Ofyles2 +2quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ken jij toevallig ook Selma Lagerlöf?
Want die kies ik nu.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Hava Nagila
Atomic en My Way ook, maar die had ik toch niet goed gerekendquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:36 schreef Neleos het volgende:
En anders Aquarius, die is ook al uit een vorige eeuw.
En zo heeft Paul Elstak hier ook al de nodige klappen gehad...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Ben geen liefhebber van Hooligans maar vond het toch wel een komisch bericht dat de Partyanimals waren aangevallen door hooligans in Renesse.....
Komt door die uitzending van de VPRO op de Houseboot toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En zo heeft Paul Elstak hier ook al de nodige klappen gehad...
Als tijdsdocument misschien nog wel okay maar verder een vreselijk slechte film.quote:
Mede, mede...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Komt door die uitzending van de VPRO op de Houseboot toch?
Paul is wel een aardige gast op zich maar ik kan me voorstellen dat Amsterdammers daar anders over denken.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:52 schreef MadMaster het volgende:
Dave Endt
King Kornquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:02 schreef MadMaster het volgende:
Ik ken Dave persoonlijk...
Uit welke reclame (voor welk merk) kwam de kreet 'Ik ga bij Japie wonen'...?
quote:
quote:
Ik meen dat een schrijver had gezegd dat een echt Hollandse naam of niet exotisch klinkt(Piet, Henk) of niet uitgesproken kan worden. (Jan, Klaas, Kees,Joop.)quote:
Nee, waarschijnlijk niet door een Amerikaan nee.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik meen dat een schrijver had gezegd dat een echt Hollandse naam of niet exotisch klinkt(Piet, Henk) of niet uitgesproken kan worden. (Jan, Klaas, Kees,Joop.)
Met een vleugje Wilfried de Jong.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:23 schreef MadMaster het volgende:
Een kruising tussen kim Lian v.d. mey en Tjeerd Bomhof van Voicst?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:23 schreef MadMaster het volgende:
Een kruising tussen Kim Lian v.d. Mey en Tjeerd Bomhof van Voicst?
Ik zie er ook wel wat van Ruud de Wild in.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:23 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Met een vleugje Wilfried de Jong.
Hehe. Maar, nee. Dit is 1 persoon.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:23 schreef MadMaster het volgende:
Een kruising tussen Kim Lian v.d. Mey en Tjeerd Bomhof van Voicst?
Die ken ik niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Bor Rooyakkers?
Juist.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:41 schreef mr_anonimous het volgende:
BB King
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |