Jij bent mijn zonnetjequote:Op donderdag 14 januari 2010 18:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Rookert waarom richt je de aandacht op mij? Dit gesprek ging over jou, je gaat trouwen man!
IHVK niet zo jaloers, ik regel ook wel iets voor jou. Wil je een Marokkaan?quote:
Jij?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
ik dacht 2 mensen bij elkaar gebracht te hebben
Ik ben een goede koppelaarster. Nee, voor deze verdiensten hoef ik geen geld.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jij?Straks wil je er nog geld voor hebben ook, koppelaarster
Deze emoticon zegt "ik doe alsof ik het dom vind, maar ik wil stiekem ook snel een vrouw".quote:
Wat zijn je recente successen dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben een goede koppelaarster. Nee, voor deze verdiensten hoef ik geen geld.
Ben jij ook al geplayed?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat zijn je recente successen dan?
Twee tweede klassers.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat zijn je recente successen dan?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Nom nom nom... Burp!... Dat was lekkah.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Deze emoticon zegt "ik doe alsof ik het dom vind, maar ik wil stiekem ook snel een vrouw".
Ik spreek mijn neven bijna nooitquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
-zegt:
neeefff van emel, emel wordt gepest
neef zegt:
door wie?
neef zegt:
geen probleem zeg me wie het is
ik zorg er wel voor
dat het goed komt
- -zegt:
neef zegt:
is er iemand waarmee zij contact heeft ofso
- -.... zegt:
hoe bedoel je??
neef zegt:
een jongen
neef zegt:
vroeg me af
want ze blokt me weetje
misschien is ze bang ofso
![]()
![]()
![]()
Handjes vasthouden is al heel ver gaanquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Of geldt dat niet als succes..
Ik moest vandaag nablijven, m'n neef zag het en schreeuwde door de gang dat hij m'n ouders zou bellen...quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik spreek mijn neven bijna nooit![]()
En dit is echt zo'n typisch voorbeeld van 'ze komen nooit alleen terug' als je ruzie had met een TUrk ofzo
Wat die tweede klassers allemaal doen...quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Handjes vasthouden is al heel ver gaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |