quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Hoe kan je nou ruzie hebben met een groep?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik moest vandaag nablijven, m'n neef zag het en schreeuwde door de gang dat hij m'n ouders zou bellen...![]()
Nah, ik heb "ruzie" met Turken en zij kwamen met een groep, ik roep alleen m'n neef. Dat is alsnog 2 (m'n neef en ik) tegen 4 ofzo.
Ze gooiden een sneeuwbal naar me..quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hoe kan je nou ruzie hebben met een groep?![]()
De bemoeizuchtigheidAls mijn neef mijn moeder zou bellen zou ze echt zo raar staan te kijken
Dan kijk je tochquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze gooiden een sneeuwbal naar me..en gingen vervolgens de hele tijd vragen of ik ze zou slaan.
De verloedering van het onderwijs is al ingetreden sinds bilmiyorem naar de middelbare gaat.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:25 schreef TheMagnificent het volgende:
En dat allemaal op het vwo? Je zou ze daar toch iets gecivilseerder verwachten.![]()
Ze spreken me nu steeds aan als ze me zien...quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dan kijk je tochen loop je door.. Weet niet wat voor types het waren
Honden mogen niet in huis.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik zou een hond nemen.
honden.
Mijn honden.
Hond iesh gharam ien haush!quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik zou een hond nemen.
honden.
Mijn honden.
Honden zijn haram.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Honden mogen niet in huis.
Anders had ik wel een hond genomen.
Ja, vraag me af hoe gek het is op het vmbo, aangezien ze hier al aan de drank en wiet zitten in pauzes soms.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:25 schreef TheMagnificent het volgende:
En dat allemaal op het vwo? Je zou ze daar toch iets gecivilseerder verwachten.![]()
Maar o zo lief en aanhankelijkquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hond iesh gharam ien haush!
Ach, je kan hem ook zoals bijna alle Egyptenaren die ik tegen ben gekomen permanent in de tuin laten zittenquote:
Ja een vriendin van mij heeft een hond thuis zo lief.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar o zo lief en aanhankelijk. Mits je ze een beetje fatsoenlijk opvoedt, natuurlijk.
Maar 's nachts:quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Neem een knijntjuh...
[ afbeelding ]
Wat zijn het voor een types dan? Meisjesquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze spreken me nu steeds aan als ze me zien...maar ik ben bang met mn kippenkrahct, ik kan het niet zelf oplossen, ik vind het in dit geval wel logisch dat ik m'n neef er bij haal, ik haal er toch niet een hele groep bij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |