Nixon en Auto Forcejes zijn keihard.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:33 schreef nexusje het volgende:
Afgelopen weekend wat kleeddij gekocht:
[ afbeelding ] @ gorilli rotterdam
[ afbeelding ] die zwarte @ woei
[ afbeelding ] @ extreme 81
[ afbeelding ] vandeweek binnegehad van dope-factory webshop italy
ik kan er verlopig weer tegenaan en me geld is toch aardig op nu
haha, woei is het eigenlyk niet waard, puur omdat ze het merk wrongwroks verkochten en zag dat ze die varsity hadden ging ik er snel heen, ( voorderest weinig boeiends daar, al met al soms wat leuke schoenen maar vaak de hype schoen onder de kut jeugd hier in de randstad, maar soms leuke quickstrikes, al met al is een bezoekje het wel waard, op z'n tijdquote:Op zondag 14 februari 2010 19:51 schreef Dionysiou het volgende:
Woei
Ook maar weer is binnenkort heen gaan.
Ja, gelukkig zijn die Nike's van je totaal niet gehypet...quote:Op zondag 14 februari 2010 20:20 schreef nexusje het volgende:
[..]
haha, woei is het eigenlyk niet waard, puur omdat ze het merk wrongwroks verkochten en zag dat ze die varsity hadden ging ik er snel heen, ( voorderest weinig boeiends daar, al met al soms wat leuke schoenen maar vaak de hype schoen onder de kut jeugd hier in de randstad, maar soms leuke quickstrikes, al met al is een bezoekje het wel waard, op z'n tijd
Iedereen bedankt voor jullie reactiee![]()
Ik weer even 2maanden kleedgeld van pappa innen en werken 4lifee
mag jij mij zeggen hoeveel mensen je er al op gezien heb, ik woon in rotterdam en heb ooit 1 iemand gezien in de metro met dezelfde, was een quickstrike.. wat zeg ik, 'dat sommige quickstrike best netjes zijn @ woei'quote:Op zondag 14 februari 2010 20:24 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Ja, gelukkig zijn die Nike's van je totaal niet gehypet...
Jwt swa!quote:Op zondag 14 februari 2010 20:33 schreef nexusje het volgende:
[..]
mag jij mij zeggen hoeveel mensen je er al op gezien heb, ik woon in rotterdam en heb ooit 1 iemand gezien in de metro met dezelfde, was een quickstrike.. wat zeg ik, 'dat sommige quickstrike best netjes zijn @ woei'
dus praat niet als je niet weet waar je over praat
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:24 schreef nexusje het volgende:
Dan kom jij wel erg vaak dezelfde persoon tegen?
hoe bedoel je? heb zelf ook een touch, en helemaal geen problemen mee, heb hem al 2 jaar..quote:Op zondag 14 februari 2010 21:42 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik heb ook een HTC Touch, achteraf spijt van.![]()
Vooral de niet verzonden smsjes.
Het is eigenlijk geen HTC Touch maar een HTC HD2quote:Op zondag 14 februari 2010 21:42 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik heb ook een HTC Touch, achteraf spijt van.![]()
Vooral de niet verzonden smsjes.
moet een beetje op de centjes passen ehquote:Op zondag 14 februari 2010 22:03 schreef Rauw. het volgende:
[..]
BAM JUNGE!
Wel een kauwgummerk toruwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |