Heb gisteren wat gehobbied. Ik had een N64 emulator gedownload, maar aangezien die besturing met toetsenbord dan vrij kut is Googlede ik ff wat en zo bleek dat je je XBox 1 controller kon ombouwen naar USB en zo een had ik nog wel ergens liggen in een doos. Stekkertje eraf geknipt, de vier draadjes verbonden aan een USB stekkertje, customized drivers gedownload en het werkt als een charm! En het beste, gratisquote:Op zondag 31 januari 2010 22:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En de vorm van Xbox controllers ligt gewoon lekker in de hand
Zijn die al te koop?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
1x Extrema Outdoor ticket, nou hopen dat er iemand meewil.
Ja Early Bird tickets. Dan ben jij mijn back-up, goed?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:49 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Zijn die al te koop?Ik ga sowieso
Mij best, maar ik ga wel met een hele grote groep. Maar dat zijn allemaal hele fijne mensenquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja Early Bird tickets. Dan ben jij mijn back-up, goed?
Waarom heb jij wel leuke vrienden?quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:35 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Mij best, maar ik ga wel met een hele grote groep. Maar dat zijn allemaal hele fijne mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |