Niet officieel. Seppuku is de volledige en dus eervolle manier.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:21 schreef Neleos het volgende:
[..]
Mark + 2
Die andere is inderdaad seppuku.
Ja, ik heb me tot wikipedia beperkt. En Seppuku is de wat eervolle naam. En aangezien ik deze discussie voor wou zijn zei ik maar alvast dat ik 2 antwoorden goed reken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat zou een Samurai nooit zeggen.....
Geeft niet maar een man van eer zou nooit over Harakiri spreken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:23 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, ik heb me tot wikipedia beperkt. En Seppuku is de wat eervolle naam. En aangezien ik deze discussie voor wou zijn zei ik maar alvast dat ik 2 antwoorden goed reken.
Charlie Brown?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:27 schreef Mark het volgende:
Wiens hondje wil men wel aaien, maar niet met diegene praten?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:28 schreef lubje25 het volgende:
roosbeef?
voor de belangstellenden:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:33 schreef nightcowboy het volgende:
luie hond
Wat isquote:Eenis een stijlfiguur waarbij in werkelijkheid zeer grote en/of belangrijke personen, zaken of gebeurtenissen of bepaalde eigenschappen als triviaal worden afgeschilderd, ofwel de omvang van datgene in de werkelijkheid waarnaar wordt verwezen (de referent) wordt (vaak veel) kleiner voorgesteld dan in feite het geval is. Het kan in dit verband om iets positiefs, neutraals of negatiefs gaan.
Ik zou dan eerder zeggen overstatement?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:39 schreef Mark het volgende:
understatement?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Diamond?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:58 schreef MadMaster het volgende:
TDK
[ afbeelding ]
Vandaar en de massa's cassettebandjes die ik er van had...
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:58 schreef MadMaster het volgende:
TDK
[ afbeelding ]
Vandaar en de massa's cassettebandjes die ik er van had...
hate it when that happensquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:31 schreef MadMaster het volgende:
Sorry, moet tussendoor ook nog werken.
Vraagt komt zo...
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:55 schreef lubje25 het volgende:
zowel links- als rechtshandig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |