Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 07:28 schreef Pheno het volgende:
Mooi zo'n fusie, dit is de slechts uitgevoerde ooit: geen schrijfrechten op netwerkschijf, je moet je persoonsgegevens zelf doorgeven ipv een conversie van de oude werkgever. Ik kan zo niet heel veel
Solliciteren gaat kut, vrije tijd gaat zoals ik het wil. Dus op zich aardig begin van het jaar. Het werk heeft niet mijn interesse, ze zoeken het maar eerst uit, voordat ze me lastig gaan vallen
En met jou?
WOKquote:
Ik kijk de kat uit de boom. Er komt misschien een leuke klus aan, hopelijk gaat dat door. De fusie is wel een lachertje, maar ze zoeken de puinhopen maar eerst uit. Komt wel goed. Ik wil wel weg, maar dat is meer uit reistijdoverwegingen en wat onvrede over zaken. Dus als de kans zich aanbiedt ben ik pleitos.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 07:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja prima. Redelijk leuke opdracht en prive gaat het allemaal zijn gang. Druk en leuk.
Mij hoor je dus niet klagen.
Reistijd is voor mij altijd een hele belangrijke factor. Ik word helemaal niet vrolijk als ik lang in de auto moet zitten. Ik snap ook nooit hoe andere dat zo lang volhouden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 07:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kijk de kat uit d eboom. Er komt misschien een leuke klus aan, hopelijk gaat dat door. De fusie is wel een lachertje, maar ze zoeken de puinhopen maar eerst uit. Komt wel goed. Ik wil wel weg, maar dat is meer uit reistijdoverwegingen en wat onvrede over zaken. Dus als de kans zich aanbiedt ben ik pleitos.
Ik heb eerst 6 jaar 200+ per dag gedaan, nu is het zo'n 150km per dag (retour dus). Ik heb er weinig zin meer in. Al moet ik zeggen dat het de laatste tijd erg rustig is op de weg. Ik heb andere december/januari's meegemaaktquote:Op vrijdag 15 januari 2010 07:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Reistijd is voor mij altijd een hele belangrijke factor. Ik word helemaal niet vrolijk als ik lang in de auto moet zitten. Ik snap ook nooit hoe andere dat zo lang volhouden.
huhquote:
die zijn echt van de pot geruktquote:Op vrijdag 15 januari 2010 07:58 schreef indahnesia.com het volgende:
Ondankbare honden. Eerst je eigen land helemaal naar de tyfus helpen en dan na twee dagen zonder hulp dergelijke dingen flikken. De ware aard van de gemiddelde Haitiaan komt boven.Giro 555? Stik er maar lekker in.
Boze Haïtianen maken wegblokkades met lijken
Blijf het een grove schande vinden.
er is wel hulp maar niet genoeg volgens hun.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 07:58 schreef indahnesia.com het volgende:
Ondankbare honden. Eerst je eigen land helemaal naar de tyfus helpen en dan na twee dagen zonder hulp dergelijke dingen flikken. De ware aard van de gemiddelde Haitiaan komt boven.Giro 555? Stik er maar lekker in.
Boze Haïtianen maken wegblokkades met lijken
Blijf het een grove schande vinden.
whehehe daar kunnen ze hier nog wat van lerenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.expatica.com/n(...)et-train-_58988.html
1 vertraging die in de kranten kwam
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.expatica.com/n(...)et-train-_58988.html
1 vertraging die in de kranten kwam
dat is wat erin Europa aan scheeltquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is wat erin Europa aan scheelt
files en vertragingen kosten nog meerquote:
Wat denk je dat verwarmde wissels kosten? Of bij elke wissel een medewerker?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:26 schreef Pheno het volgende:
Wat is teveel, als je hoort dat een "sneeuwdagje" in Nederland miljoenen kost omdat mensen niet kunnen werken of uren in d eauto zitten te nietsen?
Bron?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
files en vertragingen kosten nog meer
De NS had dat toch genoemd? Per wissel 15k of 45k herinner ik me? Valt dus wel mee. Hoeft er ook geen mannetje bij te staan om het waakvlammetje te checkenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat denk je dat verwarmde wissels kosten? Of bij elke wissel een medewerker?
Landen zijn meestal niet ingesteld voor extreme voor hun klimaat. Aangezien nederland zo een gemiddeld klimaat is hebben wij naar boven en beneden ook sneller een extreme te pakken. De meeste van onze huizen zijn ook niet gebouwd op 35 graden. Dat is eerlijk gezegd ook nergens voor nodig.
Aanlegkosten. Dan krijg je het onderhoud, stroom, etc en enig idee hoeveel wissels er zijn?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
De NS had dat toch genoemd? Per wissel 15k of 45k herinner ik me? Valt dus wel mee. Hoeft er ook geen mannetje bij te staan om het waakvlammetje te checken
Het sneeuwt anders vaker de laatste jaren. En er komt een ijstijd aanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Aanlegkosten. Dan krijg je het onderhoud, stroom, etc en enig idee hoeveel wissels er zijn?
Het sneeuwt eens in de 10/15 jaar?Kosten baten. De NS heeft ook lekker makkelijk lullen dan want die onderhouden het spoor niet.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:26 schreef Pheno het volgende:
Wat is teveel, als je hoort dat een "sneeuwdagje" in Nederland miljoenen kost omdat mensen niet kunnen werken of uren in d eauto zitten te nietsen?
daar heeft de ns geen last van, geprivatiseerdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
files en vertragingen kosten nog meer
dat ook, maar dan wordt het gebruik van het spoor duurder dus dat is slecht voor de ns.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Aanlegkosten. Dan krijg je het onderhoud, stroom, etc en enig idee hoeveel wissels er zijn?
Het sneeuwt eens in de 10/15 jaar?Kosten baten. De NS heeft ook lekker makkelijk lullen dan want die onderhouden het spoor niet.
ijstijdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het sneeuwt anders vaker de laatste jaren. En er komt een ijstijd aan
De onderhoudskosten van de wegen gaan naar beneden als de treinen een stuk betrouwbaarder worden en er dus meer mensen met de trein gaan
Maar he, men klaagt wel als er door een sneeuwbui de boel plat ligt, maar investeren is ook niet goed. Dus ja, wat wil men?
Ik klaag niet. Gewoon een onderdeel van het leven.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het sneeuwt anders vaker de laatste jaren. En er komt een ijstijd aan
De onderhoudskosten van de wegen gaan naar beneden als de treinen een stuk betrouwbaarder worden en er dus meer mensen met de trein gaan
Maar he, men klaagt wel als er door een sneeuwbui de boel plat ligt, maar investeren is ook niet goed. Dus ja, wat wil men?
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 14-01-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 079 goldfinger1963
02. 038 indahnesia.com
03. 035 DR34M3R
04. 032 Ladylike
05. 025 Symphonic
06. 024 Dr_Flash
07. 023 wel.o.k
08. 021 Pheno
09. 021 Fha
10. 020 MPG
11. 018 friemelaar
12. 018 marcb1974
13. 010 Bengeltje
14. 008 biekske2009
15. 004 DaMart
16. 002 Nijns
17. 001 john-frusciante
Reeks-statistieken!
vertrouwde plekjesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:47 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen!.
Goed idee, een kop thee.
En voor gisteren gold: Spammers, Who else?
[..]
Jij misschien niet, maar heel veel mesnen welquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik klaag niet. Gewoon een onderdeel van het leven.
De overheid moet sturen op flex/thuiswerken de rest zijn allemaal maar tijdelijke plijsters.
Volgens mij klopt het zo beter.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij misschien niet, maar heel veel mesnen wel
En ik werk ook liever thuis, maar goed. Het zal altijd kut blijven, die prorail
Het een sluit het ander niet uit.quote:
23, rustig dagje op fokquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:47 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen!.
Goed idee, een kop thee.
[..]
Marcquote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:53 schreef Ladylike het volgende:
Maandag cacao poeder meenemen om op de cappuccino te strooien
Desondanks: het nieuwe koffiezetapparaat is echt te goed
de Latte Macchiato ziet er prachtig uit en smaakt ook heerlijk
Goede morgen
DMquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:47 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen!.
Goed idee, een kop thee.
[..]
Marcquote:
Indahquote:
LLquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:53 schreef Ladylike het volgende:
Maandag cacao poeder meenemen om op de cappuccino te strooien
Desondanks: het nieuwe koffiezetapparaat is echt te goed
de Latte Macchiato ziet er prachtig uit en smaakt ook heerlijk
Goede morgen
je hebt ook maar een half dagje gewerktquote:
Ik vind dat mensen de NS veel te makkelijk de schuld geven terwijl het heel vaak prorail is. Vandaarquote:
Manliefquote:
Goudpootjequote:
o ja, ik had 's middags geen internetquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt ook maar een half dagje gewerkt
wordt weer een middagje vrij pakkenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Manlief![]()
[..]
Goudpootje![]()
jezus ben nu al bijna door het werk voor vandaag heen
frutselquote:
denk het nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wordt weer een middagje vrij pakken
* vliegt om nekquote:
Oh, rail/wissel en ander ongemakken is op rekening van prorail. Maar de NS is ook niet heiligquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen de NS veel te makkelijk de schuld geven terwijl het heel vaak prorail is. Vandaar
dan wordt het vandaag veel fokken en je buro opruimenquote:
opruimen komt wel om 4 uurquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan wordt het vandaag veel fokken en je buro opruimen
Ik heb net cappuccino staan ..quote:
quote:
op je buro is het geen grote puinhoopquote:
ik senseoquote:[..]
Ik heb net cappuccino staan ..
volgende ronde
hmm aanbestedingskalender verklapt al een hoop, nu nog het kenteken achterhalenquote:1/6 * Politie Haaglanden *
Kenmerken: Leveringen, NL + EU
Omschrijving: Het ombouwen van een Mercedes Sprinter tot Video Surveillance Auto
GoldenFingeraarquote:
Leediequote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
denk het niet
collega heeft vrij
[..]
* vliegt om nek
Frutsebeestje![]()
Ik ookquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij kan hem ook woord voor woord meezingen?
?
Kusje!quote:
Moet je hier naar toe komen, nieuw super deluxe apparaatquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
HeeeeeejAlles Ok Wel?
Koffie kan ik ook wel gebruiken!
Mercedes Sprinter, dus nu moet ik ook nog op bussies gaan oplettenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hmm aanbestedingskalender verklapt al een hoop, nu nog het kenteken achterhalen
HOAXquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:27 schreef Ladylike het volgende:
ow en ik zie dat in Utrecht de komende tijd flink aan de weg getimmerd gaat worden
Stel je niet aan, Koning Stofwolkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Mercedes Sprinter, dus nu moet ik ook nog op bussies gaan opletten
Flesquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HOAX
In Utrecht zijn de wegen niet meer van hout sinds kort
dat is al langerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Hoax, ze hebben ze donker geverfd, zodat gedacht wordt dat het asfalt isquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HOAX
In Utrecht zijn de wegen niet meer van hout sinds kort
Whehehe ja dat dacht ik ook, what happend to the Volvo'squote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
"zodat door Limburgers gedacht wordt" jaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoax, ze hebben ze donker geverfd, zodat gedacht wordt dat het asfalt is
![]()
Duckiequote:
Er kan nog meeeeer bij!quote:
Zelfgezette koffie blijft het lekkerstquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kusje!
[..]
Moet je hier naar toe komen, nieuw super deluxe apparaat
quote:
misschien ben ik binnenkort de lease bak wel kwijtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stel je niet aan, Koning Stofwolk
quote:
die hadden problemen met de remmen. kon in brand vliegen of zo iets.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehehe ja dat dacht ik ook, what happend to the Volvo's
quote:
Dat zeker niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, rail/wissel en ander ongemakken is op rekening van prorail. Maar de NS is ook niet heilig
dreamerquote:
Symquote:
eindelijk iemand die het snaptquote:
Aww.. spierpijn?quote:
Ik voel precies waar mijn ribben zittenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Sym
hoe is het met de spierpijn![]()
friemelquote:
voor Sym welquote:
ik mag morgen ook werkenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:55 schreef MaleDuck het volgende:
het isgezellig hier! voor iedereen zeker bijna weekend... nou voor mij niet hoor, ik mag morgen ook weer aan de slag jippie
hij is gemaakt van verse bonen en bevat verse melk enzo. Niets van die poederrotzooiquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zelfgezette koffie blijft het lekkerst
Flash![]()
Maleduck![]()
quote:
Mogguhquote:
geen idee, mogguhquote:
Ow, dan is het nog geen 3 uur dus.quote:
Prima, 'k moet toch werken lesgeven vanavondquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:55 schreef Symphonic het volgende:
Mogguh Friemel
Ga hem vanavond weer ffvan je lenen hoor...
Het is dat het zo ver weg is, anders kwam ik een bakkie bij je halenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij is gemaakt van verse bonen en bevat verse melk enzo. Niets van die poederrotzooi
[..]
:
Al het goede moet je van ver halenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is dat het zo ver weg is, anders kwam ik een bakkie bij je halen
Wij hebben dezelfde machine volgens mij... wellicht wat dichterbij?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is dat het zo ver weg is, anders kwam ik een bakkie bij je halen
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:13 schreef Symphonic het volgende:
Ow er komt trouwens een nieuwe versie uit van When Harry met Sally.
Je ktn deze scene vast nog wel:
In de remake hebben ze radicaal anders gedaan en spelen dieren de hoofdrol in plaats van mensen:
Jullie hebben ook een Jura?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wij hebben dezelfde machine volgens mij... wellicht wat dichterbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |