Op verzoek:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
zóó die is goed met... f5enWe verwachten nu wel een stel heerlijke tieten van je hé
![]()
Schilder dr lila en zet er in een Milka-reclame! Wat een uiers met fopspenen!quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Schilder dr lila en zet er in een Milka-reclame! Wat een uiers met fopspenen!
Tefal en BK in da housequote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Iemand ook goed met pannen?
Zo ja, kom dan verdomme koken hier!
Meest irritant ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Als je em nou krijgt van de politie, is het kut. Maar als er 2 van die graftakken van Bureau Toezicht op je af komen lopen....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
was zonde geld voor die 10 meter
En dat wil concreet zeggen? O wacht dat snap je dus nu net niet!quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:47 schreef Hetiszover het volgende:
Opeens zag ik uit mijn ooghoeken een mooi blond studentje aan komen lopen. Het haar was blond als patat/friet en haar gezicht had een bruine gloed met rode wangetjes. Ze had iets teveel foundation op, bedacht ik me.
Stomme mod! Een beetje in een gesloten topic posten hè, zodat ie weer bovenaan de MyAt staat!quote:
ik wilde ff ergens anders gaan zitten dus trok de stekker uit de laptop, maar ik had niet in de gaten dat ik de accu eruit had liggenquote:
Heb 'm nu niet gedaan, in het verleden al eens. Kwam redelijk overeen met Piet, geloof ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |