Het viel opquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:56 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wil je die richting op gaan? Dan ken ik er ook nog wel een paar.
Ik doe normaal.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het viel op![]()
Waar zijn alle vrouwen heen, er is geen bitch fight meer geweest
En Rookert de pseudo-Turk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
Nadiaschoonheid, alleen TheMagnificent is Turks.
Wat ben jij dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
Oh waarom dat?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:02 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Niet liegen. Je bent stiekem gewoon Algerijnse.
geen nederlandse?quote:
Oh hahah ja jij bent turksequote:Op donderdag 14 januari 2010 20:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hij had het tegen mij en je weet dat ik Turks ben, toch?
Het kan trouwens zo zijn dat ze denkt dat ik een Marokkaanse ben. Ze mag Turken niet zei ze in het vorige topic en ze deed al die tijd wel normaal tegen mij via de pm.quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
Doe niet zo oppervlakkigquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik ben zo teleurgesteld in mezelf. Ik zou vandaag écht leren..ik heb zelfs besloten om niet naar Tariq Ramadan te gaan kijken..
![]()
Voor niks gemist dus![]()
Ik ik ..hij..snik![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik ben zo teleurgesteld in mezelf. Ik zou vandaag écht leren..ik heb zelfs besloten om niet naar Tariq Ramadan te gaan kijken..
![]()
Ik ik ..hij..snik![]()
[ afbeelding ]
hahah nee ik weet wel dat je turkse bentt..en ik mag jou wel graag hoor..quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het kan trouwens zo zijn dat ze denkt dat ik een Marokkaanse ben. Ze mag Turken niet zei ze in het vorige topic en ze deed al die tijd wel normaal tegen mij via de pm.
Dan kun je ook met een Turk trouwen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:06 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
hahah nee ik weet wel dat je turkse bentt..en ik mag jou wel graag hoor..
Ohh okk vandaar die lekkere kop van je..quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Libnanees. Nee geintje, ik ben Perzisch!
Neeeeeequote:Op donderdag 14 januari 2010 20:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dan kun je ook met een Turk trouwen.
Waarom vertel je dat hier?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En die haren op je rug op de foto die je naar me stuurde dan?
Waar wilde je hem bekijken dan? Was ie ergens te gast? Zou ik best terug willen zien.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
![]()
Ik ik ..hij..snik![]()
[ afbeelding ]
Waarom wil je dan zo graag een Marokkaan? Niet dat ik met een Marokkaan zou kunnen trouwen hoor, sommige mag ik wel gewoon, maar echt diepgaande contacten? Nee, liever niet.quote:
Nou AryaMehr, hier heb je je vrouw.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:06 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ohh okk vandaar die lekkere kop van je..
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:06 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ohh okk vandaar die lekkere kop van je..
@ Erasmus universiteit..C-gebouwquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waar wilde je hem bekijken dan? Was ie ergens te gast? Zou ik best terug willen zien.
eigenlijk klopt dat ookquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
en eigenlijk ben je ook geen man..
marokkanen moet ik ook eigenlijk niet hoor..quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waarom wil je dan zo graag een Marokkaan? Niet dat ik met een Marokkaan zou kunnen trouwen hoor, sommige mag ik wel gewoon, maar echt diepgaande contacten? Nee, liever niet.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:09 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Maar je blijft een lul..met een mooi koppie
Ah, jammer. Ik dacht op tv.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
@ Erasmus universiteit..C-gebouw
Vanaf 19.15..meer weet ik niet
Niks van gehoord, of is het alleen voor rechtenstudentjeS?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
zijt gij darius of ahmed?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Libnanees. Nee geintje, ik ben Perzisch!
Ik ben in het echt veel liever.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:09 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Maar je blijft een lul..met een mooi koppie
Moeten zij jou wel?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:10 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
marokkanen moet ik ook eigenlijk niet hoor..
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Moeten zij jou wel?Nee serieus, waarom niet? Ik zou liever een Turk hebben ipv een Marokkaan.
hij was gasthoogleraar bij sociologie vorig jr. volgens mij spreekt ie nog welleensquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
geloof er niks van ...maar goed jij hebt toch al een vriendin..quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ben in het echt veel liever.
als ik je ooit ergens spot, geloof me ik ga me best doen voor jequote:Op donderdag 14 januari 2010 20:12 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
pffffff ik haatt mannen eigenlijkk..ik ben de juiste nog steeds niet tegen gekomen..ik ben 22 en nooooit een vriendje gehad..
dit is toch het marokkanen topic? does een beetje positief graag. ze krijgen al genoeg shit over zich heen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Moeten zij jou wel?Nee serieus, waarom niet? Ik zou liever een Turk hebben ipv een Marokkaan.
Wat is de juiste? Denk niet dat jij aan alle eisen voldoet.. niemand is perfect.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:12 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
pffffff ik haatt mannen eigenlijkk..ik ben de juiste nog steeds niet tegen gekomen..ik ben 22 en nooooit een vriendje gehad..
Probeer je te regelen ofzo?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:12 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
geloof er niks van ...maar goed jij hebt toch al een vriendin..
Ja, maar ik ben geen Marokkaanse.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit is toch het marokkanen topic?
Echt zo'n vrouw waarbij de hormonen door de lucht vliegen dus.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:12 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
waar moet je mij spotten ik ben altijd thuis..quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:13 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
als ik je ooit ergens spot, geloof me ik ga me best doen voor je
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:14 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
waar moet je mij spotten ik ben altijd thuis..
Echt zo.quote:
Ik kan het wel voor je uitmaken, als je dat wilt?quote:maar goed jij hebt toch al een vriendin..
terwijl je het eigenlijk niet weetquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik heb gewoon te vaak gelijk.
dat dussquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Echt zo'n vrouw waarbij de hormonen door de lucht vliegen dus.
Huismusquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:14 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
waar moet je mij spotten ik ben altijd thuis..
ik heb er intussen nog iets aan toegevoegd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben geen Marokkaanse.
ok..quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:15 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Echt zo.
[..]
Ik kan het wel voor je uitmaken, als je dat wilt?
ik kan goed gokkenquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:15 schreef Gratau het volgende:
[..]
terwijl je het eigenlijk niet weet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
Nou en, ze vragen er om.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb er intussen nog iets aan toegevoegd.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Een snuif mannelijk parfum en de beer is los
Alsof je dan niet gespot kunt worden. Alsof ieder getrouwd stel vroeger uitging..quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:16 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ja van werk naar huis en soms winkelen en naar familie...maar uitgaan dat nooit..
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:17 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
waarom zolang bel haar nu op...of maak het uit via sms
niet allemaal. en zeker niet de mocro's die op fok! posten. die hebben niet eens tijd om rottigheid uit te halen en ze klinken vaak erg eloquent.quote:
Tja, de ketting is niet lang genoeg zeker?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:16 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ja van werk naar huis en soms winkelen en naar familie...maar uitgaan dat nooit..
Ja maar ik weet niet waar hij mij wil spotten in een disco ofzo hahahquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Alsof je dan niet gespot kunt worden. Alsof ieder getrouwd stel vroeger uitging..
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik kan goed gokkenah okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mundus vult decipi
Het zijn ook nerds, net als iedereen hierquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
niet allemaal. en zeker niet de mocro's die op fok! posten. die hebben niet eens tijd om rottigheid uit te halen en ze klinken vaak erg eloquent.
Is hij geen moslim dan????????????????/quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
AryaMehr, je moet je ook bekeren tot de islam. Dat weet je he, voor het geval je het nu voor niets uitmaakt. Zou zonde zijn.
Nee, dat kan ik haar niet aan doen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:17 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Samen naar de sterrenhemel kijkenquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Alsof je dan niet gespot kunt worden. Alsof ieder getrouwd stel vroeger uitging..
Dat doen ze om te doen lijken alsof er ook goede tussen zitten, zodat ze niet het land worden uitgetrapt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
niet allemaal. en zeker niet de mocro's die op fok! posten. die hebben niet eens tijd om rottigheid uit te halen en ze klinken vaak erg eloquent.
Hehe, dat had jij een keer gedaan, toch?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:17 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ik doe alles voor haar.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
AryaMehr, je moet je ook bekeren tot de islam. Dat weet je he, voor het geval je het nu voor niets uitmaakt. Zou zonde zijn.
Als iemand de islam bashed...quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:18 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Is hij geen moslim dan????????????????/
nopequote:Op donderdag 14 januari 2010 20:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Tja, de ketting is niet lang genoeg zeker?
jij bent echt een gekke..quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:18 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet waar hij mij wil spotten in een disco ofzo hahah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |