quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Hoe kan je nou ruzie hebben met een groep?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik moest vandaag nablijven, m'n neef zag het en schreeuwde door de gang dat hij m'n ouders zou bellen...![]()
Nah, ik heb "ruzie" met Turken en zij kwamen met een groep, ik roep alleen m'n neef. Dat is alsnog 2 (m'n neef en ik) tegen 4 ofzo.
Ze gooiden een sneeuwbal naar me..quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hoe kan je nou ruzie hebben met een groep?![]()
De bemoeizuchtigheidAls mijn neef mijn moeder zou bellen zou ze echt zo raar staan te kijken
Dan kijk je tochquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze gooiden een sneeuwbal naar me..en gingen vervolgens de hele tijd vragen of ik ze zou slaan.
De verloedering van het onderwijs is al ingetreden sinds bilmiyorem naar de middelbare gaat.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:25 schreef TheMagnificent het volgende:
En dat allemaal op het vwo? Je zou ze daar toch iets gecivilseerder verwachten.![]()
Ze spreken me nu steeds aan als ze me zien...quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dan kijk je tochen loop je door.. Weet niet wat voor types het waren
Honden mogen niet in huis.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik zou een hond nemen.
honden.
Mijn honden.
Hond iesh gharam ien haush!quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik zou een hond nemen.
honden.
Mijn honden.
Honden zijn haram.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Honden mogen niet in huis.
Anders had ik wel een hond genomen.
Ja, vraag me af hoe gek het is op het vmbo, aangezien ze hier al aan de drank en wiet zitten in pauzes soms.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:25 schreef TheMagnificent het volgende:
En dat allemaal op het vwo? Je zou ze daar toch iets gecivilseerder verwachten.![]()
Maar o zo lief en aanhankelijkquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hond iesh gharam ien haush!
Ach, je kan hem ook zoals bijna alle Egyptenaren die ik tegen ben gekomen permanent in de tuin laten zittenquote:
Ja een vriendin van mij heeft een hond thuis zo lief.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar o zo lief en aanhankelijk. Mits je ze een beetje fatsoenlijk opvoedt, natuurlijk.
Maar 's nachts:quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Neem een knijntjuh...
[ afbeelding ]
Wat zijn het voor een types dan? Meisjesquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze spreken me nu steeds aan als ze me zien...maar ik ben bang met mn kippenkrahct, ik kan het niet zelf oplossen, ik vind het in dit geval wel logisch dat ik m'n neef er bij haal, ik haal er toch niet een hele groep bij..
Kan je beter een knuffel kopen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Neem een knijntjuh...
[ afbeelding ]
In Turkije zitten ze ook gewoon in de tuin. ZIe het probleem niet. Blijven dieren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, je kan hem ook zoals bijna alle Egyptenaren die ik tegen ben gekomen permanent in de tuin laten zitten.
Het zijn Turkse jongens.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat zijn het voor een types dan? Meisjes![]()
Je moet er gewoon boven staan, het is toch duidelijk dat ze het om je reactie doen, waarom wil je ze plezier geven
quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar 's nachts:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We gaan volgende periode alles ontleden. Tot haaien aan toe heb ik gehoord.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Het is toch niet om te ontleden voor biologie hè?Mijn nichtje doet ook biologie en die ontleedt ieder week wel een kikker, pad of rat.
![]()
Je was bij ons dan zo hard de lulquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, vraag me af hoe gek het is op het vmbo, aangezien ze hier al aan de drank en wiet zitten in pauzes soms.
Als je een agressief beest wil produceren moet je dat vooral doen. En hem vooral nooit uitlaten of leren wat goed en fout is. En altijd in de tuin laten schijten en het door je tuinman op laten ruimen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:29 schreef Burakius het volgende:
[..]
In Turkije zitten ze ook gewoon in de tuin. ZIe het probleem niet. Blijven dieren.
Doe het dan lekker in je reservaat en val de Nederlandse maatschappij er niet mee lastig jaquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het zijn Turkse jongens.![]()
Die sneeuwbal deed pijn, daarom.
En omdat mijn neef baas is.
En stamppot van maken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
We gaan volgende periode alles ontleden. Tot haaien aan toe heb ik gehoord.![]()
Gelukkig hebben we ook een veganist in de opleding die gaat dan waarschijnlijk boerenkool ontleden.
Toen jij in de vierde zat, zat ik in de tweede, kan me niet voorstellen dat de regels anders waren toen. Beetje stom om dit te zeggen, maar we / vriendin had 35% ofzo bij zich.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je was bij ons dan zo hard de lul![]()
Vriend van me had een keer in de 4e een fles bessensap meegenomen naar school, zat er een mixdrank van 10 procent in![]()
Was in de tijd dat je het nog cool vond om alcohol te drinken
Inderdaad, honden worden 9/10 keer agressief door de opvoeding. Moeder van een vriend van me traint honden en moest een keer een hond uit huis laten halen. Mensen dachten dat het best last had van iets en gaven hem pillen waardoor ie fucking opgefokt werd en ze vonden het vreemd dat ie agressief was. 2 uurtjes thuis bij mijn vriend en hij speelde al met andere hondenquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je een agressief beest wil produceren moet je dat vooral doen. En hem vooral nooit uitlaten of leren wat goed en fout is. En altijd in de tuin laten schijten en het door je tuinman op laten ruimen.
Waarom nemen zulke mensen ook alweer een hond?
Ik vind een hond als huisdier eigenlijk iets fouts. Zo een beest hoort niet binnen te zitten. Maar goed de laatste 40-50 jaar zijn ze superbe gedomesticeerd , iets wat nooit had moeten gebeuren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je een agressief beest wil produceren moet je dat vooral doen. En hem vooral nooit uitlaten of leren wat goed en fout is. En altijd in de tuin laten schijten en het door je tuinman op laten ruimen.
Mijn moeder had vroeger ook een hond in Turkije. Niets mis mee hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, daar in Egypte was het zelfs zo erg dat ze iemand in hadden gehuurd om mensen weg te sturen als die honden weer naar voorbijgangers gingen blaffenquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Inderdaad, honden worden 9/10 keer agressief door de opvoeding. Moeder van een vriend van me traint honden en moest een keer een hond uit huis laten halen. Mensen dachten dat het best last had van iets en gaven hem pillen waardoor ie fucking opgefokt werd en ze vonden het vreemd dat ie agressief was. 2 uurtjes thuis bij mijn vriend en hij speelde al met andere honden
Ja, ik weet wel hoe jij erover denkt. Haram en zo. Boet mij eerlijk gezegd niet, als je die beesten niet normaal behandelt moet je er gewoon geen nemen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:33 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik vind een hond als huisdier eigenlijk iets fouts. Zo een beest hoort niet binnen te zitten. Maar goed de laatste 40-50 jaar zijn ze superbe gedomesticeerd , iets wat nooit had moeten gebeuren.
Tja, ze worden al eeuwen voor de jacht gebruikt, op een gegeven moment krijg je dan een band en mag ie het huis in. Als ie niks doet is het prima. In Afrika heb je nog wilde honden of in favela's, valse kutbeestenquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:33 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik vind een hond als huisdier eigenlijk iets fouts. Zo een beest hoort niet binnen te zitten. Maar goed de laatste 40-50 jaar zijn ze superbe gedomesticeerd , iets wat nooit had moeten gebeuren.
De Islam schrijft dan ook voor dat je goed moet omgaan met dieren etc. Er zijn vele hadith er over te vinden. Ik vind gewoon dat zulke dieren niet in huis horen te zitten, maar gewoon buiten. Dus idd , als je ze niet goed behandeld moet je ze niet nemen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, ik weet wel hoe jij erover denkt. Haram en zo. Boet mij eerlijk gezegd niet, als je die beesten niet normaal behandelt moet je er gewoon geen nemen.
De waterleiding lekt, laten we nog meer emmers komen om het water op te vangen!quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, daar in Egypte was het zelfs zo erg dat ze iemand in hadden gehuurd om mensen weg te sturen als die honden weer naar voorbijgangers gingen blaffen. Elke keer als ik er langs liep gingen die beesten te keer en die kerel maar naar mij toe lopen
. Dan ben je toch niet helemaal goed bij je hoofd?
Ik zou me eigen Husky wel willen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Tja, ze worden al eeuwen voor de jacht gebruikt, op een gegeven moment krijg je dan een band en mag ie het huis in. Als ie niks doet is het prima. In Afrika heb je nog wilde honden of in favela's, valse kutbeesten
Dat bedoel ik, heeft dat toevallig iets te maken met wat burakius hierboven beschreef?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:37 schreef IHVK het volgende:
Er is wel degelijk iets mis met honden in Turkije. Meestal zijn het agressieve rotbeetsen. Laten we eerlijk zijn.
Gedomesticeerd wil niet meteen zeggen dat ze in je woonkamer moeten, maar dat ze niet meer wild zijn (zoals wolven dat bijvoorbeeld nog steeds zijn). Waarom had het nooit moeten gebeuren? Weet je hoe veel vroegere mensen aan de hond hebben gehad (met de jacht enzo)? Nog steeds is de hond een trouw beest.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:33 schreef Burakius het volgende:
[..]
Altijd een stukje brood bij je hebben in de buurt van die beesten als afleidingsmanouvre.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:37 schreef IHVK het volgende:
Er is wel degelijk iets mis met honden in Turkije. Meestal zijn het agressieve rotbeetsen. Laten we eerlijk zijn.
Ze hadden niet het huis in moeten gaan met die beesten. Net zoals het vee etc. gewoon buiten laten, desnoods een huisje voor hem maken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gedomesticeerd wil niet meteen zeggen dat ze in je woonkamer moeten, maar dat ze niet meer wild zijn (zoals wolven dat bijvoorbeeld nog steeds zijn). Waarom had het nooit moeten gebeuren? Weet je hoe veel vroegere mensen aan de hond hebben gehad (met de jacht enzo)? Nog steeds is de hond een trouw beest.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Tja, ze worden al eeuwen voor de jacht gebruikt, op een gegeven moment krijg je dan een band en mag ie het huis in. Als ie niks doet is het prima. In Afrika heb je nog wilde honden of in favela's, valse kutbeesten
Er zijn ook gewoon veel zwerfhonden. M'n moeder en de rest van hun gezin hadden ook een hond en die werd goed behandeld.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:37 schreef IHVK het volgende:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, heeft dat toevallig iets te maken met wat burakius hierboven beschreef?
In Oman zag je ook vaak van die families die dan de grootste rashond mogelijk hadden gekocht en hem als waakhond gebruikten. Vaak waren ze er dan zelf zo verschrikkelijk bang voor dat zer amper hun eigen huis nog in durfden.
Denk niet dat er Hyena's tussen de favela's lopen.quote:
Geef jij nou toe dat Turkije relatief armer is dan Nederland?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Kan er mee te maken hebben, ik weet het niet.
Maar goed vaak word een hond sowieso verwaarloosd, BNP per capita (hoewel hoger dan Bulgarije en Roemenië) in Turkije blijft 1/5 van het Nederlandse he. Andere dingen hebben nou eenmaal meer prioriteit.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geef jij nou toe dat Turkije relatief armer is dan Nederland?
Dat je dit zomaar zonder blikken of blozen durft te zeggen! Bravo! Twee staande ovaties voor jou.quote:
Wel in Afrika.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:40 schreef Burakius het volgende:
[..]
Denk niet dat er Hyena's tussen de favela's lopen.
Gewoon 2 ook.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat je dit zomaar zonder blikken of blozen durft te zeggen! Bravo! Twee staande ovaties voor jou..
Ik had ook drie bazen, vijtig steentjes of vier tompoucen kunnen geven, maar ik dacht een ovatie past beter bij dit moment.quote:
Net zo goor als Mars icecream.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:51 schreef IHVK het volgende:
Aight, bedankt.
Wat vinden jullie van snickers ice cream"?
Wel lekker, niet bijzonder lekker.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:51 schreef IHVK het volgende:
Aight, bedankt.
De veramerikanisering van de prachtige Nederlandse taal.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:51 schreef IHVK het volgende:
Aight, bedankt.
Ik vind het koud.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:51 schreef IHVK het volgende:
Aight, bedankt.
Welke taal is dit?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:52 schreef TheMagnificent het volgende:
En toen?...
O ja joh? Zejt'ie da? En wa toen? O ja joh? Sjoow hey!
Ja, kweenie gozur , tis godverdomme niet tuh gelovuh, mot hier zelfs haagsch uit me stadje gaan pratuhquote:
Kânkâhlaaijêr!quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:02 schreef wikwakka2 het volgende:
'Hey swa, ga jij nou niet zo tsa tozz stja zje sjoww!!1'
Hoezo? Waren jullie dat groepje wie die Hagenees voor Marokkanen aanzag?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:04 schreef IHVK het volgende:
wik en ik zijn hier heel verdrietig over.
Ik zei nog dat IHVK geen bontkraag moest dragen, maar nee hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoezo? Waren jullie dat groepje wie die Hagenees voor Marokkanen aanzag?
Maakt hem geen fuck uit, al waren ze paarsquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoezo? Waren jullie dat groepje wie die Hagenees voor Marokkanen aanzag?
Dat was wel mooi dat hij dat zei.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maakt hem geen fuck uit, al waren ze paars
Ik heb niets tegen buitenlanders hoor. Onder m'n best vrienden zitten mensen die ook niets tegen buitenlanders hebben.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet alle tokkies zijn even erg.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen buitenlanders hoor. Onder m'n best vrienden zitten mensen die ook niets tegen buitenlanders hebben.
[..]
Ik heb niets tegen buitenlanders hoor. Onder m'n best vrienden zitten mensen die ook niets tegen buitenlanders hebben.
[..]
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik heb dat stuk vertaald bij Grieksquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Hi, I'm Icarus
I'm falling
Down
Met je Regina Spektor songteksten.
Ik ook. Boks ouwe.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb dat stuk vertaald bij Grieks
Regina is de shitbom.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Hi, I'm Icarus
I'm falling
Down
Met je Regina Spektor songteksten.
Ik kan haar muziek eigenlijk ook wel waarderen, normaal ben ik van het wat ruigere gitaarwerkquote:
Lekker fris tochquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, the ceiling. Tenzij je nu buiten zit te fokken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helemaal niet, de laatste keer is echt al maanden geledenen boeiend dat jij het niet leuk vindt
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2010 21:40:59 ]![]()
dit bedoel ik dus, ze zijn niet grappigquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:40 schreef Ayca het volgende:
Helemaal niet, de laatste keer is echt al maanden geledenen boeiend dat jij het niet leuk vindt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mundus vult decipi![]()
jaloers?????????????quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Jemig, wat zijn jullie middelbare scholiertjes toch jong.
mundus vult decipi![]()
Moet je eerst maar zorgen dat je niet blijft zitten zoals bilmyoremquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:44 schreef Ayca het volgende:
Tja en over anderhalf jaar zit ik op de uni.
Cool story, Hansel.![]()
Ik blijf positief.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moet je eerst maar zorgen dat je niet blijft zitten zoals bilmyorem.
![]()
![]()
Stap voor stap, beste Wikquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat verandert wel zodra je naar de universiteit gaat.
![]()
![]()
Echt he.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Jemig, wat zijn jullie middelbare scholiertjes toch jong.
![]()
Sinds 1991quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heet ik wik dan?
![]()
![]()
Sinds wanneer ben ik in dat jaar geboren? Wel een mooi jaargetal, nu je het zegt.quote:Cool story, Hansel.![]()
Beter is het geen schrikfilm.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:59 schreef zarGon het volgende:
http://en.tackfilm.se/?id=1263502637046RA64..
![]()
![]()
Er komt vast zo'n exorcist meisjequote:Op donderdag 14 januari 2010 21:59 schreef zarGon het volgende:
http://en.tackfilm.se/?id=1263502637046RA64..
ik ga niet kijken
![]()
![]()
true.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:07 schreef zarGon het volgende:
Ik wou jullie reacties even zien.
Pedobear had enthousiastere reacties veroorzaakt.![]()
Walgelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:23 schreef Ayca het volgende:
Walgelijk
Ik vraag mij af wie die reclame sowieso heeft verzonnen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Cool story, Hansel.![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wie die reclame sowieso heeft verzonnen....
Ziet er onschuldig uit..
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2010 22:25:35 ]![]()
En zarGon weet het bijbehorende filmpje meteen te vinden.quote:![]()
![]()
quote:![]()
.
Cool story, Hansel.![]()
Naughty, naughty, naughtyquote:![]()
![]()
Wtf, is dit niet Japans ofzo?quote:![]()
![]()
Japanners huren wel vaker westerlingen in om hun producten in hun eigen land te promoten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, want ze lijken ook echt op Japanners.Cool story, Hansel.![]()
Het origineel, met de echte stemmen:quote:.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2010 22:36:41 ]![]()
Jezusquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het origineel, met de echte stemmen:.
![]()
![]()
Cool story, Hansel.![]()
Dit zouden we als een belediging op kunnen vatten.quote:![]()
* TheMagnificent gaat terug naar het Mocro-topic.![]()
Ik ga hier gewoon verder, dit topic moet ook ooit vol![]()
Wij hebben een pruimenboom en appelboom, echt zulke lekkere vruchten zitten daar aan![]()
![]()
Lekker.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:47 schreef Ayca het volgende:
Ik ga hier gewoon verder, dit topic moet ook ooit vol![]()
Wij hebben een pruimenboom en appelboom, echt zulke lekkere vruchten zitten daar aan
![]()
![]()
Dus daar groeien bijbels aan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:50 schreef Bortecinem het volgende:
In Adana hebben wij lekker incil bomen.
![]()
![]()
scherpquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dus daar groeien bijbels aan?![]()
![]()
Incil.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:50 schreef Bortecinem het volgende:
In Adana hebben wij lekker incil bomen.
. Ik moest lachen.
![]()
Tja.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:52 schreef IHVK het volgende:
http://www.radikal.com.tr/Radikal.aspx?aType=RadikalDetay&ArticleID=974523&Date=14.01.2010&CategoryID=78
Is wel dom toch Borte?
![]()
![]()
Lekker voor de hand liggend ook. Igdir nerde, Adana nerde?!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:55 schreef Ayca het volgende:
Mijn moeder wordt in Turkije altijd gezien als Adanali weet niet waarom
![]()
![]()
Is ze donker?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:55 schreef Ayca het volgende:
Mijn moeder wordt in Turkije altijd gezien als Adanali weet niet waarom
![]()
Ja, niet als we in Igdir zitten maar gewoon op vakantiequote:Op donderdag 14 januari 2010 22:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lekker voor de hand liggend ook. Igdir nerde, Adana nerde?!
![]()
![]()
Met donker bedoel ik dus donker voor Turkse begrippen. In Adana wonen veel Arabieren, negers en Koerden. Vandaar.quote:![]()
![]()
Net een Hollander die te lang in de zon heeft gelegen.quote:The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath![]()
Same. Ik ben de afgelopen twee jaar niet geweest. Aankomende zomervakantie wordt het 'm ook niet waarschijnlijk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:56 schreef Ayca het volgende:
Eigenlijk heb ik wel zin om naar koy te gaanmaar we gaan dit jaar niet..
Pulur was het toch?The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Nou, onze köy is nou niet bepaald een plek waar je graag naartoe zou willen. Echt geen fuck te doen.![]()
![]()
Wat verwacht je anders van een koy? Wij gaan altijd schapen en geiten hoeden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:04 schreef TheMagnificent het volgende:
Nou, onze köy is nou niet bepaald een plek waar je graag naartoe zou willen. Echt geen fuck te doen.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:00 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Net een Hollander die te lang in de zon heeft gelegen.
.
Cool story, Hansel.![]()
Zoiets heet een dorp, jongeheer.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:04 schreef TheMagnificent het volgende:
Nou, onze köy is nou niet bepaald een plek waar je graag naartoe zou willen. Echt geen fuck te doen.
Cool story, Hansel.![]()
Ons dorp is ook niet bijster interessant, maar ik mis het toch. Topragini, havasini, suyunu.En familie natuurlijk.
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:08 schreef GenusButeo het volgende:
Ons dorp is ook niet bijster interessant, maar ik mis het toch. Topragini, havasini, suyunu.En familie natuurlijk.
![]()
![]()
Nee. Ja je kan bergwandelingen houden en elke dag de nieuwe roddels volgen, maar of dat nou zo leuk is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daarna valt er niks meer te beleven?![]()
Maar komop, er is één bakkal, en that's it. Ik heb ook geen zin om daar de hele dag gazoz te drinken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat verwacht je anders van een koy? Wij gaan altijd schapen en geiten hoeden.
Voor een dag of twee is het misschien leuk, maar veel langer moet het niet worden.
![]()
Dat dus, maar dat gaat snel over.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:08 schreef GenusButeo het volgende:
Dat koude water rechtstreeks uit de bergen.![]()
![]()
Wij hebben 0 winkels.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maar komop, er is één bakkal, en that's it. Ik heb ook geen zin om daar de hele dag gazoz te drinken.Voor een dag of twee is het misschien leuk, maar veel langer moet het niet worden.
![]()
![]()
Ga dan naar een échte stad of zo, als je toch in Turkije bent. Istanboel bijvoorbeeld.
Cool story, Hansel.![]()
Jepquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:02 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Same. Ik ben de afgelopen twee jaar niet geweest. Aankomende zomervakantie wordt het 'm ook niet waarschijnlijk.
Pulur was het toch?
![]()
Asbak toch![]()
![]()
Ik hou echt van koy. Maar dan moeten mijn neven en nichten er ook zijn. Anders is het geen bal aan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maar komop, er is één bakkal, en that's it. Ik heb ook geen zin om daar de hele dag gazoz te drinken.Voor een dag of twee is het misschien leuk, maar veel langer moet het niet worden.
![]()
![]()
Istanbul.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Ga dan naar een échte stad of zo, als je toch in Turkije bent. Istanboel bijvoorbeeld.
![]()
![]()
Istanbul is verkankerd man.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:11 schreef wikwakka2 het volgende:
![]()
Ja en familie dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:11 schreef wikwakka2 het volgende:
![]()
Jongens en meisjes, ook al zeg je 'dorp' in het Turks, er hoort alsnog een lidwoord voor te komen.
Cool story, Hansel.![]()
Hebben jullie schapen en geiten?Wij hebben kippen, that's it
maar wel veel bomen en een grote tuin enz..
![]()
Je kan toch uitstapjes naar steden makenquote:. Neem je familie mee!
.
[ Bericht 8% gewijzigd door wikwakka2 op 14-01-2010 23:12:44 ( ) ]Cool story, Hansel.![]()
Als kind was het de leukste plek op aarde.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik hou echt van koy. Maar dan moeten mijn neven en nichten er ook zijn. Anders is het geen bal aan.![]()
Klopt. Na een week wil ik alweer weg.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat dus, maar dat gaat snel over.
Dat koude water rechtstreeks uit de bergen.
We wonen ook niet in het dorp, maar vlakbij het centrum van Eskisehir. Dat dorp hoort bij dezelfde gemeente. We gaan alleen naar het dorp als er een bruiloft is of om te picknicken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:11 schreef wikwakka2 het volgende:
![]()
Dat gebeurt ook, maar er is altijd ene discussie in hoeverre dat gebeurt. Want oma & opa willen dat je blijft, en pa wil stiekem ook wel, ma heeft wel gehad een beetje en de kinderen zeuren dat ze weg willen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je kan toch uitstapjes naar steden maken.
![]()
![]()
Het leven....quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook, maar er is altijd ene discussie in hoeverre dat gebeurt. Want oma & opa willen dat je blijft, en pa wil stiekem ook wel, ma heeft wel gehad een beetje en de kinderen zeuren dat ze weg willen.
Cool story, Hansel.![]()
Ligt eraan waar in Istanbul je bent.quote:The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Ik wil aan mijn moeder vragen of ze daar mensen kent, maar dan gaat ze vragen stellen en daar heb ik geen zin inquote:![]()
![]()
Dan vraag je het niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik wil aan mijn moeder vragen of ze daar mensen kent, maar dan gaat ze vragen stellen en daar heb ik geen zin in
Ik ga zo wel vragen of mijn moeder Pulur kent.
Nee, dat is Adana al.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[..]
Vanwaar deze haat opeens, het was toch de mooiste stad ter wereld?
![]()
... is een kreupele teef.quote:The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Nee, ik ga het ook niet doenquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:16 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dan vraag je het niet.Ik ga zo wel vragen of mijn moeder Pulur kent.
doe dat
![]()
![]()
Er is helemaal niets in onze koy, maar toch is het er leuk. We gingen er salca maken in zo'n grote heksenketel ofzo.
Ik ben een pure Turk.![]()
Grapjas ben jij.quote:The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Terecht deze verbijstering.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[..]
Vanwaar deze haat opeens, het was toch de mooiste stad ter wereld?![]()
Het is wel leuk in köy dat er dan mensen komen die met een overduidelijk accent praten, waar je dan weer om kan gaan lachen.![]()
''Oluum, beni taniyong mu? Ben babanging amcasining abisining ogluyum.''![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Life is a crippled bitch
In het Engels is ie ook prima
Nog in het Turks dan: hayat topal bir kancikdir.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Het is wel leuk in köy dat er dan mensen komen die met een overduidelijk accent praten, waar je dan weer om kan gaan lachen.![]()
''Oluum, beni taniyongmu? Ben babanging amcasining abisinginh ogliyum.''![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:19 schreef TheMagnificent het volgende:
''Oluum, beni taniyong mu? Ben babanging amcasining abisinging ogluyum.''![]()
![]()
Herkenbaar, al die familieleden waarvan je het bestaan niet wist![]()
![]()
Bij ons praten ze een Erzurums/Kars accent ofzo.
Sen Ali nin ogli misun? teeeh! gel, eva gidag.
In Yozgat he, het is heel logisch allemaal.![]()
En dan ieder jaar weer opnieuw gewoon. Precies dezelfde persoon, precies dezelfde zinnen om uit te leggen wie hij/zij wel niet is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:21 schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
Herkenbaar, al die familieleden waarvan je het bestaan niet wist
![]()
![]()
Hoe ze bij ons praten, lijkt een beetje op wat TM net zei.![]()
Zo'n vrouw in het dorp zei tegen mij: kizzz seni gandirigciiiii (die i letterlijk uitgesproken)
Hahah.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:19 schreef TheMagnificent het volgende:
''Oluum, beni taniyong mu? Ben babanging amcasining abisinging ogluyum.''![]()
Wij praten altijd Azeri, dus ik voel me wel thuis in ons dorp.Maar er stappen inderdaad wel altijd mensen op je af die zo en zo familie van je zouden zijn. Mijn vader noemt dat 'eseğinin kurt dayısı'.
Bij ons zouden ze dan zeggen:quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:22 schreef IHVK het volgende:
Bij ons praten ze een Erzurums/Kars accent ofzo.
Sen Ali nin ogli misun? teeeh! gel, eva gidag.
In Yozgat he, het is heel logisch allemaal.
Sen Ali'nin oglu musung? Vay anasingi! Hadi ge, eve gidek!![]()
![]()
Girsaarquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:25 schreef Ayca het volgende:
Waar kwam jij ook al weer vandaan bilmi?
En bij ons mogen ze Aksaraylilar niet zo hehe.
Vraag me nog altijd af of dit bij andere Turken ook zo is.Ik ben een pure Turk.![]()
Azeri vertaling nog dan:quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bij ons zouden ze dan zeggen:
Sen Ali'nin oglu musung? Vay anasingi! Hadi ge, eve gidek!
Sen Eli'nin oglusan? Biy az! Hadi gax, eve gidek!The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:26 schreef Bortecinem het volgende:
Bij ons schelden ze met ana avrat en nog meer.![]()
Ik heb verder zo min mogelijk contact met de mensen daar.![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:28 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Azeri vertaling nog dan:
Sen Eli'nin oglusan? Biy az! Hadi gax, eve gidek!Azeri
![]()
Hahahaha. Maar Adana is gewoon echt erg. Mijn opa begint standaard iedere zin met 'anasini avradini'.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Ik heb verder zo min mogelijk contact met de mensen daar.
![]()
![]()
M'n vader komt uit hetzelfde dorp als waar Neset Ertas vandaan komt. Dat is vet cool.
Bij ons in het dorp hebben de families ook echt van die superrare 'lakaplar':
Gobaklar
Goca Musallar
Şıpdaklar
Civirler (mijn vaders kant)
Gossengler
Gorgorlar
Kara Mıstıklar (mijn moeders kant)
etc.
Zou zomaar uit een science-fictionfilm kunnen komen.![]()
![]()
Totaal anders dan bij ons.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:28 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Azeri vertaling nog dan:
Sen Eli'nin oglusan? Biy az! Hadi gax, eve gidek!
![]()
![]()
Ons noemen ze Sari veliler. Terwijl de helft van mijn fam vet zwart is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Gobaklar
Goca Musallar
Şıpdaklar
Gossengler
Gorgorlar
etc.
![]()
![]()
Bij ons ook.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahahaha. Maar Adana is gewoon echt erg. Mijn opa begint standaard iedere zin met 'anasini avradini'.
![]()
![]()
Daaamn, grauwe oostblokflats kom er maar in!quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cool story, Hansel.![]()
Vooral dat biy is erg herkenbaarquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:28 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Azeri vertaling nog dan:
Sen Eli'nin oglusan? Biy az! Hadi gax, eve gidek!
![]()
![]()
![]()
Ik kon even niet aan betere foto's komen. Maar het is er mooi, geloof me maar.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daaamn, grauwe oostblokflats kom er maar in!
![]()
Die namen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Gobaklar
Goca Musallar
Şıpdaklar
Gossengler
Gorgorlar
etc.
![]()
Ik ken alleen die van mijn vaders familie: Garabulaxlilar. Vraag me niet wat het betekent. Iets met zwart.
Waarom zijn jullie zo grof?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahahaha. Maar Adana is gewoon echt erg. Mijn opa begint standaard iedere zin met 'anasini avradini'.
![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
En bij ons mogen ze Aksaraylilar niet zo hehe.
Vraag me nog altijd af of dit bij andere Turken ook zo is.
Die flats zijn anders niet bepaald een en al pracht en praalquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kon even niet aan betere foto's komen. Maar het is er mooi, geloof me maar..
Cool story, Hansel.![]()
Nou ja, toch enigszins herkenbaar toch?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Totaal anders dan bij ons.
anasini? Klinkt als mensen die 'chips' zeggen in plaats vna shit. Alleen in dit gevel ananas in plaats vna weetikweelwatquote:.
Cool story, Hansel.![]()
Ja, Azeriler zeggen om de haverklap 'biy!'quote:
Iddquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:37 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, Azeriler zeggen om de haverklap 'biy!'
En geef eens antwoord op mijn vraag![]()
![]()
Ik zou het wel verstaan hoor, daar niet van.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:34 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nou ja, toch enigszins herkenbaar toch?
![]()
![]()
Oh, niet gezien.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:34 schreef Ayca het volgende:
Lijkt toevallig je achternaam ook daarop?want als dat zo is...
Nee, totaal niet. Mijn achternaam heeft te maken met zowel m'n avatar als m'n username.
Pff dat zou ik niet wetenquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat zijn echte gangsters.Waar komen ze vandaan uit Kirsehir?
![]()
![]()
Kirsehir.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:42 schreef TheMagnificent het volgende:
Geen lovende kritiek op mijn stad?![]()
![]()
![]()
Hehe okquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:41 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Oh, niet gezien.
Nee, totaal niet. Mijn achternaam heeft te maken met zowel m'n avatar als m'n username.
NIet dat mijn achternaam daarop lijkt maar wel familie die ongeveer zo heet
![]()
Ik ga je stalkennee hoor grapje
![]()
![]()
Jij komt duidelijk uit onze buurt. Aksaray ik. Jij kirsehir ofzo.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bij ons zouden ze dan zeggen:
Sen Ali'nin oglu musung? Vay anasingi! Hadi ge, eve gidek!In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.![]()
Nee, jullie geven al heel lang geen antwoord op mijn vraag over Aksaray.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:42 schreef TheMagnificent het volgende:
Geen lovende kritiek op mijn stad?![]()
![]()
Ik ken heel veel Kirsehirliler die ze niet mogen, is dit typisch of komt het ook veel voor bij andere Turken?Ik ben een pure Turk.![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:42 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hehe okNIet dat mijn achternaam daarop lijkt maar wel familie die ongeveer zo heet
![]()
Ik ga je stalkennee hoor grapje
Jij mag me wel stalken, hoor.
But just a vertical line with a dot underneath
Forum Opties Forumhop: Hop naar: