Is die voor de xbox? of pc?quote:
PC, word gek van racespellen spelen met een toetsenbordquote:Op zondag 31 januari 2010 21:40 schreef Rickzor het volgende:
[..]
Is die voor de xbox? of pc?
Wat ik gekocht heb:
[ afbeelding ]
EDIT: Oja, en nog meer sigaretten.
En de vorm van Xbox controllers ligt gewoon lekker in de handquote:Op zondag 31 januari 2010 22:04 schreef Rickzor het volgende:
Ik heb die ook voor pc, heerlijk met games zoals GTA IV of als ik geen zin heb om de andere meuk te pakken met bv. een racegame.
Cutequote:Op maandag 1 februari 2010 15:36 schreef RenRen- het volgende:
Dagje Primark
Behold, mijn geweldige talent om kleding vormloos te laten lijken:
[ afbeelding ]
Linksboven, lang shirt, rechts daarvan, wit vest, onder sloffen, haarbanden, rood shirtje. Wat nergens op lijkt zo.
[ afbeelding ]
EVEN BETTER. Zwart vestding. Spijkerbroek en nachtjapon.
Verder nog veel ondergoed. 2 potjes bruschetta.
Topje was 7, in totaal 50 euro, inclusief nog echt een HOOP ondergoed.quote:Op maandag 1 februari 2010 @ 15:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Cutevooral dat bloementopje, hoeveel was je ervoor kwijt?
Bruschettaquote:Op maandag 1 februari 2010 15:36 schreef RenRen- het volgende:
Dagje Primark
[ afbeelding ]
Linksboven, lang shirt, rechts daarvan, wit vest, onder sloffen, haarbanden, rood shirtje. Wat nergens op lijkt zo.
[ afbeelding ]
Maakt voor de bedrade niet uitquote:Op zondag 31 januari 2010 21:40 schreef Rickzor het volgende:
[..]
Is die voor de xbox? of pc?
Wat ik gekocht heb:
[ afbeelding ]
EDIT: Oja, en nog meer sigaretten.
mooie klerenquote:Op maandag 1 februari 2010 15:36 schreef RenRen- het volgende:
Dagje Primark
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmm, ik wil ook nog steeds lage allstars. Ik heb nu 2 paar vans en ik vind ze heerlijk. Persoonlijk vind ik vans trouwens lekkerder lopen en zitten!quote:Op maandag 1 februari 2010 19:42 schreef Siral het volgende:
[..]
Ikkk willl ook nieuwe Vans Authentic. Maar ook nieuwe lage allstars... Wat zal ik doen![]()
Vans, sowieso.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:42 schreef Siral het volgende:
[..]
Ikkk willl ook nieuwe Vans Authentic. Maar ook nieuwe lage allstars... Wat zal ik doen![]()
Is ook wel zo ja.. Ik heb ook twee paar vans, maar heb in beide toch een gelzooltje gedaan.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:43 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Hmm, ik wil ook nog steeds lage allstars. Ik heb nu 2 paar vans en ik vind ze heerlijk. Persoonlijk vind ik vans trouwens lekkerder lopen en zitten!
Thanks!quote:Op maandag 1 februari 2010 19:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Vans, sowieso.
Ze zijn leuk Rockabella!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |