Wat moet je daar nou weer meequote:
30 zelfs.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:54 schreef Frankii het volgende:
[..]
Wat moet je daar nou weer mee![]()
Wel lekker old-skool enzo, beetje jammer dat die krengen rond de 20 euro kosten ofzo.
Die past niet in mijn Atari.quote:
goede redenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:56 schreef cerror het volgende:
[..]
30 zelfs.
[..]
Die past niet in mijn Atari.
http://8bitcollective.com(...)tune+%28atari+st%29/quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:58 schreef Crutch het volgende:
[..]
Zag alweer een nieuw liedje![]()
[slijm-mode]
Gast, alles wat jij maakt is goud.
[/slijm-mode]
Ja die. Vond m wel wat druk, maar ook goed.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:59 schreef cerror het volgende:
[..]
http://8bitcollective.com(...)tune+%28atari+st%29/
Die bedoel je? Hij is okay, maar dan vooral technisch gezien (een bende technische meuk)
Ben weer bezig.
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 @ 22:26 schreef Noortje. het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Jumpsuit.Gaat mijn moeder niet leuk vinden.
Leukquote:Op maandag 18 januari 2010 17:58 schreef Elvanera het volgende:
Cocktail jurkje voor het bal dat ik zaterdag heb
Van ¤ 70,- voor ¤ 35,-
[ afbeelding ]
Waarom de eerste generatie?quote:
Oh de HD DVD's staan er ook genoeg op de HD. Alleen vind ik het de moeite waard om een mooie originele collectie te krijgen.quote:
Ja, collectie is altijd wel mooi, maar als ik een film of serie (The Sopranos) de moeite waard vindt, laat ik die covers op glossy paper drukken en stop ik ze gewoon in blanco DVD casesquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh de HD DVD's staan er ook genoeg op de HD. Alleen vind ik het de moeite waard om een mooie originele collectie te krijgen.
Oja, grapje.quote:
Ouwe dj!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:27 schreef Remsjo het volgende:
[ afbeelding ]
Hopla, een tweede controller erbijKrijg hem als het goed is 29 Januari
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nog een berg andere DVD's, leve aanbiedingen
Waar heb je matte about you vandaan?quote:Op zondag 24 januari 2010 11:40 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Boek![]()
[ afbeelding ]
En nagellak.
Broeder 6(burnaboy)quote:
We hebben hier een parfumerie die Essie verkooptquote:Op maandag 25 januari 2010 @ 18:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar heb je matte about you vandaan?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 07:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
We hebben hier een parfumerie die Essie verkoopt
Aaaah, die blazers moet ik ook nog!quote:Op zondag 17 januari 2010 16:29 schreef KingGone het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whopwhop. [ afbeelding ]
Yeaaah, Lucky Strike!quote:
Jep. Sigaretten zijn slecht. Maar als je dan toch rookt. Lucky Strike. (Of Chesterfield.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom wordt iedereen zo blij van Lucky Strike? Het zijn maar sigaretten.
Skullcandy is plasticquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:44 schreef Remsjo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn Numark DJheadphone is overleden dus heb ik deze maar besteldik ben er uitermate blij mee!!
![]()
2 voor de prijs van 1 bij de kruidvat? Heb de roze en de blauwe gister gehaald namelijkquote:
Zo weet je ook waar sommige mensen hun spullen halen als je ze die blikjes uit hun tas ziet halen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
2 voor de prijs van 1 bij de kruidvat? Heb de roze en de blauwe gister gehaald namelijk
Badassquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
OH ENNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]8 dagen Londen geboekt.
I KNOW!quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:21 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Badass! London is een erg vette stad
Ja!quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
2 voor de prijs van 1 bij de kruidvat? Heb de roze en de blauwe gister gehaald namelijk
Chesterfield.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:13 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Jep. Sigaretten zijn slecht. Maar als je dan toch rookt. Lucky Strike. (Of Chesterfield.)
Je hebt ze nog niet gekocht!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:31 schreef Hyman het volgende:
een kentekenbordlampje en een toerenteller
Op de schroot zijn ze ook goed te doen hoor, en nog goedkoop ook.quote:
Welke lampjes?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:55 schreef BurnaBoy het volgende:
[ afbeelding ]
Die lampjes zijn echt handig
Is die voor de xbox? of pc?quote:
PC, word gek van racespellen spelen met een toetsenbordquote:Op zondag 31 januari 2010 21:40 schreef Rickzor het volgende:
[..]
Is die voor de xbox? of pc?
Wat ik gekocht heb:
[ afbeelding ]
EDIT: Oja, en nog meer sigaretten.
En de vorm van Xbox controllers ligt gewoon lekker in de handquote:Op zondag 31 januari 2010 22:04 schreef Rickzor het volgende:
Ik heb die ook voor pc, heerlijk met games zoals GTA IV of als ik geen zin heb om de andere meuk te pakken met bv. een racegame.
Cutequote:Op maandag 1 februari 2010 15:36 schreef RenRen- het volgende:
Dagje Primark
Behold, mijn geweldige talent om kleding vormloos te laten lijken:
[ afbeelding ]
Linksboven, lang shirt, rechts daarvan, wit vest, onder sloffen, haarbanden, rood shirtje. Wat nergens op lijkt zo.
[ afbeelding ]
EVEN BETTER. Zwart vestding. Spijkerbroek en nachtjapon.
Verder nog veel ondergoed. 2 potjes bruschetta.
Topje was 7, in totaal 50 euro, inclusief nog echt een HOOP ondergoed.quote:Op maandag 1 februari 2010 @ 15:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Cutevooral dat bloementopje, hoeveel was je ervoor kwijt?
Bruschettaquote:Op maandag 1 februari 2010 15:36 schreef RenRen- het volgende:
Dagje Primark
[ afbeelding ]
Linksboven, lang shirt, rechts daarvan, wit vest, onder sloffen, haarbanden, rood shirtje. Wat nergens op lijkt zo.
[ afbeelding ]
Maakt voor de bedrade niet uitquote:Op zondag 31 januari 2010 21:40 schreef Rickzor het volgende:
[..]
Is die voor de xbox? of pc?
Wat ik gekocht heb:
[ afbeelding ]
EDIT: Oja, en nog meer sigaretten.
mooie klerenquote:Op maandag 1 februari 2010 15:36 schreef RenRen- het volgende:
Dagje Primark
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmm, ik wil ook nog steeds lage allstars. Ik heb nu 2 paar vans en ik vind ze heerlijk. Persoonlijk vind ik vans trouwens lekkerder lopen en zitten!quote:Op maandag 1 februari 2010 19:42 schreef Siral het volgende:
[..]
Ikkk willl ook nieuwe Vans Authentic. Maar ook nieuwe lage allstars... Wat zal ik doen![]()
Vans, sowieso.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:42 schreef Siral het volgende:
[..]
Ikkk willl ook nieuwe Vans Authentic. Maar ook nieuwe lage allstars... Wat zal ik doen![]()
Is ook wel zo ja.. Ik heb ook twee paar vans, maar heb in beide toch een gelzooltje gedaan.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:43 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Hmm, ik wil ook nog steeds lage allstars. Ik heb nu 2 paar vans en ik vind ze heerlijk. Persoonlijk vind ik vans trouwens lekkerder lopen en zitten!
Thanks!quote:Op maandag 1 februari 2010 19:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Vans, sowieso.
Ze zijn leuk Rockabella!
Heb gisteren wat gehobbied. Ik had een N64 emulator gedownload, maar aangezien die besturing met toetsenbord dan vrij kut is Googlede ik ff wat en zo bleek dat je je XBox 1 controller kon ombouwen naar USB en zo een had ik nog wel ergens liggen in een doos. Stekkertje eraf geknipt, de vier draadjes verbonden aan een USB stekkertje, customized drivers gedownload en het werkt als een charm! En het beste, gratisquote:Op zondag 31 januari 2010 22:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En de vorm van Xbox controllers ligt gewoon lekker in de hand
Zijn die al te koop?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
1x Extrema Outdoor ticket, nou hopen dat er iemand meewil.
Ja Early Bird tickets. Dan ben jij mijn back-up, goed?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:49 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Zijn die al te koop?Ik ga sowieso
Mij best, maar ik ga wel met een hele grote groep. Maar dat zijn allemaal hele fijne mensenquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja Early Bird tickets. Dan ben jij mijn back-up, goed?
Waarom heb jij wel leuke vrienden?quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:35 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Mij best, maar ik ga wel met een hele grote groep. Maar dat zijn allemaal hele fijne mensen
Wehequote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:16 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb een ticket gekocht om door rood te rijden, met terugwerkende kracht
is dat duur? zo'n ingang?quote:Op zondag 14 februari 2010 15:33 schreef Say-Ahh het volgende:
2 pakjes Pall Mall XXL
Bier, flugel
Ingang voor discotheeeeek
Kan aardig in de papieren lopen ja, zeker als je er ook nog uitsmijters bij wil hebbenquote:Op zondag 14 februari 2010 15:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
is dat duur? zo'n ingang?
Nixon en Auto Forcejes zijn keihard.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:33 schreef nexusje het volgende:
Afgelopen weekend wat kleeddij gekocht:
[ afbeelding ] @ gorilli rotterdam
[ afbeelding ] die zwarte @ woei
[ afbeelding ] @ extreme 81
[ afbeelding ] vandeweek binnegehad van dope-factory webshop italy
ik kan er verlopig weer tegenaan en me geld is toch aardig op nu
haha, woei is het eigenlyk niet waard, puur omdat ze het merk wrongwroks verkochten en zag dat ze die varsity hadden ging ik er snel heen, ( voorderest weinig boeiends daar, al met al soms wat leuke schoenen maar vaak de hype schoen onder de kut jeugd hier in de randstad, maar soms leuke quickstrikes, al met al is een bezoekje het wel waard, op z'n tijdquote:Op zondag 14 februari 2010 19:51 schreef Dionysiou het volgende:
Woei
Ook maar weer is binnenkort heen gaan.
Ja, gelukkig zijn die Nike's van je totaal niet gehypet...quote:Op zondag 14 februari 2010 20:20 schreef nexusje het volgende:
[..]
haha, woei is het eigenlyk niet waard, puur omdat ze het merk wrongwroks verkochten en zag dat ze die varsity hadden ging ik er snel heen, ( voorderest weinig boeiends daar, al met al soms wat leuke schoenen maar vaak de hype schoen onder de kut jeugd hier in de randstad, maar soms leuke quickstrikes, al met al is een bezoekje het wel waard, op z'n tijd
Iedereen bedankt voor jullie reactiee![]()
Ik weer even 2maanden kleedgeld van pappa innen en werken 4lifee
mag jij mij zeggen hoeveel mensen je er al op gezien heb, ik woon in rotterdam en heb ooit 1 iemand gezien in de metro met dezelfde, was een quickstrike.. wat zeg ik, 'dat sommige quickstrike best netjes zijn @ woei'quote:Op zondag 14 februari 2010 20:24 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Ja, gelukkig zijn die Nike's van je totaal niet gehypet...
Jwt swa!quote:Op zondag 14 februari 2010 20:33 schreef nexusje het volgende:
[..]
mag jij mij zeggen hoeveel mensen je er al op gezien heb, ik woon in rotterdam en heb ooit 1 iemand gezien in de metro met dezelfde, was een quickstrike.. wat zeg ik, 'dat sommige quickstrike best netjes zijn @ woei'
dus praat niet als je niet weet waar je over praat
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:24 schreef nexusje het volgende:
Dan kom jij wel erg vaak dezelfde persoon tegen?
hoe bedoel je? heb zelf ook een touch, en helemaal geen problemen mee, heb hem al 2 jaar..quote:Op zondag 14 februari 2010 21:42 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik heb ook een HTC Touch, achteraf spijt van.![]()
Vooral de niet verzonden smsjes.
Het is eigenlijk geen HTC Touch maar een HTC HD2quote:Op zondag 14 februari 2010 21:42 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik heb ook een HTC Touch, achteraf spijt van.![]()
Vooral de niet verzonden smsjes.
moet een beetje op de centjes passen ehquote:Op zondag 14 februari 2010 22:03 schreef Rauw. het volgende:
[..]
BAM JUNGE!
Wel een kauwgummerk toruwens.
Gij gebruikt het om een bruine tint op het gezicht te krijgen. Ik gebruikt het om mijn huidige tint te behouden.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:22 schreef mstr het volgende:
Dion, wat moet ik me voorstellen bij die 'Summer look' gezichtscreme?
Okéquote:Op maandag 15 februari 2010 21:21 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Gij gebruikt het om een bruine tint op het gezicht te krijgen. Ik gebruikt het om mijn huidige tint te behouden.
Klopt, maar ik gebruik het altijd in de winter periodes omdat de tint dan een beetje grauw wordt. Heeft m'n pa ook.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:33 schreef mstr het volgende:
[..]
Oké
Je hebt sowieso toch al een tint als griek zijnde?
1 2 en 3?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:30 schreef Sjoegerd het volgende:
Age of Empires, Collector Edition.. Was 3,95 en kon m niet laten liggen
1 en 2.. 3 hadden ze nog eens voor 15 euro liggen. Sowieso geen geldquote:
Bah die fanta is allang over de datumquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:29 schreef smosh het volgende:
[ afbeelding ]
sokken
[ afbeelding ]
(ander merk)
[ afbeelding ]
Die heb ik van google.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:34 schreef Hyman het volgende:
[..]
Bah die fanta is allang over de datum
Fanta van Google?quote:
Yeah!quote:Op zondag 14 februari 2010 19:33 schreef nexusje het volgende:
Afgelopen weekend wat kleeddij gekocht:
[ afbeelding ] @ gorilli rotterdam
[ afbeelding ] die zwarte @ woei
[ afbeelding ] @ extreme 81
[ afbeelding ] vandeweek binnegehad van dope-factory webshop italy
ik kan er verlopig weer tegenaan en me geld is toch aardig op nu
Valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij koopt elke week wel een nieuw apparaat ofzo
Als ik smsjes verstuur, kom ik er pas later achter dat hij niet verstuurd is.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:46 schreef Marco001 het volgende:
[..]
hoe bedoel je? heb zelf ook een touch, en helemaal geen problemen mee, heb hem al 2 jaar..
Fatal1tyquote:Op zondag 21 februari 2010 11:52 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Specs please![]()
Tevens:
[ afbeelding ]
Ik had er ook een.. ik stuurde hem de volgende dag weer retourquote:
Dan zou ik liever het dubbele uitgeven aan echte kwaliteitquote:Op zondag 21 februari 2010 13:15 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Daar ging het met niet om, het was meer dat hij maar 20 euro was en van het merk Creative
3 keer raden wat jij vanavond eten gaatquote:Op maandag 22 februari 2010 10:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Boodschappers!
macaroni groente
macaroni
gehakt
SPAM
saus
brood, half
kaas
hondenvoer
en nog iets!
En 3 pizza's! Die zijn in de aanbieding! Dus kijk uit waar je op gokt young pada-heim.quote:Op maandag 22 februari 2010 10:29 schreef Hyman het volgende:
[..]
3 keer raden wat jij vanavond eten gaat?
En dr laarzen zijn te klein, dus is de voorkant open gekniptquote:
Ook dat nog..!quote:Op maandag 22 februari 2010 10:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En dr laarzen zijn te klein, dus is de voorkant open geknipt
hondenbrokkenquote:Op maandag 22 februari 2010 10:29 schreef Hyman het volgende:
[..]
3 keer raden wat jij vanavond eten gaat?
Droog, ja. En het is lekker.quote:
Of om je lekkere overbuurmeisje mee te begluren.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:19 schreef R4m0n_46 het volgende:
Verrekijker voor schoolweek naar München
[ afbeelding ]
Geen professionele ofzo, maar toch leuk voor als je eens wat wilt zien
quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:39 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Of om je lekkere overbuurmeisje mee te begluren.
Wat kijk je er fucking geil bijquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:43 schreef michelleee. het volgende:
helemaal nieuwe outfit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
& nog sneakers voor dansen
[ afbeelding ]
Jij lijkt op iemand die ik ken!quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:43 schreef michelleee. het volgende:
helemaal nieuwe outfit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je X-benen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:43 schreef michelleee. het volgende:
helemaal nieuwe outfit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje saai..quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:43 schreef michelleee. het volgende:
helemaal nieuwe outfit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
neee eigenlijk nietquote:
Toffe laarzen! En tof riempje ook! Waar heb je die gekocht, ik ben echt al eeeeeeeeuwen op zoek naar zo'n riempje, maar ik kan er nooit een naar mijn zin vinden.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:43 schreef michelleee. het volgende:
helemaal nieuwe outfit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer dat ik die niet hebquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:39 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Of om je lekkere overbuurmeisje mee te begluren.
hihi dankje !quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Toffe laarzen! En tof riempje ook! Waar heb je die gekocht, ik ben echt al eeeeeeeeuwen op zoek naar zo'n riempje, maar ik kan er nooit een naar mijn zin vinden.
Oh ik dacht al wat ziet het er goedkoop uit, maar nu snap ik het.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:30 schreef michelleee. het volgende:
[..]
hihi dankje !ik heb hem bij de vero moda gekocht!
quote:
Of hij wil gewoon heel veel kopen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dan had hij wel Audio Technica oid gekocht.
Dat heet aandacht krijgen tegenwoordig.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
What's with the paardrijlaarzen tegenwoordig?
Zoveel krijg jij er helemaal niet op manquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:21 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gisteren danik wil weer
echt welquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:21 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gisteren danik wil weer
das niet useless manquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:10 schreef Sjoegerd het volgende:
Heimen, echt.. Jij koopt echt van die useless crap altijd heh
Fifa 08 songquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:29 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zelf gekocht maar gekregen![]()
ik las je topic idd, you made my dayquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:22 schreef smosh het volgende:
[ afbeelding ]
helemaal zelf zonder me moeder
ben 14
btw shirt en broek alleen.
Flikker op kut newbiequote:Op zondag 28 februari 2010 19:28 schreef kareljj1765 het volgende:
http://sexshoplelystad.nl//index.php?main_page=product_info&cPath=67&products_id=430
Ik ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |