quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:15 schreef simmu het volgende:
ieks!
ik hoef niet meer te scrollen om mezelf te zien in de lijst....
Gaaf! Foto's?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:22 schreef Orea het volgende:ik heb zojuist een kinderkamer gekocht!!
![]()
Zwaar solide materiaal, mega kast, lekker hoge commode en een ledikant... (en als ik de prijs vertel gaat iedereen lachen, dat doe ik zelf namelijk ook!) Lekker 2e hands, het is gewoon nog in nieuwstaat![]()
Tis kersenhout maar ga het schilderen.. Denk ala DJRandal in het kinderkamer topic! Echt supercool dit!
Als ik zo doorga ben ik bang dat ik alles af heb voor de 20 weken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flugel, ook wel wat relaxter omdat je nu wat meer zekerheid hebt misschien? Dat heb ik wel, in elk geval iets minder onzeker dan het prille begin...
Dat is echt helemaal mooi te maken....Goeie deal! Echt, sommige mensen weten niet wat ze verkopen:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:52 schreef Orea het volgende:
commode
ledikant
kast
Ga het denk ik strak wit verven, met mooie greepjes erop
Tip: begin op tijd met schuren, dat vond ik erg zwaar, terwijl dat normaal gesproken bijna dagelijkse kost voor me was....quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:11 schreef Orea het volgende:en het voordeel ook nog wel dat ik er zo vroeg bij ben
nog alle tijd om te schilderen
Ik heb meer mazzel, heb deze in Amsterdam gehaald en woon zelf in Almere-Havendus nog geen 20 minuten rijden, dat is prima te doen!
Leuk he! En erg eigenlijk als je gewoon ziet dat sommige kamers ¤ 2000,- kosten...Dan heb ik hier veel meer eer aan!
Ik heb verf gebruikt op waterbasis. Die mag je gewoon gebruiken en is bovendien erg geschikt voor kids....quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:55 schreef pessie het volgende:
Leuke kamer Orea! Vooral als die wit is. Het viel mij al op dat er bijna geen witte kamers op mp stonden. En ik denk altijd dat ik niet meer mag verven nu vanwege de dampen... Hoe zit dat dan?
Zo maar lekker slapen, ben benieuwd of dat gaat lukken zo zonder man. Die loopt nu als het goed is te blauwbekken ergens in een bos in Drenthe.
Ik heb alles zelf geverfd met verf op waterbasis...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:55 schreef pessie het volgende:
Leuke kamer Orea! Vooral als die wit is. Het viel mij al op dat er bijna geen witte kamers op mp stonden. En ik denk altijd dat ik niet meer mag verven nu vanwege de dampen... Hoe zit dat dan?
Zo maar lekker slapen, ben benieuwd of dat gaat lukken zo zonder man. Die loopt nu als het goed is te blauwbekken ergens in een bos in Drenthe.
Ik ook niet lieve Wk! Whoohoo red ik dat toch samen met jou zwanger zijn whoohoo!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:47 schreef Webkim het volgende:
*zingt*
Flooo-ho-ho-ho-ho-ho-ho-ho-ho-ho-ho-ria / heeft een test met streepjes.
Wat ontzettend leuk! Die zag ik niet aankomen!![]()
Nu weer dan?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:17 schreef Diaan73 het volgende:
Floria gefeliciteerd!!Wat leuk en spannend zeg!! Vorig jaar waren we nog samen zwanger....
* Diaan73 twijfelt nog steeds over evt. gaan voor nog een kindje...![]()
Uh oh... rammeldebammelquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:51 schreef Floria het volgende:
[..]
Nu weer dan?was wel gezellig toen!
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:49 schreef happyme28 het volgende:
Orea, En leuk ook die geslachtsecho in het vooruitzicht! [sub=]besef me net dat ik dan hoogstwaarschijnlijk al mama ben
[/sub]
Ik was vanmiddag even bij Babypark en men... als ik dan al die bolle buiken en die blije gezichten zie enzo... Niks geen twijfel hier hoor, als F. over een paar maanden zou zeggen 'zullen we' dan is die pil het raam uit voor hij mijn antwoord gehoord heeft.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:17 schreef Diaan73 het volgende:
Floria gefeliciteerd!!Wat leuk en spannend zeg!! Vorig jaar waren we nog samen zwanger....
* Diaan73 twijfelt nog steeds over evt. gaan voor nog een kindje...![]()
Jaaaaaaaa! maar ik ken je overwegingen dus maar flink rammelen dan? Of toch?quote:
mijn man heeft nu al heel duidelijk gezegd dat het hierna klaar is.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik was vanmiddag even bij Babypark en men... als ik dan al die bolle buiken en die blije gezichten zie enzo... Niks geen twijfel hier hoor, als F. over een paar maanden zou zeggen 'zullen we' dan is die pil het raam uit voor hij mijn antwoord gehoord heeft.![]()
Maar helaas is die kans wel echt vrijwel non-existent.
De mijne zegt dat ook heel duidelijk hoor.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
mijn man heeft nu al heel duidelijk gezegd dat het hierna klaar is.
Maar ja, dan hebben we er ook 3.
het is raar om te bedenken dat na deze baby mijn buik nooit meer een huisje wordt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De mijne zegt dat ook heel duidelijk hoor.Maar ja... ik kan dat rammelen (en hopen
) niet tegenhouden.
En ja, jullie hebben er dan straks al 3 in huis.
Voorlopig blijft het bij rammelen, naar volle tevredenheid. Maar ik weet niet wat er zou gebeuren als ML morgen zou zeggen dat hij er wel voor wil gaan. Ik vrees dat de eierstokken dan sterker zijn dan mijn verstandquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:05 schreef Floria het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa! maar ik ken je overwegingen dus maar flink rammelen dan? Of toch?
Jullie zijn wel echt allemaal erg lief hoor!
Ik heb anderhalf jaar lang mn verstand gebruikt en mn eierstokken genegeerd. Wat ben ik blij dat ik zwanger ben! Ondanks de eerste-3-maanden-kwalen!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:34 schreef owlet het volgende:
[..]
Voorlopig blijft het bij rammelen, naar volle tevredenheid. Maar ik weet niet wat er zou gebeuren als ML morgen zou zeggen dat hij er wel voor wil gaan. Ik vrees dat de eierstokken dan sterker zijn dan mijn verstand
Nou, dat is ook een beetje mijn gevoel inderdaad. Ik heb op dit moment niet zo zeer de wens om nog een persoon aan ons gezin toe te voegen. Maar wel de wens om nog een keer zwanger te zijn, te bevallen, etc.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:49 schreef lily het volgende:
Dat gerammel houdt ook gewoon niet op (bij mij niet tenminste) dus er steeds aan toegeven kan ook niet
ja priscil weet het en de ouders ook.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:33 schreef flowerbox het volgende:Ticootje, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Wat ontzettend leuk voor jullie.
Hebben jullie het Pricilla (zo heet ze toch?) al verteld?
Leuk! Dan wordt het ook allemaal zo echt lijkt me. En ik las dat je al een pakje hebt gekocht. Geweldig die roze wolk!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ja priscil weet het en de ouders ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |