Dat was JFK.quote:
Neleos +2quote:
Ik vind dat hij het wel aardig doet. En hij lijkt ook erg veel op Bernhard.quote:
quote:
Geen idee... niet gezien. Hij heeft Russisch-Nepalese rootsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:31 schreef Neleos het volgende:
Is dat die jongen die bij Holland Sport zat?
Ja, die bij Holland Sport zag er ook uit alsof hij wel eens een Russisch-Nepalese roots zou kunnen hebben. Niet dat het uitmaakt, want ik weet z'n naam toch niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:36 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Geen idee... niet gezien. Hij heeft Russisch-Nepalese roots
Je had ook Dikke Dennis kunnen googlen en Neleos de punten kunnen geven.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:52 schreef banaantjeEE het volgende:
Laat het wat voorruit gaan... telkens ik hier kom piepen valt alles stil
nightcowboy + 2quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:56 schreef nightcowboy het volgende:
Ulaanbaatar
quote:
quote:
Stand AKQ deel 1850:quote:Met Aberdeen won hij 3 maal het Schotse kampioenschap, daarmee is Aberdeen samen met Dundee United (in 1983) de enige die 'the old firm', Celtic en Glasgow Rangers sinds 1966 van de titel af wist te houden. Ook won hij met Aberdeen 4 maal de beker en wist hij in 1983 zelfs beslag te leggen op de Europa Cup II, waarna ook de Europese Supercup zou volgen.
+2 Ruceboquote:
Stand AKQ deel 1850:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:48 schreef banaantjeEE het volgende:
Deathproof
Reservoir dogs
Inglorious Bastards
Pulp Fiction
Kill Bill
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |