quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Hoe kan je nou ruzie hebben met een groep?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik moest vandaag nablijven, m'n neef zag het en schreeuwde door de gang dat hij m'n ouders zou bellen...![]()
Nah, ik heb "ruzie" met Turken en zij kwamen met een groep, ik roep alleen m'n neef. Dat is alsnog 2 (m'n neef en ik) tegen 4 ofzo.
Ze gooiden een sneeuwbal naar me..quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hoe kan je nou ruzie hebben met een groep?![]()
De bemoeizuchtigheidAls mijn neef mijn moeder zou bellen zou ze echt zo raar staan te kijken
Dan kijk je tochquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze gooiden een sneeuwbal naar me..en gingen vervolgens de hele tijd vragen of ik ze zou slaan.
De verloedering van het onderwijs is al ingetreden sinds bilmiyorem naar de middelbare gaat.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:25 schreef TheMagnificent het volgende:
En dat allemaal op het vwo? Je zou ze daar toch iets gecivilseerder verwachten.![]()
Ze spreken me nu steeds aan als ze me zien...quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dan kijk je tochen loop je door.. Weet niet wat voor types het waren
Honden mogen niet in huis.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik zou een hond nemen.
honden.
Mijn honden.
Hond iesh gharam ien haush!quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik zou een hond nemen.
honden.
Mijn honden.
Honden zijn haram.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Honden mogen niet in huis.
Anders had ik wel een hond genomen.
Ja, vraag me af hoe gek het is op het vmbo, aangezien ze hier al aan de drank en wiet zitten in pauzes soms.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:25 schreef TheMagnificent het volgende:
En dat allemaal op het vwo? Je zou ze daar toch iets gecivilseerder verwachten.![]()
Maar o zo lief en aanhankelijkquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hond iesh gharam ien haush!
Ach, je kan hem ook zoals bijna alle Egyptenaren die ik tegen ben gekomen permanent in de tuin laten zittenquote:
Ja een vriendin van mij heeft een hond thuis zo lief.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar o zo lief en aanhankelijk. Mits je ze een beetje fatsoenlijk opvoedt, natuurlijk.
Maar 's nachts:quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Neem een knijntjuh...
[ afbeelding ]
Wat zijn het voor een types dan? Meisjesquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze spreken me nu steeds aan als ze me zien...maar ik ben bang met mn kippenkrahct, ik kan het niet zelf oplossen, ik vind het in dit geval wel logisch dat ik m'n neef er bij haal, ik haal er toch niet een hele groep bij..
Kan je beter een knuffel kopen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Neem een knijntjuh...
[ afbeelding ]
In Turkije zitten ze ook gewoon in de tuin. ZIe het probleem niet. Blijven dieren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, je kan hem ook zoals bijna alle Egyptenaren die ik tegen ben gekomen permanent in de tuin laten zitten.
Het zijn Turkse jongens.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat zijn het voor een types dan? Meisjes![]()
Je moet er gewoon boven staan, het is toch duidelijk dat ze het om je reactie doen, waarom wil je ze plezier geven
quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar 's nachts:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We gaan volgende periode alles ontleden. Tot haaien aan toe heb ik gehoord.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Het is toch niet om te ontleden voor biologie hè?Mijn nichtje doet ook biologie en die ontleedt ieder week wel een kikker, pad of rat.
![]()
Je was bij ons dan zo hard de lulquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, vraag me af hoe gek het is op het vmbo, aangezien ze hier al aan de drank en wiet zitten in pauzes soms.
Als je een agressief beest wil produceren moet je dat vooral doen. En hem vooral nooit uitlaten of leren wat goed en fout is. En altijd in de tuin laten schijten en het door je tuinman op laten ruimen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:29 schreef Burakius het volgende:
[..]
In Turkije zitten ze ook gewoon in de tuin. ZIe het probleem niet. Blijven dieren.
Doe het dan lekker in je reservaat en val de Nederlandse maatschappij er niet mee lastig jaquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het zijn Turkse jongens.![]()
Die sneeuwbal deed pijn, daarom.
En omdat mijn neef baas is.
En stamppot van maken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
We gaan volgende periode alles ontleden. Tot haaien aan toe heb ik gehoord.![]()
Gelukkig hebben we ook een veganist in de opleding die gaat dan waarschijnlijk boerenkool ontleden.
Toen jij in de vierde zat, zat ik in de tweede, kan me niet voorstellen dat de regels anders waren toen. Beetje stom om dit te zeggen, maar we / vriendin had 35% ofzo bij zich.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je was bij ons dan zo hard de lul![]()
Vriend van me had een keer in de 4e een fles bessensap meegenomen naar school, zat er een mixdrank van 10 procent in![]()
Was in de tijd dat je het nog cool vond om alcohol te drinken
Inderdaad, honden worden 9/10 keer agressief door de opvoeding. Moeder van een vriend van me traint honden en moest een keer een hond uit huis laten halen. Mensen dachten dat het best last had van iets en gaven hem pillen waardoor ie fucking opgefokt werd en ze vonden het vreemd dat ie agressief was. 2 uurtjes thuis bij mijn vriend en hij speelde al met andere hondenquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je een agressief beest wil produceren moet je dat vooral doen. En hem vooral nooit uitlaten of leren wat goed en fout is. En altijd in de tuin laten schijten en het door je tuinman op laten ruimen.
Waarom nemen zulke mensen ook alweer een hond?
Ik vind een hond als huisdier eigenlijk iets fouts. Zo een beest hoort niet binnen te zitten. Maar goed de laatste 40-50 jaar zijn ze superbe gedomesticeerd , iets wat nooit had moeten gebeuren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je een agressief beest wil produceren moet je dat vooral doen. En hem vooral nooit uitlaten of leren wat goed en fout is. En altijd in de tuin laten schijten en het door je tuinman op laten ruimen.
Mijn moeder had vroeger ook een hond in Turkije. Niets mis mee hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, daar in Egypte was het zelfs zo erg dat ze iemand in hadden gehuurd om mensen weg te sturen als die honden weer naar voorbijgangers gingen blaffenquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Inderdaad, honden worden 9/10 keer agressief door de opvoeding. Moeder van een vriend van me traint honden en moest een keer een hond uit huis laten halen. Mensen dachten dat het best last had van iets en gaven hem pillen waardoor ie fucking opgefokt werd en ze vonden het vreemd dat ie agressief was. 2 uurtjes thuis bij mijn vriend en hij speelde al met andere honden
Ja, ik weet wel hoe jij erover denkt. Haram en zo. Boet mij eerlijk gezegd niet, als je die beesten niet normaal behandelt moet je er gewoon geen nemen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:33 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik vind een hond als huisdier eigenlijk iets fouts. Zo een beest hoort niet binnen te zitten. Maar goed de laatste 40-50 jaar zijn ze superbe gedomesticeerd , iets wat nooit had moeten gebeuren.
Tja, ze worden al eeuwen voor de jacht gebruikt, op een gegeven moment krijg je dan een band en mag ie het huis in. Als ie niks doet is het prima. In Afrika heb je nog wilde honden of in favela's, valse kutbeestenquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:33 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik vind een hond als huisdier eigenlijk iets fouts. Zo een beest hoort niet binnen te zitten. Maar goed de laatste 40-50 jaar zijn ze superbe gedomesticeerd , iets wat nooit had moeten gebeuren.
De Islam schrijft dan ook voor dat je goed moet omgaan met dieren etc. Er zijn vele hadith er over te vinden. Ik vind gewoon dat zulke dieren niet in huis horen te zitten, maar gewoon buiten. Dus idd , als je ze niet goed behandeld moet je ze niet nemen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, ik weet wel hoe jij erover denkt. Haram en zo. Boet mij eerlijk gezegd niet, als je die beesten niet normaal behandelt moet je er gewoon geen nemen.
De waterleiding lekt, laten we nog meer emmers komen om het water op te vangen!quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, daar in Egypte was het zelfs zo erg dat ze iemand in hadden gehuurd om mensen weg te sturen als die honden weer naar voorbijgangers gingen blaffen. Elke keer als ik er langs liep gingen die beesten te keer en die kerel maar naar mij toe lopen
. Dan ben je toch niet helemaal goed bij je hoofd?
Ik zou me eigen Husky wel willen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Tja, ze worden al eeuwen voor de jacht gebruikt, op een gegeven moment krijg je dan een band en mag ie het huis in. Als ie niks doet is het prima. In Afrika heb je nog wilde honden of in favela's, valse kutbeesten
Dat bedoel ik, heeft dat toevallig iets te maken met wat burakius hierboven beschreef?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:37 schreef IHVK het volgende:
Er is wel degelijk iets mis met honden in Turkije. Meestal zijn het agressieve rotbeetsen. Laten we eerlijk zijn.
Gedomesticeerd wil niet meteen zeggen dat ze in je woonkamer moeten, maar dat ze niet meer wild zijn (zoals wolven dat bijvoorbeeld nog steeds zijn). Waarom had het nooit moeten gebeuren? Weet je hoe veel vroegere mensen aan de hond hebben gehad (met de jacht enzo)? Nog steeds is de hond een trouw beest.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:33 schreef Burakius het volgende:
[..]
Altijd een stukje brood bij je hebben in de buurt van die beesten als afleidingsmanouvre.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:37 schreef IHVK het volgende:
Er is wel degelijk iets mis met honden in Turkije. Meestal zijn het agressieve rotbeetsen. Laten we eerlijk zijn.
Ze hadden niet het huis in moeten gaan met die beesten. Net zoals het vee etc. gewoon buiten laten, desnoods een huisje voor hem maken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gedomesticeerd wil niet meteen zeggen dat ze in je woonkamer moeten, maar dat ze niet meer wild zijn (zoals wolven dat bijvoorbeeld nog steeds zijn). Waarom had het nooit moeten gebeuren? Weet je hoe veel vroegere mensen aan de hond hebben gehad (met de jacht enzo)? Nog steeds is de hond een trouw beest.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Tja, ze worden al eeuwen voor de jacht gebruikt, op een gegeven moment krijg je dan een band en mag ie het huis in. Als ie niks doet is het prima. In Afrika heb je nog wilde honden of in favela's, valse kutbeesten
Er zijn ook gewoon veel zwerfhonden. M'n moeder en de rest van hun gezin hadden ook een hond en die werd goed behandeld.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:37 schreef IHVK het volgende:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, heeft dat toevallig iets te maken met wat burakius hierboven beschreef?
In Oman zag je ook vaak van die families die dan de grootste rashond mogelijk hadden gekocht en hem als waakhond gebruikten. Vaak waren ze er dan zelf zo verschrikkelijk bang voor dat zer amper hun eigen huis nog in durfden.
Denk niet dat er Hyena's tussen de favela's lopen.quote:
Geef jij nou toe dat Turkije relatief armer is dan Nederland?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Kan er mee te maken hebben, ik weet het niet.
Maar goed vaak word een hond sowieso verwaarloosd, BNP per capita (hoewel hoger dan Bulgarije en Roemenië) in Turkije blijft 1/5 van het Nederlandse he. Andere dingen hebben nou eenmaal meer prioriteit.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geef jij nou toe dat Turkije relatief armer is dan Nederland?
Dat je dit zomaar zonder blikken of blozen durft te zeggen! Bravo! Twee staande ovaties voor jou.quote:
Wel in Afrika.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:40 schreef Burakius het volgende:
[..]
Denk niet dat er Hyena's tussen de favela's lopen.
Gewoon 2 ook.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat je dit zomaar zonder blikken of blozen durft te zeggen! Bravo! Twee staande ovaties voor jou..
Ik had ook drie bazen, vijtig steentjes of vier tompoucen kunnen geven, maar ik dacht een ovatie past beter bij dit moment.quote:
Net zo goor als Mars icecream.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:51 schreef IHVK het volgende:
Aight, bedankt.
Wat vinden jullie van snickers ice cream"?
Wel lekker, niet bijzonder lekker.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:51 schreef IHVK het volgende:
Aight, bedankt.
De veramerikanisering van de prachtige Nederlandse taal.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:51 schreef IHVK het volgende:
Aight, bedankt.
Ik vind het koud.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:51 schreef IHVK het volgende:
Aight, bedankt.
Welke taal is dit?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:52 schreef TheMagnificent het volgende:
En toen?...
O ja joh? Zejt'ie da? En wa toen? O ja joh? Sjoow hey!
Ja, kweenie gozur , tis godverdomme niet tuh gelovuh, mot hier zelfs haagsch uit me stadje gaan pratuhquote:
Kânkâhlaaijêr!quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:02 schreef wikwakka2 het volgende:
'Hey swa, ga jij nou niet zo tsa tozz stja zje sjoww!!1'
Hoezo? Waren jullie dat groepje wie die Hagenees voor Marokkanen aanzag?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:04 schreef IHVK het volgende:
wik en ik zijn hier heel verdrietig over.
Ik zei nog dat IHVK geen bontkraag moest dragen, maar nee hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoezo? Waren jullie dat groepje wie die Hagenees voor Marokkanen aanzag?
Maakt hem geen fuck uit, al waren ze paarsquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoezo? Waren jullie dat groepje wie die Hagenees voor Marokkanen aanzag?
Dat was wel mooi dat hij dat zei.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maakt hem geen fuck uit, al waren ze paars
Ik heb niets tegen buitenlanders hoor. Onder m'n best vrienden zitten mensen die ook niets tegen buitenlanders hebben.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet alle tokkies zijn even erg.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen buitenlanders hoor. Onder m'n best vrienden zitten mensen die ook niets tegen buitenlanders hebben.
[..]
Ik heb niets tegen buitenlanders hoor. Onder m'n best vrienden zitten mensen die ook niets tegen buitenlanders hebben.
[..]
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |