Is toch allang geweest man, een paar maanden geleden waren hier hele topicreeksen over.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:39 schreef AryaMehr het volgende:
Iedereen moet zijn foto inleveren, de Fok! verkiezingen worden gehouden voor de knapste man van Fok!
Je hebt iets weg van m'n oom.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:39 schreef AryaMehr het volgende:
Iedereen moet zijn foto inleveren, de Fok! verkiezingen worden gehouden voor de knapste man van Fok!
Qua uiterlijk bedoel je?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je hebt iets weg van m'n oom.
Meen je niet, wie had er gewonnen dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is toch allang geweest man, een paar maanden geleden waren hier hele topicreeksen over.
Geen flauw ideequote:Op donderdag 14 januari 2010 19:42 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Meen je niet, wie had er gewonnen dan?
Haha, dat zou best kunnen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, uiterlijk gezien, maar misschien is het meer je manier van kijken.
Ben benieuwd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geen flauw idee. volgens mij heette het iets als fok userfoto awards, moet je maar even zoeken.
Vast zo iemand die alleen op FOK! komt om om de week een foto van zichzelf te dumpen, zo van 'kijk-mij-eens-mooi/knap/gek-zijn'.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:42 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Meen je niet, wie had er gewonnen dan?
Haha, inderdaad.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vast zo iemand die alleen op FOK! komt om om de week een foto van zichzelf te dumpen, zo van 'kijk-mij-eens-mooi/knap/gek-zijn'.Ze moesten mij eens zien.
Overigens wordt ik voor een Iranier of voorn een Turk aangezien. De meeste denken dat ik Grieks of Italiaans ben.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, uiterlijk gezien, maar misschien is het meer je manier van kijken.
Wees er trots op.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
Je zou van alles kunnen zijn, ik zou niet zeggen "hey dat is een Turk!" en alle andere opties vergeten. Zelfde met m'n oom.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:47 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Overigens wordt ik voor een Iranier of voorn een Turk aangezien. De meeste denken dat ik Grieks of Italiaans ben.
Je bent wél zelfverzekerd, dat moet ik toegevenquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vast zo iemand die alleen op FOK! komt om om de week een foto van zichzelf te dumpen, zo van 'kijk-mij-eens-mooi/knap/gek-zijn'.Ze moesten mij eens zien.
En knap.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bent wél zelfverzekerd, dat moet ik toegeven.
Ik kan niets vinden?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geen flauw idee. volgens mij heette het iets als fok userfoto awards, moet je maar even zoeken.
De spoor?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:55 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dan zou jij vast wel de spoor bijster zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |