abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76730508
Met een steuntje in de rug voor de LL mama's!

Zwangerschap en geboorte deel 613

2010
26 januari 2010: flowerbox
05 februari 2010: Co_OL (papa)
11 februari 2010: sindell (meisje)
14 februari 2010: octopussy (meisje)
14 februari 2010: mama_papa (meisje)
15 februari 2010: Ymme (jongen)
15 februari 2010: DJRandall
17 februari 2010: Sc0rPi0n (papa)
18 februari 2010: Asyniur (jongetje)
*** 19 februari 2010: Happyme28 en Marky *** (jongen)
20 februari 2010: freecell
23 februari 2010: Leonieke (jongen)
07 maart 2010: Chantal20
09 maart 2010: Webkim (jongen)
10 maart 2010: Egg-Bird
07 april 2010: _NIKKI_ (meisje)
23 april 2010: Shandaly
26 april 2010: Becky27 (meisje)
26 april 2010: kwib (papa)
30 april 2010: Simmu
08 mei 2010: Keshet (meisje)
12 mei 2010: harley (papa)
18 mei 2010: draculettetje
20 mei 2010: Libell
22 mei 2010: Baldria
23 mei 2010: Morretje
31 mei 2010: CrazyPrincess
07 juni 2010: PinkPrincess
11 juni 2010: Becky1H983
16 juni 2010: Guess
27 juni 2010: Knuffelbeestje
04 juli 2010: Sonnetje85
*** 05 juli 2010: Mereltje en Forno ***
06 juli 2010: djenneke
07 juli 2010: Grunsfan
15 juli 2010: Webcrowler (papa)
*** 21 juli 2010: flugeltje en Martijn_AR ***
25 juli 2010: Lenaatje
27 juli 2010: Pessie
02 augustus 2010: ChilllayD
10 augustus 2010: Orea
22 augustus 2010: Cantare
23 augustus 2010: Ticootje
28 augustus 2010: Saffier
18 september 2010: Mardis

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 15-01-2010 16:13:28 ]
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_76731248
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:35 schreef Keshet het volgende:
Ik zou die laatste klusjes dan nog maar even uitstellen DJ! Stel je voor! Bevallen!
Wat heerlijk dat je zo geholpen bent!
Ik verzin nog wel nieuwe klusjes hoor! Maar, ik zei klaar ervoor, niet dat het al moest....nog efkes wachten...
Ik snap jouw redenen wel om naar een kraamhotel te gaan, je kunt het wel duidelijk uitleggen.

Freecell: sticker.

Simmu komt goed

Ik ga nu maar even in bad, ben moe en dan dwing ik mezelf ook te stoppen voor vandaag! Tot straks!
pi_76732214
Even hoi zeggen ben d'r weer! Helemaal kapot na de autorit van ruim 8 uur, dus ik ga mijn bedje opzoeken.. en nee, ik heb niet bijgelezen! Ga ik morgen doen...
pi_76732852
Hullo!

Simmu: ik zou ook verdrietig zijn hoor Ik werd van het opgesloten zitten met de sneeuw al knap simpel.

Hier weer bezig geweest vandaag, maar wel iets rustiger Vanavond nog even een paar doosjes inpakken en dan vroeg in bed.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 19:28:04 #5
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_76733297
Welkom terug Orea! Nog helemaal heel? Was 't leuk?

Ik sluit me aan bij Freecell. Dozen inpakken & slapen for the win!

Simmu: Ballen dat Sandrax zo laat pas terug is.
Zou je achter mijn naam in de op willen zetten dat ik een meisje krijg?
Weet jij trouwens als wat voor kuikentjes je krijgt? Zo ja, dan wil je het vast niet met ons delen, anders had je dat al wel gedaan.
A grand adventure has begun.
pi_76733516
zo. belrondje gehad, ik ben gerustgesteld de auto rijdt nog. sangdrax was idd nog zn (hysterische! ik hoorde hem over de telefoon tekeer gaan) pa aan het kalmeren maar is nu onderweg en neemt morgen lekker vrij ( ) heeft ook al zn dingen nog kunnen doen, het gebeurde pas op het einde.

het was wel weer een sneu simmuwaardig verhaal zeg. het was een connexxionbusje vol gehandicapten en die chauffeur had eerder op de dag in dezelfde straat ook al brokken gemaakt. helaas had die persoon enkel een briefje met een half telefoonnr onder voorruit gestoken. maar er is wel een getuige, de chauffeur is zelfs al opgespoord, dus is het verder een zaak voor de verzekering met een heel sneu feit: we moeten aangifte doen van de verzekering wegens dat halve telefoonnr, en dat kost die chauffeur zn baan want dat is wettelijk gezien 'doorrijden na ongeval'. voor de slooppremie maakt het niet uit, en met het zoeken daarnaar kwam ik tegen dat de nieuwe auto ook verplicht op mijn naam moet staan dat laatste vrolijkte me ook op, ik ben raar
pi_76733580
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 19:28 schreef Keshet het volgende:
Welkom terug Orea! Nog helemaal heel? Was 't leuk?

Ik sluit me aan bij Freecell. Dozen inpakken & slapen for the win!

Simmu: Ballen dat Sandrax zo laat pas terug is.
Zou je achter mijn naam in de op willen zetten dat ik een meisje krijg?
Weet jij trouwens als wat voor kuikentjes je krijgt? Zo ja, dan wil je het vast niet met ons delen, anders had je dat al wel gedaan.
tsjek

ik blijf gewoon stug volhouden tegen alles en iedereen dat we het geslacht van de guppies niet weten
pi_76738656
Morgen weer controle bij de vk.
En een groeiecho. De laatste...
pi_76741101
ze laatste? Ik heb na de 20 weken echo geen echo-apparaat meer gezien hoor
  dinsdag 12 januari 2010 @ 22:21:09 #10
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76742338
Ik heb sinds mijn laatste post niks bijgelezen nog (doe ik morgen) maar ik wilde even zeggen dat wij weer goedgekeurd zijn. Harry ligt bibi vroedvrouw vroeg grinnikend: heb je buikpijn gehad?

Tot morgen!
  dinsdag 12 januari 2010 @ 22:22:26 #11
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_76742406
Simmu Ik kan heel goed begrijpen waarom je verdrietig bent. Maar ik las dat de volgende auto ook van jou zal zijn Dus komt weer goed.

Ik ga niet zeggen tegen freecell dat ze rustig aan moet doen. Wordt ze gek van en de laatste keer dat ik dat deed kreeg ik een hormonster terug...

Helaas geen beebjes, morgen weer een dag

Keshet, ik ga nog steeds voor thuis. Maar als je zo bang bent dat er thuis iets gebeurt, en het je meer zekerheid geeft in een hotel te liggen moet je doen wat jouw goed lijkt.

Oh ja, 12-weken mijlpaal . Kreeg een sms-je van FC: twaalf, hoera! Ik dacht even, twaalf??? Heb maar even gebeld...
Het is niet dat ik er nog niet bij stil gestaan had hoor! Ik ben geen ontaarde moeder, echt niet. Alleen, tsja, 12 weken, beetje hetzelfde als 11 weken voor mij... Ik heb zelfs zondag over straat geschreeuwd dat ik zwanger ben (was een demonstratie voor iedereen die zegt "zeg pessie... ik hoorde een gerucht..." of iets dergelijks... Werd er een beetje gek van. Het roddelcircuit is volop in werking getreden! Als al die roddelaars nu gewoon zeiden: "Het is de waarheid, pessie is zwanger" maar nee, het zijn weer es geruchten

Maar bedtijd! Welterusten!
pi_76743024
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:22 schreef pessie het volgende:

Ik ga niet zeggen tegen freecell dat ze rustig aan moet doen. Wordt ze gek van en de laatste keer dat ik dat deed kreeg ik een hormonster terug...
't Viel bij jou nog wel mee...

Mijn schoonmoeder loopt binnen terwijl ik een plintje verf: plinten verven? Jij? kan je dat nog wel dan?
Ik: nee, maar jij doet het ook niet hè?

*kuch*

Ik doe écht echt zo rustig aan mogelijk, maar dat huis brengt zichzelf nou eenmaal niet in orde en als TARA overdag werkt kan ik moeilijk in ons oude huis gaan zitten tot ons nieuwe huis vanzelf klaar is En mensen daar voor me laten werken terwijl ik daar zelf niet ben vind ik écht not done en ga ik dus ook niet doen. Hoe veel lieve mensen dat ook tegen me zeggen.

En zoals het nu gaat? Het huis schiet op, de harde buiken zijn stabiel, de baby groeit goed...
Alleen mijn bekken doet verrotte veelpijn, maar de enige die daar last van heeft ben ik zelf
pi_76747709
Wanneer gaan jullie 'over' Freecell? In je klustopic heb ik het idee dat er in ieder geval al hartstikke veel gedaan is Vergeet ook niet dat je een hoop dingen ook nog kunt doen als je er al woont en desnoods als je beebje er is (zegt zij die nog geen kind heeft gehad ).

Hier gaat het eigenlijk prima op hoge rugpijn na. De meeste van mijn kwaaltjes zijn eigenlijk wel voorbij en ik ben echt aan het ontstressen. Sinds een paar dagen dus wel last van mijn rug, maar dat komt denk ik doordat mijn buik nu rap aan het groeien is (ribben die moeten wijken ). In dit tempo heb ik over een maand echt een toeter
pi_76750475
Goedemorgen dames. DJRandall aan het bevallen geslagen? DeMajoor heb jij al weeen?
Gisteren dus de acupunctuur gehad, erg apart. Dat zo een klein speldje zo zwaar kan voelen. De meridianen die ze aanprikt geven een heel apart gevoel als of er een zwaar gewicht op wordt geplaatst. Ze had er eentje tussen mijn duim en wijsvinger geplaatst en ik kon mooi mijn duim niet meer bewegen. In totaal 13 spelden in mijn lichaam gehad. Na afloop een menstruatie kramp die wat erger voelde dan na een strippoging en ik had vanacht serieus iets dat op weeen leek te voelen maar niet regelmatig en nu zit ik dus aan mijn ontbijt en voel niks
  woensdag 13 januari 2010 @ 07:54:28 #15
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76750549
freecell, yay voor je sticker!
Ik had je berichtje wel gelezen maar er nog niet op gereageerd
Rustig aan hè meissie! We zijn niet voor niks hoogzwanger! ik loop ook steeds moeilijker omdat ik nog zoveel dingen toch stiekem zelf doe; riskeer ik wel een boze man maar ja...
En ik zag nog wat hormonsterlijke reacties van je?

Dat geldt ook voo DJRandall! Mijn zusje heeft hier ook alles gesopt en de keukenkastjes + koelkast. De ramen moeten nog, maar das voor volgende week...

simmu, balen van je auto zeg! Kan me voorstellen dat je daar heel erg verdrietig van wordt. Ook van dat gedoe met je schoonvader...
Fijn dat alles goed komt en dat je weer wat opgevrolijkt bent

pessie is 12 weken zwanger!

Keshet, als het jou gerust stelt, dan lekker zo'n kraamhotel doen hoor! Als wij eentje in de buurt hadden gehad, dan had ik het ook gedaan. Vanwege een compromis tussen thuis en ziekenhuis. Maar nu wordt het gewoon thuis

Faja Had ze nog iets gezegd over een termijn waarop het effect zou moeten hebben?
pi_76750664
Ja iets over vanacht en anders vandaag. Mocht het vandaag niet gebeuren dan heeft het simpelweg niet geholpen. Maar ik ben dan wel iemand die denkt niet geschoten is altijd mis. Dus ik vind het niet erg om het geprobeerd te hebben. En net ging ik naar het toilet en had ik toch behoorlijk wat bloedverlies. Dus er is iets aan de gang van binnen want vorige week na de strippoging heb ik niet zo veel bloed verloren. Ik kijk het even een uurtje aan en als over 1 uur mijn maandverband weer voor het grootste gedeelte vol is bel ik toch even de verloskundige.
pi_76750697
40+4, geen weeën en vandaag ook geen erg goede moed. Op advies van lief ga ik zo maar eens uitgebreid in bad om het moreel weer wat op te krikken. Maar eerst even bijlezen.

Goedemorgen
pi_76751232
Faja wel spannend hoor, zo'n wel-niet-wel dagje!

Hallo Majoor Veel succes vandaag, lekker jezelf verwennen

Wij gaan vrijdag over Octo Moet makkelijk kunnen en dan hoeft er niet eens zo gek veel meer gebeuren. Alleen nog deuren verven (als we dat nu nog doen stoten we de verf er weer af bij het verhuizen)
Toeter gaat hier ook hard Ik groei per minuut heb ik het idee Maar mijn gewicht is al weken stabiel en nu zelfs iets dalend. Zit nu op krap +10. Ik kan 's avonds niet warm eten. Heb er wel zin in, neem dan één of twee happen en voel me óf stampvol óf misselijk, leuk zo'n piepklein maagje
Dus nu eet ik overdag gewoon iets meer en drink wat meer sapjes, maar aankomen? Ho maar. Niet erg trouwens, beetje er af kon ook geen kwaad bij mij
pi_76751342
Goh Faja, zou wel leuk zijn als er vandaag iets ging gebeuren. Bloedverlies zou toch wel een goed teken kunnen zijn.

Freecel: succes met verhuizen dan deze week. En pas op met teveel sjouwen, dat kon wel eens helse bekkenpijn opleveren.
pi_76751471
Sjouwen doe ik niet hoor
Ik verf plinten enzo en dan ben ik heel gelukkig
pi_76751622
Verstandig.

Zo en nu ga ik badderen.
pi_76751905
*lurkt mee*

en jeetje die top 10 gaat hard!!!
kan me nog zo herinneren dat bijvoorbeeld Ymme hier binnen kwam!! en die staat ook al in de top 10!
OMG!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 13 januari 2010 @ 09:39:25 #23
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76752099
Spannend hoor Faja!

Ow free, bijna in jullie eigenste huisje

DeMajoor, probeer de moed er in te houden... Nog eventjes en dan is je meisje er...

Ow en over aankomen: hier echt meer dan genoeg aangekomen terwijl ik echt niet anders eet dan anders. Ik heb me er bij neergelegd. Zal ook wel bij mijn zwangerschap horen. Na de bevalling maak ik me er wel druk om...
  woensdag 13 januari 2010 @ 09:40:58 #24
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_76752132
Even de llm een hart onder de riem steken! Nog even meiden
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  woensdag 13 januari 2010 @ 09:41:26 #25
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76752144
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 09:30 schreef Beessie-Jen het volgende:
*lurkt mee*

en jeetje die top 10 gaat hard!!!
kan me nog zo herinneren dat bijvoorbeeld Ymme hier binnen kwam!! en die staat ook al in de top 10!
OMG!
Gelukkig sta ik nog niet in de top 10
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')