BSN ?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
typefoutje in het BSN waarschijnlijk, gewoon ff bellen.
spammersquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
OW gewoonmodellen zoeken voor d'r sieraden en dan als voorbeeld d'r website vermelden
Nee , ze was serieus modellen aan't zoeken, niet iets proberen te verkopen ofzo......quote:
ik juist welquote:
Burger Service Nummerquote:
ZO begon Karl Nooten toch ook?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nee , ze was serieus modellen aan't zoeken, niet iets proberen te verkopen ofzo......
Nouja, in dat halfuurtje al wel 2 modellen gevonden
het oude sofi nummerquote:
wie?quote:
Onze modellen moeten aantoonbaar 18+ zijnquote:
andersomquote:
dacht dat ik de enige wasquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
Dezelfde MSNkutsmileys gebruiken?
whehehe volgens mij wel...quote:
tja. het komt wel vaker voor dat er gespamd wordt, maar dat spammers zelf niets in de gaten hebbenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nee , ze was serieus modellen aan't zoeken, niet iets proberen te verkopen ofzo......
Nouja, in dat halfuurtje al wel 2 modellen gevonden
quote:
dat dus. oude sofi nrquote:
valse ID is zo gekochtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Onze modellen moeten aantoonbaar 18+ zijn![]()
Zonder ID of paspoort geen foto's
Boefje dat betrapt is op slecht kunnen inschatten van leeftijden.....quote:
dat is een beetje overkill denk ik voor een foto van een tietjequote:
denk het ookquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
dat is een beetje overkill denk ik voor een foto van een tietje
quote:
hier gelukkig nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
denk het ook
Pfff tis ineens bewolkt hier
Zit in de jongere tak van sport dan jij.quote:
hij is goed hequote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:10 schreef Ladylike het volgende:
ik vond die Hoehoeoeoeoe smily van jou gisteren trouwens briljant (den liet hem zien)...
ik zag het je zo doen, met je handen voor je... hoeoeoeoeoe
quote:
echt iets voor jouquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij is goed he![]()
ik kwam hem toevallig tegen en dacht meteen aan bertje
bij de jeugd elftallenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zit in de jongere tak van sport dan jij.
dat is die homo van de ochtend gymnastiekquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
pedo, was eerst op tv met een of ander fitnessprogramma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |