Dat is echt helemaal mooi te maken....Goeie deal! Echt, sommige mensen weten niet wat ze verkopen:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:52 schreef Orea het volgende:
commode
ledikant
kast
Ga het denk ik strak wit verven, met mooie greepjes erop
Tip: begin op tijd met schuren, dat vond ik erg zwaar, terwijl dat normaal gesproken bijna dagelijkse kost voor me was....quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:11 schreef Orea het volgende:en het voordeel ook nog wel dat ik er zo vroeg bij ben
nog alle tijd om te schilderen
Ik heb meer mazzel, heb deze in Amsterdam gehaald en woon zelf in Almere-Havendus nog geen 20 minuten rijden, dat is prima te doen!
Leuk he! En erg eigenlijk als je gewoon ziet dat sommige kamers ¤ 2000,- kosten...Dan heb ik hier veel meer eer aan!
Ik heb verf gebruikt op waterbasis. Die mag je gewoon gebruiken en is bovendien erg geschikt voor kids....quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:55 schreef pessie het volgende:
Leuke kamer Orea! Vooral als die wit is. Het viel mij al op dat er bijna geen witte kamers op mp stonden. En ik denk altijd dat ik niet meer mag verven nu vanwege de dampen... Hoe zit dat dan?
Zo maar lekker slapen, ben benieuwd of dat gaat lukken zo zonder man. Die loopt nu als het goed is te blauwbekken ergens in een bos in Drenthe.
Ik heb alles zelf geverfd met verf op waterbasis...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:55 schreef pessie het volgende:
Leuke kamer Orea! Vooral als die wit is. Het viel mij al op dat er bijna geen witte kamers op mp stonden. En ik denk altijd dat ik niet meer mag verven nu vanwege de dampen... Hoe zit dat dan?
Zo maar lekker slapen, ben benieuwd of dat gaat lukken zo zonder man. Die loopt nu als het goed is te blauwbekken ergens in een bos in Drenthe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |