Jeetje, wat sta ik ver bovenaan in dat lijstje

Straks lekker met verlof en dan heb ik tenminste ook tijd om hier vaker te posten en iedereen te volgen. Ik loop zo achter de feiten aan.
Orea, wat heerlijk die positiviteit! Gefeliciteerd met die aankopen. Wij durfden niet eerder dan met 20 weken, maar toen zijn we ook echt lekker helemaal los gegaan. Super ook dat je alles zo voordelig naar je zin hebt kunnen vinden! En leuk ook die geslachtsecho in het vooruitzicht!
besef me net dat ik dan hoogstwaarschijnlijk al mama ben
Sonnetje, die geslachtsecho van jou is al bijna

spannend joh! En nu hopen dat hij/zij er goed voor gaat liggen

(ik denk een meisje voor jou)
Mardis, het is zo zover! Het lijkt te kruipen in het begin, maar voor je het weet is het 11 februari. Hopenlijk volgt er geen reden om de echo te vervroegen! Mardis, wij hebben het toen wel direct verteld aan de mensen die we het ook zouden vertellen als het mis zou gaan. Toen ik een miskraam had, vond ik het erg prettig dat mensen al wisten dat ik zwanger was en dus niet die 2 boodschappen ineens moest brengen. (niet dat het mis gaat natuurlijk, maar om aan te geven dat er ook een reden kan zijn om niet te wachten).
Floria, wat een prachtige verrassing

Gefeliciteerd met je 2 streepjes. Wat een wondertje! Geniet van je zwangerschap en ben benieuwd hoe ver je bent!
Guess, whhaaaa bijna 20 weken echo, dat was voor mij echt de grootste mijlpaal tot nu toe. Eerder genoot ik ook wel van mijn zwangerschap, maar toch kwam er pas na die echo echt een bepaalde rust over me en ben ik echt gaan geloven dat ik mama ging worden (al heb ik nu nog steeds wel moeite om het me voor te stellen dat we straks een klein mannetje hier thuis hebben dat echt onze zoon is

)
En pessie, hoe was de nacht? Ben je 'm goed doorgekomen alleen? Balen dat je nacht zo beroerd was, gelukkig daarna nog even bij geslapen. Ik kan ook echt niet meer alleen slapen volgens mij. Dat is echt al jaaaaaaaaren geleden dat ik zonder mijn man naast me heb geslapen 's nachts.
Fluugs, naai- en borduur ze

ik ben daar dus helemaal niet van. Vind het zo leuk als mensen dat hebben en dat heerlijk vinden. Ik vind het juist heerlijk als ik iets in een winkel kan kopen dat helemaal mijn smaak is (maar wil dan wel iets aparts zeg maar, dus niet iets dat iedereen heeft). Ben benieuwd hoe jullie kamertje er straks uit ziet met die creabea plannen van je
Trouwens hier nog helemaal geen angst voor de bevalling. Heb erg sterk het gevoel dat het toch nog niet komt voorlopig

Dinsdag weer controle bij de VK dus eens zien of ons mannetje goed ligt.
Oh, lange post voor mijn doen, maar ik had ook al te lang niet meer echt gereageerd.
[ Bericht 0% gewijzigd door happyme28 op 16-01-2010 18:10:12 ]