oei oei, vanaf nu ben jij dus verdacht en kan je ieder moment bezoek verwachtenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nee, maar er wordt gesteld dat er nauwelijks gefraudeerd zou worden, ik heb alleen bij mij in de buurt al een 100% hitrate
Ik heb ook niks te verbergen. Als ze hier aan de deur komen, krijgen ze er nog een bakkie koffie bij, ook.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:15 schreef bloodymary het volgende:
[..]
En het erge is dat dat ook lukt omdat de meeste burgers er zo gelaten over doen. De ik-heb-toch-niks-te-verbergen-mentaliteit.
Is dit oproepen tot geweld, of stel je voor dat er regelgeving komt tegen mensen die melden niks te verbergen hebben?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:11 schreef RechtseRukker het volgende:
Mensen die zeggen dat ze niks te verbergen hebben, zijn voor mij labiel, en dus een gevaarlijke groep
Kei en keihard aanpakken dus
Ja, je moet wel iets verborgen houden wat onwettig is, anders ben je strafbaar.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Is dit oproepen tot geweld, of stel je voor dat er regelgeving komt tegen mensen die melden niks te verbergen hebben?
*proest*quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, je moet wel iets verborgen houden wat onwettig is, anders ben je strafbaar.
ja wat moet je doenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:15 schreef bloodymary het volgende:
[..]
En het erge is dat dat ook lukt omdat de meeste burgers er zo gelaten over doen. De ik-heb-toch-niks-te-verbergen-mentaliteit.
*zucht* leest er iemand wel de OP voor ze reageren?!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:18 schreef zuigmarmot het volgende:
Nou breekt mijn klomp.
Ik heb nooit gevraagd om kinderbijslag, die krijg ik gewoon, dat gaat nl automatisch wanneer je aangifte van geboorte doet bij de gemeente, wat overigens VERPLICHT is .
Tevens bestaat er geen manier om de kinderbijslag te stoppen !, hier is geen standaard procedure voor. (tuurlijk ontvang ik het graag, maar wellicht met deze wetswijziging wil ik er wellicht wel vanaf).
Inhoudelijk komt het er dus op neer dat wanneer je kinderen krijgt, ambtenaren te pas en te onpas zich toegang tot jouw huis kunnen verschaffen
Straks is er dus wel een procedure voor, je wacht tot er zo'n pipo langskomt en dan hou je de deur dicht.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:18 schreef zuigmarmot het volgende:
Nou breekt mijn klomp.
Ik heb nooit gevraagd om kinderbijslag, die krijg ik gewoon, dat gaat nl automatisch wanneer je aangifte van geboorte doet bij de gemeente, wat overigens VERPLICHT is .
Tevens bestaat er geen manier om de kinderbijslag te stoppen !, hier is geen standaard procedure voor. (tuurlijk ontvang ik het graag, maar wellicht met deze wetswijziging wil ik er wellicht wel vanaf).
Inhoudelijk komt het er dus op neer dat wanneer je kinderen krijgt, ambtenaren te pas en te onpas zich toegang tot jouw huis kunnen verschaffen
Klopt. Maar je zult als bijstands genieter maar een mooie flatscreen LCD hebben gekregen van je ouders, en van je broer een laptop. Men stelt je dan wel vragen waar men zich niet mee behoort te bemoeien. Dat zijn nl. mijn zaken. Een of andere ambtenaar van d gemeente of het rijk heeft daar geen ene biet mee te maken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:07 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
Desnoods leggen ze beslag op je salaris..
Valt me ook op dat in dit soort discussies altijd weer op de evt. flatscreen wordt gewezen, die dingen kosten geen reet meer tegenwoordig
of het gaat de controleurs, die ik nb zelf aan het vreten hou, geen reet aanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, je moet wel iets verborgen houden wat onwettig is, anders ben je strafbaar.
Laten horen dat je het er niet mee eens bent en absoluut niet wil.quote:
Mooi.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:20 schreef rashudo het volgende:
[..]
Straks is er dus wel een procedure voor, je wacht tot er zo'n pipo langskomt en dan hou je de deur dicht.
Men staart zich hier blind op massaal zwart werkende uitkeringstrekkende Tokkies, jij net zo goed. Het besef dat je hier bijna elke burger wel mee kunt lastig vallen willen de voorstandertjes niet zien. Todat ze een keer bij jou op de stoep staan, KLB is te klein dan.quote:
Ja man, met getrokken geweren trappen ze je deur in, midden in de nacht! En jij gaat dan in de ondergrondse om voor de vrijheid van je medeburgers verder te strijden!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Men staart zich hier blind op massaal zwart werkende uitkeringstrekkende Tokkies, jij net zo goed. Het besef dat je hier bijna elke burger wel mee kunt lastig vallen willen de voorstandertjes niet zien. Todat ze een keer bij jou op de stoep staan, KLB is te klein dan.
Op deze manier wordt het een emotioneel argument dat je niet kan winnen. Net zoals met terrorisme. Laat eens cijfers zien, ik zeg het je, ze zullen laten zien dat er minder gebruik wordt gemaakt van uitkeringen, waarom denk je dat ze de WW premie hebben afgeschaft? Die pot puilde te ver uit.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Men staart zich hier blind op massaal zwart werkende uitkeringstrekkende Tokkies, jij net zo goed. Het besef dat je hier bijna elke burger wel mee kunt lastig vallen willen de voorstandertjes niet zien. Todat ze een keer bij jou op de stoep staan, KLB is te klein dan.
En hier zit direct de crux. Het geloof dat het niet gebeurt. Ik durf je op een briefje te geven dat het wel gaat gebeuren. Waarom, omdat er niet alleen maar nobele mensen werken die perfect zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Als je werkt en voor je kinderen wordt kinderbijslag uitgekeerd, ze gaan keurig naar school enz....dan komen ze echt niet bij jou controleren of je wel zelf voor je kinderen zorgt.
Ik vrees dat jij het totaal niet snapt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja man, met getrokken geweren trappen ze je deur in, midden in de nacht! En jij gaat dan in de ondergrondse om voor de vrijheid van je medeburgers verder te strijden!
Mijn held
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |