Ah, jammer. Ik dacht op tv.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
@ Erasmus universiteit..C-gebouw
Vanaf 19.15..meer weet ik niet
Niks van gehoord, of is het alleen voor rechtenstudentjeS?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
zijt gij darius of ahmed?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Libnanees. Nee geintje, ik ben Perzisch!
Ik ben in het echt veel liever.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:09 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Maar je blijft een lul..met een mooi koppie
Moeten zij jou wel?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:10 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
marokkanen moet ik ook eigenlijk niet hoor..
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Moeten zij jou wel?Nee serieus, waarom niet? Ik zou liever een Turk hebben ipv een Marokkaan.
hij was gasthoogleraar bij sociologie vorig jr. volgens mij spreekt ie nog welleensquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
geloof er niks van ...maar goed jij hebt toch al een vriendin..quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ben in het echt veel liever.
als ik je ooit ergens spot, geloof me ik ga me best doen voor jequote:Op donderdag 14 januari 2010 20:12 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
pffffff ik haatt mannen eigenlijkk..ik ben de juiste nog steeds niet tegen gekomen..ik ben 22 en nooooit een vriendje gehad..
dit is toch het marokkanen topic? does een beetje positief graag. ze krijgen al genoeg shit over zich heen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Moeten zij jou wel?Nee serieus, waarom niet? Ik zou liever een Turk hebben ipv een Marokkaan.
Wat is de juiste? Denk niet dat jij aan alle eisen voldoet.. niemand is perfect.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:12 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
pffffff ik haatt mannen eigenlijkk..ik ben de juiste nog steeds niet tegen gekomen..ik ben 22 en nooooit een vriendje gehad..
Probeer je te regelen ofzo?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:12 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
geloof er niks van ...maar goed jij hebt toch al een vriendin..
Ja, maar ik ben geen Marokkaanse.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit is toch het marokkanen topic?
Echt zo'n vrouw waarbij de hormonen door de lucht vliegen dus.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:12 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
waar moet je mij spotten ik ben altijd thuis..quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:13 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
als ik je ooit ergens spot, geloof me ik ga me best doen voor je
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:14 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
waar moet je mij spotten ik ben altijd thuis..
Echt zo.quote:
Ik kan het wel voor je uitmaken, als je dat wilt?quote:maar goed jij hebt toch al een vriendin..
terwijl je het eigenlijk niet weetquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik heb gewoon te vaak gelijk.
dat dussquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Echt zo'n vrouw waarbij de hormonen door de lucht vliegen dus.
Huismusquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:14 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
waar moet je mij spotten ik ben altijd thuis..
ik heb er intussen nog iets aan toegevoegd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben geen Marokkaanse.
ok..quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:15 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Echt zo.
[..]
Ik kan het wel voor je uitmaken, als je dat wilt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |