Wat moet je daar nou weer meequote:
30 zelfs.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:54 schreef Frankii het volgende:
[..]
Wat moet je daar nou weer mee![]()
Wel lekker old-skool enzo, beetje jammer dat die krengen rond de 20 euro kosten ofzo.
Die past niet in mijn Atari.quote:
goede redenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:56 schreef cerror het volgende:
[..]
30 zelfs.
[..]
Die past niet in mijn Atari.
http://8bitcollective.com(...)tune+%28atari+st%29/quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:58 schreef Crutch het volgende:
[..]
Zag alweer een nieuw liedje![]()
[slijm-mode]
Gast, alles wat jij maakt is goud.
[/slijm-mode]
Ja die. Vond m wel wat druk, maar ook goed.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:59 schreef cerror het volgende:
[..]
http://8bitcollective.com(...)tune+%28atari+st%29/
Die bedoel je? Hij is okay, maar dan vooral technisch gezien (een bende technische meuk)
Ben weer bezig.
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 @ 22:26 schreef Noortje. het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Jumpsuit.Gaat mijn moeder niet leuk vinden.
Leukquote:Op maandag 18 januari 2010 17:58 schreef Elvanera het volgende:
Cocktail jurkje voor het bal dat ik zaterdag heb
Van ¤ 70,- voor ¤ 35,-
[ afbeelding ]
Waarom de eerste generatie?quote:
Oh de HD DVD's staan er ook genoeg op de HD. Alleen vind ik het de moeite waard om een mooie originele collectie te krijgen.quote:
Ja, collectie is altijd wel mooi, maar als ik een film of serie (The Sopranos) de moeite waard vindt, laat ik die covers op glossy paper drukken en stop ik ze gewoon in blanco DVD casesquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh de HD DVD's staan er ook genoeg op de HD. Alleen vind ik het de moeite waard om een mooie originele collectie te krijgen.
Oja, grapje.quote:
Ouwe dj!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:27 schreef Remsjo het volgende:
[ afbeelding ]
Hopla, een tweede controller erbijKrijg hem als het goed is 29 Januari
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nog een berg andere DVD's, leve aanbiedingen
Waar heb je matte about you vandaan?quote:Op zondag 24 januari 2010 11:40 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Boek![]()
[ afbeelding ]
En nagellak.
Broeder 6(burnaboy)quote:
We hebben hier een parfumerie die Essie verkooptquote:Op maandag 25 januari 2010 @ 18:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar heb je matte about you vandaan?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 07:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
We hebben hier een parfumerie die Essie verkoopt
Aaaah, die blazers moet ik ook nog!quote:Op zondag 17 januari 2010 16:29 schreef KingGone het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whopwhop. [ afbeelding ]
Yeaaah, Lucky Strike!quote:
Jep. Sigaretten zijn slecht. Maar als je dan toch rookt. Lucky Strike. (Of Chesterfield.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom wordt iedereen zo blij van Lucky Strike? Het zijn maar sigaretten.
Skullcandy is plasticquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:44 schreef Remsjo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn Numark DJheadphone is overleden dus heb ik deze maar besteldik ben er uitermate blij mee!!
![]()
2 voor de prijs van 1 bij de kruidvat? Heb de roze en de blauwe gister gehaald namelijkquote:
Zo weet je ook waar sommige mensen hun spullen halen als je ze die blikjes uit hun tas ziet halen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
2 voor de prijs van 1 bij de kruidvat? Heb de roze en de blauwe gister gehaald namelijk
Badassquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
OH ENNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]8 dagen Londen geboekt.
I KNOW!quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:21 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Badass! London is een erg vette stad
Ja!quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
2 voor de prijs van 1 bij de kruidvat? Heb de roze en de blauwe gister gehaald namelijk
Chesterfield.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:13 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Jep. Sigaretten zijn slecht. Maar als je dan toch rookt. Lucky Strike. (Of Chesterfield.)
Je hebt ze nog niet gekocht!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:31 schreef Hyman het volgende:
een kentekenbordlampje en een toerenteller
Op de schroot zijn ze ook goed te doen hoor, en nog goedkoop ook.quote:
Welke lampjes?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:55 schreef BurnaBoy het volgende:
[ afbeelding ]
Die lampjes zijn echt handig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |