quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:11 schreef Symphonic het volgende:
Eentje uit de actauliteit:
In hoeveel Nederlandse gemeenten gaat Rita Verdonk met haar partij TON meedoen aan de gemeenteraadsverkiezingen?
TS is nieuw geloof ik, voor deze keer dan maarquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Gokvragen mogen nu wel?
Zag en hoorde afgelopen week de Amsterdamse lijsttrekster (was ook op DWDD), ik gok op 0 zetels voor TON in Amsterdam... ;')quote:
quote:
img tags toevoegen dan doen ze het wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Stand AKQ #1850
Mark +1
IS geen gokvraag hoor, het heeft van de week uitgebreid in de krant gestaan
De stand in de OP is bijgewerkt
Ligt het aan mij of zijn de plaatjes stuk?
Karl Maldenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:03 schreef Mark het volgende:
Vanaf nu voor dubbele punten!
Wie?
[ afbeelding ]
quote:
Nee.quote:
Nee, veel zonniger.quote:
Nope.quote:
Franstalig......quote:
Nope. Dichterbij huis.......quote:
Stukje verder dan Spanje.quote:
| 1 |
Was wel iets meer dan een slashje...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:14 schreef Symphonic het volgende:
wat een slashje al niet kan veroorzaken
De lekkerste sinas!quote:
Je moet je eigen puntenaantal nog aanpassen, of heb je geen recht op 2 puntern omdat de vraag uit het vorige topic kwam?quote:
Idd, vraag kwam uit een 1-puntstopicquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je moet je eigen puntenaantal nog aanpassen, of heb je geen recht op 2 puntern omdat de vraag uit het vorige topic kwam?
U stelt en beantwoord hem in 1 post!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je moet je eigen puntenaantal nog aanpassen, of heb je geen recht op 2 puntern omdat de vraag uit het vorige topic kwam?
Zonder punt(en) te scorenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
U stelt en beantwoord hem in 1 post!
Seppukuquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:19 schreef Neleos het volgende:
Wat is de naam van de traditionele zelfmoord van een Japanse samurai? Ik reken twee antwoorden goed.
Dat zou een Samurai nooit zeggen.....quote:
Mark + 2quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:20 schreef Mark het volgende:
Harakiri
Niet officieel. Seppuku is de volledige en dus eervolle manier.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:21 schreef Neleos het volgende:
[..]
Mark + 2
Die andere is inderdaad seppuku.
Ja, ik heb me tot wikipedia beperkt. En Seppuku is de wat eervolle naam. En aangezien ik deze discussie voor wou zijn zei ik maar alvast dat ik 2 antwoorden goed reken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat zou een Samurai nooit zeggen.....
Geeft niet maar een man van eer zou nooit over Harakiri spreken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:23 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, ik heb me tot wikipedia beperkt. En Seppuku is de wat eervolle naam. En aangezien ik deze discussie voor wou zijn zei ik maar alvast dat ik 2 antwoorden goed reken.
Charlie Brown?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:27 schreef Mark het volgende:
Wiens hondje wil men wel aaien, maar niet met diegene praten?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:28 schreef lubje25 het volgende:
roosbeef?
voor de belangstellenden:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:33 schreef nightcowboy het volgende:
luie hond
Wat isquote:Eenis een stijlfiguur waarbij in werkelijkheid zeer grote en/of belangrijke personen, zaken of gebeurtenissen of bepaalde eigenschappen als triviaal worden afgeschilderd, ofwel de omvang van datgene in de werkelijkheid waarnaar wordt verwezen (de referent) wordt (vaak veel) kleiner voorgesteld dan in feite het geval is. Het kan in dit verband om iets positiefs, neutraals of negatiefs gaan.
Ik zou dan eerder zeggen overstatement?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:39 schreef Mark het volgende:
understatement?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Diamond?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:58 schreef MadMaster het volgende:
TDK
[ afbeelding ]
Vandaar en de massa's cassettebandjes die ik er van had...
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:58 schreef MadMaster het volgende:
TDK
[ afbeelding ]
Vandaar en de massa's cassettebandjes die ik er van had...
hate it when that happensquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:31 schreef MadMaster het volgende:
Sorry, moet tussendoor ook nog werken.
Vraagt komt zo...
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:55 schreef lubje25 het volgende:
zowel links- als rechtshandig zijn
leuk liedje ditquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:06 schreef MadMaster het volgende:
Mumford & Sons?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:06 schreef MadMaster het volgende:
Mumford & Sons?
Plagiaat?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Dat is op zich juist, maar dat is niet waardoor het in opspraak kwam...
Dat is wel juist...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:17 schreef Mark het volgende:
En de restauratie gebeurde geloof ik met een roller
Goldreyer ontving in eerste instantie voor de 'restauratie' ruim 1 miljoen dollar, waarna, toen bleek dat het schilderij simpelweg met een roller weer ingekleurd was, hij dit bedrag weer moest inleveren waarover diverse rechtzaken gevoerd werden...quote:“Who’s Afraid of Red, Yellow and Blue III” uit 1967–1968, een olieverfschilderij op doek dat 2.45 x 5.43 m groot is, werd in 1969 door het Stedelijk aangekocht. Het schilderij is verdeeld in een smalle verticale baan blauw links, een gigantisch rood vlak in het midden en een verticale, zeer smalle streep geel uiterst rechts. In 1986 sneed de verwarde museumbezoeker GJvB met een Stanleymes “Who’s Afraid III” met ferme halen aan flarden. De daaropvolgende langdurige restauratie van dit schilderij, die uiteindelijk werd uitgevoerd door de Amerikaan Daniel Goldreyer, bleek in 1991 een catastrofe te hebben opgeleverd. In plaats van het rood met penseelstreken te retoucheren, dus in de door Newman zelf toegepaste techniek, had Goldreyer met de roller het rode vlak van een niet verwijderbare nieuwe verflaag voorzien. De oorspronkelijke uitstraling van het schilderij was verdwenen en, wat feitelijk nog erger is, de restauratie was dus onomkeerbaar. Dit grove schandaal heeft de kunsthistorische gemoederen en de pers lang beziggehouden.
Nee dat stukkie blauw aan de zijkant.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:21 schreef Neleos het volgende:
Bij de restauratie werd de verkeerde kleur rood gebruikt?
Niet verwonderlijk met 2 wereldrecordsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Klassen.
Nee.quote:
Nope. Geen sporter.quote:
Nope.quote:
Ook geen Ben FF Boodschappen doen....quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:34 schreef Stuurloos het volgende:
geen idee.. ben ff boodschappen doen
Euh, zijn achternaam is toch Vincent? Of zoeken we een alter ego?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ook geen Ben FF Boodschappen doen....
Zijn achternaam dankt ie aan het feit dat ie zoveel energie heeft....
Zijn artiestennaam luidt anders.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:36 schreef Mark het volgende:
[..]
Euh, zijn achternaam is toch Vincent? Of zoeken we een alter ego?
Hij gaat maar door en door.....quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:39 schreef Mark het volgende:
Of is dat dan Marc Bolan? Al leg ik de link met de energie niet, dus zal wel fout zijn
snel en woedend.quote:
tomtomaat +2quote:
De naam zegt al dat het van druiven is gemaakt.....quote:
Ik had in een split second gezien dat jij al grand marnier had gezegdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De naam zegt al dat het van druiven is gemaakt.....
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:56 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik had in een split second gezien dat jij al grand marnier had gezegd
mr_aquote:
Ciao Markquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:58 schreef Mark het volgende:
Ik ga vrouw en kinderen ophalen, dustot wellicht later (dan zal dit topic wel al vol zijn)
stelekbal.....quote:
DiviFilius +2quote:
quote:
Nope maar welquote:
quote:
Jep, kreeg bekendheid omdat ze onder zijn bewind in 2002 naar mvw's in Irak zochtenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Blix?
quote:
Bestaat dat echt ja?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:37 schreef ScottTracy het volgende:
Da's hier dichtbij jonghe.
Bordje is al meerdere keren gejat.quote:
quote:
He bah, da's een betere gok idd.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:02 schreef Neleos het volgende:
Pixie Lott?
quote:
Uh oh, uh oh.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:04 schreef Rucebo het volgende:
Voor een minder flatteuze foto:
http://images.mirror.co.u(...)f-image-1-313460.jpg
Die heeft met een Kärcher die make-up erop gespoten volgens mij....quote:
Welke film?quote:Dante heeft een vervelende baan in een winkel. Hij is nog steeds gek van z'n high school-liefde Caitlin, maar hij heeft nu een serieuze relatie met Veronica. Veronica wil dat hij z'n baantje opzegt, en gaat studeren. Dante's beste vriend Randall, die de videotheek naast de winkel runt, is nog minder gemotiveerd in z'n baantje. De film volgt de twee tijdens één werkdag, vol interessante gebeurtenissen.
Yup!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Clerks?
Niet persoonlijk...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ken jij toevallig ook Selma Lagerlöf?
Ofyles2 +2quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ken jij toevallig ook Selma Lagerlöf?
Want die kies ik nu.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Hava Nagila
Atomic en My Way ook, maar die had ik toch niet goed gerekendquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:36 schreef Neleos het volgende:
En anders Aquarius, die is ook al uit een vorige eeuw.
En zo heeft Paul Elstak hier ook al de nodige klappen gehad...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Ben geen liefhebber van Hooligans maar vond het toch wel een komisch bericht dat de Partyanimals waren aangevallen door hooligans in Renesse.....
Komt door die uitzending van de VPRO op de Houseboot toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En zo heeft Paul Elstak hier ook al de nodige klappen gehad...
Als tijdsdocument misschien nog wel okay maar verder een vreselijk slechte film.quote:
Mede, mede...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Komt door die uitzending van de VPRO op de Houseboot toch?
Paul is wel een aardige gast op zich maar ik kan me voorstellen dat Amsterdammers daar anders over denken.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:52 schreef MadMaster het volgende:
Dave Endt
King Kornquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:02 schreef MadMaster het volgende:
Ik ken Dave persoonlijk...
Uit welke reclame (voor welk merk) kwam de kreet 'Ik ga bij Japie wonen'...?
quote:
quote:
Ik meen dat een schrijver had gezegd dat een echt Hollandse naam of niet exotisch klinkt(Piet, Henk) of niet uitgesproken kan worden. (Jan, Klaas, Kees,Joop.)quote:
Nee, waarschijnlijk niet door een Amerikaan nee.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik meen dat een schrijver had gezegd dat een echt Hollandse naam of niet exotisch klinkt(Piet, Henk) of niet uitgesproken kan worden. (Jan, Klaas, Kees,Joop.)
Met een vleugje Wilfried de Jong.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:23 schreef MadMaster het volgende:
Een kruising tussen kim Lian v.d. mey en Tjeerd Bomhof van Voicst?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:23 schreef MadMaster het volgende:
Een kruising tussen Kim Lian v.d. Mey en Tjeerd Bomhof van Voicst?
Ik zie er ook wel wat van Ruud de Wild in.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:23 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Met een vleugje Wilfried de Jong.
Hehe. Maar, nee. Dit is 1 persoon.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:23 schreef MadMaster het volgende:
Een kruising tussen Kim Lian v.d. Mey en Tjeerd Bomhof van Voicst?
Die ken ik niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Bor Rooyakkers?
Juist.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:41 schreef mr_anonimous het volgende:
BB King
Dat was JFK.quote:
Neleos +2quote:
Ik vind dat hij het wel aardig doet. En hij lijkt ook erg veel op Bernhard.quote:
quote:
Geen idee... niet gezien. Hij heeft Russisch-Nepalese rootsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:31 schreef Neleos het volgende:
Is dat die jongen die bij Holland Sport zat?
Ja, die bij Holland Sport zag er ook uit alsof hij wel eens een Russisch-Nepalese roots zou kunnen hebben. Niet dat het uitmaakt, want ik weet z'n naam toch niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:36 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Geen idee... niet gezien. Hij heeft Russisch-Nepalese roots
Je had ook Dikke Dennis kunnen googlen en Neleos de punten kunnen geven.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:52 schreef banaantjeEE het volgende:
Laat het wat voorruit gaan... telkens ik hier kom piepen valt alles stil
nightcowboy + 2quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:56 schreef nightcowboy het volgende:
Ulaanbaatar
quote:
quote:
Stand AKQ deel 1850:quote:Met Aberdeen won hij 3 maal het Schotse kampioenschap, daarmee is Aberdeen samen met Dundee United (in 1983) de enige die 'the old firm', Celtic en Glasgow Rangers sinds 1966 van de titel af wist te houden. Ook won hij met Aberdeen 4 maal de beker en wist hij in 1983 zelfs beslag te leggen op de Europa Cup II, waarna ook de Europese Supercup zou volgen.
+2 Ruceboquote:
Stand AKQ deel 1850:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:48 schreef banaantjeEE het volgende:
Deathproof
Reservoir dogs
Inglorious Bastards
Pulp Fiction
Kill Bill
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |