Oh, rail/wissel en ander ongemakken is op rekening van prorail. Maar de NS is ook niet heiligquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen de NS veel te makkelijk de schuld geven terwijl het heel vaak prorail is. Vandaar
dan wordt het vandaag veel fokken en je buro opruimenquote:
opruimen komt wel om 4 uurquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan wordt het vandaag veel fokken en je buro opruimen
Ik heb net cappuccino staan ..quote:
quote:
op je buro is het geen grote puinhoopquote:
ik senseoquote:[..]
Ik heb net cappuccino staan ..
volgende ronde
hmm aanbestedingskalender verklapt al een hoop, nu nog het kenteken achterhalenquote:1/6 * Politie Haaglanden *
Kenmerken: Leveringen, NL + EU
Omschrijving: Het ombouwen van een Mercedes Sprinter tot Video Surveillance Auto
GoldenFingeraarquote:
Leediequote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
denk het niet
collega heeft vrij
[..]
* vliegt om nek
Frutsebeestje![]()
Ik ookquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij kan hem ook woord voor woord meezingen?
?
Kusje!quote:
Moet je hier naar toe komen, nieuw super deluxe apparaatquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
HeeeeeejAlles Ok Wel?
Koffie kan ik ook wel gebruiken!
Mercedes Sprinter, dus nu moet ik ook nog op bussies gaan oplettenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hmm aanbestedingskalender verklapt al een hoop, nu nog het kenteken achterhalen
HOAXquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:27 schreef Ladylike het volgende:
ow en ik zie dat in Utrecht de komende tijd flink aan de weg getimmerd gaat worden
Stel je niet aan, Koning Stofwolkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Mercedes Sprinter, dus nu moet ik ook nog op bussies gaan opletten
Flesquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HOAX
In Utrecht zijn de wegen niet meer van hout sinds kort
dat is al langerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Hoax, ze hebben ze donker geverfd, zodat gedacht wordt dat het asfalt isquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HOAX
In Utrecht zijn de wegen niet meer van hout sinds kort
Whehehe ja dat dacht ik ook, what happend to the Volvo'squote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
"zodat door Limburgers gedacht wordt" jaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoax, ze hebben ze donker geverfd, zodat gedacht wordt dat het asfalt is
![]()
Duckiequote:
Er kan nog meeeeer bij!quote:
Zelfgezette koffie blijft het lekkerstquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kusje!
[..]
Moet je hier naar toe komen, nieuw super deluxe apparaat
quote:
misschien ben ik binnenkort de lease bak wel kwijtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stel je niet aan, Koning Stofwolk
quote:
die hadden problemen met de remmen. kon in brand vliegen of zo iets.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehehe ja dat dacht ik ook, what happend to the Volvo's
quote:
Dat zeker niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, rail/wissel en ander ongemakken is op rekening van prorail. Maar de NS is ook niet heilig
dreamerquote:
Symquote:
eindelijk iemand die het snaptquote:
Aww.. spierpijn?quote:
Ik voel precies waar mijn ribben zittenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Sym
hoe is het met de spierpijn![]()
friemelquote:
voor Sym welquote:
ik mag morgen ook werkenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:55 schreef MaleDuck het volgende:
het isgezellig hier! voor iedereen zeker bijna weekend... nou voor mij niet hoor, ik mag morgen ook weer aan de slag jippie
hij is gemaakt van verse bonen en bevat verse melk enzo. Niets van die poederrotzooiquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zelfgezette koffie blijft het lekkerst
Flash![]()
Maleduck![]()
quote:
Mogguhquote:
geen idee, mogguhquote:
Ow, dan is het nog geen 3 uur dus.quote:
Prima, 'k moet toch werken lesgeven vanavondquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:55 schreef Symphonic het volgende:
Mogguh Friemel
Ga hem vanavond weer ffvan je lenen hoor...
Het is dat het zo ver weg is, anders kwam ik een bakkie bij je halenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij is gemaakt van verse bonen en bevat verse melk enzo. Niets van die poederrotzooi
[..]
:
Al het goede moet je van ver halenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is dat het zo ver weg is, anders kwam ik een bakkie bij je halen
Wij hebben dezelfde machine volgens mij... wellicht wat dichterbij?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is dat het zo ver weg is, anders kwam ik een bakkie bij je halen
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:13 schreef Symphonic het volgende:
Ow er komt trouwens een nieuwe versie uit van When Harry met Sally.
Je ktn deze scene vast nog wel:
In de remake hebben ze radicaal anders gedaan en spelen dieren de hoofdrol in plaats van mensen:
Jullie hebben ook een Jura?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wij hebben dezelfde machine volgens mij... wellicht wat dichterbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |