Het viel opquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:56 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wil je die richting op gaan? Dan ken ik er ook nog wel een paar.
Ik doe normaal.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het viel op![]()
Waar zijn alle vrouwen heen, er is geen bitch fight meer geweest
En Rookert de pseudo-Turk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
Nadiaschoonheid, alleen TheMagnificent is Turks.
Wat ben jij dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
Oh waarom dat?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:02 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Niet liegen. Je bent stiekem gewoon Algerijnse.
geen nederlandse?quote:
Oh hahah ja jij bent turksequote:Op donderdag 14 januari 2010 20:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hij had het tegen mij en je weet dat ik Turks ben, toch?
Het kan trouwens zo zijn dat ze denkt dat ik een Marokkaanse ben. Ze mag Turken niet zei ze in het vorige topic en ze deed al die tijd wel normaal tegen mij via de pm.quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
Doe niet zo oppervlakkigquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik ben zo teleurgesteld in mezelf. Ik zou vandaag écht leren..ik heb zelfs besloten om niet naar Tariq Ramadan te gaan kijken..
![]()
Voor niks gemist dus![]()
Ik ik ..hij..snik![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik ben zo teleurgesteld in mezelf. Ik zou vandaag écht leren..ik heb zelfs besloten om niet naar Tariq Ramadan te gaan kijken..
![]()
Ik ik ..hij..snik![]()
[ afbeelding ]
hahah nee ik weet wel dat je turkse bentt..en ik mag jou wel graag hoor..quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het kan trouwens zo zijn dat ze denkt dat ik een Marokkaanse ben. Ze mag Turken niet zei ze in het vorige topic en ze deed al die tijd wel normaal tegen mij via de pm.
Dan kun je ook met een Turk trouwen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:06 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
hahah nee ik weet wel dat je turkse bentt..en ik mag jou wel graag hoor..
Ohh okk vandaar die lekkere kop van je..quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Libnanees. Nee geintje, ik ben Perzisch!
Neeeeeequote:Op donderdag 14 januari 2010 20:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dan kun je ook met een Turk trouwen.
Waarom vertel je dat hier?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En die haren op je rug op de foto die je naar me stuurde dan?
Waar wilde je hem bekijken dan? Was ie ergens te gast? Zou ik best terug willen zien.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
![]()
Ik ik ..hij..snik![]()
[ afbeelding ]
Waarom wil je dan zo graag een Marokkaan? Niet dat ik met een Marokkaan zou kunnen trouwen hoor, sommige mag ik wel gewoon, maar echt diepgaande contacten? Nee, liever niet.quote:
Nou AryaMehr, hier heb je je vrouw.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:06 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ohh okk vandaar die lekkere kop van je..
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:06 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ohh okk vandaar die lekkere kop van je..
@ Erasmus universiteit..C-gebouwquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waar wilde je hem bekijken dan? Was ie ergens te gast? Zou ik best terug willen zien.
eigenlijk klopt dat ookquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
en eigenlijk ben je ook geen man..
marokkanen moet ik ook eigenlijk niet hoor..quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waarom wil je dan zo graag een Marokkaan? Niet dat ik met een Marokkaan zou kunnen trouwen hoor, sommige mag ik wel gewoon, maar echt diepgaande contacten? Nee, liever niet.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:09 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Maar je blijft een lul..met een mooi koppie
Ah, jammer. Ik dacht op tv.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
@ Erasmus universiteit..C-gebouw
Vanaf 19.15..meer weet ik niet
Niks van gehoord, of is het alleen voor rechtenstudentjeS?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
zijt gij darius of ahmed?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Libnanees. Nee geintje, ik ben Perzisch!
Ik ben in het echt veel liever.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:09 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Maar je blijft een lul..met een mooi koppie
Moeten zij jou wel?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:10 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
marokkanen moet ik ook eigenlijk niet hoor..
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Moeten zij jou wel?Nee serieus, waarom niet? Ik zou liever een Turk hebben ipv een Marokkaan.
hij was gasthoogleraar bij sociologie vorig jr. volgens mij spreekt ie nog welleensquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
geloof er niks van ...maar goed jij hebt toch al een vriendin..quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ben in het echt veel liever.
als ik je ooit ergens spot, geloof me ik ga me best doen voor jequote:Op donderdag 14 januari 2010 20:12 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
pffffff ik haatt mannen eigenlijkk..ik ben de juiste nog steeds niet tegen gekomen..ik ben 22 en nooooit een vriendje gehad..
dit is toch het marokkanen topic? does een beetje positief graag. ze krijgen al genoeg shit over zich heen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Moeten zij jou wel?Nee serieus, waarom niet? Ik zou liever een Turk hebben ipv een Marokkaan.
Wat is de juiste? Denk niet dat jij aan alle eisen voldoet.. niemand is perfect.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:12 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
pffffff ik haatt mannen eigenlijkk..ik ben de juiste nog steeds niet tegen gekomen..ik ben 22 en nooooit een vriendje gehad..
Probeer je te regelen ofzo?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:12 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
geloof er niks van ...maar goed jij hebt toch al een vriendin..
Ja, maar ik ben geen Marokkaanse.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit is toch het marokkanen topic?
Echt zo'n vrouw waarbij de hormonen door de lucht vliegen dus.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:12 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
waar moet je mij spotten ik ben altijd thuis..quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:13 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
als ik je ooit ergens spot, geloof me ik ga me best doen voor je
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:14 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
waar moet je mij spotten ik ben altijd thuis..
Echt zo.quote:
Ik kan het wel voor je uitmaken, als je dat wilt?quote:maar goed jij hebt toch al een vriendin..
terwijl je het eigenlijk niet weetquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik heb gewoon te vaak gelijk.
dat dussquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Echt zo'n vrouw waarbij de hormonen door de lucht vliegen dus.
Huismusquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:14 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
waar moet je mij spotten ik ben altijd thuis..
ik heb er intussen nog iets aan toegevoegd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben geen Marokkaanse.
ok..quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:15 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Echt zo.
[..]
Ik kan het wel voor je uitmaken, als je dat wilt?
ik kan goed gokkenquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:15 schreef Gratau het volgende:
[..]
terwijl je het eigenlijk niet weet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
Nou en, ze vragen er om.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb er intussen nog iets aan toegevoegd.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Een snuif mannelijk parfum en de beer is los
Alsof je dan niet gespot kunt worden. Alsof ieder getrouwd stel vroeger uitging..quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:16 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ja van werk naar huis en soms winkelen en naar familie...maar uitgaan dat nooit..
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:17 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
waarom zolang bel haar nu op...of maak het uit via sms
niet allemaal. en zeker niet de mocro's die op fok! posten. die hebben niet eens tijd om rottigheid uit te halen en ze klinken vaak erg eloquent.quote:
Tja, de ketting is niet lang genoeg zeker?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:16 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ja van werk naar huis en soms winkelen en naar familie...maar uitgaan dat nooit..
Ja maar ik weet niet waar hij mij wil spotten in een disco ofzo hahahquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Alsof je dan niet gespot kunt worden. Alsof ieder getrouwd stel vroeger uitging..
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik kan goed gokkenah okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mundus vult decipi
Het zijn ook nerds, net als iedereen hierquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
niet allemaal. en zeker niet de mocro's die op fok! posten. die hebben niet eens tijd om rottigheid uit te halen en ze klinken vaak erg eloquent.
Is hij geen moslim dan????????????????/quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
AryaMehr, je moet je ook bekeren tot de islam. Dat weet je he, voor het geval je het nu voor niets uitmaakt. Zou zonde zijn.
Nee, dat kan ik haar niet aan doen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:17 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Samen naar de sterrenhemel kijkenquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Alsof je dan niet gespot kunt worden. Alsof ieder getrouwd stel vroeger uitging..
Dat doen ze om te doen lijken alsof er ook goede tussen zitten, zodat ze niet het land worden uitgetrapt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
niet allemaal. en zeker niet de mocro's die op fok! posten. die hebben niet eens tijd om rottigheid uit te halen en ze klinken vaak erg eloquent.
Hehe, dat had jij een keer gedaan, toch?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:17 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ik doe alles voor haar.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
AryaMehr, je moet je ook bekeren tot de islam. Dat weet je he, voor het geval je het nu voor niets uitmaakt. Zou zonde zijn.
Als iemand de islam bashed...quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:18 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Is hij geen moslim dan????????????????/
nopequote:Op donderdag 14 januari 2010 20:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Tja, de ketting is niet lang genoeg zeker?
jij bent echt een gekke..quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:18 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet waar hij mij wil spotten in een disco ofzo hahah
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:18 schreef Gratau het volgende:
[..]
ah okeIk moest even nadenken wat Emel te maken heeft met het niet weten, maar je bedoelt dus m'n foknaam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een pure Turk.
Ze liegen. Ze willen gewoon dat wij niet samen één stelletje worden. Duivels zijn het! Ik zeg het je, duivels!quote:
Klopt die dacht ff dat ie mij als zijn vrouwtje kon maken..quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hehe, dat had jij een keer gedaan, toch?.
maar hij toch niet?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het zijn ook nerds, net als iedereen hier
http://www.mohandis.nl/quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:19 schreef Mutant01 het volgende:
Ey, waarom kaapt iedereen dit topic. Tozzz, ga je eigen etnische topics bezoeken!
Gelogen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, lees wat terug van zijn posts
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ze liegen. Ze willen gewoon dat wij niet samen één stelletje worden. Duivels zijn het! Ik zeg het je, duivels!
Hoe heb je het dan uitgemaakt? Je hebt dus wel ooit een vriendje gehad.. Leugenaar!quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:21 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Klopt die dacht ff dat ie mij als zijn vrouwtje kon maken..
AryaMehr... lees je dit?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:21 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
nee is genoeg geweest..ik moet je al niet meer..
boos??quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:19 schreef Mutant01 het volgende:
Ey, waarom kaapt iedereen dit topic. Tozzz, ga je eigen etnische topics bezoeken!
Jullie zijn zo stil.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:19 schreef Mutant01 het volgende:
En wat moet ik nu dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:21 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
hij heeft het net uitgemaakt!quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:21 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Leer lezen!quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoe heb je het dan uitgemaakt? Je hebt dus wel ooit een vriendje gehad.. Leugenaar!
Vind je het gek? We krijgen niet eens de kans om onze culturele hoogstandjes te showen.quote:
Maar zargon zei dat zij het een keer had uitgemaakt via de pm. En zij zei ja... dusquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Leer lezen!Ze heeft het over hem
Heb je serieus 8 broers?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:23 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Iwa ja wat moet je doen als je 8 broers hebt die op je hielen zitten..
Ze is verstandig.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, ze laat zich gewoon opstoken.
Het was haar huwelijkspartner.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoe heb je het dan uitgemaakt? Je hebt dus wel ooit een vriendje gehad.. Leugenaar!
Neee hij was een man die bij mijn broers kwam om mijn hand te vargen hahah en mijn broers vonden hem wel goed voor mij,,,en hij had een telnr achter gelaten voo rmij om te praten..quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Echt he.. doe normaal gek.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat the fuck zeg ik, ze is nog 16.
Zelfs jullie OP is door een Turk gemaakt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vind je het gek? We krijgen niet eens de kans om onze culturele hoogstandjes te showen.
aha, je krijgt de kans niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vind je het gek? We krijgen niet eens de kans om onze culturele hoogstandjes te showen.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zelfs jullie OP is door een Turk gemaakt.
Uitgemaakt via sms.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het was haar huwelijkspartner..
Oja, jouw ouders zijn de slaapkamer niet uitgeweest na hun huwelijkquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:23 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Iwa ja wat moet je doen als je 8 broers hebt die op je hielen zitten..
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:24 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Neee hij was een man die bij mijn broers kwam om mijn hand te vargen hahah en mijn broers vonden hem wel goed voor mij,,,en hij had een telnr achter gelaten voo rmij om te praten..
Dus heb ik hem ff een goed smsje gestuurd die loser wat dacht ie welll
Maar je bekeert je niet, dus ze is verstandig door jou af te wijzen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, want anders had ze nu wel een vriend. Ze heeft het verpest.
Makkelijk hoor, beetje inlullen bij je broers en je hebt een knappe vrouwquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:24 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Neee hij was een man die bij mijn broers kwam om mijn hand te vargen hahah en mijn broers vonden hem wel goed voor mij,,,en hij had een telnr achter gelaten voo rmij om te praten..
Ik moest lachen. Whehe.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:24 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
klopt dat muuropschrift toch: "turken ga terug naar marokko!"quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:25 schreef Gratau het volgende:
turken veroveren Marokko
Jawel, ik was echt van plan om mijzelf te bekeren. Besneden ben ik al, dus dat is mooi meegepakt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar je bekeert je niet, dus ze is verstandig door jou af te wijzen.
Voor deze ene keer geloof ik je.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jawel, ik was echt van plan om mijzelf te bekeren. Besneden ben ik al, dus dat is mooi meegepakt.
Man, waar wacht je nog op? Grijp die kans voor het te laat is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jawel, ik was echt van plan om mijzelf te bekeren. Besneden ben ik al, dus dat is mooi meegepakt.
Ik heb al ervaring met Marokkaanse vrouwen. Pittig, zeg ik je!quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Voor deze ene keer geloof ik je.Maak je geen zorgen, genoeg mooie Marokkaanse meisjes.
En daar maak je niet eens gebruik vanquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
Nadiaschoonheid, ik heb lekker maar 1 broer.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Makkelijk hoor, beetje inlullen bij je broers en je hebt een knappe vrouw
Moslims?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:29 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb al ervaring met Marokkaanse vrouwen. Pittig, zeg ik je!
Gebruik?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
En daar maak je niet eens gebruik van
1 van de 8quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:30 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Nou toevallig was dat de enige die ze goed vondenn..vaak zeggen ze gelijk tegen die mannen van nee ze wil niet..maar hem vonden ze dus wel geschikt..
maar ik heb wel ooit mijn ideale huwelijkskandidaat op moeten geven omdat een van mijn broers hem niet mocht...![]()
![]()
Ik zal er nooit iets van snappen, je zusje niet gelukkig laten wordenquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:30 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Nou toevallig was dat de enige die ze goed vondenn..vaak zeggen ze gelijk tegen die mannen van nee ze wil niet..maar hem vonden ze dus wel geschikt..
maar ik heb wel ooit mijn ideale huwelijkskandidaat op moeten geven omdat een van mijn broers hem niet mocht...![]()
![]()
Hartverscheurend...quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:30 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
![]()
echte moslim mannenquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hey, Nadiaschoonheid, ik ken een Marokkaans meisje met een paar broers en veel neven uit Amsterdam. Ik ga vragen voor je ok.
Veto is geen afkorting hoor, het is geen NATOquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
1 van de 8? Zo gaat het wel erg moeilijk worden als zij allemaal VETO-recht hebben
.
hahha nee was geen pooier was een geweldige moslimmanquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zal er nooit iets van snappen, je zusje niet gelukkig laten worden![]()
Of was het een pooier?
Dan neemt haar textielhoeveelheid met 200% toequote:Op donderdag 14 januari 2010 20:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En als die zegt dat je je moet bedekken?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Veto is geen afkorting hoor, het is geen NATO![]()
Net zoals bij de VeiligheidsraadMaar dit gaat te diep
daarmee bedoel ik een man die 5 keer per dag zijn gebed verricht...vasten in de ramadan enz..quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat is een echte moslimman? Ben jij een echte moslima?
Hij had gewoon een lange ketting liggen, daar viel je opquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:34 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
hahha nee was geen pooier was een geweldige moslimman
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dan neemt haar textielhoeveelheid met 200% toe
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dan neemt haar textielhoeveelheid met 200% toe
enz enz.. wat is dat?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:35 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
daarmee bedoel ik een man die 5 keer per dag zijn gebed verricht...vasten in de ramadan enz..
en ja ik doe dat allemaal...
Wat goed van je.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:35 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
daarmee bedoel ik een man die 5 keer per dag zijn gebed verricht...vasten in de ramadan enz..
Dat ga ik sowieso doen als ik getrouwd ben..quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En als die zegt dat je je moet bedekken?
Dat doen ze toch allemaal?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:35 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Weet je dat de meeste marokkanen niet eens biddenn...quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
enz enz.. wat is dat?
Dit is wel makkelijk hoor.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:35 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dit eerlijk gezegd best wel raar. Het doet het lijken alsof je het voor je man doet en niet voor Allah. En het lijkt alsof je je nu niet bedekt, omdat je "wanhopig" bent, bang om geen man meer te kunnen vinden. Een "echte" moslim accepteert je ook als je je nu bedekt. Maar goed, hier hebben we het al zo vaak uitgebreid over gehad.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:35 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Dat ga ik sowieso doen als ik getrouwd ben..
Wat ik dan niet begrijp is waarom je zulke foto's van jezelf op het internet plaatst.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:35 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Kan me eerlijk gezegd geen flikker schelen, alsof je met alleen bidden alles bent. Let aub ook op andere punten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:36 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Weet je dat de meeste marokkanen niet eens biddenn...
jij snapt em swaquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:37 schreef AryaMehr het volgende:
Nee even serieus, ik val alleen op intellectuele vrouwen!
een paar getrouwd paar niet..quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:36 schreef Gratau het volgende:
hoe oud zijn je broers?
zijn die wel getrouwd?
ter compensatie?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:37 schreef AryaMehr het volgende:
Nee even serieus, ik val alleen op intellectuele vrouwen!
Ja en als ik dat nou alleen voor mijn man wil doen en dan???quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik vind dit eerlijk gezegd best wel raar. Het doet het lijken alsof je het voor je man doet en niet voor Allah. En het lijkt alsof je je nu niet bedekt, omdat je "wanhopig" bent, bang om geen man meer te kunnen vinden. Een "echte" moslim accepteert je ook als je je nu bedekt. Maar goed, hier hebben we het al zo vaak uitgebreid over gehad.
Daar gaan we weerquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:39 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ja en als ik dat nou alleen voor mijn man wil doen en dan???
Komen de broeders alleen in paren?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:38 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
een paar getrouwd paar niet..
Kijk eens op de uni.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Precies, en intellectuele en mooie vrouwen zijn redelijk zeldzaam!
Het zijn er 8, ja dus.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Komen de broeders alleen in paren?
Vind ik het nogal hypocriet overkomen om hier zo zielig te doen over dat je geen goede man kan vinden en dat je ze allemaal haat en een goede moslim wil. Staat je man boven Allah? Jij wil blijkbaar een man die je van alles verbied, omdat je je wil bedekken voor hem en niet voor Allah. Veel succes.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:39 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ja en als ik dat nou alleen voor mijn man wil doen en dan???
Valt reuze mee.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Precies, en intellectuele/mooie vrouwen zijn redelijk zeldzaam!
ze moet ook lekker zijn.quote:
Ik zit op de uni. Ik zie weinig tot geen echte intellectuele vrouwen. Van het type Oriana Falluci.quote:
Wie ben jij nou weerquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:41 schreef herschi het volgende:
[..]
leer gewoon van wat hij zegt ipv debiele reacties te geven.
Mijn graf is niet JOUW graf...ga jij maar eerst leren bidden..voordat je uberhaupt over allah begint!!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vind ik het nogal hypocriet overkomen om hier zo zielig te doen over dat je geen goede man kan vinden en dat je ze allemaal haat en een goede moslim wil. Staat je man boven Allah? Jij wil blijkbaar een man die je van alles verbied, omdat je je wil bedekken voor hem en niet voor Allah. Veel succes.
Bedoel je Oriana Fallaci?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik zit op de uni. Ik zie weinig tot geen echte intellectuele vrouwen. Van het type Oriana Falluci.
Welke uni dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik zit op de uni. Ik zie weinig tot geen echte intellectuele vrouwen. Van het type Oriana Falluci.
Wie de hell ben jij?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:41 schreef herschi het volgende:
[..]
leer gewoon van wat hij zegt ipv debiele reacties te geven.
Ik zeg alleen dat ik je hypocriet vind, wat is jouw probleem dat je me op deze manier moet aanvallen. Hoe weet jij dat ik niet kan bidden? Zielig hoor dit.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:42 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Mijn graf is niet JOUW graf...ga jij maar eerst leren bidden..voordat je uberhaupt over allah begint!!!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:42 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Mijn graf is niet JOUW graf...ga jij maar eerst leren bidden..voordat je uberhaupt over allah begint!!!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:42 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
nou nee, dan ontbreekt het intellect. ik bedoel dat het gewoon heel zeldzaam is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh ja, sorry, dan moet je zeker op het VMBO zijn.
Nou, op de EUR vind ik het niet tegenvallen hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat valt soms zwaar tegen hoor.
Fallaci, ja. Spellingsnazi! ik weet zeker dat je haar niet kende, maar haar naam gewoon op google had ingetypt.quote:
iemand die jou keihard de les leest. en keihard gelijk heeft.quote:
Waarom lach je?quote:
Ik heb het over intellect. 95% kan gewoon goed leren. En dat is niet hetzelfde als intellect.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou, op de EUR vind ik het niet tegenvallen hoor. Mischien dat het in Brabant minder is
.
Oh, daar heb ik geen flauw idee. Zal wel veel corpmeisjes zijn, die vind ik ook verschrikkelijk.quote:
Omdat ik dat weet...jij bent degene hier die hypocriet is,,,altijd maar de islam in je mond nemen maar zelf doe je er niks aan...quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik je hypocriet vind, wat is jouw probleem dat je me op deze manier moet aanvallen. Hoe weet jij dat ik niet kan bidden? Zielig hoor dit.
Precies, maar dat schijnen sommige mensen niet te begrijpen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb het over intellect. 95% kan gewoon goed leren. En dat is niet hetzelfde als intellect.
Ik ben het met je eens hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waarom lach je?Alsof ik niet over Allah had mogen beginnen als ik niet kon bidden. Ik haat het zo erg als mensen denken dat met bidden alles is opgelost en wel de hele dag door lekker hypocriet doen. Echt veel succes in je verdere leven nadiaschoonheid. Gelukkig is jouw graf niet mijn graf.
Oh zo, daar heb je mischien wel gelijk in.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb het over intellect. 95% kan gewoon goed leren. En dat is niet hetzelfde als intellect.
Dit zeg je alleen omdat je je aangevallen voelt. Echt diep triest.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:46 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Omdat ik dat weet...jij bent degene hier die hypocriet is,,,altijd maar de islam in je mond nemen maar zelf doe je er niks aan...
wat denk je dat islam alleen maar in je hart moet zitten(nee dus)) ga maar alvast beginnen met salaat verichten meid...je moet heel wat jaren inhalen...
Dat is waar. Maar iedereen vind zichzelf vooral slim he.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, serieus niet, valt harstikke mee bij mijquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik geen flauw idee. Zal wel veel corpmeisjes zijn, die vind ik ook verschrikkelijk.
ik vind je ineens erg eng klinken, als kaaskop.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:46 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Omdat ik dat weet...jij bent degene hier die hypocriet is,,,altijd maar de islam in je mond nemen maar zelf doe je er niks aan...
wat denk je dat islam alleen maar in je hart moet zitten(nee dus)) ga maar alvast beginnen met salaat verichten meid...je moet heel wat jaren inhalen...
Nou, super hoor, in een fucking slow chat.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
iemand die jou keihard de les leest. en keihard gelijk heeft.
Oeh deze comeback.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nou, super hoor, in een fucking slow chat.En dat van iemand die nog niet weet dat een zin met een hoofdletter begonnen dient te worden en op een punt eindigt.
Tangerquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:48 schreef Mutant01 het volgende:
Raad de plek (en ja het is in Marokko):
[ afbeelding ]
Het is corps.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, die zie je daaro wel veel. Met hun corptruitjes.
Als ik mij wil bedekken voor mijn man dan doe ik datttt...de beste vrouwen onder ons zijn nog altijd de vrouwen die gehoorzaam zijn aan hun echtgenoten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dit zeg je alleen omdat je je aangevallen voelt. Echt diep triest.![]()
De islam zit zo te zien niet eens in jouw hart, omdat je je voor je man wil bedekken, maar niet voor Allah. Je moet Allah geen deelgenoten toekennen. En niet over mij praten, je kent me niet eens gek.
Nee, Tanger is een stad en ligt aan het water. Dit is een groot dorp en ligt niet aan het water.quote:
Dude, het is echt niet zo erg hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die vrouw draagt geen hoofddoek, waarom heb je haar niet geklaptquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:48 schreef Mutant01 het volgende:
Raad de plaats (en ja het is in Marokko):
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nou, super hoor, in een fucking slow chat.En dat van iemand die nog niet weet dat een zin met een hoofdletter begonnen dient te worden en met een punt eindigt.
Veel mannen vinden je nu al leukerquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:50 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Als ik mij wil bedekken voor mijn man dan doe ik datttt...de beste vrouwen onder ons zijn nog altijd de vrouwen die gehoorzaam zijn aan hun echtgenoten.
ga maar eens vaker je verdiepen in je mooie geloof..inplaats van alleen maar hiet te zitten fokken..
Met jou ben ik ook klaar.turkkkk
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:50 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Als ik mij wil bedekken voor mijn man dan doe ik datttt...de beste vrouwen onder ons zijn nog altijd de vrouwen die gehoorzaam zijn aan hun echtgenoten.
ga maar eens vaker je verdiepen in je mooie geloof..inplaats van alleen maar hiet te zitten fokken..
Mijn oren ontploffen bijna als ik weer zo'n inhoudsloze bimbo met irritant accent weer dom zit te lullenquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dude, het is echt niet zo erg hoorMeeste gezeik houden ze gelukkig in hun huis of sociëteit
Ja, maar gehoorzaam als hun man ook het beste voor haar wil als moslim. Je kan best gehoorzaam zijn aan je man, maar je moet hem niet boven Allah plaatsen. En praat niet over mij en de islam, ik doe niet alles goed, maar ik ga niet zulke onzin lopen lullen. Je bedekt je voor Allah en niet voor je man, klaar. Geen deelgenoten toekennen aan Allah.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:50 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
rivisu?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, Tanger is een stad en ligt aan het water. Dit is een groot dorp en ligt niet aan het water.
Meknès?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:48 schreef Mutant01 het volgende:
Raad de plaats (en ja het is in Marokko):
[ afbeelding ]
Ik zou de spellingnazi uithangen tegenover Wik, TM deed er plaatje over, die gast ging zeuren over TM dat hij gedisst was en toen begon jijquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
ik bedoelde het dan ook niet zo keihard. ik moest gewoon lachen om die poster die je ff quick de les gaf.
Ik wil Al Hoceima zeggen, maar dat ligt ook aan zee.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:52 schreef Mutant01 het volgende:
Tozz jullie kennis over Marokko is ook zip.
Dat is dus RSCquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn oren ontploffen bijna als ik weer zo'n inhoudsloze bimbo met irritant accent weer dom zit te lullen.
Ik heb de poster gepost hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
ik bedoelde het dan ook niet zo keihard. ik moest gewoon lachen om die poster die jou ff quick de les gaf.
Het RSC is alleen voor mannen, het RVSV is voor vrouwen. Duh.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat is dus RSCMeisje uit mijn klas zit daarbij
Zij is best aardig
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
Serieus, ik wil niet oordelen op afkomst. Maar sommige Marokkaanse meisjes..
maar wat hebben we gelachen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zou de spellingnazi uithangen tegenover Wik, TM deed er plaatje over, die gast ging zeuren over TM dat hij gedisst was en toen begon jij![]()
Lekker uit verband gerukt
Bilimi jij doet helemaal niks aan je geloof..en dat weet je dondersgoed punt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maar gehoorzaam als hun man ook het beste voor haar wil als moslim. Je kan best gehoorzaam zijn aan je man, maar je moet hem niet boven Allah plaatsen. En praat niet over mij en de islam, ik doe niet alles goed, maar ik ga niet zulke onzin lopen lullen. Je bedekt je voor Allah en niet voor je man, klaar. Geen deelgenoten toekennen aan Allah.
Mijn mooie geloof, is ook jouw geloof. Ik verdiep me er al in.![]()
Turk? Ohhh.. ga jij je eens verdiepen in jouw geloof.
Het is hier toch geen Oman.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het RSC is alleen voor mannen, het RVSV is voor vrouwen. Duh.
Opzich welquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:51 schreef herschi het volgende:
[..]
moet ik iemand zijn om iemand ergens op te wijzen?
Zoals jij.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:54 schreef IHVK het volgende:
Ik wil niet racistisch zijn hoor, maar sommige Turken. damn.
als je iets verder gaat krijg je geen tongzoen, maar een tirade.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
Serieus, ik wil niet oordelen op afkomst. Maar sommige Marokkaanse meisjes..
RSV? Je bedoelt SSR denk ik, dat zijn de grote 5 jaquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:54 schreef IHVK het volgende:
Minerva, Augustinus, Quintus, Catena en RSV
toch in Leiden? Althans de grote 5.
Grappig dat je m'n post ontwijkt. Je weet dondersgoed dat ik gelijk heb. Je kent me niet, dus weet je ook niet of ik wel of niets aan m'n geloof doe. Jij bent echt het type dat denkt dat alleen bidden iemand een goede moslim maakt. Verdiep jezelf nog eens in de islam en doe het dit keer goed oke.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:55 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Bilimi jij doet helemaal niks aan je geloof..en dat weet je dondersgoed punt.
Doe jij dan eens een rok aan waarbij je ingewanden níet te zien zijn. Tjeez...quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:55 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ja vergeten alweer.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
RSV? Je bedoelt SSR denk ik, dat zijn de grote 5 ja
jaaquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je iets verder gaat krijg je geen tongzoen, maar een tirade.leuk he?
Moet ze eerst een man vinden, anders hoeft het niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Doe jij dan eens een rok aan waarbij je ingewanden níet te zien zijn. Tjeez...
Beter ga je niet mee doen aan deze discussie.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Doe jij dan eens een rok aan waarbij je ingewanden níet te zien zijn. Tjeez...
Ah nasty, alleen maar wijven bij elkaar, wat een kippenhok moet dat zijnquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het RSC is alleen voor mannen, het RVSV is voor vrouwen. Duh.
Zou je dit kunnen uitleggen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:55 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Is niet bedoeld als een aanval. Ik begrijp het serieus niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat ik dan niet begrijp is waarom je zulke foto's van jezelf op het internet plaatst.
Ja, 50 jaar geleden heette het geen Roffaquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De opkomst van de Islam heeft dit veroorzaakt, 50% allochtoon jeweets.
Dit is inderdaad niet bedoeld voor mannen. We gaan elkaar zo in de haren vliegen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Beter ga je niet mee doen aan deze discussie.
wat is dan iets aan je geloof doen? de leukste marokkanen die ik ken geloven gewoon net zoals ik ooit gedoopt ben.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:55 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ze zitten ook gewoon in hetzelfde gebouw, volgens mij. Maar ja, mores (of hoe heten die regeltjes ook alweer?) hè.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ah nasty, alleen maar wijven bij elkaar, wat een kippenhok moet dat zijn![]()
Minerva is al 30 jaar gemengd ofzo?
Mond dicht meisjequote:Op donderdag 14 januari 2010 20:57 schreef griskay het volgende:
beste vrouwen gehoorzamen, wtf??????
Ik liet me even gaan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Beter ga je niet mee doen aan deze discussie.
hey, de waarheid is hard.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:57 schreef griskay het volgende:
beste vrouwen gehoorzamen, wtf??????
Lamequote:Op donderdag 14 januari 2010 20:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze zitten ook gewoon in hetzelfde gebouw, volgens mij. Maar ja, mores (of hoe heten die regeltjes ook alweer?) hè.
zat ik er toch wel mooi het dichtste bij. ik gaf de arabische naam van 1500 jaar gelden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:57 schreef Mutant01 het volgende:
Het was CHEFCHOUEN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |