Het eind is in zicht dusquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:41 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 weken werken, en in die week erna ga ik op donderdag naar huis.
Ja, maar ik snap ook niet dat IT zo moeilijk doet.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het eind is in zicht dus
Maar zonder internet is dat nog wel even doorzetten.
Dat hoort bij IT afdelingen. Daar zitten mensen die zo moeilijk mogelijk doen, echt zonder uitzondering. Nu in een internetcafe is dus niet raar hoor, kan je even lekker internettenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:48 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap ook niet dat IT zo moeilijk doet.
Eerst ging mijn collega voor mijn stagebegeleider vragen aan it of ze internet willen regelen. Reageren ze niet op.
Na 4 dagen was ik het zat, dus heb ik aan mijn begeleider gevraagd of zij zelf het mailtje wil sturen. Krijgen we binnen een kwartier reactie.
Ze zeiden dat ik wel internet op een pay as you go systeem mag krijgen, maar ipv gewoon wat te bestellen, hebben ze eerst offertes aangevraagd, dus gaat het nog vet lang duren voordat er eindelijk internet is.
Ik ben ook niet voor niets vandaag maar naar een internetcafe gegaan. Echt, waarom zou je anders in totaal 2 uur reizen om een uurtje te internetten.
Jaja, deze is ook elke dag tot 10 uur open, dus ik denk dat ik komende week 1 of 2x na het werk doorga zodat ik ff lekker kan doen en laten wat ik wil.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hoort bij IT afdelingen. Daar zitten mensen die zo moeilijk mogelijk doen, echt zonder uitzondering. Nu in een internetcafe is dus niet raar hoor, kan je even lekker internetten
Zo hou je jezelf wel bezig jaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:12 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Jaja, deze is ook elke dag tot 10 uur open, dus ik denk dat ik komende week 1 of 2x na het werk doorga zodat ik ff lekker kan doen en laten wat ik wil.
En zo vliegen die laatste weken wel om! Gelukkig komen dr nog 2 familieleden langs dit weekend, en heb ik maandag een etentje, dus moet het allemaal wel goedkomen.
Ja! En door het bezoek krijg ik onverwachts ook nog een extra dagje vrijquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo hou je jezelf wel bezig ja
En het is nog leuk ook met al het bezoek
hier giet het ook en niet zo'n klein beetje ook nietquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:01 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb koude voeten, het giet, mijn bureaulamp is stuk en ik moet nog naar de supermarkt
Het regende hier net niet meer. Nee, het sneeuwde weerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier giet het ook en niet zo'n klein beetje ook niet
Hier is het vooralsnog regen...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het regende hier net niet meer. Nee, het sneeuwde weer![]()
![]()
![]()
![]()
Het blijft nog liggen ook, en dat na al die regen van vanmiddagquote:
Das toch wel te hopen jaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
ik weet het niet. Hier binnen is het droog
Ga eens werken danquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
iedereen de groetjes van LL![]()
wij zijn werken
Aan de slag danquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
iedereen de groetjes van LL![]()
wij zijn werken
zal ik doenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga eens werken dan
En doe LL de groeten terug
Uh, vertelquote:Op zondag 17 januari 2010 01:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Allesweter en import-amerikaan maartena weet kennelijk alles.
zie haiti-topic.. wat een betwetertje zeg, of het nu de VS, Nederland, Haiti of Indonesie is.. hij weet het beter. Nou, goed voor hem.quote:
en dus een gruwelijke betweter is, nog veel erger als ik ben.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:26 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, das die eikel die de vs zo super vindt maar nederland toch echt niet missen kan
JIj kan het ook jaquote:Op zondag 17 januari 2010 02:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dus een gruwelijke betweter is, nog veel erger als ik ben.
Ik moet even wachten op de plaatjes, internet is een beetje langzaam.quote:Op zondag 17 januari 2010 04:25 schreef Symphonic het volgende:
Indah
Ik ben echt bijzonder moeilijk kwaad te krijgen, maar dergelijke hersenloze hersenscheten gaan bij mij echt alle fatsoensnormen voorbij: maak hier de foute grappen over haiti
hoiquote:Op zondag 17 januari 2010 04:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik moet even wachten op de plaatjes, internet is een beetje langzaam.
Maar in ieder geval vast een hoi
ja, ik zag het..quote:Op zondag 17 januari 2010 04:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hoi
er staan plaatjes van Haiti waar letterlijk gesmeten wordt met een kinderlijkje voorzien van echte humor...
Moet kunnen en dit is ONZ en als je er niet tegenkunt moet je vooral niet in ONZ komen.
Maar goed, ik ben gelukkig een autist (volgens hen) en komt het daardoor gelukkig toch nog goed met mijn leven.
Nee maar de hersenlozen beheersen het topic en degraderen het gezonde verstand tot autisme...quote:Op zondag 17 januari 2010 04:40 schreef indahnesia.com het volgende:
Echt groot is het topic niet geworden overigens..
ook zonder kinderen klopt er iets falikant niet hoor.quote:Op zondag 17 januari 2010 04:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee maar de hersenlozen beheersen het topic en degraderen het gezonde verstand tot autisme...
Hoe erg kan dat de wereld op zijn kop zijn....
Als je zelf twee kinderen hebt waar je heel zuinig op bent, en je ziet een dergelijk plaatje doorspekt van de "humor van 2010" dan breekt er iets falikant.
nee absoluut niet....quote:Op zondag 17 januari 2010 04:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ook zonder kinderen klopt er iets falikant niet hoor.
een gesloten inrichting zou toch een betere plaats zijn....quote:Op zondag 17 januari 2010 05:02 schreef indahnesia.com het volgende:
Gelukkig zit dat volk dan in ONZ, nog een beetje in de gaten te houden. Beter als helemaal niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |