Hoe doe ik wat? Tentamens halen? Door minstens 4 weken te leren en altijd bij te zijn met de stof bijvoorbeeld.quote:
Ja, daar heeft 'ie 'm ingehangen jaquote:
Waarschijnlijk welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
maar wat zit er nou allemaal in die gare doos Ph?Zijn zaad zal dan ondertussen wel niet meer in de doos zitten hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Baby's wonen wat hoger dan dat
heus!
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Alsof ik daar verstand van hebquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Zijn zaad zal dan ondertussen wel niet meer in de doos zitten hoor![]()
Baby's wonen wat hoger dan dat
heus!
Daarom legde ik het ook even kort uitquote:
Ben toch niet echt overtuigdquote:
Ja doag!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben toch niet echt overtuigdWe moeten het toch even echt proberen denk ik
Dat duurt sowieso 9 maanden hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja doag!Ik wil heul geen kindje
Al helemaal niet nu
Niet binnen nu en twee jaar bedoelde ik meerquote:
You HaZ KilZZeD TeH TopiCquote:
Hopelijk nog minstens 2 jaar, dan ben ik hopelijk afgestudeerd. Anders was dat wel een beetje moeite voor niksquote:
Ja maar goed, daarna moet je nog wel ff doorgaan hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:14 schreef Fha het volgende:
Hopelijk nog minstens 2 jaar, dan ben ik hopelijk afgestudeerd. Anders was dat wel een beetje moeite voor niks
Tegen die tijd woont fles wel bij je in de buurt hequote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Hopelijk nog minstens 2 jaar, dan ben ik hopelijk afgestudeerd. Anders was dat wel een beetje moeite voor niks
Doe mijn bestquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar goed, daarna moet je nog wel ff doorgaan hoor
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tegen die tijd woont fles wel bij je in de buurt he
Reken daar maar niet te hard opquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tegen die tijd woont fles wel bij je in de buurt he
tadaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:19 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens allemaal![]()
Niemand hier .......
Slaapkoppen(en harde werkers)
ik verschiet lekker toch nietquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:57 schreef marcb1974 het volgende:
BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe
HOAXquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga ook maar eens pitten. Straks om 4 uur op voor het WK Sprint
quote:
ik heb nog niet geslapenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:11 schreef friemelaar het volgende:
Hey, eindelijk iemand wakker geworden...
marc![]()
GF
quote:Top 100 van vrijdag 15 januari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
053. 108 Ladylike
070. 093 goldfinger1963
indahquote:
welke reputatiequote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:41 schreef friemelaar het volgende:
![]()
Daar gaat je reputatie ...(voor de derde keer op rij? )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |