quote:
misschien ben ik binnenkort de lease bak wel kwijtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stel je niet aan, Koning Stofwolk
quote:
die hadden problemen met de remmen. kon in brand vliegen of zo iets.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehehe ja dat dacht ik ook, what happend to the Volvo's
quote:
Dat zeker niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, rail/wissel en ander ongemakken is op rekening van prorail. Maar de NS is ook niet heilig
dreamerquote:
Symquote:
eindelijk iemand die het snaptquote:
Aww.. spierpijn?quote:
Ik voel precies waar mijn ribben zittenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Sym
hoe is het met de spierpijn![]()
friemelquote:
voor Sym welquote:
ik mag morgen ook werkenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:55 schreef MaleDuck het volgende:
het isgezellig hier! voor iedereen zeker bijna weekend... nou voor mij niet hoor, ik mag morgen ook weer aan de slag jippie
hij is gemaakt van verse bonen en bevat verse melk enzo. Niets van die poederrotzooiquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zelfgezette koffie blijft het lekkerst
Flash![]()
Maleduck![]()
quote:
Mogguhquote:
geen idee, mogguhquote:
Ow, dan is het nog geen 3 uur dus.quote:
Prima, 'k moet toch werken lesgeven vanavondquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:55 schreef Symphonic het volgende:
Mogguh Friemel
Ga hem vanavond weer ffvan je lenen hoor...
Het is dat het zo ver weg is, anders kwam ik een bakkie bij je halenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij is gemaakt van verse bonen en bevat verse melk enzo. Niets van die poederrotzooi
[..]
:
Al het goede moet je van ver halenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is dat het zo ver weg is, anders kwam ik een bakkie bij je halen
Wij hebben dezelfde machine volgens mij... wellicht wat dichterbij?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is dat het zo ver weg is, anders kwam ik een bakkie bij je halen
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:13 schreef Symphonic het volgende:
Ow er komt trouwens een nieuwe versie uit van When Harry met Sally.
Je ktn deze scene vast nog wel:
In de remake hebben ze radicaal anders gedaan en spelen dieren de hoofdrol in plaats van mensen:
Jullie hebben ook een Jura?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wij hebben dezelfde machine volgens mij... wellicht wat dichterbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |