Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
fix eerst die OP, voordat je een fipo postquote:
wat heb je gewonnenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:23 schreef Ladylike het volgende:
nou, voor 14 febr moet ik wat extra geld ontvangen
meneer kan mij vertellen dat het antwoordkaartje binnen is en dat dus voor die datum het geld op mijn rekening moet staan
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
fix eerst die OP, voordat je een fipo post![]()
spammer
stond er niet ten tijde van de fipo dus mijn punt blijftquote:
mn tot nu toe opgebouwde pensioen, dat zo laag is dat ik het maar laat uitbetalen omdat ik het geld nu hard nodig hebquote:
verstandigquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn tot nu toe opgebouwde pensioen, dat zo laag is dat ik het maar laat uitbetalen omdat ik het geld nu hard nodig heb
ik verzeker me wel als ik een vast contact heb
werk vanaf mn 18e, dus ruim 12 jaar, en dan nog geen duizend euro pensioen opgebouwdquote:
LLquote:
bis morgen, paul heeft al gebeld, die zie ik om 10.30uquote:
je wil niet weten wat ik aan pensioen krijgquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
werk vanaf mn 18e, dus ruim 12 jaar, en dan nog geen duizend euro pensioen opgebouwd
tis toch te erg
en bij uitkeren gaat er nog eens 1/3e vanaf..![]()
toppiequote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bis morgen, paul heeft al gebeld, die zie ik om 10.30u
Fhaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:31 schreef Fha het volgende:
helluh
Voor het eerst in 1,5 maand weer naar de sportschool geweestnu wel grote problemen met warm blijven maar ok
![]()
Bijna weekend!!
Fhakequote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:31 schreef Fha het volgende:
helluh
Voor het eerst in 1,5 maand weer naar de sportschool geweestnu wel grote problemen met warm blijven maar ok
![]()
Bijna weekend!!
Morgen avondquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Fhake![]()
Morgenmiddag, dan is het weekend ja.
Maar ze gaan in ieder geval voor je biddenquote:
Chicken tonight mee eten dan?quote:
Zat er dan op zijn minst nog iets nuttigs in?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:51 schreef Pheno het volgende:
Zo, even vanaf KSC #1531 MPGen dan. Oh nee, never mind.
Ik heb echt weer wat meegemaakt, staat er opeens een welkomskraamgeschenkendoos van Menzis in de gang....
In ieder geval nog geen kind, dat moet je nog altijd zelf doen!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Zat er dan op zijn minst nog iets nuttigs in?
Nou gelukkig maar!! Moet er toch niet aan denken dat er ineens zo'n schreeuwend ding in de gang staatquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:56 schreef Pheno het volgende:
In ieder geval nog geen kind, dat moet je nog altijd zelf doen!
Prettig weekend en zulcksquote:
Nou ja, het scheelt wel weeën en zo.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar!! Moet er toch niet aan denken dat er ineens zo'n schreeuwend ding in de gang staat
Dat is zo, maar het is zo onaangekondigd enzoquote:
In dit geval wist ik wel dat er een doos zat aan te komen. Maar ja, opeens staat ie er dan toch.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is zo, maar het is zo onaangekondigd enzo
Toch wel confronterend dan jaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
In dit geval wist ik wel dat er een doos zat aan te komen. Maar ja, opeens staat ie er dan toch.
Meer oefenen dusquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
In ieder geval nog geen kind, dat moet je nog altijd zelf doen!
Fijnquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:19 schreef Pheno het volgende:
Nee, geen beschuit.
Maar ik ben er weer vandoor. Veel te veel gepost vandaag. Maar ja, weinig te doen op het werk en mijn laptop deed ook al raar waardoor ik een 7G pakket opnieuw moest installeren over een netwerk
Jij snapt het niet al als je de titel leest nee?quote:
Tuurlijk snap ik hem, denk je dat ik dom ben?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij snapt het niet al als je de titel leest nee?
Ohw daarom zeg je "ik dacht echt even"quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:27 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Tuurlijk snap ik hem, denk je dat ik dom ben?
Kutduitslaptoptoetsenbord
sorry, ben inderdaad redelijk pissed vandaag.quote:
Een week is ook wel heeeeeeeeeul lang natuurlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:31 schreef FFSletop het volgende:
[..]
sorry, ben inderdaad redelijk pissed vandaag.
week lang voor een proefwerk leren en het dan verneuken
Heb je geneukt??quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:51 schreef Pheno het volgende:
Ik heb echt weer wat meegemaakt, staat er opeens een welkomskraamgeschenkendoos van Menzis in de gang....
Hij wel hoorquote:
Jij (voetnoot: ik spreek hier over mezelf in de tweede persoon enkelvoud) denkt ook alleen maar dat je doet wat je denkt dat het juiste is. Maar als je erachter komt dat dat uiteindelijk niet helpt, is dat redelijk deprimerend. Omdat je weet dat je eigenlijk bijna een hele week hebt vergooid, plus het feit dat je nog een extra onvoldoende erbij hebt, terwijl je toch al niet zo goed staat op dat vak.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Een week is ook wel heeeeeeeeeul lang natuurlijkMaarja dat doe je toch echt zelf.
Hoezo? Ik mag toch best ergens boos om zijn?quote:En er boos om zijn heeft zo lekker weinig nut.
Lucky bastardquote:
Ik denk dat je een harde klap gaat krijgen als je door gaat studerenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:36 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Jij (voetnoot: ik spreek hier over mezelf in de tweede persoon enkelvoud) denkt ook alleen maar dat je doet wat je denkt dat het juiste is. Maar als je erachter komt dat dat uiteindelijk niet helpt, is dat redelijk deprimerend. Omdat je weet dat je eigenlijk bijna een hele week hebt vergooid, plus het feit dat je nog een extra onvoldoende erbij hebt, terwijl je toch al niet zo goed staat op dat vak.
Hoe deed jij dat dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk dat je een harde klap gaat krijgen als je door gaat studerenMet een week leren kom je er dan sowieso niet
Hoe doe ik wat? Tentamens halen? Door minstens 4 weken te leren en altijd bij te zijn met de stof bijvoorbeeld.quote:
Ja, daar heeft 'ie 'm ingehangen jaquote:
Waarschijnlijk welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
maar wat zit er nou allemaal in die gare doos Ph?Zijn zaad zal dan ondertussen wel niet meer in de doos zitten hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Baby's wonen wat hoger dan dat
heus!
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Alsof ik daar verstand van hebquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Zijn zaad zal dan ondertussen wel niet meer in de doos zitten hoor![]()
Baby's wonen wat hoger dan dat
heus!
Daarom legde ik het ook even kort uitquote:
Ben toch niet echt overtuigdquote:
Ja doag!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben toch niet echt overtuigdWe moeten het toch even echt proberen denk ik
Dat duurt sowieso 9 maanden hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja doag!Ik wil heul geen kindje
Al helemaal niet nu
Niet binnen nu en twee jaar bedoelde ik meerquote:
You HaZ KilZZeD TeH TopiCquote:
Hopelijk nog minstens 2 jaar, dan ben ik hopelijk afgestudeerd. Anders was dat wel een beetje moeite voor niksquote:
Ja maar goed, daarna moet je nog wel ff doorgaan hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:14 schreef Fha het volgende:
Hopelijk nog minstens 2 jaar, dan ben ik hopelijk afgestudeerd. Anders was dat wel een beetje moeite voor niks
Tegen die tijd woont fles wel bij je in de buurt hequote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Hopelijk nog minstens 2 jaar, dan ben ik hopelijk afgestudeerd. Anders was dat wel een beetje moeite voor niks
Doe mijn bestquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar goed, daarna moet je nog wel ff doorgaan hoor
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tegen die tijd woont fles wel bij je in de buurt he
Reken daar maar niet te hard opquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tegen die tijd woont fles wel bij je in de buurt he
tadaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:19 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens allemaal![]()
Niemand hier .......
Slaapkoppen(en harde werkers)
ik verschiet lekker toch nietquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:57 schreef marcb1974 het volgende:
BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe
HOAXquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga ook maar eens pitten. Straks om 4 uur op voor het WK Sprint
quote:
ik heb nog niet geslapenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:11 schreef friemelaar het volgende:
Hey, eindelijk iemand wakker geworden...
marc![]()
GF
quote:Top 100 van vrijdag 15 januari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
053. 108 Ladylike
070. 093 goldfinger1963
indahquote:
welke reputatiequote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:41 schreef friemelaar het volgende:
![]()
Daar gaat je reputatie ...(voor de derde keer op rij? )
quote:
misch jaag je ze wel wegquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vandaag gaan ze allemaal vroeg weg
Ben je vroeg klaar met werken dan..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vandaag gaan ze allemaal vroeg weg
Donequote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
misch jaag je ze wel weg
btw mn plaatje mag uit de tt aangezien ik hier toch bijna niet meer post
en dat ook niet meer ga doen![]()
dus bij deze iemand die er ff uit kan slopen ty
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ben je vroeg klaar met werken dan..
ik zal zo ook maar iets gaan etenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:06 schreef friemelaar het volgende:
ff wat broodjes hamburger soldaat maken
dreamquote:
Ja hoiquote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zal het doorgeven.
[..]
vandaag vroeg dan zal het morgen wel wel niet zo zijn![]()
[..]
ik zal zo ook maar iets gaan eten![]()
[..]
dream
nou nog wakker Dreamquote:
thanxquote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Done![]()
[..]
vandaag vroeg dan zal het morgen wel wel niet zo zijn![]()
[..]
ik zal zo ook maar iets gaan eten![]()
[..]
dream
slaap zequote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:36 schreef friemelaar het volgende:
'k ga nog ff "how its made "kijken en dan pitten, morgen straks om 8:15 me melden op de markt om m'n broer te helpen![]()
Truste allemaal
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 04:00 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ga eens kijken of ik een mooi stukje land kan kopen in Haiti. Moet toch niet teveel kosten heden ten dage. Ben alleen wel bang dat ik het voor die prijs zelf moet ontdoen van bouwafval.
kijk zequote:
goeie tip!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 06:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ligt eraan op het moment zijn er daar wel wat mensen die hulpverlenen gewoon daar aan vragen
![]()
[..]
Indahquote:
friemelquote:
morgen duckiequote:Op zaterdag 16 januari 2010 08:45 schreef MaleDuck het volgende:
Goedemorgen
Het is weer zaterdag werkdag!
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 15-01-2010
![]()
01. 090 goldfinger1963
02. 065 Ladylike
03. 040 Dr_Flash
04. 034 Pheno
05. 026 Fha
06. 024 MPG
07. 022 DR34M3R
08. 020 wel.o.k
09. 018 marcb1974
10. 017 Symphonic
11. 015 friemelaar
12. 011 Godtje
13. 011 indahnesia.com
14. 008 john-frusciante
15. 006 FFSletop
16. 004 MaleDuck
17. 004 Frutsel
18. 001 DaMart
19. 001 JortK
Reeks-statistieken!
flesquote:
dreamquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:06 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen.
Sinds wanneer is het MPG-en trouwens?
marcquote:
Zo vind ik het klinken als iets heel engs...quote:
Wie zegt dat het dat niet is?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zo vind ik het klinken als iets heel engs...
Geen idee, al een tijdje niet meer gezien.. Maar ik kom hier zelf ook neit vaak meerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:10 schreef DR34M3R het volgende:
En ik maar denken dat het het nieuwe woord voor Mucken was... Waar is Muck eigenlijk?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
Geen idee, al een tijdje niet meer gezien.. Maar ik kom hier zelf ook neit vaak meer
Kutvolk ookquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:42 schreef indahnesia.com het volgende:
Incidenten...
Uhuh.. Zo zijn die Haitianen gewoon..
NL'ers breken redding af na schoten
Die is er een stuk minder ook de laatste tijd.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:10 schreef DR34M3R het volgende:
En ik maar denken dat het het nieuwe woord voor Mucken was... Waar is Muck eigenlijk?
De laatste week is die laatste zin zeer herkenbaarquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
Geen idee, al een tijdje niet meer gezien.. Maar ik kom hier zelf ook neit vaak meer
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:54 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Ach gossie ben je beledigd dat "je" topic gekaapt werd
Mooi, we hadden namelijk de mods zelf gevraagd waar we verder moesten en zij adviseerden dus hier.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Ik neem mijn woorden terug.. ik dacht gisteren echt ff te maken te hebben met een groep pubers die wilden komen trollen hoor
. Zag intussen het topic waar jullie vandaan kwamen, heb het niet helemaal teruggelezen maar heb genoeg gezien om te weten dat jullie niet zomaar binnen kwamen vallen
. Mijn excuus
Al blijven het vreemde posts
Maar goed..Oploskoffie dus. Nescafé, de zakjes capuccino, latte macchiato, wiener melange... en dan die gote potten café rood. Ook goed te doen.
Nee, niet hier.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:06 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Mooi, we hadden namelijk de mods zelf gevraagd waar we verder moesten en zij adviseerden dus hier.
Ik ben inmiddels voor de nescafe wiener gegaan
Wil jij het met rietje of doe je het staand?quote:
Ahum..de SC van R&P dus...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, niet hier.![]()
Lekker, schenk je voor mij ook een bakje in?
ehmmquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil jij het met rietje of doe je het staand?
Staand dus, we zetten een goede tafel daarvoor neer waar je nog wat steun aan hebt. En de rest komt erbijquote:
Geen suiker, dank jequote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:11 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Ahum..de SC van R&P dus...
*pakt mok, doet er 3 volle lepels wiener in, doet er koud water bij, maakt papje, giet er water overheen dat net van de kook af is en roert*
*biedt suikerklontjes aan*
... Je wilt mijn lijnpogingen sabotteren he?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:25 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Smakelijk.
*bied koekje aan*
*bied tevens hardloop schema aan*quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
... Je wilt mijn lijnpogingen sabotteren he?
Sorry, maar ook die moet ik afslaan van mezelf..
Straks zwemmen
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:27 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
*bied tevens hardloop schema aan*
Geen suiker, Geen koekje, Niet hardlopen...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hardlopen?
Je slaat de plank wel erg vaak mis hoor...
* gf zet een staantafel neerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Staand dus, we zetten een goede tafel daarvoor neer waar je nog wat steun aan hebt. En de rest komt erbij
Zoiets jaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* gf zet een staantafel neer
Nou ja, als je dat al kunt onthouden kom je een heel eindquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:30 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Geen suiker, Geen koekje, Niet hardlopen...
*bied nooit meer iets aan*
en hier kan fles rustig aan gaan hangenquote:
Mooi, dan staan de bitterballen ook veiligquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en hier kan fles rustig aan gaan hangen
mijn staantafels zijn van wijnvaten gemaakt
omdat het weekend isquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:40 schreef DR34M3R het volgende:
Sinds wanneer stappen we hier over van koffie en thee naar bier en bitterballen?
Op naar de winkel dan maar. Nu echt. Denk ik.
Het zijn maar boodschappen hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
omdat het weekend is![]()
winkel ze dreamer
die heb ik net al gedaanquote:
Je moet ook niet alleen maar drank halen...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die heb ik net al gedaan![]()
![]()
![]()
was wel meteen 200 euro lichter
was wel bijna alleen maar drankquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je moet ook niet alleen maar drank halen...
Had je de mijne niet ook meteen mee kunnen nemen?
edit: en hier afleveren natuurlijk, anders heb ik er nog niks aan...
vlakbijquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
was wel bijna alleen maar drank
ligt eraan waar je woont
vlakbijquote:
dan laat je hetquote:
Ja, en nu zit ik te wachten terwijl ik jou gewoon door zie posten... Dat kan dus niet he?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vlakbij
ze heeft ook daadwerkelijk d'r boodschappenlijstje gestuurd![]()
dan moet je je pm ook lezenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, en nu zit ik te wachten terwijl ik jou gewoon door zie posten... Dat kan dus niet he?
WOKquote:
vertel mij watquote:
je hebt luxe paarden...quote:
vreemdelingquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:56 schreef Sjowhan het volgende:
's Middags.
Kom hier af en toe ook maar nog langszuilen. Het is af en toe te druk op m'n werk om te fokken danwel te SC-en, maar zo nu en dan laat ik me hier nog wel zien
Ik ben niet engquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:09 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wie zegt dat het dat niet is?
Het was mij die MPGen een plaats in de wiki heeft bezorgd
Nee, MPG'en is teruglezen. Door het slotje posten is nog altijd mucken.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:10 schreef DR34M3R het volgende:
Bitterballenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi, dan staan de bitterballen ook veilig
Ja, ik vind dat ze daarmee hadden moeten wachten totdat ik thuis internet had.quote:
De betere foutjesquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Bitterballen. Die had ik gister in de kroeg
. Zomaar, omdat het kan. En bokbier voor 1 euro, foutje van de kastelein
.
Das niet helemaal gek nee.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:36 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat ze daarmee hadden moeten wachten totdat ik thuis internet had.
(zoals je merkt, de liefde voor mijn stagebedrijf is een beetje over)
Ik moet nog 2 weken werken, en in die week erna ga ik op donderdag naar huis.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das niet helemaal gek nee.
Hoe lang moet je nog?
Het eind is in zicht dusquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:41 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 weken werken, en in die week erna ga ik op donderdag naar huis.
Ja, maar ik snap ook niet dat IT zo moeilijk doet.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het eind is in zicht dus
Maar zonder internet is dat nog wel even doorzetten.
Dat hoort bij IT afdelingen. Daar zitten mensen die zo moeilijk mogelijk doen, echt zonder uitzondering. Nu in een internetcafe is dus niet raar hoor, kan je even lekker internettenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:48 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap ook niet dat IT zo moeilijk doet.
Eerst ging mijn collega voor mijn stagebegeleider vragen aan it of ze internet willen regelen. Reageren ze niet op.
Na 4 dagen was ik het zat, dus heb ik aan mijn begeleider gevraagd of zij zelf het mailtje wil sturen. Krijgen we binnen een kwartier reactie.
Ze zeiden dat ik wel internet op een pay as you go systeem mag krijgen, maar ipv gewoon wat te bestellen, hebben ze eerst offertes aangevraagd, dus gaat het nog vet lang duren voordat er eindelijk internet is.
Ik ben ook niet voor niets vandaag maar naar een internetcafe gegaan. Echt, waarom zou je anders in totaal 2 uur reizen om een uurtje te internetten.
Jaja, deze is ook elke dag tot 10 uur open, dus ik denk dat ik komende week 1 of 2x na het werk doorga zodat ik ff lekker kan doen en laten wat ik wil.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hoort bij IT afdelingen. Daar zitten mensen die zo moeilijk mogelijk doen, echt zonder uitzondering. Nu in een internetcafe is dus niet raar hoor, kan je even lekker internetten
Zo hou je jezelf wel bezig jaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:12 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Jaja, deze is ook elke dag tot 10 uur open, dus ik denk dat ik komende week 1 of 2x na het werk doorga zodat ik ff lekker kan doen en laten wat ik wil.
En zo vliegen die laatste weken wel om! Gelukkig komen dr nog 2 familieleden langs dit weekend, en heb ik maandag een etentje, dus moet het allemaal wel goedkomen.
Ja! En door het bezoek krijg ik onverwachts ook nog een extra dagje vrijquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo hou je jezelf wel bezig ja
En het is nog leuk ook met al het bezoek
hier giet het ook en niet zo'n klein beetje ook nietquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:01 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb koude voeten, het giet, mijn bureaulamp is stuk en ik moet nog naar de supermarkt
Het regende hier net niet meer. Nee, het sneeuwde weerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier giet het ook en niet zo'n klein beetje ook niet
Hier is het vooralsnog regen...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het regende hier net niet meer. Nee, het sneeuwde weer![]()
![]()
![]()
![]()
Het blijft nog liggen ook, en dat na al die regen van vanmiddagquote:
Das toch wel te hopen jaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
ik weet het niet. Hier binnen is het droog
Ga eens werken danquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
iedereen de groetjes van LL![]()
wij zijn werken
Aan de slag danquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
iedereen de groetjes van LL![]()
wij zijn werken
zal ik doenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga eens werken dan
En doe LL de groeten terug
Uh, vertelquote:Op zondag 17 januari 2010 01:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Allesweter en import-amerikaan maartena weet kennelijk alles.
zie haiti-topic.. wat een betwetertje zeg, of het nu de VS, Nederland, Haiti of Indonesie is.. hij weet het beter. Nou, goed voor hem.quote:
en dus een gruwelijke betweter is, nog veel erger als ik ben.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:26 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, das die eikel die de vs zo super vindt maar nederland toch echt niet missen kan
JIj kan het ook jaquote:Op zondag 17 januari 2010 02:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dus een gruwelijke betweter is, nog veel erger als ik ben.
Ik moet even wachten op de plaatjes, internet is een beetje langzaam.quote:Op zondag 17 januari 2010 04:25 schreef Symphonic het volgende:
Indah
Ik ben echt bijzonder moeilijk kwaad te krijgen, maar dergelijke hersenloze hersenscheten gaan bij mij echt alle fatsoensnormen voorbij: maak hier de foute grappen over haiti
hoiquote:Op zondag 17 januari 2010 04:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik moet even wachten op de plaatjes, internet is een beetje langzaam.
Maar in ieder geval vast een hoi
ja, ik zag het..quote:Op zondag 17 januari 2010 04:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hoi
er staan plaatjes van Haiti waar letterlijk gesmeten wordt met een kinderlijkje voorzien van echte humor...
Moet kunnen en dit is ONZ en als je er niet tegenkunt moet je vooral niet in ONZ komen.
Maar goed, ik ben gelukkig een autist (volgens hen) en komt het daardoor gelukkig toch nog goed met mijn leven.
Nee maar de hersenlozen beheersen het topic en degraderen het gezonde verstand tot autisme...quote:Op zondag 17 januari 2010 04:40 schreef indahnesia.com het volgende:
Echt groot is het topic niet geworden overigens..
ook zonder kinderen klopt er iets falikant niet hoor.quote:Op zondag 17 januari 2010 04:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee maar de hersenlozen beheersen het topic en degraderen het gezonde verstand tot autisme...
Hoe erg kan dat de wereld op zijn kop zijn....
Als je zelf twee kinderen hebt waar je heel zuinig op bent, en je ziet een dergelijk plaatje doorspekt van de "humor van 2010" dan breekt er iets falikant.
nee absoluut niet....quote:Op zondag 17 januari 2010 04:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ook zonder kinderen klopt er iets falikant niet hoor.
een gesloten inrichting zou toch een betere plaats zijn....quote:Op zondag 17 januari 2010 05:02 schreef indahnesia.com het volgende:
Gelukkig zit dat volk dan in ONZ, nog een beetje in de gaten te houden. Beter als helemaal niets.
Indahquote:
trusten Marcquote:
slaap zequote:Op zondag 17 januari 2010 05:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een gesloten inrichting zou toch een betere plaats zijn....
Ik ga mijn bed is opzoeken.
quote:Top 100 van zaterdag 16 januari 2010
071. 068 goldfinger1963
085. 063 DR34M3R
Indahquote:
nopequote:
hetzelfde als ikquote:Op zondag 17 januari 2010 09:17 schreef indahnesia.com het volgende:
Maar ik werk dan ook gewoon stug door op zaterdagen en zondagen.
quote:
quote:
hang zequote:
zelf koffie zetten.. dat heb ik al tijden niet gedaan.quote:Op zondag 17 januari 2010 09:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]ff koffie wezen zetten/pakken
niet altijdquote:
latersquote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 09:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
toch eens wat harder mijn best gaan doen dan
quote:Op zondag 17 januari 2010 09:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zelf koffie zetten.. dat heb ik al tijden niet gedaan.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 16-01-2010
![]()
01. 039 goldfinger1963
02. 025 marcb1974
03. 019 DR34M3R
04. 011 friemelaar
05. 008 indahnesia.com
06. 007 --Tweety--
07. 007 BountyHunter340
08. 006 Dr_Flash
09. 005 MPG
10. 003 _F.U.B.A.R_
11. 003 Nijns
12. 002 DaMart
13. 002 Lenny_Leonard
14. 001 Sjowhan
15. 001 MaleDuck
16. 001 Symphonic
17. 001 wel.o.k
18. 001 FFSletop
Reeks-statistieken!
buiten die ene keer dan.quote:Op zondag 17 januari 2010 09:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
dat lieg je van de week heb je het nog gedaan omdat je bediende al weg was
dreamerquote:
DMquote:Op zondag 17 januari 2010 10:15 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
De cijfers van gisteren:
[..]
Hmjah, morgen maar een net antwoordje bedenken dat dit toch echt niet meer zo is tegenwoordig onder normale omstandigheden.quote:En het is het beste om 's morgens de website te openen, omdat de Verenigde Staten dan niet op internet zit en deze dus sneller is.
Flashquote:
Marcquote:
smakelijkquote:
Wakker worden? Kan dat?quote:Op zondag 17 januari 2010 13:06 schreef goldfinger1963 het volgende:![]()
begin langzaam wakker te worden
hier is een waterig zonnetjequote:Op zondag 17 januari 2010 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
het is grijs en grauw en donker buiten . Bah
MPGquote:
Mijn collega's aan het werk houdenquote:
quote:
Heren van het goede levenquote:
van Amstelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |