Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 07:28 schreef Pheno het volgende:
Mooi zo'n fusie, dit is de slechts uitgevoerde ooit: geen schrijfrechten op netwerkschijf, je moet je persoonsgegevens zelf doorgeven ipv een conversie van de oude werkgever. Ik kan zo niet heel veel
Solliciteren gaat kut, vrije tijd gaat zoals ik het wil. Dus op zich aardig begin van het jaar. Het werk heeft niet mijn interesse, ze zoeken het maar eerst uit, voordat ze me lastig gaan vallen
En met jou?
WOKquote:
Ik kijk de kat uit de boom. Er komt misschien een leuke klus aan, hopelijk gaat dat door. De fusie is wel een lachertje, maar ze zoeken de puinhopen maar eerst uit. Komt wel goed. Ik wil wel weg, maar dat is meer uit reistijdoverwegingen en wat onvrede over zaken. Dus als de kans zich aanbiedt ben ik pleitos.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 07:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja prima. Redelijk leuke opdracht en prive gaat het allemaal zijn gang. Druk en leuk.
Mij hoor je dus niet klagen.
Reistijd is voor mij altijd een hele belangrijke factor. Ik word helemaal niet vrolijk als ik lang in de auto moet zitten. Ik snap ook nooit hoe andere dat zo lang volhouden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 07:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kijk de kat uit d eboom. Er komt misschien een leuke klus aan, hopelijk gaat dat door. De fusie is wel een lachertje, maar ze zoeken de puinhopen maar eerst uit. Komt wel goed. Ik wil wel weg, maar dat is meer uit reistijdoverwegingen en wat onvrede over zaken. Dus als de kans zich aanbiedt ben ik pleitos.
Ik heb eerst 6 jaar 200+ per dag gedaan, nu is het zo'n 150km per dag (retour dus). Ik heb er weinig zin meer in. Al moet ik zeggen dat het de laatste tijd erg rustig is op de weg. Ik heb andere december/januari's meegemaaktquote:Op vrijdag 15 januari 2010 07:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Reistijd is voor mij altijd een hele belangrijke factor. Ik word helemaal niet vrolijk als ik lang in de auto moet zitten. Ik snap ook nooit hoe andere dat zo lang volhouden.
huhquote:
die zijn echt van de pot geruktquote:Op vrijdag 15 januari 2010 07:58 schreef indahnesia.com het volgende:
Ondankbare honden. Eerst je eigen land helemaal naar de tyfus helpen en dan na twee dagen zonder hulp dergelijke dingen flikken. De ware aard van de gemiddelde Haitiaan komt boven.Giro 555? Stik er maar lekker in.
Boze Haïtianen maken wegblokkades met lijken
Blijf het een grove schande vinden.
er is wel hulp maar niet genoeg volgens hun.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 07:58 schreef indahnesia.com het volgende:
Ondankbare honden. Eerst je eigen land helemaal naar de tyfus helpen en dan na twee dagen zonder hulp dergelijke dingen flikken. De ware aard van de gemiddelde Haitiaan komt boven.Giro 555? Stik er maar lekker in.
Boze Haïtianen maken wegblokkades met lijken
Blijf het een grove schande vinden.
whehehe daar kunnen ze hier nog wat van lerenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.expatica.com/n(...)et-train-_58988.html
1 vertraging die in de kranten kwam
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.expatica.com/n(...)et-train-_58988.html
1 vertraging die in de kranten kwam
dat is wat erin Europa aan scheeltquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is wat erin Europa aan scheelt
files en vertragingen kosten nog meerquote:
Wat denk je dat verwarmde wissels kosten? Of bij elke wissel een medewerker?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:26 schreef Pheno het volgende:
Wat is teveel, als je hoort dat een "sneeuwdagje" in Nederland miljoenen kost omdat mensen niet kunnen werken of uren in d eauto zitten te nietsen?
Bron?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
files en vertragingen kosten nog meer
De NS had dat toch genoemd? Per wissel 15k of 45k herinner ik me? Valt dus wel mee. Hoeft er ook geen mannetje bij te staan om het waakvlammetje te checkenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat denk je dat verwarmde wissels kosten? Of bij elke wissel een medewerker?
Landen zijn meestal niet ingesteld voor extreme voor hun klimaat. Aangezien nederland zo een gemiddeld klimaat is hebben wij naar boven en beneden ook sneller een extreme te pakken. De meeste van onze huizen zijn ook niet gebouwd op 35 graden. Dat is eerlijk gezegd ook nergens voor nodig.
Aanlegkosten. Dan krijg je het onderhoud, stroom, etc en enig idee hoeveel wissels er zijn?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
De NS had dat toch genoemd? Per wissel 15k of 45k herinner ik me? Valt dus wel mee. Hoeft er ook geen mannetje bij te staan om het waakvlammetje te checken
Het sneeuwt anders vaker de laatste jaren. En er komt een ijstijd aanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Aanlegkosten. Dan krijg je het onderhoud, stroom, etc en enig idee hoeveel wissels er zijn?
Het sneeuwt eens in de 10/15 jaar?Kosten baten. De NS heeft ook lekker makkelijk lullen dan want die onderhouden het spoor niet.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:26 schreef Pheno het volgende:
Wat is teveel, als je hoort dat een "sneeuwdagje" in Nederland miljoenen kost omdat mensen niet kunnen werken of uren in d eauto zitten te nietsen?
daar heeft de ns geen last van, geprivatiseerdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
files en vertragingen kosten nog meer
dat ook, maar dan wordt het gebruik van het spoor duurder dus dat is slecht voor de ns.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Aanlegkosten. Dan krijg je het onderhoud, stroom, etc en enig idee hoeveel wissels er zijn?
Het sneeuwt eens in de 10/15 jaar?Kosten baten. De NS heeft ook lekker makkelijk lullen dan want die onderhouden het spoor niet.
ijstijdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het sneeuwt anders vaker de laatste jaren. En er komt een ijstijd aan
De onderhoudskosten van de wegen gaan naar beneden als de treinen een stuk betrouwbaarder worden en er dus meer mensen met de trein gaan
Maar he, men klaagt wel als er door een sneeuwbui de boel plat ligt, maar investeren is ook niet goed. Dus ja, wat wil men?
Ik klaag niet. Gewoon een onderdeel van het leven.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het sneeuwt anders vaker de laatste jaren. En er komt een ijstijd aan
De onderhoudskosten van de wegen gaan naar beneden als de treinen een stuk betrouwbaarder worden en er dus meer mensen met de trein gaan
Maar he, men klaagt wel als er door een sneeuwbui de boel plat ligt, maar investeren is ook niet goed. Dus ja, wat wil men?
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 14-01-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 079 goldfinger1963
02. 038 indahnesia.com
03. 035 DR34M3R
04. 032 Ladylike
05. 025 Symphonic
06. 024 Dr_Flash
07. 023 wel.o.k
08. 021 Pheno
09. 021 Fha
10. 020 MPG
11. 018 friemelaar
12. 018 marcb1974
13. 010 Bengeltje
14. 008 biekske2009
15. 004 DaMart
16. 002 Nijns
17. 001 john-frusciante
Reeks-statistieken!
vertrouwde plekjesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:47 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen!.
Goed idee, een kop thee.
En voor gisteren gold: Spammers, Who else?
[..]
Jij misschien niet, maar heel veel mesnen welquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik klaag niet. Gewoon een onderdeel van het leven.
De overheid moet sturen op flex/thuiswerken de rest zijn allemaal maar tijdelijke plijsters.
Volgens mij klopt het zo beter.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij misschien niet, maar heel veel mesnen wel
En ik werk ook liever thuis, maar goed. Het zal altijd kut blijven, die prorail
Het een sluit het ander niet uit.quote:
23, rustig dagje op fokquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:47 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen!.
Goed idee, een kop thee.
[..]
Marcquote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:53 schreef Ladylike het volgende:
Maandag cacao poeder meenemen om op de cappuccino te strooien
Desondanks: het nieuwe koffiezetapparaat is echt te goed
de Latte Macchiato ziet er prachtig uit en smaakt ook heerlijk
Goede morgen
DMquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:47 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen!.
Goed idee, een kop thee.
[..]
Marcquote:
Indahquote:
LLquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:53 schreef Ladylike het volgende:
Maandag cacao poeder meenemen om op de cappuccino te strooien
Desondanks: het nieuwe koffiezetapparaat is echt te goed
de Latte Macchiato ziet er prachtig uit en smaakt ook heerlijk
Goede morgen
je hebt ook maar een half dagje gewerktquote:
Ik vind dat mensen de NS veel te makkelijk de schuld geven terwijl het heel vaak prorail is. Vandaarquote:
Manliefquote:
Goudpootjequote:
o ja, ik had 's middags geen internetquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt ook maar een half dagje gewerkt
wordt weer een middagje vrij pakkenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Manlief![]()
[..]
Goudpootje![]()
jezus ben nu al bijna door het werk voor vandaag heen
frutselquote:
denk het nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wordt weer een middagje vrij pakken
* vliegt om nekquote:
Oh, rail/wissel en ander ongemakken is op rekening van prorail. Maar de NS is ook niet heiligquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen de NS veel te makkelijk de schuld geven terwijl het heel vaak prorail is. Vandaar
dan wordt het vandaag veel fokken en je buro opruimenquote:
opruimen komt wel om 4 uurquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan wordt het vandaag veel fokken en je buro opruimen
Ik heb net cappuccino staan ..quote:
quote:
op je buro is het geen grote puinhoopquote:
ik senseoquote:[..]
Ik heb net cappuccino staan ..
volgende ronde
hmm aanbestedingskalender verklapt al een hoop, nu nog het kenteken achterhalenquote:1/6 * Politie Haaglanden *
Kenmerken: Leveringen, NL + EU
Omschrijving: Het ombouwen van een Mercedes Sprinter tot Video Surveillance Auto
GoldenFingeraarquote:
Leediequote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
denk het niet
collega heeft vrij
[..]
* vliegt om nek
Frutsebeestje![]()
Ik ookquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij kan hem ook woord voor woord meezingen?
?
Kusje!quote:
Moet je hier naar toe komen, nieuw super deluxe apparaatquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
HeeeeeejAlles Ok Wel?
Koffie kan ik ook wel gebruiken!
Mercedes Sprinter, dus nu moet ik ook nog op bussies gaan oplettenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hmm aanbestedingskalender verklapt al een hoop, nu nog het kenteken achterhalen
HOAXquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:27 schreef Ladylike het volgende:
ow en ik zie dat in Utrecht de komende tijd flink aan de weg getimmerd gaat worden
Stel je niet aan, Koning Stofwolkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Mercedes Sprinter, dus nu moet ik ook nog op bussies gaan opletten
Flesquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HOAX
In Utrecht zijn de wegen niet meer van hout sinds kort
dat is al langerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Hoax, ze hebben ze donker geverfd, zodat gedacht wordt dat het asfalt isquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HOAX
In Utrecht zijn de wegen niet meer van hout sinds kort
Whehehe ja dat dacht ik ook, what happend to the Volvo'squote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
"zodat door Limburgers gedacht wordt" jaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoax, ze hebben ze donker geverfd, zodat gedacht wordt dat het asfalt is
![]()
Duckiequote:
Er kan nog meeeeer bij!quote:
Zelfgezette koffie blijft het lekkerstquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kusje!
[..]
Moet je hier naar toe komen, nieuw super deluxe apparaat
quote:
misschien ben ik binnenkort de lease bak wel kwijtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stel je niet aan, Koning Stofwolk
quote:
die hadden problemen met de remmen. kon in brand vliegen of zo iets.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehehe ja dat dacht ik ook, what happend to the Volvo's
quote:
Dat zeker niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, rail/wissel en ander ongemakken is op rekening van prorail. Maar de NS is ook niet heilig
dreamerquote:
Symquote:
eindelijk iemand die het snaptquote:
Aww.. spierpijn?quote:
Ik voel precies waar mijn ribben zittenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Sym
hoe is het met de spierpijn![]()
friemelquote:
voor Sym welquote:
ik mag morgen ook werkenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:55 schreef MaleDuck het volgende:
het isgezellig hier! voor iedereen zeker bijna weekend... nou voor mij niet hoor, ik mag morgen ook weer aan de slag jippie
hij is gemaakt van verse bonen en bevat verse melk enzo. Niets van die poederrotzooiquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zelfgezette koffie blijft het lekkerst
Flash![]()
Maleduck![]()
quote:
Mogguhquote:
geen idee, mogguhquote:
Ow, dan is het nog geen 3 uur dus.quote:
Prima, 'k moet toch werken lesgeven vanavondquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:55 schreef Symphonic het volgende:
Mogguh Friemel
Ga hem vanavond weer ffvan je lenen hoor...
Het is dat het zo ver weg is, anders kwam ik een bakkie bij je halenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij is gemaakt van verse bonen en bevat verse melk enzo. Niets van die poederrotzooi
[..]
:
Al het goede moet je van ver halenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is dat het zo ver weg is, anders kwam ik een bakkie bij je halen
Wij hebben dezelfde machine volgens mij... wellicht wat dichterbij?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is dat het zo ver weg is, anders kwam ik een bakkie bij je halen
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:13 schreef Symphonic het volgende:
Ow er komt trouwens een nieuwe versie uit van When Harry met Sally.
Je ktn deze scene vast nog wel:
In de remake hebben ze radicaal anders gedaan en spelen dieren de hoofdrol in plaats van mensen:
Jullie hebben ook een Jura?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wij hebben dezelfde machine volgens mij... wellicht wat dichterbij?
Gelukkig! Nu voelt het een stuk beterquote:
geen idee hoe die heet.. ik zal eens gaan kijken. Maar verse koffiebonen, verse melk.. latte macchiato, cappucino etc etc klinkt erg bekendquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben ook een Jura?
[ afbeelding ]
dit is ons nieuw apparaat trouwens
HIJ ZEGT DATIE GEJAT ISquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben ook een Jura?
[ afbeelding ]
dit is ons nieuw apparaat trouwens
quote:
volgens mij is die van jullie groterquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:30 schreef DR34M3R het volgende:
Dit is onze machine:
[ afbeelding ]
link
Ja die schuim is lekkahquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
geen idee hoe die heet.. ik zal eens gaan kijken. Maar verse koffiebonen, verse melk.. latte macchiato, cappucino etc etc klinkt erg bekend
de schuim op de cappuccino is ook goed hè?
[opschepmodus]we hebben er 2. Hier iig... aan de overkant ook nogquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik snap je niet
[..]
volgens mij is die van jullie groter
[..]
Ja die schuim is lekkah
Dat plaatje dat je plaatste van je koffie automaat is vervangen door een tekst van de site .... [coolblue]... dat het een gejatte afbeelding isquote:
hier niet en blijkbaar kan dream hem ook zienquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat plaatje dat je plaatste van je koffie automaat is vervangen door een tekst van de site .... [coolblue]... dat het een gejatte afbeelding is
nee, ik zie geen machine":*quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hier niet en blijkbaar kan dream hem ook zien
bij mij ookquote:
ik doe toch niks?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:48 schreef wel.o.k het volgende:
mensen, mensen HET IS VRIJDAG!!
laat me met rust, ik moet me voorbereiden op het weekend
dan zou ik toch meer iets hebben vanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:48 schreef wel.o.k het volgende:
hoe heeft ze dat voor mekaar gekregenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:51 schreef friemelaar het volgende:
B2 heeft het gisteren voor elkaar gekregen om binnen een half uur na aanmelding van een chatbox GEBANNED te worden PERMANENT.
[ afbeelding ]
typefoutje in het BSN waarschijnlijk, gewoon ff bellen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
bij de Nederlandse belastingdienst zijn ze ook niet helemaal lekker![]()
krijg een aanslag van de inkomstenbelasting over 2007 binnen![]()
ambtshalve opgelegd of ik ff 40.000 euro wil betalen![]()
ik werkte en woonde helemaal niet in Nederland in 2007 achterlijke mongolen
sorryquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:48 schreef wel.o.k het volgende:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:51 schreef friemelaar het volgende:
B2 heeft het gisteren voor elkaar gekregen om binnen een half uur na aanmelding van een chatbox GEBANNED te worden PERMANENT.
[ afbeelding ]
Dezelfde MSNkutsmileys gebruiken?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe heeft ze dat voor mekaar gekregen
OW gewoonquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe heeft ze dat voor mekaar gekregen
ah spemkezenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
OW gewoonmodellen zoeken voor d'r sieraden en dan als voorbeeld d'r website vermelden
BSN ?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
typefoutje in het BSN waarschijnlijk, gewoon ff bellen.
spammersquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
OW gewoonmodellen zoeken voor d'r sieraden en dan als voorbeeld d'r website vermelden
Nee , ze was serieus modellen aan't zoeken, niet iets proberen te verkopen ofzo......quote:
ik juist welquote:
Burger Service Nummerquote:
ZO begon Karl Nooten toch ook?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nee , ze was serieus modellen aan't zoeken, niet iets proberen te verkopen ofzo......
Nouja, in dat halfuurtje al wel 2 modellen gevonden
het oude sofi nummerquote:
wie?quote:
Onze modellen moeten aantoonbaar 18+ zijnquote:
andersomquote:
dacht dat ik de enige wasquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
Dezelfde MSNkutsmileys gebruiken?
whehehe volgens mij wel...quote:
tja. het komt wel vaker voor dat er gespamd wordt, maar dat spammers zelf niets in de gaten hebbenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nee , ze was serieus modellen aan't zoeken, niet iets proberen te verkopen ofzo......
Nouja, in dat halfuurtje al wel 2 modellen gevonden
quote:
dat dus. oude sofi nrquote:
valse ID is zo gekochtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Onze modellen moeten aantoonbaar 18+ zijn![]()
Zonder ID of paspoort geen foto's
Boefje dat betrapt is op slecht kunnen inschatten van leeftijden.....quote:
dat is een beetje overkill denk ik voor een foto van een tietjequote:
denk het ookquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
dat is een beetje overkill denk ik voor een foto van een tietje
quote:
hier gelukkig nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
denk het ook
Pfff tis ineens bewolkt hier
Zit in de jongere tak van sport dan jij.quote:
hij is goed hequote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:10 schreef Ladylike het volgende:
ik vond die Hoehoeoeoeoe smily van jou gisteren trouwens briljant (den liet hem zien)...
ik zag het je zo doen, met je handen voor je... hoeoeoeoeoe
quote:
echt iets voor jouquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij is goed he![]()
ik kwam hem toevallig tegen en dacht meteen aan bertje
bij de jeugd elftallenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zit in de jongere tak van sport dan jij.
dat is die homo van de ochtend gymnastiekquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
pedo, was eerst op tv met een of ander fitnessprogramma
pedo ipv homoquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij de jeugd elftallen![]()
[..]
dat is die homo van de ochtend gymnastiek
je ziet het me doenquote:
ik vond hem zo gay zoals hij daar altijd bezig wasquote:
ik ookquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik vond hem zo gay zoals hij daar altijd bezig was
quote:
enige....quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dan ben ik gelukkig niet de enigste
quote:
die Meg Ryan was destijds wel een afschuwelijk lekker ding trouwensquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:13 schreef Symphonic het volgende:
Ow er komt trouwens een nieuwe versie uit van When Harry met Sally.
Je ktn deze scene vast nog wel:
nee dat ben ik alquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dan ben ik gelukkig niet de enigste
Voorbeeld opgevolgd van Maastricht?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:53 schreef friemelaar het volgende:
Goed bezig die Tilburgse gemeenteraad.
Zet alle asso's in een getto en je probleem is opgelost...... en dat nog goedkoop ook.
nou nog een scheutje amaretto erinquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee dat ben ik al
Nog maar een lekker kopje cappuccino pakken
Ik ben al verslaafd
zaterdag maar een fles meepikken van het werkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou nog een scheutje amaretto erin
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zaterdag maar een fles meepikken van het werk
da mag hier nie
amaretto
jah, net als een terrasje pikkenquote:
mensen zonder smaakquote:
quote:
er naar iig welquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij moet wachten, doet toch pijn aan je rug nu
je gaat lunchenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:31 schreef wel.o.k het volgende:
zo, en nou ga ik eerst eens iets voor mezelf doen
Dat zoent zo lekker namelijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:52 schreef Symphonic het volgende:
Wat een gekkenhuis hier weer vandaag.
Ik heb om 11 uur een shaggie gedraaid en die ligt er nog.
Ik ga hem nu eerst in de brand steken.
Je moet ook eerst de peuk uit de mond halenquote:
dat wordt dan wel tijdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:52 schreef Symphonic het volgende:
GMTAquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je moet ook eerst de peuk uit de mond halen
preciesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je moet ook eerst de peuk uit de mond halen
en pijp?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
precies
Mijn lief rookt ook gelukkig
altijd handigquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
precies
Mijn lief rookt ook gelukkig
inkoppertjequote:
quote:
nu nog een netwerk trace aanzettenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:52 schreef Symphonic het volgende:
je moet ze ook eerst goed uitmakenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
zoenen met een meid die rookt lijkt me knetter goor
Na één zo''n actie zou ik het vet uitmaken jaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je moet ze ook eerst goed uitmaken
dan zoennen we toch niet?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
zoenen met een meid die rookt lijkt me knetter goor
O wee als ik tabaksblaadjes in je kut vind hequote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan zoennen we toch niet?
je hoeft me zelfs niet aan te kijken![]()
Ik zie het probleem niet
ik draai nog geen peuken met mn schaamlippen, dus dat zou in orde moeten zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
O wee als ik tabaksblaadjes in je kut vind he
Geen Lewinsky grappen met foutgeparkeerde sigaren ook dan hequote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik draai nog geen peuken met mn schaamlippen, dus dat zou in orde moeten zijn
Inwendig oprollen in een vloeitje.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
O wee als ik tabaksblaadjes in je kut vind he
de sigaren die geparkeerd worden, vervellen niet dus ook dat zou geen bezwaar moeten zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen Lewinsky grappen met foutgeparkeerde sigaren ook dan he
niets te vindenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
weet iemand of het WK Sprint ook via Internet uitgezonden wordt?
stomquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee precies, zo ver was ik dus ook
OMGquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:43 schreef Pheno het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)gen_aanpakken__.html
Echt, we hadden het laatst al over de politiek en de snuggerheid van bepaalde mensen daar in Den Haag![]()
ja maar door de opwarming van de aarde zet de aarde uit en dat veroorzaakt die bevingquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:43 schreef Pheno het volgende:
Echt, we hadden het laatst al over de politiek en de snuggerheid van bepaalde mensen daar in Den Haag![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Stom kafferquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:43 schreef Pheno het volgende:
al in 2008 geprobeerd, gaat nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stom kaffer
Wanneer komt er iemand die God of Allah wil aanklagen?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
al in 2008 geprobeerd, gaat niet
http://www.telegraaf.nl/b(...)mogeljk__.html?p=1,1
maar ook de reden waarom het niet gaat:
God heeft geen adres om de dagvaarding te laten betekenen
geen koffie vp?quote:
quote:
Snelheidslimiet voor politieautoquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoax, ze hebben ze donker geverfd, zodat gedacht wordt dat het asfalt is
![]()
[..]
Whehehe ja dat dacht ik ook, what happend to the Volvo's
quote:
Ze rijden iig, dat kun je van alfas niet zeggenquote:
Valt er wat te bannen?quote:
alleen als je er een aanrijding mee krijgtquote:
brembo raceschijven en blokken monteren probleem opgelost.quote:
nee das waar, die vliegenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze rijden iig, dat kun je van alfas niet zeggen
jij kunt niet eens een aanhanger trekkenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze rijden iig, dat kun je van alfas niet zeggen
Ik ga dan ook altijd met het vliegtuig op onderzoekquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:36 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
jij kunt niet eens een aanhanger trekken
*proestquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:36 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Als je deelt met Frans, mag het vast welquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zaterdag maar een fles meepikken van het werk
da mag hier nie
amaretto
Dat mag ik hopen, voor hemquote:
Als niet-roker zijndequote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
zoenen met een meid die rookt lijkt me is knetter goor
Opgelostquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan zoennen we toch niet?
je hoeft me zelfs niet aan te kijken![]()
Ik zie het probleem niet
Uit de bocht omdat er weer een onderdeel stuk isquote:
mijn vriendin ook niet, toch mag ze blijven.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:36 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
John zei dat ook altijd als ie met me mee ging..quote:
Zolang mijn baas het ding betaalt inclusief verzekering, brandstof, etc hoor je mij ook niet klagen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mijn vriendin ook niet, toch mag ze blijven.
Eigenlijk wel. Brb.quote:
Netjesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:32 schreef Symphonic het volgende:
Zo ik heb even een zeer assertief mailtje naar mijn baas gestuurd.
er staat tussen de regels in koeiletters GODVERDOMME ZEIK NIET zonder één onvertogen woord te gebruiken.
I like it
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ben jij geen aanhangerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja en jij met je prius zogenaamd aan het milieu denken, maar ondertussen slachten die jappen walvissen illigaal afquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uit de bocht omdat er weer een onderdeel stuk is
whehehequote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat vind ik dus niet raar met dat gebakje waar hij mee rijdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
John zei dat ook altijd als ie met me mee ging..
"daar is ze weer met haar vliegmachine"
reistijd was gewoon de helft van zijn golfje
Ph. heeft die prius alleen voor de centen, het milieu zal hem aan zijn reet roestenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:42 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja en jij met je prius zogenaamd aan het milieu denken, maar ondertussen slachten die jappen walvissen illigaal af
Ik denk alleen maar aan mijn portemonnaie, met dank aan de overheid en hun 14% regeling. Het milieu kan me gestolen worden, die is toch al verpest door dat rookgordijn in de randstadquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:42 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja en jij met je prius zogenaamd aan het milieu denken, maar ondertussen slachten die jappen walvissen illigaal af
Ah, dat dus.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ph. heeft die prius alleen voor de centen, het milieu zal hem aan zijn reet roesten.
ja daarom ben ik voor rekening rijden, dan gaan eindelijk die leasebakjes van de weg af omdat het te duur wordquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang mijn baas het ding betaalt inclusief verzekering, brandstof, etc hoor je mij ook niet klagen.
Zelf zou ik nooit zo een auto kopen, iets veel kleiners , want voor de rest wil ik eigenlijk helemaal niet de weg op
Ik loop of fiets liever .
Ik verwacht dat niet. Je hebt alleen maar kans dat de prijs van alles omhoog gaat omdat ze het doorberekenen aan de klanten. Als het rekeningrijden duurder uitvaltquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:44 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja daarom ben ik voor rekening rijden, dan gaan eindelijk die leasebakjes van de weg af omdat het te duur word![]()
je hoeft nog maar een uurquote:
lijkt me van nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:57 schreef Ladylike het volgende:
nou, snelle reacties van een mod in Feedback is ook ver te zoeken
Of is dit nu crewbashing en krijg ik een ban?
ik kan het niet laten om het hardop te zeggen:quote:
Wtf ?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik kan het niet laten om het hardop te zeggen:
JF doet iets INDIRECT posten (blijkbaar...) en krijgt meteen een ban waarschuwing.
Tegen mij wordt DIRECT iets gepost en dat mag wel
dubbele standards hier
Jaquote:
ja ik ben triest daarin, gek he..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
mensen die logica zoeken in crewbeleid
logica in fokquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
mensen die logica zoeken in crewbeleid
Ik heb het al opgegeven. Crewquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja ik ben triest daarin, gek he..
Het is wel HET bewijs dat je eigenlijk nog altijd een n00b bentquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja ik ben triest daarin, gek he..
"mijn" mods kregen instructies en regels waar ze zich aan moesten houden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het al opgegeven. Crew
ja, ban me maar als het zo nodig moet
jaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is wel HET bewijs dat je eigenlijk nog altijd een n00b bent
Nieuwe policy, ze moeten het allemaal zelf maar uitzoeken. Eerst inlikken natuurlijk. Of vrouw zijn, dat helpt ook.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
"mijn" mods kregen instructies en regels waar ze zich aan moesten houden.
maar hier is dat blijkbaar anders....
[..]
Hoe gedistancieerd wil je zijn van je eigen forumquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nieuwe policy, ze moeten het allemaal zelf maar uitzoeken. Eerst inlikken natuurlijk. Of vrouw zijn, dat helpt ook.
Nou kom op, waar is de brand? Dan komen we ff rellenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoe gedistancieerd wil je zijn van je eigen forum
maar het is gewoon triest dat er niemand van de crew reageert op mijn feedback topic.
Dat ze niet overal op tijd kunnen kijken snap ik wel, maar al ben je het NIET met me eens, reageer eens..
nja dit is mijn topicquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou kom op, waar is de brand? Dan komen we ff rellenDoe je mee Pheno?
Zet je klacht dan ff op de goede plek neer, schat.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoe gedistancieerd wil je zijn van je eigen forum
maar het is gewoon triest dat er niemand van de crew reageert op mijn feedback topic.
Dat ze niet overal op tijd kunnen kijken snap ik wel, maar al ben je het NIET met me eens, reageer eens..
kun/wil/mag jij hem dan moven voor me?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Zet je klacht dan ff op de goede plek neer, schat.
[..]
Schat, voor dat soort dingen zijn de FB-topics in de subfora. In jouw geval:
[KLB FB] Waar het geen SC is!
rellen waarquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou kom op, waar is de brand? Dan komen we ff rellenDoe je mee Pheno?
nou nou. Ik dacht dat er minstens heel wat aan de hand wasquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja dit is mijn topic
TS faalt hard
nee, ben het alleen moe dat mensen die iets indirect posten meteen een banwaarschuwing krijgen maar dit gewoon magquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou nou. Ik dacht dat er minstens heel wat aan de hand was![]()
in dat topic nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vinkenslag
Welnee man niks aan de hand
Lijkt me dat je daar in alle redelijkheid een mailtje over kan sturen naar admin@fok.nl en/of de betreffende modquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, ben het alleen moe dat mensen die iets indirect posten meteen een banwaarschuwing krijgen maar dit gewoon mag
quote:
mod antwoordt (nog) niet terug, herrinnering is gestuurd, idd volgende stap is admin@ fok.nlquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me dat je daar in alle redelijkheid een mailtje over kan sturen naar admin@fok.nl en/of de betreffende mod
Ik kom ook niet op grote delen van fok omdat je toch wel weet dat je daar alleen je eigen humeur maar mee naar de galemiezen helptquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in dat topic niet
in dat andere topic wel![]()
maar ik post niet in de kelders van fok
preciesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kom ook niet op grote delen van fok omdat je toch wel weet dat je daar alleen je eigen humeur maar mee naar de galemiezen helpt
ach die internetheldjes net tussen de 16 en 25 denken dat ze heel wat zijn voor hun schermpjequote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kom ook niet op grote delen van fok omdat je toch wel weet dat je daar alleen je eigen humeur maar mee naar de galemiezen helpt
In de regel is mij al dit soort gemekker heel de energie niet waard eigenlijk, maar goed, dat moet je zelf weten natuurlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mod antwoordt (nog) niet terug, herrinnering is gestuurd, idd volgende stap is admin@ fok.nl
niet meer daar komenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:31 schreef Ladylike het volgende:
soms wordt je humeur verpest op delen die altijd leuk waren
Ja precies. Nou ja, ik denk altijd maar zo: Ik kom op een site (welke site dan ook) OMDAT en ZOLANG is er plezier aan hebquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:32 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ach die internetheldjes net tussen de 16 en 25 denken dat ze heel wat zijn voor hun schermpje
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:36 schreef Symphonic het volgende:
Mijn weekend begint
FIjn weekend allemaal
moet zijn: forum@fok.nlquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mod antwoordt (nog) niet terug, herrinnering is gestuurd, idd volgende stap is admin@ fok.nl
nou doei dan maarquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet meer daar komen![]()
opgelost slotje
Dat dusquote:
Neuk zequote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:36 schreef Symphonic het volgende:
Mijn weekend begint
FIjn weekend allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
jij ook Symquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:36 schreef Symphonic het volgende:
Mijn weekend begint
FIjn weekend allemaal
quote:
tis zoquote:
nou kan ik je niet meer volgenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tis zo
niet altijd, maar toch..
mja
laat maarquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou kan ik je niet meer volgen
en? tevreden?quote:
dat dacht ik alquote:
waar krijg jij fysio voor?quote:
als jij de oorzaak van mijn frustraties bent hoor je dat welquote:
weet ik lieverdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als jij de oorzaak van mijn frustraties bent hoor je dat wel
en dan direct, niet indirect
Mijn rug begon weer vast te zitten.quote:
nog een half uurtjequote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als jij de oorzaak van mijn frustraties bent hoor je dat wel
en dan direct, niet indirect
gelukkigquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn rug begon weer vast te zitten.
@LL ja,tevreden. Was op tijd, hoef niet terug. Tenzij ik het toch weer ga voelen
jaaaaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:56 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nog een half uurtjeen dan weekend voor jou dan
veel plezierquote:
WOKquote:
oud nieuwsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:13 schreef marcb1974 het volgende:
De doos van de week: PvdA-lid: Aardbevingen aanpakken
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:43 schreef Pheno het volgende:
Heb je weer zitten MPG'en ja?quote:
ik had het al eerder gelezen in dit topic moets het alleen ff opzoekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |