zaterdag 16 januari 2010 @ 11:36:08 #54
186094 Floria
Ghost of shark
pi_76884638
Ik kom me ook melden!

Tijdens mijn vorige zwangerschap hier meegeschreven, na de geboorte niet veel meer maar nu wel weer

Gister plaste ik pardoes zomaar 4 ( ) positieve testen!

Mijn vorige zwangerschap kwam tot stand met een heel medisch circus. Nu dochter 1 is zat ik braaf te wachten op mijn menstruatie (cyclus is nogal in de war, ben 1x ongesteld geweest) om te starten met de medicatie. Maar werd maar niet ongesteld en moe moe moe moe moe moe moe moe.

Dus maar testen en whaaaaaaa! positief

Ik heb geen idee hoe lang. De clearbluetest zegt 3+ dus meer dan 5 wk maar dat zegt ook niets. Maandag maar de Vk bellen en dan gaan we het weer doen!

Ontzettend vreemd om spontaan een positieve test te hebben
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_76884683
Floria, wat tof!! Van harte gefeliciteerd!! dat zal wel heel vreemd zijn inderdaad... Wel geweldig voor je, zonder alle poespas! Ben benieuwd hoe ver je bent
  zaterdag 16 januari 2010 @ 11:41:35 #56
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_76884768
Floria wat leuk!! Van harte
Ben benieuwd hoelang je precies bent
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_76884942
*zingt*
Flooo-ho-ho-ho-ho-ho-ho-ho-ho-ho-ho-ria / heeft een test met streepjes.

Wat ontzettend leuk! Die zag ik niet aankomen!
Hardloper.
IG @webkim
pi_76885134
Floria wauw wat tof!! gefeliciteerd zeg
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 16 januari 2010 @ 11:59:18 #59
186094 Floria
Ghost of shark
pi_76885257
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 11:47 schreef Webkim het volgende:
*zingt*
Flooo-ho-ho-ho-ho-ho-ho-ho-ho-ho-ho-ria / heeft een test met streepjes.

Wat ontzettend leuk! Die zag ik niet aankomen!
Ik ook niet lieve Wk! Whoohoo red ik dat toch samen met jou zwanger zijn whoohoo!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  zaterdag 16 januari 2010 @ 12:08:19 #60
186094 Floria
Ghost of shark
pi_76885545
Ik ben trouwens extreem aan het hyperen.Lief dat jullie ook zo enthousiast zijn!

Ben vooral nogal gespannt over hoe lang ik dan zwanger ben. Zelf denk ik een week of 6. Ik heb wel een pens maar die had ik nog van van L. en verder alleen maar moe moe moe. De vorige keer heb ik van wk 7 tot 16 belachelijk veel overgegeven en ik heb niet de hoop dat ik daar aan ontkom. Vandaar de 6wk gok.

Hoop dat ik niet te lang hoef te wachten op een echo, weekje trek ik nog nét
  zaterdag 16 januari 2010 @ 12:18:07 #61
229476 Libell
Mama v Aiken,Iben,Junah,Marten
pi_76885852
Amaai, ik heb precies veel gemist hier.
Even kijken of ik het mij allemaal goed herinner:

Faja, gefeliciteerd met Dijon! Eindelijk is ie er dan, je kleine mannetje. Succes met bijkomen van de bevalling en geniet van je gezinnetje!

DeMajoor, gefeliciteerd met Eloïse! Inderdaad, een klein, fijn meisje. Maar uit ervaring weet ik dat dat hele mooie, lieve kindjes zijn

Ticootje, gefeliciteerd, met je zwangerschap. Ik ben niet echt bijgelezen, want daarvoor gaat me dat hier veel te vlug, maar ik begrijp dat het een beetje een verrassing is? In elk geval, geniet ervan en al 9 weken ver dat is ook mooi meegenomen!

Floria, gefeliciteerd met je zwangerschap. Ook al een verrassing? Leuk! Geniet ervan!!

Ik geloof dat ik nu bij ben

Hier 22 weken ver ondertussen en heel af en toe voel ik de baby. Overdag ben ik veel te druk bezig om iets te (kunnen) voelen, maar 's avonds in de zetel of in bed voel ik hem/haar wel. Placenta ligt hier ook aan de voorkant, vandaar dat het wat later is dat ik het voel. Ook al is het de vierde keer.
pi_76886021
Floria, dat is super zeg.
Spontaan, hartstikke zwanger. Gefeliciteerd en welkom hier
  zaterdag 16 januari 2010 @ 12:23:35 #63
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76886026
Leonie, naar hoor! Probeer je er vooral niet te veel van aan te trekken..
Ik herken het helaas

Floria gefeliciteerd!

Hier ontzettend veel last van tintelende/slapende handen en voeten...
en vanmorgen een moeilijke 'bevalling'
  zaterdag 16 januari 2010 @ 12:45:11 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76886693
Floria, wat gaaf zeg! Wat heerlijk zo zomaar!
pi_76886872
Ooooh ja, sta 6de in de lijst.....
Volgende week moet het bed al op klossen. Maar ik moet nog zó lang. Ben daar nog helemaal niet klaar voor. Heb zelf mijn mama nog zo hard nodig, hoe kan ik dan over een aantal weken zelf mama zijn.
pi_76887101
wow Floria, gefeliciteerd! Wat bijzonder, zoveel moeite voor je eerste kindje, en dan je tweede kindje zomaar onderweg!!!
  zaterdag 16 januari 2010 @ 13:00:52 #67
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_76887211
Hoera Floria! Van harte gefeliciteerd
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_76887964
Floria, wat ontzettend leuk! Gefeliciteerd!
pi_76888807
Floria, van harte gefeliciteerd En wat moet dat raar doen om 'zomaar' zwanger te zijn.

Wat een rare dingen gebeuren er hier toch allemaal, eerst Ticootje, nu jij
pi_76888850
Floria, gefeliciteerd!
  zaterdag 16 januari 2010 @ 15:17:29 #71
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_76891488
Floria gefeliciteerd!! Wat leuk en spannend zeg!! Vorig jaar waren we nog samen zwanger....

* Diaan73 twijfelt nog steeds over evt. gaan voor nog een kindje...
Make love, not war ☮
  zaterdag 16 januari 2010 @ 15:51:49 #72
186094 Floria
Ghost of shark
pi_76892444
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 15:17 schreef Diaan73 het volgende:
Floria gefeliciteerd!! Wat leuk en spannend zeg!! Vorig jaar waren we nog samen zwanger....

Nu weer dan? was wel gezellig toen!
pi_76892805
Nou, hier mag de kleine gaan komen ja verklaar me maar voor gek!

Hebben zojuist 90% van de grote spullen nog aangeschaft (kinderwagen, maxi cosi, badset, campingbedje, tummytub, wipstoel enz. enz.)

Het is vroeg, maar liepen tegen zulke mooie aanbiedingen aan dat we het niet konden laten. Beetje rondshoppen op internet levert je 100-en euro's voordeel op echt niet normaal de verschillen!

Ben nu wel bang dat de overige 6 (!!!! ) maanden erg lang gaan duren
  zaterdag 16 januari 2010 @ 16:24:09 #74
186094 Floria
Ghost of shark
pi_76893351
Heerlijk toch Orea! Heb je alvast spullen om in de lege kinderkamer te zetten, haha. Allemaal online gekocht dan?
pi_76893394
hebben alles in de winkels eerst bekeken en thuis gaan spitten (ook een sport) naar de voordeligste prijzen!

Het erge is dat we de kinderkamer eerst nog leeg moeten gaan maken Daar gaan we deze week mee beginnen...
  zaterdag 16 januari 2010 @ 16:51:37 #76
186094 Floria
Ghost of shark
pi_76894156
Leuk toch, je huis nest klaar maken Orea!

Ik lees net het hele verhaal van Ticootje *huil* Wat ontzettend bijzonder geweldig fantastisch!

Vrijdag was een coole dag waarop mensen opeens zomaar ineens positief testte!
pi_76894554
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 15:51 schreef Floria het volgende:

[..]

Nu weer dan? was wel gezellig toen!
Uh oh... rammeldebammel
pi_76894782
Babyboom
  zaterdag 16 januari 2010 @ 17:37:49 #79
259886 pessie
pi_76895625
Floria! Van harte gefeliciteerd!!!
(Ik heb wel vaker gehoord dat mensen bij de eerste veel moeite moesten doen en dan bij de tweede "zomaar" zwanger raakten, alsof er iets "goed ging staan" ofzo, best apart maar leuk voor je!).

En Orea! Dat is vlug! (Nog een goedkope maxi cosi gevonden op internet?).

Hier nog steeds helemaal niets Op die 2 rompers en dat ene luierpakje na dan...

Ben vandaag langs een zwangerschapskledingwinkel geweest. Ik wilde even inspiratie opdoen voor de bruiloft van mn broer. Heb een paar leuke jurkjes gezien die ik winterproof kan maken en die ook leuk/fijn zullen zijn deze zomer! Heb nog een hele mooie tuniek gekocht in e opruiming. Afgeprijst van 80 naar 10 euro! Zal manlief vragen vanavond een buikfoto te maken, doe ik dat tuniekje wel even aan!

Manlief ligt te slapen. Heeft een leuke tocht gehad vannacht. Heb by the way rampzalig geslapen. Ben er vanochtend met hem om 8 uur weer ingedoken, pas 11.30 eruit!
pi_76895800
Zie pm Pessie

Oh ik moet mezelf even bij elkaar vegen, manlief wil graag uit eten, en ik ook, maar ik val zowat om van de slaap! Maarja, ETEN!! daar doe ik ook een moord voor tegenwoordig...
pi_76895957
Jeetje, wat sta ik ver bovenaan in dat lijstje Straks lekker met verlof en dan heb ik tenminste ook tijd om hier vaker te posten en iedereen te volgen. Ik loop zo achter de feiten aan.

Orea, wat heerlijk die positiviteit! Gefeliciteerd met die aankopen. Wij durfden niet eerder dan met 20 weken, maar toen zijn we ook echt lekker helemaal los gegaan. Super ook dat je alles zo voordelig naar je zin hebt kunnen vinden! En leuk ook die geslachtsecho in het vooruitzicht! besef me net dat ik dan hoogstwaarschijnlijk al mama ben

Sonnetje, die geslachtsecho van jou is al bijna spannend joh! En nu hopen dat hij/zij er goed voor gaat liggen (ik denk een meisje voor jou)

Mardis, het is zo zover! Het lijkt te kruipen in het begin, maar voor je het weet is het 11 februari. Hopenlijk volgt er geen reden om de echo te vervroegen! Mardis, wij hebben het toen wel direct verteld aan de mensen die we het ook zouden vertellen als het mis zou gaan. Toen ik een miskraam had, vond ik het erg prettig dat mensen al wisten dat ik zwanger was en dus niet die 2 boodschappen ineens moest brengen. (niet dat het mis gaat natuurlijk, maar om aan te geven dat er ook een reden kan zijn om niet te wachten).

Floria, wat een prachtige verrassing Gefeliciteerd met je 2 streepjes. Wat een wondertje! Geniet van je zwangerschap en ben benieuwd hoe ver je bent!

Guess, whhaaaa bijna 20 weken echo, dat was voor mij echt de grootste mijlpaal tot nu toe. Eerder genoot ik ook wel van mijn zwangerschap, maar toch kwam er pas na die echo echt een bepaalde rust over me en ben ik echt gaan geloven dat ik mama ging worden (al heb ik nu nog steeds wel moeite om het me voor te stellen dat we straks een klein mannetje hier thuis hebben dat echt onze zoon is )

En pessie, hoe was de nacht? Ben je 'm goed doorgekomen alleen? Balen dat je nacht zo beroerd was, gelukkig daarna nog even bij geslapen. Ik kan ook echt niet meer alleen slapen volgens mij. Dat is echt al jaaaaaaaaren geleden dat ik zonder mijn man naast me heb geslapen 's nachts.

Fluugs, naai- en borduur ze ik ben daar dus helemaal niet van. Vind het zo leuk als mensen dat hebben en dat heerlijk vinden. Ik vind het juist heerlijk als ik iets in een winkel kan kopen dat helemaal mijn smaak is (maar wil dan wel iets aparts zeg maar, dus niet iets dat iedereen heeft). Ben benieuwd hoe jullie kamertje er straks uit ziet met die creabea plannen van je

Trouwens hier nog helemaal geen angst voor de bevalling. Heb erg sterk het gevoel dat het toch nog niet komt voorlopig Dinsdag weer controle bij de VK dus eens zien of ons mannetje goed ligt.

Oh, lange post voor mijn doen, maar ik had ook al te lang niet meer echt gereageerd.

[ Bericht 0% gewijzigd door happyme28 op 16-01-2010 18:10:12 ]
pi_76896073
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:49 schreef happyme28 het volgende:

Orea, En leuk ook die geslachtsecho in het vooruitzicht! [sub=] besef me net dat ik dan hoogstwaarschijnlijk al mama ben [/sub]
  zaterdag 16 januari 2010 @ 18:04:39 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76896363
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 15:17 schreef Diaan73 het volgende:

Ik was vanmiddag even bij Babypark en men... als ik dan al die bolle buiken en die blije gezichten zie enzo... Niks geen twijfel hier hoor, als F. over een paar maanden zou zeggen 'zullen we' dan is die pil het raam uit voor hij mijn antwoord gehoord heeft.
Maar helaas is die kans wel echt vrijwel non-existent.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 18:05:42 #84
186094 Floria
Ghost of shark
pi_76896383
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:05 schreef owlet het volgende:

[..]

Uh oh... rammeldebammel
Jaaaaaaaa! maar ik ken je overwegingen dus maar flink rammelen dan? Of toch?

Jullie zijn wel echt allemaal erg lief hoor!
pi_76896471
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 18:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik was vanmiddag even bij Babypark en men... als ik dan al die bolle buiken en die blije gezichten zie enzo... Niks geen twijfel hier hoor, als F. over een paar maanden zou zeggen 'zullen we' dan is die pil het raam uit voor hij mijn antwoord gehoord heeft.
Maar helaas is die kans wel echt vrijwel non-existent.
mijn man heeft nu al heel duidelijk gezegd dat het hierna klaar is.
Maar ja, dan hebben we er ook 3.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 18:15:31 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76896624
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 18:09 schreef Ticootje het volgende:

[..]

mijn man heeft nu al heel duidelijk gezegd dat het hierna klaar is.
Maar ja, dan hebben we er ook 3.
De mijne zegt dat ook heel duidelijk hoor. Maar ja... ik kan dat rammelen (en hopen ) niet tegenhouden.
En ja, jullie hebben er dan straks al 3 in huis.
pi_76896714
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 18:15 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

De mijne zegt dat ook heel duidelijk hoor. Maar ja... ik kan dat rammelen (en hopen ) niet tegenhouden.
En ja, jullie hebben er dan straks al 3 in huis.
het is raar om te bedenken dat na deze baby mijn buik nooit meer een huisje wordt.
Maar hij heeft gelijk. Hij is natuurlijk ook al over de 40. 3 is genoeg.
pi_76897134
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 18:05 schreef Floria het volgende:

[..]

Jaaaaaaaa! maar ik ken je overwegingen dus maar flink rammelen dan? Of toch?

Jullie zijn wel echt allemaal erg lief hoor!
Voorlopig blijft het bij rammelen, naar volle tevredenheid. Maar ik weet niet wat er zou gebeuren als ML morgen zou zeggen dat hij er wel voor wil gaan. Ik vrees dat de eierstokken dan sterker zijn dan mijn verstand
  zaterdag 16 januari 2010 @ 18:48:15 #89
259886 pessie
pi_76897581
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 18:34 schreef owlet het volgende:

[..]

Voorlopig blijft het bij rammelen, naar volle tevredenheid. Maar ik weet niet wat er zou gebeuren als ML morgen zou zeggen dat hij er wel voor wil gaan. Ik vrees dat de eierstokken dan sterker zijn dan mijn verstand
Ik heb anderhalf jaar lang mn verstand gebruikt en mn eierstokken genegeerd. Wat ben ik blij dat ik zwanger ben! Ondanks de eerste-3-maanden-kwalen!

Ik heb sowieso al tegen mn man gezegd dat ik niet voor minder dan 3 ga ;-)

En mn tuniekje is leuk...
pi_76897629
Dat gerammel houdt ook gewoon niet op (bij mij niet tenminste) dus er steeds aan toegeven kan ook niet
pi_76898369
Floria, gefeliciteerd

wb rammelen: sangdrax zou er nog wel 10 willen, maar dat kan hij dus mooi vergeten. vanwege een heleboel redenen. dus ik onderneem hierna wel drastische acties.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zaterdag 16 januari 2010 @ 19:11:28 #92
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76898402
Floria van harte

Gaat nog druk worden hier met al die rammelaars
pi_76898823
ik ben juist even uitgerammeld
pi_76898912
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 18:49 schreef lily het volgende:
Dat gerammel houdt ook gewoon niet op (bij mij niet tenminste) dus er steeds aan toegeven kan ook niet
Nou, dat is ook een beetje mijn gevoel inderdaad. Ik heb op dit moment niet zo zeer de wens om nog een persoon aan ons gezin toe te voegen. Maar wel de wens om nog een keer zwanger te zijn, te bevallen, etc.
En die wens gaat volgens mij nooit meer over dus ik luister daar maar niet te veel naar.
Dat derde kind komt wel als ik ook graag echt nog een kind wil
  zaterdag 16 januari 2010 @ 19:31:35 #95
108648 cattie
lieve moeder
pi_76899055
Floria, van harte gefeliciteerd! Wat leuk.
Vorige keer was ook ik samen met je zwanger (en bijna tegelijk bevallen). Maar ik hoef nu echt nog niet hoor. Ik rammel ook nog helemaal niet. Ik zie wel of dat ooit nog komt.
pi_76899099
Ticootje, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat ontzettend leuk voor jullie.
Hebben jullie het Pricilla (zo heet ze toch?) al verteld?
pi_76899120
Floria, gefeliciteerd! Wat bijzonder dat je spontaan zwanger ben geworden nu!!

Happy, de 30e is gewoon al over 2 weken... Grappig dat jij ook denkt dat het een meisje wordt (ik zelf heb dat idee steeds meer en een collega van mijn zus dacht het ook, dus ben benieuwd )

Orea, ik ben ook wel benieuwd waar je die maxicosi vandaan heb
Moet zeggen heb badje en standaard al, aankleedkussen, wipstoeltje (meeste voor mijn verjaardag en kerst gekregen)
pi_76899212
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 19:33 schreef flowerbox het volgende:
Ticootje, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat ontzettend leuk voor jullie.
Hebben jullie het Pricilla (zo heet ze toch?) al verteld?
ja priscil weet het en de ouders ook.
pi_76899308
Floria wat leuk!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_76899468
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 19:37 schreef Ticootje het volgende:

[..]

ja priscil weet het en de ouders ook.
Leuk! Dan wordt het ook allemaal zo echt lijkt me. En ik las dat je al een pakje hebt gekocht. Geweldig die roze wolk! Ik gun het je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')